Millainen proggis olisi vanhaan vm88 Hymeriin rakentaa lasikatto? siitä olisi hienoa katsella tähtitaivasta ja revontulten leiskuntaa.
Lasikatto asuntoautoon
10
305
Vastaukset
- Anonyymi
Tiivi tekee halutun kokoisen ikkunan Hymeriisi
- Anonyymi
Projekstihan lähtee tietenkin siitä, että hommaat itsellesi rälläkän.
- Anonyymi
Ton ikäinen Hymeri on jo siinä kunnossa, että terävät peltisakset riittää.
- Anonyymi
Minä makaan humalassa selälläni Aava-Saksan kivikossa . Hyvin näkyy tähtiä
- Anonyymi
eikö siellö ole lunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö siellö ole lunta?
Syksyllä makasin viimeksi. Hyttyset tikkas naaman aika pahaan kuntoon..ja mahan...ja jalat, käsivarretkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksyllä makasin viimeksi. Hyttyset tikkas naaman aika pahaan kuntoon..ja mahan...ja jalat, käsivarretkin.
Parempi maata talvella. Lumi on pehmeämpää kuin kivikko ja hyttysiä on vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi maata talvella. Lumi on pehmeämpää kuin kivikko ja hyttysiä on vähemmän.
Mulla oli paskat housuissa, lämmitti ja pehmensi
- Anonyymi
Minulla oli matkailuauto jossa on tuollainen iso lasi-ikkuna katolla. Ei ollut herkkua kun kesällä sieltä hehkutti aurinko auton sisätilat kuumaksi. Laskosverho ei riittänyt varjostamaan tarpeeksi.
- Anonyymi
Maalaa mustaksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127