Olen nyt kaksi viikkoa sinnitellyt pelkillä Nutrilett-pusseilla (suklaanmaku, 5Xpäivässä muutama litra vettä vitamiini ja kalkkitabletit optisalt).
Alkaa käydä kukkarolle, ja lisäksi mietin, olisiko viisasta lisätä jokin keittopussi yhdeksi välipalaksi korvaamaan yhden pussin verran.
En voi syödä raakoja vihanneksia enkä hedelmiä, mutta keittoja onneksi voin. Olen tänään kokeillut tomaattikeitto sipulikeitto yhdistelmää korvaamaan yhden Nutrilett-pussin.
Kokemuksia? Jos syö pari lämminkuppipussia ja 3 pussia Nutrilettia päivässä, niin jatkuuko laihtuminen? Vielä ei näy painonpudotus vaa'alla, mutta iho on kirkastunut huomattavasti.
Tavoite on 20 kg painoa alas. Pituutta 170, painoa 92 kilos, joten pitkä taival on vielä edessä. Aion saada Nutriletilla ja pelkillä keitoilla ensimmäiset 10 kiloa pois. Yleiskunto on hyvä, joten vaarallista tämä tuskin on.
Nutrilett + keitot
4
1772
Vastaukset
- Syrjääni
1. Pelkällä Nutrilett-kuurilla olemista suositellaan
vain 2-3 viikon ajan, omatoimisesti. Sen jälkeen
pitäisi jatkaa lääkärin valvonnassa.
2. Nutrilett-pussi sisältää muutakin kuin energiaa,
eli tiivisteenä kaikkia ihmisen tarvitsemia
ravintoaineita.
- näin ollen voisit jättää vitamiinit ja kalkkitabletit
veks
- yhtäkään pussia ei kannata korvata millään
tavallisella keittopussilla, koska silloin et saa
tarpeeksi vitamiineja ja muita tärkeitä aineita
ruokavaliostasi kokonaisuudessaan.
Tavalliset pussikeitot ovat aika yksipuolista
ruokaa, joissa on paljon suolaa ja jauhoja.
3. Sen sijaan voit laihduttaa niin, että korvaat yhden
pussin yhdellä kunnon aterialla, keveällä sellaisella,
mutta monipuolisella. Mieluiten itsevalmistetulla, niin
voit olla varma vähärasvaisuudesta.Laihtumisvauhti
on hiukan hitaampi ehkä, mutta hiljaa hyvä tulee...- Päivänsäde
Pussin korvaaminen tavallisella pussikeitolla ei ole hyvä idea, koska silloin proteiinin ja ravintoaineiden saanti jää liian pieneksi ja varsinkin proteiinin puutteen takia laihdut enemmän lihasta kuin läskiä. Pussin korvaaminen täysipainoisella, kevyellä aterialla on kyllä hyvä idea.
Itselläni pussikuuria takana yli 4 viikkoa nyt (pelkkiä pusseja ja kasviksia) ja kiloja lähtenyt 8)
Tsemppiä! - Aloittellut Nutraaja
Päivänsäde kirjoitti:
Pussin korvaaminen tavallisella pussikeitolla ei ole hyvä idea, koska silloin proteiinin ja ravintoaineiden saanti jää liian pieneksi ja varsinkin proteiinin puutteen takia laihdut enemmän lihasta kuin läskiä. Pussin korvaaminen täysipainoisella, kevyellä aterialla on kyllä hyvä idea.
Itselläni pussikuuria takana yli 4 viikkoa nyt (pelkkiä pusseja ja kasviksia) ja kiloja lähtenyt 8)
Tsemppiä!Kävin hakemassa Epipenin ja astmapiipun, sekä pariakin eri antihistamiinia.
En kestä enää pelkillä pusseilla. Suurin osa kasviksista on minulla kiellettyjen listalla raakana, koska voin saada anafylaktisen shokin ja kuolla siihen paikkaan.
Nyt olen hankkinut apuvälineitä, ja ajattelin kokeilla ruokavalion kevennystä kasviksiinkin.
Tänään söin salaattia pikkuisen. Vielä ei ole mitään pahaa tapahtunut: suun limakalvot ja huulet meni rikki, mutta muuten olo on ihan ok.
Vatsa tosin käy ihan ylikierroksilla, ts. sieltä kuuluu kiertäviä ääniä.
Saas nähdä kuinka käy. Minun on yksinkertaisesti pakko laihtua, enkä voi tehdä sitä keventämällä kasvispainotteiseen ruokavalioon. Argh. - Perrin
Aloittellut Nutraaja kirjoitti:
Kävin hakemassa Epipenin ja astmapiipun, sekä pariakin eri antihistamiinia.
En kestä enää pelkillä pusseilla. Suurin osa kasviksista on minulla kiellettyjen listalla raakana, koska voin saada anafylaktisen shokin ja kuolla siihen paikkaan.
Nyt olen hankkinut apuvälineitä, ja ajattelin kokeilla ruokavalion kevennystä kasviksiinkin.
Tänään söin salaattia pikkuisen. Vielä ei ole mitään pahaa tapahtunut: suun limakalvot ja huulet meni rikki, mutta muuten olo on ihan ok.
Vatsa tosin käy ihan ylikierroksilla, ts. sieltä kuuluu kiertäviä ääniä.
Saas nähdä kuinka käy. Minun on yksinkertaisesti pakko laihtua, enkä voi tehdä sitä keventämällä kasvispainotteiseen ruokavalioon. Argh.Saa niitä rehuja ihan keittääkin jos sillälailla menee paremmin/terveellisemmin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894