Seurantalaite vaimon seuraamiseen

Anonyymi-ap

Oudot menot ja käytös herättivät epäilyt. Mikä on hyvä laite vaimon seuraamiseen?

13

750

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seiska lehti on paras tai incell persu.

    • Anonyymi

      Kysy siltä ensin suoraan.

    • Anonyymi

      Gps laite

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse kyllä lopettaisin parisuhteen sillä sekunnilla kun selviäisi, että minua seurattaisiin. Eikä tuo laillista ole.

      • Anonyymi

        Sama ja tosiaan tekisin myös saman tien rikosilmoituksen.


      • Anonyymi

        Kuitenkin petät miestäsi tyytyväisenä


    • Anonyymi

      Johan on tarkkaa. Oisit hyvilläs että kelpaa muillekkin.

    • Anonyymi

      Jos vaimo pettää, miksei vaimo eroa. Ihan oikein alkaa varmistaa pettäminen seuraamalla. Käyttääkö seuraamiseen salapoliisia tai muuta laitetta on ihan sama. Jos menet kysymään vaimolta pettääkö hän? Vaimo vastaa tietenkin mitä ihmettä sinä oikein kuvittelet minusta? Kysymyksen jälkeen vaimo pettää varovaisemmin tai pitää hetken taukoa.

      Valheet ja manipulointi saavat toisen mielen ihan sekaisin. Uskoin aluksi vaimoa ja selityksiä, mutta kun vaimo käyttäytyi oudosti useamman kerran hyvin samantapaisesti, aloin epäillä pettämistä. Minä tyhmä kun menin kysymään heti. Tietenkään ei ole koskaan pettänyt minua....

    • Anonyymi

      MOT käytti jotain GPS mobiili sovellusta, jossa autoon laittoivat tunnistimen. Näin saivat tietää, miten Luxus autot jäivät Venäjälle, eikä määränpäähän, jonka olivat ilmoittaneet tullille (Kazakstan). Pakotteiden kiertämistä. Pitää vain tiedostaa, mikä vaate tai kassi kulkee vaimon mukana, jonne tunnistimen asettaa. Haluan uskoa, et miehen epäily ei synny tyhjästä. Hyvin paikansi autot Siperian suunnalta.

      • Anonyymi

        Koskeeko pakotteet vaimoa myös🤣


    • Anonyymi

      Tapailin tällästä epäilijämiestä ja lopulta alkoi ahdistamaan sen jutut. Kun musta ei kuulunut mitään, niin hän alkoi stalkkaamaan mua. Onneksi lopetin tapailun siihen. Tuollainen omistushalu jo ekoilla metreillä olisi kasvanut vainoamiseksi.

      Seurasi mukamas mun ip osoitetta missä liikuin. Miten voi seurata kun se ip kännykkä pysyi kotona ja en käyttänyt sitä kuin hänen kanssa kommunikointiin.

    • Anonyymi

      Biltemas myydään autoon tarkoitettuja GPS laitteita. Erätukus koiraan tarkoitettuja.
      Puhelimis on sovelluksia, millä jaetaan sijainti.
      Jos kylppäris on märät uikkarit ja sanoo, ettei oo ollu missään, niin kai se on sit vienyt roskia pelkis uikkareissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe