Suomi24 treffit jäädytetty

Anonyymi-ap

Oon lähettänyt jo kaksi sähköpostia tukeen asiasta, kertokaa mulle mitä epäasiallista mun tekstissä on? Oon kinky nainen, kysyin myös eikö saa etsiä kinky seuraa tässä palvelussa? On se aika ikävää jos porukka maksaakin vaikka laittaa viestiä ja etin ihan eri juttua kuin he. Eikö se oo hyvä lukea profiilissa? Tossa mun koko teksti sellaisena kun se ei saa ilmeisesti olla.

"Ei seksiseuraa tarjolla mulla, enkä reagoi flirtteihin tai epäasiallisiin viesteihin.

Etsin kivaa sub-miestä pidempään juttuun.
Tykkäät pitää naista hyvänä kaikin tavoin ja hierot mun jalat kaupungilla vietetyn päivän jälkeen. Ei vaniljaa kiitos. Pidät naisista jotka tietää mitä haluavat ja kertovat sen sulle. Oot kiltti, lempeä ja tottelevainen.

Ekaan viestit voisit kertoo, miksi laitoit juuri mulle viestiä, niin otan yhteyttä jos kiinnostun."

8

1351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luovutan, turha taistella tuulimyllyjä vastaan. Poistin lähes kaiken tekstin, ja jatkan asiattomien viestien vastaanottoa. Ilmeisesti tätä asiaa ei ole hyvä ottaa esille, koska miehet kuitenkin ovat palvelussa enemmistö ja maksajia.

• Anonyymi

Onko se ihan kestävään kaveruuteen pyrkivän järkevän ihmisen paikkka tuo treffit24.fi. Miehelle samoja naisia tunnistaa 10 vuoden ajalta ja näistäkö pitäisi valistella kun mätä omenakin on raikkaapi nuolaista. Melkein pitää tuulettaa huone pöllyttää takki ulkona treffit.24 selailu kokemuksen jälkeen.

• Anonyymi

Treffit24ltä kuin tulisi virtaus mustaa auraa vie kaiken. Asiat ympärillä tuntuu vajoavan pohja mutiin. Ryhdy mihin vain ei onnistu. Ei mustaleski vaan aura. Eikä et treffit24 liikuskele Aura niminen nainen vaan tarkoit astrologian alueen mustaa auraa viittaa kirlian kuvaukseen mikä on tutkittu liittyvan selitettynä johonkin koronapurkaukseen selitettynä mut onhan pahoja aikeita mielessään ihmisiäkin? Kuka uskoo kuka ei. Minä ainankin vähän "pelkään" sitä paikkaa. Susi vie et ei hyvin käy.

• Anonyymi

Jos tiedät että ne samat naiset olivat siellä jo kymmenen vuotta sitten niin sehän tarkoittaa että olit siellä itsekin jo kymmenen vuotta sitten.

• Anonyymi

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

• Anonyymi

Nuori turkkilainen mies pk-seudulta, eli rohkeasti puhumaan(;

• Anonyymi

Et etsi seksiseuraa , mutta etsit submiestä. Siis sä haet siis miestä jota saat alistaa ilman että siihen liittyy seksi. Koska submies tarkoittaa tarkoittaa henkilöä, joka nauttii seksuaalisesti alistumisesta BDSM-seksissä. Seksissä alistuminen tapahtuu ennalta sovituissa rajoissa. Alistumista voi tapahtua sekä seksileikeissä, että arkielämässä.

Eli sä siis haet miestä joka vie roskat kun käsket ja tekee kaikki kotityöt sinun käskiessä,jos siihen ei liity seksi mitenkään.

Ketä sä yrität huijata vai eikö sulla ole termit hallussa?

• Anonyymi

Aloittaja ei hae seksiä mutta käyttää ilmoituksessa seksisanastoa. Miksi? Luuletko huijaavasi treffipalstaa kun et hae seksiä mutta submiestä haet ja sanot ei vaniljalle. tuskin puhut tässä yhteydessä jäätelöstä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2371
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe