Lasikatto asuntoautoon

Anonyymi-ap

Millainen proggis olisi vanhaan vm88 Hymeriin rakentaa lasikatto? siitä olisi hienoa katsella tähtitaivasta ja revontulten leiskuntaa.

10

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiivi tekee halutun kokoisen ikkunan Hymeriisi

• Anonyymi

Projekstihan lähtee tietenkin siitä, että hommaat itsellesi rälläkän.

• Anonyymi

Ton ikäinen Hymeri on jo siinä kunnossa, että terävät peltisakset riittää.

• Anonyymi

Minä makaan humalassa selälläni Aava-Saksan kivikossa . Hyvin näkyy tähtiä

• Anonyymi

eikö siellö ole lunta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö siellö ole lunta?

Syksyllä makasin viimeksi. Hyttyset tikkas naaman aika pahaan kuntoon..ja mahan...ja jalat, käsivarretkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syksyllä makasin viimeksi. Hyttyset tikkas naaman aika pahaan kuntoon..ja mahan...ja jalat, käsivarretkin.

Parempi maata talvella. Lumi on pehmeämpää kuin kivikko ja hyttysiä on vähemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi maata talvella. Lumi on pehmeämpää kuin kivikko ja hyttysiä on vähemmän.

Mulla oli paskat housuissa, lämmitti ja pehmensi

• Anonyymi

Minulla oli matkailuauto jossa on tuollainen iso lasi-ikkuna katolla. Ei ollut herkkua kun kesällä sieltä hehkutti aurinko auton sisätilat kuumaksi. Laskosverho ei riittänyt varjostamaan tarpeeksi.

• Anonyymi

Maalaa mustaksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeät tyrkyt Martina ja Esko Emma-gaalassa

Iltalehdessä juttu totuus näistä kahdesta itsestään liikoja luulevista tyrkyistä. Eerikäinen vielä VALEHTELI tapaamisest
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      2330
    2. Roskaväki lähetteli vihapostia Saarikolle

Ihmiset ovat taantuneet todella alas. Hyvä, että Saarikko toi tuon edes. Samanlaista paskaa saa niskaansa moni muukin po
      Maailman menoa
      365
      2029
    3. Öö, mitä ihmettä! Povipommi Iida Vainio julkaisi kuvia "farmilta"?! Digilaitteet Farmilla kielletty!

Ööö, mitä ihmettä tosiaan, hieman on harhaanjohtavaa. Tässä täytyi kyllä hieraista silmiä, että missä nämä räpsyt oikein
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1769
    4. Ukkola: "Sanna Marin, nolo keikari"

Nyt osuu niin kohdilleen, että sattuu...hahahaaa. "Marinin rahvaanomainen piehtarointi mammonassa on yhtä kamalaa kats
      Maailman menoa
      158
      1769
    5. Seiska: Taas uusi TTK-romanssi? Pernilla Böckerman ja Anssi Heikkilä suhdehuhujen pyörteissä

Oho, olisiko rakkautta ilmassa? Ainakin hyvin Pernillan ja Anssin kemiat kohtasivat TTK-parketilla ja olivat myös erittä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1513
    6. Tällainen on Linna-sarjan Eve - Avautuu hulttio-menneisyydestä "Olen aina ollut älykäs, mutten..."

Eve on noussut otsikoihin Linna-sarjan myötä. Reality-sarjassa tuolloin 23-vuotias Eve mm. tekee avovankilan ulkopuolel
      Maailman menoa
      21
      1072
    7. Pietilässä menossa poliisioperaatio

PIETILÄSSÄ on parasta aikaa menossa poliisioperaatio, jossa on mukana sekä siviili- että virkapukuisia poliiseja. https
      Jämsä
      12
      968
    8. Jasmin Välikangas hänen aviomiestä syytetään lapsen hyväksikäyttöön.

Järkyttäviä tietoja on saatu tästä miehestä ja mistä tää Jasmin näitä oikein itselleen löytääkin ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      958
    9. Palstalla pahaa ainesta.

En nyt lähde yksilöimään, mitä nimimerkkejä tai hahmoja yleisesti vaan tämä selkeästi paha "aines" käyttää, mutta on sel
      Sinkut
      149
      878
    10. Nähdäänkö nainen vielä tällä viikolla

Lähestyisin sinua viestillä, mutta olen kadottanut numerosi. Jos olet loppuviikosta paikalla, niin tulisitko minua hiema
      Ikävä
      49
      855
    Aihe