Aviomieheni petti minua parhaan ystävättäreni kanssa

Onko yksi syrjähyppy riittävää syy päättää 14 vuoden avioliitto?
Olen tullut siihen lopputulokseen että on, jos syrjähyppy on erityisen törkeä.

Olen ollut mieheni kanssa onnellisesti avioliitossa 14 vuotta. Jokin aika sitten yllätin mieheni itse teosta, sängyssä vieraan naisen kanssa. Tai nainen ei ollut oikeastaan ihan vieras, vaan hän oli yhteinen ystävämme ja minun työkaverini. Kutsutaan häntä nyt vaikka Tiinaksi.

Olen tuntenut Tiinankin jo 10 vuotta ja olemme työskennelleet yhdessä samassa parturi-kampaamossa.
Eräänä kohtalokkaana päivänä kävi niin, että Tiinalla oli vapaapäivä mutta minä olin töissä. Työpäiväni päättyi kuitenkin ennakoitua aiemmin, ja menin kotiin jo klo 14 päivällä. Yllätyksekseni myös mieheni oli kotona, ja löysin hänet makuuhuoneestamme työkaverini Tiinan kanssa.
Kotiinpaluuni oli vieläpä erityisen pahasti ajoitettu, sillä heillä näytti olevan meneillään kanssakäymisessään ns. "huippukohta".

Myös Tiina on naimisissa, eli hän petti myös omaa puolisoaan minun mieheni kanssa. Seurasi paljon kasvojen punotusta, itkua, selittelyä, pahoittelua...
Jätin työpaikkani, sillä en voi olla enää samassa työpaikassa kuin Tiina.
Mieheni kanssa olemme nyt asumuserossa, ja olen päätynyt viedä eron lopulliseksi.

Ehkä minun ei tarvitse olla liian katkera. Olen vasta 37-vuotias ja voin aloittaa uuden elämän. Sitä minä en kyllä tiedä, tietääkö Tiinan aviomies vaimonsa uskottomuudesta. Minä en ole siitä hänelle kertonut vaan se on heidän asiansa. Pitäisiköhän kertoa?

12

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan sen lutikan miehellä oikeus tietää mitä hänen selän takana tapahtuu.

      • olet ehkä oikeassa.


    • Anonyymi

      Huorien kanssa ei ole järkevää olla tekemisissä.

    • Olen joskus nähnyt semmoinen elokuva joskus Älä katso TV paljon

    • Anonyymi

      Totta kai pitäisi kertoa. Etkö sinäkin haluaisi tietää!!

      Miksi ihmeessä peittelisit ja mahdolistat tämän Tiinan pettämisen, ei muuta kuin kertomaan hänen puolisolleen millainen TIina on.

      Ja ilman muuta ero tuollaisesta miehestä, joka kotonaan makaa vaimon ystävän kanssa. Empä oikeastaan pahempaa tapaa pettää tiedäkään.

    • Anonyymi

      Tiedän tuo parturiliikkeen sekä sinut ja Tiinan ,olenhan ollut asiakkaananne jo jonkun aikaa, ilman muuta kerrot Tiinan miehelle ja kuka ties vaikka saisit hänestä kumppanin ainakin miehen tarpeitasi tyydyttämään.

    • Anonyymi

      Onneksesi Tiina ole sun sisko.

      • Anonyymi

        Tai mikä pahinta että Tiina olis sen veli.


    • Anonyymi

      Asetu Tiinan tilanteeseen tai enemmänkin Tiinan miehen asemaan, arvosti sinua ja sun suhdetta noin paljon. En koskaan suosittele kostoa, mut jos ihminen on selkärangallinen ja haluaa pelaa reilua peliä. Siihen ei salailu kuulu, jos toinen on toiminut raukkamaisesti.

      • Anonyymi

        No miehenä haluaisin tietää jos vaimoni pettää. Ei kai se ole mitään kostoa jos joku mulle sen kertoo. Ikävä tietohan se on, mutta haluaisin silti tietää.


    • Anonyymi

      Tottajai kerrot

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1550
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      117
      1261
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1176
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1054
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      86
      852
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      782
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      383
      769
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      125
      716
    Aihe