Suomi24 treffit jäädytetty

Anonyymi-ap

Oon lähettänyt jo kaksi sähköpostia tukeen asiasta, kertokaa mulle mitä epäasiallista mun tekstissä on? Oon kinky nainen, kysyin myös eikö saa etsiä kinky seuraa tässä palvelussa? On se aika ikävää jos porukka maksaakin vaikka laittaa viestiä ja etin ihan eri juttua kuin he. Eikö se oo hyvä lukea profiilissa? Tossa mun koko teksti sellaisena kun se ei saa ilmeisesti olla.


"Ei seksiseuraa tarjolla mulla, enkä reagoi flirtteihin tai epäasiallisiin viesteihin.

Etsin kivaa sub-miestä pidempään juttuun.
Tykkäät pitää naista hyvänä kaikin tavoin ja hierot mun jalat kaupungilla vietetyn päivän jälkeen. Ei vaniljaa kiitos. Pidät naisista jotka tietää mitä haluavat ja kertovat sen sulle. Oot kiltti, lempeä ja tottelevainen.

Ekaan viestit voisit kertoo, miksi laitoit juuri mulle viestiä, niin otan yhteyttä jos kiinnostun."

6

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luovutan, turha taistella tuulimyllyjä vastaan. Poistin lähes kaiken tekstin, ja jatkan asiattomien viestien vastaanottoa. Ilmeisesti tätä asiaa ei ole hyvä ottaa esille, koska miehet kuitenkin ovat palvelussa enemmistö ja maksajia.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onko se ihan kestävään kaveruuteen pyrkivän järkevän ihmisen paikkka tuo treffit24.fi. Miehelle samoja naisia tunnistaa 10 vuoden ajalta ja näistäkö pitäisi valistella kun mätä omenakin on raikkaapi nuolaista. Melkein pitää tuulettaa huone pöllyttää takki ulkona treffit.24 selailu kokemuksen jälkeen.

      • Anonyymi

        Treffit24ltä kuin tulisi virtaus mustaa auraa vie kaiken. Asiat ympärillä tuntuu vajoavan pohja mutiin. Ryhdy mihin vain ei onnistu. Ei mustaleski vaan aura. Eikä et treffit24 liikuskele Aura niminen nainen vaan tarkoit astrologian alueen mustaa auraa viittaa kirlian kuvaukseen mikä on tutkittu liittyvan selitettynä johonkin koronapurkaukseen selitettynä mut onhan pahoja aikeita mielessään ihmisiäkin? Kuka uskoo kuka ei. Minä ainankin vähän "pelkään" sitä paikkaa. Susi vie et ei hyvin käy.


      • Anonyymi

        Jos tiedät että ne samat naiset olivat siellä jo kymmenen vuotta sitten niin sehän tarkoittaa että olit siellä itsekin jo kymmenen vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Nuori turkkilainen mies pk-seudulta, eli rohkeasti puhumaan(;

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe