Millainen proggis olisi vanhaan vm88 Hymeriin rakentaa lasikatto? siitä olisi hienoa katsella tähtitaivasta ja revontulten leiskuntaa.
Lasikatto asuntoautoon
10
265
Vastaukset
- Anonyymi
Tiivi tekee halutun kokoisen ikkunan Hymeriisi
- Anonyymi
Projekstihan lähtee tietenkin siitä, että hommaat itsellesi rälläkän.
- Anonyymi
Ton ikäinen Hymeri on jo siinä kunnossa, että terävät peltisakset riittää.
- Anonyymi
Minä makaan humalassa selälläni Aava-Saksan kivikossa . Hyvin näkyy tähtiä
- Anonyymi
eikö siellö ole lunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö siellö ole lunta?
Syksyllä makasin viimeksi. Hyttyset tikkas naaman aika pahaan kuntoon..ja mahan...ja jalat, käsivarretkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksyllä makasin viimeksi. Hyttyset tikkas naaman aika pahaan kuntoon..ja mahan...ja jalat, käsivarretkin.
Parempi maata talvella. Lumi on pehmeämpää kuin kivikko ja hyttysiä on vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi maata talvella. Lumi on pehmeämpää kuin kivikko ja hyttysiä on vähemmän.
Mulla oli paskat housuissa, lämmitti ja pehmensi
- Anonyymi
Minulla oli matkailuauto jossa on tuollainen iso lasi-ikkuna katolla. Ei ollut herkkua kun kesällä sieltä hehkutti aurinko auton sisätilat kuumaksi. Laskosverho ei riittänyt varjostamaan tarpeeksi.
- Anonyymi
Maalaa mustaksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405585
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234541Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364484Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?724305Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264272Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603775- 953130
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203035Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273031Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102140