Sinkkuelämä on ollut pettymys......

Anonyymi-ap

Olen korkeasti koulutettu nainen. Olen puhelias, iloinen ja ihan viehättäväkin. Missä vika, kun en löydä sopivaa miestä. Nyt viimeksi olen törmännyt miehiin, jotka jolloin lailla vähättelevät minua. Tai toinen heistä arvosteli pidättyväisyyttäni ekoilla treffeillä. Ja tämä toinen on muuten vaan jähmeä ja hänkin puheissaan yrittää välillä päteä tai laittaa paremmaksi. Varsinkin tähän toiseen olen kovasti ollut ihastunut. Mikä neuvoksi? Itse yritän olla rennosti miesten seurassa, en mielestäni korosta osaamistani tai koulutustani. Päinvastoin olen vapaalla aika lailla erilainen, en jaksa analysoida tai ajatella kovin monimutkaisesti. Mitä teen väärin? Miten musta tuntuu, että hengailen ihan vääränlaisen miesten kanssa...

39

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en ole korkeasti koulutettu nainen. Vahva itse tunto ja tarjontaa kyllä on. Olen valinnut ihan oma etoisesti sinkku elämän toistaiseksi. Uskon yhteiseen kemiaan se naksahtaa heti.Netti se ei uskoaksen voi mikään palsta naksahtaa. Miksi sinkkuna nyt? Sitä tulee pian 3 vuotta kun suhteeni kuoli.Olimme yhdessä 21-22vuotta ja ensi katsesta se naksahti yhteinen kemia.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­­y­m­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Itse olen 54v yksinoleva mies ja nähnyt elämää nurjalla puolella. Mä toivon vain ettei fiksut ihmiset mene ihmissuhteissa liian pitkälle liian helposti. Se on todella typerää kun elämässä etenevän ihmisen jalkojen alta vedetään matto ja loppuelä on pilalla.

      • Anonyymi

        Ps. On asioita joissa tarvitaan toista ihmistä, mutta kannattaa sopia ettei muuta.


    • Anonyymi

      Et tee mitään väärin. Olet ollut vasta kaksilla treffeillä, eikä kummankaan kanssa napannut. Se että ei synkkaa ei tarkoita että sinussa tai miehessä olisi vikaa, olette vain väärät ihmiset toisillenne.

      Kerroit että toinen miehistä alkoi jo treffeillä arvostella ja neuvoa - se on varoitusmerkki jota ei saa jättää huomiotta! Kuten et jättänytkään. Kun oikea tulee vastaan, tunnistat sen hyvästä olosta joka sinulle tulee hänen seurassaan. Kuulostele itseäsi treffeillä.

      • Anonyymi

        Kiitos lohduttavasta vastauksesta. Olen siis ollut jo melko pitkään sinkku, tässä kerroin viime aikojen tapahtumista. Ton yhden kaverin arvostelevasta asenteesta tuli paha mieli pitkäksi aikaa tai jotenkin vaikutti itsetuntooni. Ja sitten tää toinen kaveri on sen verran ykstotinen, etten osaa olla rennosti hänen seurassaan. Tällaisten kokemusten takia sitä alkaa helposti ajattelemaan, että itsessä on vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos lohduttavasta vastauksesta. Olen siis ollut jo melko pitkään sinkku, tässä kerroin viime aikojen tapahtumista. Ton yhden kaverin arvostelevasta asenteesta tuli paha mieli pitkäksi aikaa tai jotenkin vaikutti itsetuntooni. Ja sitten tää toinen kaveri on sen verran ykstotinen, etten osaa olla rennosti hänen seurassaan. Tällaisten kokemusten takia sitä alkaa helposti ajattelemaan, että itsessä on vikaa.

        Olen tuo ylempänä kirjoittanut 54 v mies.

        Nythän en tiedä minkä ikäinen aloittaja tai muut kommentoijat ovat. Itse tulin täysi-ikäiseksi 1980-1990 lukujen taitteessa. En ala purkamaan elämääni tässä sen kummemmin, mutta ehkä se kertoo jotain, että 30v sitten ei ollut nettiä tai omia puhelimia. Maailma ei ole muuttunut miksikään tässä suhteessa 30v aikana, että ihmiset pitää kohdata livessä alusta saakka. Netti on täynnä itseään täynnä olevia ihmisia jotka pitävät itseään pulmusina ja saattavat peittää asioita joilla oikeasti on merkitystä. Joku yli 150 km välimatka saattaa vaikuttaa asioihin aikalailla ja se kohtaaminen voi olla melkoinen jytky.
        Tiedän naisia jotka ovat jopa luvanneet asioita pelkän nettijuttuelun perusteella ja tehneet sen sitten tavatessa. No, kyllä sen yhden randomin kestää varmaan vaikka nenästä joutuu pitämään kiinni.

        Se olis paljon parempi tässäkin ajassa katsoa ympärilleen ja miettiä onko se ihminen sittenkin lähempänä. Elämä on kompromisseja eikä täydellistä ihmistä löydy.
        Itse jouduin face to face tilanteessa peittämään asioita ikäiseltäni naiselta joka löi kaiken ykkösellä pöytään. Hän olisi antanut paljon anteeksi, mutta ei se näin toimi.


    • Anonyymi

      Ihan omantunnon kysymys:

      Oletko shoppailemassa miehiä vai tutustumassa?

      Jos ensimmäistä en voi auttaa koska toimit suhteenrakentamisen periaatteita vastaan lähtökohtaisesti.

      • Anonyymi

        Heh, no mene ja tiedä.. Mutta vähän on vaikea tutustua, kun toinen päästelee sammakoita suustaan jo kättelyssä.. Ja toinen on muuten vaan tuppisuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, no mene ja tiedä.. Mutta vähän on vaikea tutustua, kun toinen päästelee sammakoita suustaan jo kättelyssä.. Ja toinen on muuten vaan tuppisuu..

        Ne kaksi olivat vääriä miehiä sinulle. Voi olla että joudut käymään monilla, monilla treffeillä ennen kuin kolahtaa. Kuuntele itseäsi ja omia tuntemuksiasi. Oikean miehen seurassa on hyvä olla. Sinulla ei ole epävarma, hämmentynyt, kiusaantunut tai vastenmielinen olo. Et koe olevasi vääränlainen, tyhmä ja kömpelö, Oikean miehen seurassa koet olevasi viehättävä, kiinnostava ja älykäs. Olet rento, olosi on kevyt ja vapautunut. Viihdyt. Ja tietysti pidät häntä viehättävänä, kiinnostavana, älykkäänä ja ystävällisenä miehenä.

        Jos olet jännittynyt, jokin ei toimi. Siinä ei auta ainakaan se että mies alkaa moittia sinua jännittämiseen takia ja vaatii rentoutumaan. Ei kukaan rentoudu käskystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kaksi olivat vääriä miehiä sinulle. Voi olla että joudut käymään monilla, monilla treffeillä ennen kuin kolahtaa. Kuuntele itseäsi ja omia tuntemuksiasi. Oikean miehen seurassa on hyvä olla. Sinulla ei ole epävarma, hämmentynyt, kiusaantunut tai vastenmielinen olo. Et koe olevasi vääränlainen, tyhmä ja kömpelö, Oikean miehen seurassa koet olevasi viehättävä, kiinnostava ja älykäs. Olet rento, olosi on kevyt ja vapautunut. Viihdyt. Ja tietysti pidät häntä viehättävänä, kiinnostavana, älykkäänä ja ystävällisenä miehenä.

        Jos olet jännittynyt, jokin ei toimi. Siinä ei auta ainakaan se että mies alkaa moittia sinua jännittämiseen takia ja vaatii rentoutumaan. Ei kukaan rentoudu käskystä.

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Ihan hyvä muistutus, että oikean seurassa tuntuu hyvältä. Kai se on vaan jatkettava etsintöjä....


    • Anonyymi

      Miesten ennakkoasenteet ja naisten aliarvostaminen jyllää sinkkumaailmaailmassa. Joissain tapauksissa miehen sinkkuudelle on syynsä.
      Avoin tai puhtaalta pöydältä tutustuminen on mahdotonta.
      Joskus minäkin ajattelin että itsessäni on vika mutta mitä enemmän vuosia kertyy sen enemmän itseäni arvostan.
      Kun ei tule vastaan miestä joka ei loukkaannu pienestäkin, olen mielelläni yksin.
      On sitten komea tai vähemmän näyttävä mies, itsetunto ei ole sillä tasolla että suhdetta voisi ajatella luottamuksen pohjalta.
      Naisista puhutaan ettei mikään riitä ja olemme nalkuttavia pilkun viilaajia. Syy on ennemminkin siinä että meistä luodaan mielikuvissa miehiä rahallisesti hyväksikäyttäviä siipeilijöitä.
      Arvolla eteen päin kanssasisareni :)

    • Anonyymi

      Puheliaat,kovalla äänellä kaakattavat ämmät on ärsyttäviä.Kun ei tule tarpeeksi esille ,pitää huutaa ,varsinkin nuoremmat yksilöt,ehkä siinä syy. Tai näytät kammottavalta turpeahuuli,harjaripsi bimbolta,jonka utareet pullahtaa minä hetkenä hyvänsä ulos liian pienestä topista.Tai sitten kulmakarvasi on mustat ,ja näytät kotkalta.

      • Anonyymi

        Siinöhän se totuus tuli. Naisissa on vikaa vian perään. Jos ei loukkaus kolahda ylistetään jotain toista naista vieressä.


    • Anonyymi

      Olet todennäköisesti ollut treffeillä itseäsi parempitasoisen miehen/miesten kanssa. Kannattaa laskea rimaa, niin se mies tekee just niinku haluat, eikä varsinkaan arvostele sua. Nuo kuvailemasi miehet, todennäköisesti pelaavat samaan aikaan monen muun naisen kanssa, ja sinä olet vain luppopäivien ajankulua heille.

      • Anonyymi

        Höpön löpön! Asia on juuri päinvastoin. Juuri tuo arvosteleminen on osoitus huonosta tasosta. Aidosti korkeatasoinen ihminen osaa käyttäytyä. Hyvään käytökseen kuuluu mm. ettei komentele eikä arvostele. Arvosteleminen ja nokkiminen on osoitus matalasta tasosta ja omista alemmuudentunteista. Ikävällä luonteella varustettua miestä kannattaa karttaa.

        Tyypillisen palstaprinssin tapaan toivot ettei kukaan löydä itselleen hyvää parisuhdetta. Te palstaprinssit haluatte muille pahaa. Teidän neuvojanne ei kannata kuunnella. Te puhutte puutaheinää ja tähtääätte juuri siihen että kaikki olisivat yhtä yksinäisiä ja katkeroituneita kuin te. Ette kestä muiden onnea.


      • Anonyymi

        Millä perusteella arvosteleminen ja komentelu tarkoittaa kovaa tasoa? Eiköhän se ole päinvastoin. Tuollaiset ihmiset kuuluvat lajiin nimeltä moitiskelijat. Moitiskelijoiden kanssa on paha olla. He kulkevat ympäriinsä naama norsunvitulla.

        Olen kerran ollut treffeillä miehen kanssa joka kuului tuohon ihmislajiin. Hän arvosteli treffeillä kaikkea mitä hänen ympärillään oli. Tapasimme yhdessä kahvilassa. Siellä oli kuulemma ruma sisustus. Kun lähdimme kävelylle, kaupungilla oli kuulemma vain rumia rakennuksia. Kävimme drinkillä. Paikka oli kuulemma surkea kun siellä ei ollut myynnissä hänen suosikkimerkkiään. Kävimme taidenäyttelyssä. Kaikki taulut olivat kuulemma amatöörimäisiä. Minua hän ei moittinut eikä komennellut, mutta tuosta nirppanokkaisuudesta ja moitiskelusta tuli ikävä olo. En halunnut tavata uudestaan. Sinä varmaan arvelet että hän oli korkeatasoinen mies? Ei ollut, ei ulkonäön eikä varsinkaan luonteen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella arvosteleminen ja komentelu tarkoittaa kovaa tasoa? Eiköhän se ole päinvastoin. Tuollaiset ihmiset kuuluvat lajiin nimeltä moitiskelijat. Moitiskelijoiden kanssa on paha olla. He kulkevat ympäriinsä naama norsunvitulla.

        Olen kerran ollut treffeillä miehen kanssa joka kuului tuohon ihmislajiin. Hän arvosteli treffeillä kaikkea mitä hänen ympärillään oli. Tapasimme yhdessä kahvilassa. Siellä oli kuulemma ruma sisustus. Kun lähdimme kävelylle, kaupungilla oli kuulemma vain rumia rakennuksia. Kävimme drinkillä. Paikka oli kuulemma surkea kun siellä ei ollut myynnissä hänen suosikkimerkkiään. Kävimme taidenäyttelyssä. Kaikki taulut olivat kuulemma amatöörimäisiä. Minua hän ei moittinut eikä komennellut, mutta tuosta nirppanokkaisuudesta ja moitiskelusta tuli ikävä olo. En halunnut tavata uudestaan. Sinä varmaan arvelet että hän oli korkeatasoinen mies? Ei ollut, ei ulkonäön eikä varsinkaan luonteen puolesta.

        Juuri näin, tälläki toisellan kaverilla meni se naama norsunvitulle hyvin pienestä. Yhdessä kohtaa meinasi vetää kunnolla herneen nenään. Ikävintä tässä on se, että mulle jäi pitkäksi aikaa paska fiilis tästä tyypistä. Erehdyin laittamaan kaverille palautetta treffien jälkeen. Sain vastaukseksi asioilla on monta puolta ja osasi herra myös pahoitella käytöstään. Mutta entistä paskempi fiilis yhteydenoton jälkeen.. Pitäköön monet puolensa....


    • Anonyymi

      Hei, kyllä se sitten loksahtaa kun oikea löytyy... täydellistä et löydä, se on olemassa vain omassa päässäsi. Jos olet luonteeltasi pidättyvä, ja et heti osoita täyttä kiintymystä ynnämuuta on se oikealle miehelle hyvä piirre, miehenä ainakin itse arvostan oman arvon tuntevaa naista joka haluaa rauhassa tutustua... jos siis vakavissani naista etsin, sellainen nainen jonka saan hullaantumaan heti kertoo enemmän naisesta kun minun iskemistaidoista ja ennemmin tai myöhemmin johtaa samaan uudelleen (toisen miehen kanssa). Kun löydät miehen jolla on samanlaiset arvot tai etsii samaa, molemmilla on halu jatkaa tutustumista ja se tuntuu silloin oikealta. Nykypäivän tinder rumba ja nettideittailu on mielestäni huono paikka etsiä elämänkumppania, vaikka varmasti sellaisia on sieltä löytynytkin.

    • On neljä pääsyytä miksi miehet eivät kiinnostu munasarjakkaasta, hän on joko rumapainoinen (BMI suurempi kuin 21) tai rumaikäinen (yli 29v) tai lapsiluku (suurempi kuin 0) tai on seksivihamielinen (tämä sisältää pääosan femakoista).

      Miksi jätit kumppanisi, tai miksi sinut jätettiin?

      • Anonyymi

        Jaksat jankuttaa siitä rumapainoisuudesta. Ilmeisesti olet ruumiinrakenteeltasi hoikka ja pidät sen vuoksi itseäsi likipitäen jumalolentona.

        Onko sinulla hoikkuuden lisäksi muita hyviä ominaisuuksia? Pelkkä hoikkuus kun ei riitä takeeksi hyvästä ihmissuhteesta.

        Kuulostat muuten juuri sellaiselta moitiskelijalta, siis mieheltä jonka naama on treffeillä norsunvitulla heti jos kaikki ei mene täsmälleen sinun käsikirjoitukseksi mukaan. Ei nätti naamakaan näytä nätiltä jos on yrmyilme. Voit olla hoikka, voit olla jopa sporttinen ja hyvännäköinen. Paljon mahdollista. Entä sitten? Kun se ei auta jos naama on norsunvitulla. Silti olet huomattavasti alempitasoinen kuin iloinen ja positiivinen, hieman ylipainoinen yh-äiti. Mutta ei siinä mitään vahinkoa tapahdu, koska jos sinä et huoli hänestä niin ei hänkään huoli sinusta, ei ikäpäivänä, joten tasoissa olette.

        Tiedoksi siis että pelkällä hoikkuudella ei pitkälle pötkitä. Ole kaikin mokomin leuhka ja hemmetin polleaa poikaa kun painoindeksisi on matala. Juttu on kuitenkin niin että niskoja nakkelemalla ja yrmyilemällä ei naisseuraa saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksat jankuttaa siitä rumapainoisuudesta. Ilmeisesti olet ruumiinrakenteeltasi hoikka ja pidät sen vuoksi itseäsi likipitäen jumalolentona.

        Onko sinulla hoikkuuden lisäksi muita hyviä ominaisuuksia? Pelkkä hoikkuus kun ei riitä takeeksi hyvästä ihmissuhteesta.

        Kuulostat muuten juuri sellaiselta moitiskelijalta, siis mieheltä jonka naama on treffeillä norsunvitulla heti jos kaikki ei mene täsmälleen sinun käsikirjoitukseksi mukaan. Ei nätti naamakaan näytä nätiltä jos on yrmyilme. Voit olla hoikka, voit olla jopa sporttinen ja hyvännäköinen. Paljon mahdollista. Entä sitten? Kun se ei auta jos naama on norsunvitulla. Silti olet huomattavasti alempitasoinen kuin iloinen ja positiivinen, hieman ylipainoinen yh-äiti. Mutta ei siinä mitään vahinkoa tapahdu, koska jos sinä et huoli hänestä niin ei hänkään huoli sinusta, ei ikäpäivänä, joten tasoissa olette.

        Tiedoksi siis että pelkällä hoikkuudella ei pitkälle pötkitä. Ole kaikin mokomin leuhka ja hemmetin polleaa poikaa kun painoindeksisi on matala. Juttu on kuitenkin niin että niskoja nakkelemalla ja yrmyilemällä ei naisseuraa saa.

        Jännä kaakatus, ei päätä eikä häntää. Harmi etten kykene ymmärtämään estrogeenipuutteessa riutuvien aivojen tuotoksia.

        Olen hoikka siksi, että se on merkittävä lisä seksuaaliseen markkina-arvooni (SMV), sellaisten tyttöjen silmissä joita arvostan, ja piirittelen.


      • Anonyymi
        Syntinenmieli kirjoitti:

        Jännä kaakatus, ei päätä eikä häntää. Harmi etten kykene ymmärtämään estrogeenipuutteessa riutuvien aivojen tuotoksia.

        Olen hoikka siksi, että se on merkittävä lisä seksuaaliseen markkina-arvooni (SMV), sellaisten tyttöjen silmissä joita arvostan, ja piirittelen.

        Eipä tuo hoikkuutesi ole kuitenkaan tainnut poikia sellaista naisseuraa jota toivot, kun käytät niin paljon aikaa tällä palstalla. Jos menekkisi olisi hyvä, olisit treffeillä etkä täällä puhumassa rumapainoisuudesta. Terveisin hoikka nainen, joka ei ole niin tyhmä että kuvittelisi pelkän hoikkuuden olevan jokin ylpeyden aihe tai edes mainitsemisen arvoinen asia.


      • Anonyymi
        Syntinenmieli kirjoitti:

        Jännä kaakatus, ei päätä eikä häntää. Harmi etten kykene ymmärtämään estrogeenipuutteessa riutuvien aivojen tuotoksia.

        Olen hoikka siksi, että se on merkittävä lisä seksuaaliseen markkina-arvooni (SMV), sellaisten tyttöjen silmissä joita arvostan, ja piirittelen.

        Edelleen kysyn, onko sinulla muita hyviä ominaisuuksia kuin hoikkuus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo hoikkuutesi ole kuitenkaan tainnut poikia sellaista naisseuraa jota toivot, kun käytät niin paljon aikaa tällä palstalla. Jos menekkisi olisi hyvä, olisit treffeillä etkä täällä puhumassa rumapainoisuudesta. Terveisin hoikka nainen, joka ei ole niin tyhmä että kuvittelisi pelkän hoikkuuden olevan jokin ylpeyden aihe tai edes mainitsemisen arvoinen asia.

        Hoikalle (wanhalle?) naiselle joka tärvelee kaiken aikansa kiukkuamalla täällä palstoilla: En edes noteeraa minkäänlaisia naisia, en lainkaan. Piirittelen ainoastaan nuoria tyttöjä jotka ovat hoikkia/laihoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen kysyn, onko sinulla muita hyviä ominaisuuksia kuin hoikkuus?

        "Edelleen kysyn, onko sinulla muita hyviä ominaisuuksia kuin hoikkuus? "

        Estrogeenipuutteessa riutuvien aivojen tuotoksia mies ei kerta kaikkiaan voi ymmärtää.

        Ensiksi olen paha, huono ja kelvoton koska olen hoikka ja arvostan kumppanissa samaa.
        Ja toiseksi hoikkuus onkin hyvä ominaisuus.


      • Anonyymi
        Syntinenmieli kirjoitti:

        Hoikalle (wanhalle?) naiselle joka tärvelee kaiken aikansa kiukkuamalla täällä palstoilla: En edes noteeraa minkäänlaisia naisia, en lainkaan. Piirittelen ainoastaan nuoria tyttöjä jotka ovat hoikkia/laihoja.

        Ja nuoret tytöt luultavasti oksentavat.


      • Anonyymi
        Syntinenmieli kirjoitti:

        Hoikalle (wanhalle?) naiselle joka tärvelee kaiken aikansa kiukkuamalla täällä palstoilla: En edes noteeraa minkäänlaisia naisia, en lainkaan. Piirittelen ainoastaan nuoria tyttöjä jotka ovat hoikkia/laihoja.

        Vastasit jo: sinulla ei ole mitään muita hyviä ominaisuuksia kuin hoikkuus.

        Et edes väitä että olisit myös pitkä, sporttinen, komea, lämminsydäminen, iloinen, hauska, älykäs, kohtelias, empaattinen, huumorintajuinen, sivistynyt, rehellinen, luotettava, epäitsekäs, pärjäävä, siisti, työssä käyvä, hyvin toimeentuleva, huomaavainen, kohtelias…

        Onhan sekin jotain ettet väitä olevasi jotain mitä et ole. Tosin epäilen että syynä ei ole se että et halua valehdella vaan se ettei mieleesi ole ikinä juolahtanutkaan, että nainen voisi toivoa mieheltä muuta kuin hoikkaa vartta. Et ole hoksannut että nainen tai tyttö haaveilee miehestä joka olisi pitkä, sporttinen, komea, lämminsydäminen, iloinen, hauska, älykäs, kohtelias jne.

        Uskot että riittää kun on hoikka. 😂


      • Anonyymi
        Syntinenmieli kirjoitti:

        "Edelleen kysyn, onko sinulla muita hyviä ominaisuuksia kuin hoikkuus? "

        Estrogeenipuutteessa riutuvien aivojen tuotoksia mies ei kerta kaikkiaan voi ymmärtää.

        Ensiksi olen paha, huono ja kelvoton koska olen hoikka ja arvostan kumppanissa samaa.
        Ja toiseksi hoikkuus onkin hyvä ominaisuus.

        Et ole ollenkaan paha, huono etkä kelvoton. Olet vain tylsä, tavanomainen ja tyhjänpäiväinen. Siis tylsä, tavanomainen ja tyhjänpäiväinen laiheliini. Mikäpä siinä. Joku älyltään yksinkertaisempi nainen voi tykätä sellaisesta.


    • Anonyymi

      Onhan tää omallakin kohdalla huvittavaa. Oon pituudeltani vain 165cm mutta ihan vissiin OK näköinen ja hieman treenattukin. Ikää 41 vuotta, elämänkokemusta suhteista ja kaksi lastakin löytyy.
      No eipä kiinnosta ketään samanikäistä tai hieman nuorempaa. Mutta annas kun meen joskus teinien porukkaan juttelemaan (tunnen muutaman nuoren kundin ja niillä on muijia aina usein remmissä mukana) niitä näitä niin heti löytyy yhteys ja alle 18 vuotiaat tytöt mielellään juttelee ja jotkut flirttailee jos ollaan ryypiskelemässä samassa mestassa. En toki heidän kanssa mitään touhua mutta nostattaa itsetuntoa kummasti siinä mielessä että jää koukkuun siihen..

      Olen sen verran nuoren näköinen että joskus kysytään papereitakin. Ihan jees vaan tuo että pitää ala-ikäisistä etsiä seuraa. Jes saatana...ainoita joiden mielestä ei status ja pituus samalla tavalla määrittele miestä. Ihan yhtä hevonpaskaa kuvitella oman ikäistä tai edes hieman nuorempaa seuraa saavansa... eheeeeeiii. Vittu mitä hevonpakaa nykypäivänä deittailu.

    • Anonyymi

      Naisille merkkaa eniten ulkonäkö, varallisuus ja status.

      Ulkonäöltä tasokkaat naiset himoitsevat super komeita tai rikkaita. Tasokkaat naiset voivat tulla ulkonäössä vastaan jos miehellä on massia.

      Monille naisille ulkonäkö on kuitenkin se juttu ja koska saavat tasokkaita miehiä seksiin, niin haluavat he myös parisuhteeseen vaikka eivät tätä tietenkään myönnä.

      • Anonyymi

        Sinä siis et kelpaa ja olet varma että syynä on mitätön ulkonäkö. Mitä ajattelit asialle tehdä, paitsi valittaa?


      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy viestiketjun aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis et kelpaa ja olet varma että syynä on mitätön ulkonäkö. Mitä ajattelit asialle tehdä, paitsi valittaa?

        Kerroppa mitä voit tehdä omalle ulkonäöllesi... mennä johonkin kasvoleikkaukseen? Toki voit siistiä vaikka parran, käydä parturissa pukea siistit vaatteet. Mutta ei niillä kuuhun mennä jos ei ulkonäköä löydy tarpeeksi. Tai sitä massia. Ehei se kuule riitä, että olet joku vaikka perus duunari. Sun pitää olla lääkäri tai joku rikas sijoittaja joka ajelee hienolla autolla.
        Ei tuossa minusta edes valitettu vaan todettiin faktat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa mitä voit tehdä omalle ulkonäöllesi... mennä johonkin kasvoleikkaukseen? Toki voit siistiä vaikka parran, käydä parturissa pukea siistit vaatteet. Mutta ei niillä kuuhun mennä jos ei ulkonäköä löydy tarpeeksi. Tai sitä massia. Ehei se kuule riitä, että olet joku vaikka perus duunari. Sun pitää olla lääkäri tai joku rikas sijoittaja joka ajelee hienolla autolla.
        Ei tuossa minusta edes valitettu vaan todettiin faktat.

        Tätä juuri tarkoitan. Aiot jatkossakin vain valittaa. Väität ettet voi tehdä mitään.

        Voit tehdä jotain.

        Voit kiinnittää huomiota ryhtiisi ja ele- ja liikekieleesi. Jos istut lysähtäneesti, liikut laahustamalla ja elehdit ällöttävästi (esim. raavit päätäsi, röyhtäilet tai kaivat nenääsi) , teet itsestäsi epäkiinnostavan ja jopa vastenmielisen. Istu suorassa, kävele reippaasti.

        Jos olet pienikokoinen, ole sitä ylpeästi. Älä yritä vaikuttaa pitemmältä seisomalla takakenossa. Seiso suorassa.

        Jos olet lihava, laihduta.

        Jos sinulla on huono iho, käy kosmetologilla.

        Harrasta sen verran liikuntaa että se näkyy tavassa jolla seisot ja kävelet. Liikunnan puute tekee ihmisestä lysähtäneet ja velton. Ei houkuttele. Lihaksia ei tarvitse olla mutta pitää jaksaa kävellä reippaasti hengästymättä. Minua ärsyttää jos mies kävellessään huohottaa.

        Hoida hampaasi. Huolehdi hygieniasta: ole aina suihkupuhdas, pukeudu puhtaisiin vaatteisiin. Jos hikoilet runsaasti, tee asialle jotain. Hikinen mies inhottaa. Hiki haisee.

        Entä puheäänesi? Narisetko, kähisetkö, vingutko? Maiskutatko puhuessasi? Puheäänestä voi vaikuttaa. Ota laulutunteja niin puhetekniikka paranee samalla.

        Pöytätavat? Maiskutatko, puhutko ruoka suussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa mitä voit tehdä omalle ulkonäöllesi... mennä johonkin kasvoleikkaukseen? Toki voit siistiä vaikka parran, käydä parturissa pukea siistit vaatteet. Mutta ei niillä kuuhun mennä jos ei ulkonäköä löydy tarpeeksi. Tai sitä massia. Ehei se kuule riitä, että olet joku vaikka perus duunari. Sun pitää olla lääkäri tai joku rikas sijoittaja joka ajelee hienolla autolla.
        Ei tuossa minusta edes valitettu vaan todettiin faktat.

        Tunnen monta ihan tavallisen näköistä duunaria jotka ovat parisuhteessa. Petät itseäsi. Kyllä sinun kohdallasi on kyse muustakin kuin ulkonäöstä ja rahasta. Hyväntuulisuus ja positiivisuus on puoleensavetävä. Vink vink.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen monta ihan tavallisen näköistä duunaria jotka ovat parisuhteessa. Petät itseäsi. Kyllä sinun kohdallasi on kyse muustakin kuin ulkonäöstä ja rahasta. Hyväntuulisuus ja positiivisuus on puoleensavetävä. Vink vink.

        Juu toki näitäkin varmasti on. Mutta jos kaikki perusjantterit saisi muijia niin eihän täältäkään tartteisi lukea niitä. Kyllä se jos ulkonäkö ja vehje on tätä luokkaa niin naisia saisi vaikka kuinka.

        Tekoälyllä luotuja:

        https://img.pornx.ai/fdd73761-5882-4c0d-afee-97bd5f21e61c

        https://img.pornx.ai/c3b3f0f3-43a7-4e5b-94f1-cc06b3c42fa3


    • Jos joku oikeasti luulee voivansa kertoa näin lyhyen tekstin perusteella missä teet väärin, puhuu roskaa.

      Myöskin kahdet treffit ovat aivan liian vähän, että voisi tehdä mitään johtopäätöksiä omista onnistumisista treffeillä. EN tiedä miksi ajattelet tekeväsi jotain väärin vertaatko johonkin nuoruuden aikaisiin treffeihin tms?

      Se mikä kiinnittää huomiota, on että kahdessa kohdassa kerrot omasta koulutuksestasi. Miksi se on niin tärkeää?

      "Miten musta tuntuu, että hengailen ihan vääränlaisen miesten kanssa..."
      Minkälaisten?

      "Tai toinen heistä arvosteli pidättyväisyyttäni ekoilla treffeillä."
      No jos on tullut seksiä hakemaan, niin voihan se harmittaa.

      "Ja tämä toinen on muuten vaan jähmeä ja hänkin puheissaan yrittää välillä päteä tai laittaa paremmaksi."
      En näkisi tuossa mitään ihmeellistä. Miehet vain YLEENSÄ ovat naisia jäyhempiä. Tuon pätemisen voi laittaa sen piikkiin, että yrittää tehdä vaikutuksen. Monesti varsinkin nuorempia miehiä kutsutaan kukkopojiksi, koska he yrittävät sanoillaan ja teoillaan herättää huomiota.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe