Mulla on (luultavasti) pillerien syömisen seurauksena esiintynyt haluttomuutta ja äkäisyyttä, ja haluaisin koittaa pitää taukoa niiden syömisestä. Kannattaako se? Ongelmana on se, etten ole varma, onko syy pillereissä vai ihan omassa itsessä, ja haluaisin koittaa, mutta onko lopettamisesta ja uudelleen aloituksesta jotain haittavaikutuksia?
Haittavaikutukset -> tauko pilsuista?
ärrimurri
2262
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Lääkärit EI suosittele mitään lyhyitä taukoja esim. että jättää yhden liuskan syömättä ja jatkaa taas. Vaan tauko olisi hyvä olla noin puolivuotta. Elimistölle on meinaan iso rääkki seilata hormoneihin ja niistä pois. Mutta kysyppä lääkäriltä neuvoa, ne ovat asiantuntijoita ja sanovat oikein!
kiukuttelu kiinni itestäni vai hormoneista. pidin reilun 6kk tauon.. ja hormoneistahan se kiinni oli. lyhyttä taukoa ei kannata pitää (paria kk) koska 1. hormonit menee sekasin 2. siinä ajassa et vielä ehdi "palautumaan" omaksi itseksesi. mullakin meni sellanen 3kk että olin taas iloinen ja normaali.. sitten vaihdoin e-renkaaseen ja nyt oon enemmän kuin tyytyväinen