mitä mieltä kyseisestä bändistä?
Horna?
12
755
Vastaukset
- kaetsu
Helmi Suomalaisen BM:n joukossa. Uusi splitti Blackdeathin kanssa on kyllä ostettava heti kun talous antaa myöten (Blackdeath on myös sellaista Black Metallia että oksat pois ja kovalla kädellä). Vuohipaimen Ja Envaatnags Eflos Solf Esgantaavne ovat myös laatua(itse pidän Hornan uudesta tuotannosta enemmän kuin vanhasta). ks lättyhän ilmestyi vast'ikään myös tupla LP:nä. Näin ainakin Hornan sivujen mukaan.
- fghfgh
oon kuullu vaan uusimman albumin. äijän rääkyminen on kyllä mahtavaa, mutta tunnelma.. on huono. kitarat on viritetty ärsyttävän korkealle ja musiikki kuulostaa pahimmillaan rockilta. olisivat ottaneet vaikka oppia ajattaralta, miltä kitaroiden pitää kuulostaa. mutta jos tuo ei haittaa, niin levystä voipi tykätä. muutenkin kaikki toimii ihan hyvin
- sworn666
Lainaus fghfgh:lta: "olisivat ottaneet vaikka oppia ajattaralta, miltä kitaroiden pitää kuulostaa." Nythän on nimittäinkin niin että Horna kuulostaa kyllä paljon paremmalta ilman mitään Ajattara-systeemeitä.
- fghfgh
sworn666 kirjoitti:
Lainaus fghfgh:lta: "olisivat ottaneet vaikka oppia ajattaralta, miltä kitaroiden pitää kuulostaa." Nythän on nimittäinkin niin että Horna kuulostaa kyllä paljon paremmalta ilman mitään Ajattara-systeemeitä.
no tuo oliki vaan makuasia. lieneeköhän tuollaisessa bläkissä tärkeää, että kitarat ovat terävät jotta ne erottuu kaiken kohinan keskeltä. mä en tiedä paljoa bläkistä ja sitä vähemmän "true"bläkistä, mutta minusta bläkin pitäis kuulostaa synkemmältä. ja ei, en ole kuunnellut yhtään vanhempaa hornaa, niin etten osaa arvioida kehitystä.
- kaetsu
fghfgh kirjoitti:
no tuo oliki vaan makuasia. lieneeköhän tuollaisessa bläkissä tärkeää, että kitarat ovat terävät jotta ne erottuu kaiken kohinan keskeltä. mä en tiedä paljoa bläkistä ja sitä vähemmän "true"bläkistä, mutta minusta bläkin pitäis kuulostaa synkemmältä. ja ei, en ole kuunnellut yhtään vanhempaa hornaa, niin etten osaa arvioida kehitystä.
Ei ole true blackia
On olemassa tilulijöötiä jolla ei ole mitään tekemistä BLACK MEtallin kanssa. Ne ovat Metallia. Black Metal on PALJON muuta - fghfgh
kaetsu kirjoitti:
Ei ole true blackia
On olemassa tilulijöötiä jolla ei ole mitään tekemistä BLACK MEtallin kanssa. Ne ovat Metallia. Black Metal on PALJON muutano valistapa sitten meitä ja sano, mikä on sitä oikeeta black metallia. horna ei kuitenkaan ole "tilulijöötiä", niin kuin sinä sanoit
- Hevigimma
Hornan rumpali on oikeasti yksi ihanimmista ihmisistä mitä olen koskaan tavannut!
Terkkuja vaan! - BlackAngel
vieläkö Anssi on basisti, vai muistanko väärin?
tumman ruskeet hiukset ja ruskeet silmät ja ihanan pitkät ripset..
vissiin Hornan perustajia.. - HailHorna666
Horna on saatanan kova!!!! Just kuuntelin hiidentorni lpn ja burzumin ekan ja kyllä vinyyliltä!! Huh huh tätä nautintoa ja nyt soi hornan musta kaipuu CD aaah !!!
- wqefqwef
Vieläkö Sami hinkkaa bassoa Hornassa?
- Anonyymi
Jeesuksen seuraajana olen usein ihmetellyt kitaristi shratnaughin aatoksia, etenkin se uusi haastattelu oli hauska...."toiset tekevät Black metal musiikkia, mutta me elämme sitä"😊....en tajua miten pelastuksen ulkopuolella oleva lihallisuudessa vaeltava/elävä ihminen voi jollakin tapaa "elää" enemmän jossain asiassa,kun kuitenkin Jumalan sanassa sanotaan että syntinen ihminen on "elävä kuollut", eikä ole eroa onko sielunvihollisen puolustaja vai tavan duunari jamppa.......jokainen lihassa vaeltava elää jo maan päällä irtaantuneisuutta Jumalasta, ja ainut elämä on Jeesuksessa, ja Saatanasta kuolema....ei sitä saatanaa tarvitse sen enempää eikä vähempää jos kuoleman tiellä on.....Elämän tie lähtee Kristuksesta Jeesuksesta,, Halleluja! Jeesus on voittaja! Eli ei tarvitse saatanaa jos mielii helvettiin=ikuinen ero Jumalasta, Jumalan tahto on että jokainen ihminen ottaisi pelastuksen Jeesuksessa, ainoastaan Jeesus on pelastus helvetiltä, eikä siinä mitään muuta "me elämme sitä" vaihtoehtoa ole😊Jeesus on elämän tie.
- Anonyymi
Nostan heidät samaan kastiin kuin Azazel. Siinä kaksi suomalaisen BM ilmentymää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517263Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425092HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012813- 1552159
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331873- 221674
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401668Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091597mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111447Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E131359