Nainen 45-60 v.

Anonyymi-ap

Mistä eläkkeellä oleva kuusikymppinen mies löytää naisen ikähaarukassa n. 45-60 v. Tinderissä ei onnistu vuosien yrityksenkään jälkeen. Siellä naisilla tuntuu olevan liian tiukat vaatimukset vai mistä kiinnostuksen puute johtuukaan, en tiedä. Matcheja ei ole tullut puoleen vuoteen. Kahdet treffit olen käynyt ja ne ovat jääneet siihen yhteen tapaamiseen. Toinen ei ollutkaan minusta kiinnostunut ja toinen vähän omituinen. Harrastuksia minulla on monia ja muutamien kanssa tulee juteltua niitä näitä. Kaikki ovat varattuja tai liian nuoria. Itse olen ihan normaali itsestään huolta pitävä raitis korkeasti koulutettu urheilullinen mies. Baareissa en käy, joten tuskallisen vaikea ongelma löytää nainen! Mitä naiset itse asiassa etsivät vai etsivätkö yhtään mitään?

12

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jostain bingokerhosta? Tarviiko sitä noin vanhana enää mistään löytyäkään? Tinderissä on sellaisia nirppanokkia kaikki, että sieltä ihan turha onkin mitään katsella. Se on vaan uskottava, että se juna meni jo.

      • Anonyymi

        Ei ole mikään juna vielä mennyt. Aina niitä tulee lisää. Niitä junia, mutta missä ovat naiset?


      • Anonyymi

        On aika arvokas matka Thaimaahan. Ja löytääkö sieltä itselleen puolisoa? Ne maksulliset ovat vain sen matkan ajan ilo. Jää vain muistot, ei naista loppuelämäksi.


    • Anonyymi

      Urheilullinen löytyy urheilukentältä

      • Anonyymi

        Ai näillä pakkasilla talviaikana?


    • Anonyymi

      60 vuotias on työikäinen.

      • Anonyymi

        Suosittelen Hampurin Reeperbahnia tai jotain heimokansamme "reisiterminaalia" Tallinnassa. Ovat jopa aika laadukkaitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen Hampurin Reeperbahnia tai jotain heimokansamme "reisiterminaalia" Tallinnassa. Ovat jopa aika laadukkaitakin.

        Missä on Tallinnan reisiterminaali? Ovatko kaikki maksullisia neitoja? Olen perjantaina lähdössä Tallinnan risteilylle. Tosin on 22 tunnin risteily, joten maissa ei ole juurikaan aikaa. Seuraava matka voisi olla tutustuminen kaupunkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on Tallinnan reisiterminaali? Ovatko kaikki maksullisia neitoja? Olen perjantaina lähdössä Tallinnan risteilylle. Tosin on 22 tunnin risteily, joten maissa ei ole juurikaan aikaa. Seuraava matka voisi olla tutustuminen kaupunkiin.

        Se eka reisiterminaali heti lauttarannassa on suomexi matkaterminaali. Ne kunnon "reisi"terminaalit löytää kyllä osaava taxisuhari. Vanhaan hyvään neukkuaikaan Viru-hotelli oli tunnetuin reisiterminaali. Likat hieroivat kauppaa jo heti alaovella....Ei enää.


    • Anonyymi

      Paljon riippu kehoskuvasta.Kukaan ei halua ylipainoiselle ryhtyä lopulla omaisihoitajaksi.Sama kosksee ylipainoisia naisia. Kumakin saate yhden yön jutun kuitenkin Suomi tallina risteily.

    • Anonyymi

      No, en ihan mene ikähaarukkaasi, sillä olen nelikymppinen. Enimmäisenä kuitenkin tuli mieleeni, että olet aivan liian vanha (ainakin minulle).

      • Anonyymi

        Sam tuli mullekin mieleen, kun aloittaja kyseli, että mitä naiset haluavat. Ehdoton valtaosa naisista haluaa miehen, joka on likipitäen saman ikäinen kuin nainen itse. Reilusti itseään vanhempaa miestä haluaa hyvin harva nainen. Heitä on, mutta sellaisen löytäminen on vaikeaa. Tuolta aloittajan ikähaarukan yläpäästä varmasti löytyy helpommin, eli siis noita kyysikymppisiä. Mä en osaa sanoa mitä kuusikymppiset naiset harrastavat noin isona massana. Voisiko heitä ehkä löytää vaikka tanssipaikoilta? Ainakin lähes kaikki itse tuntemani kuusikymppiset naiset käyvät tanssimassa tai tahtoisivat käydä, jos olisi tanssittaja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe