Suomen Profeetta kehoittaa äänestämään Aleksander Stubbia!!!

Anonyymi-ap

Evankelista Aili Ester Heinosen palvelustehtävän perijä,Profeetta Henri Puumala lausui seuraavaa:

-"Vasemmisto on aina hallinnut pelolla,sekä piilotetulla henkisellä väkivallalla.

Olen saanut sen itse kokea,kun uskoni ja vakaumukseni tähden minut laitettiin kantamaan alkoholia Kokkolan Kruununvoudintalolle,lain vastaisina viikonpäivinä,sekä lain vastaisilla kellonajoilla.

(Kruununvoudintalo on vasemmiston poliittinen kokoontumispaikka Kokkolassa.
Kaupungin häpeätahra).

Kun tämä asia alkoi tulemaan ilmi,vasemmisto laittoi vielä erikseen "sosiaalitädit" soittelemaan ovikelloani.
Koin sen painostuksena ja uhkailuna.

Jos vasemmisto voittaa presidentinvaalit,minun on ryhdyttävä siinä tapaukssssa perustamaan Suojeluskuntia,puhumalla kansalaisillemme.

Tästä syystä äänestä vaaleissa Aleksander Stubbia.Aamen"!!!

10

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nro 5

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­N­­y­­­m­f­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

No sitten joutuu äänestämään Haavistoa.
      Profeetat kun tuppaa olemaan armottomia paskanpuhujia, ml. muuan Nasaretilainen.

• Anonyymi

Itse itsensä profeetaksi nostanut...? Ja väittää olevansa Jumalan naisen palvelustehtävän perijä? Jumalan valtakunnassa ei tuolla tavalla "oteta" mitään, mitä ei ylhäältä anneta...

• Anonyymi

... Ja ainakin 18 vuotta on jo joutunut odottamaan sitä "perimistä", kun on Suomi24:ssä väittänyt tuollaista näköjään jo ainakin vuonna 2006...

No, tästä epätäydellisestä "profeetasta" huolimatta äänestin minäkin Stubbia. En ollut innostunut siitä, että juuri Stubb tuli Kokoomuksen presidenttiehdokkaaksi. Mutta jos vaadittiin Stubb siihen, että Haavistosta ei tule presidenttiä, niin olkoon sitten Stubb. Ulkopolitiikan suhteen minulla ei ole hänen suhteensa mitään pahaa sanottavaa, vaikka hänkin oli monen muun tapaan hieman ylioptimistinen Venäjän (Putinin) suhteen. Onhan se ollut ihan hyvä yritys, että taloussuhteilla Venäjää (Putinia) on yritetty pitää jollain tapaa aisoissa. Yrityksessä epäonnistuttiin, mutta kannatti sitä yrittää. Saattoihan se siirtää Venäjän (Putinin) valloitushaluja vuosilla eteenpäin.

• "Olen saanut sen itse kokea,kun uskoni ja vakaumukseni tähden minut laitettiin kantamaan alkoholia Kokkolan Kruununvoudintalolle,lain vastaisina viikonpäivinä,sekä lain vastaisilla kellonajoilla."

Nyt on Aili Esteriä rääkätty ja pahasti. Se on voi voi ja voi.

Uskaltanenko sanoakaan saamatta jumalaista maallikkosaarnaajan kirousta niskaani, että Jeesus oli kommunisti; kaikki pantiin jakoon, jopa leipä kala, ja kaikki oli yhteistä. Jokainen uskova antoi kaikkensa ja jos yritti jetsuttaa, päätyi manalan verisille orsille. Oli myös pomo ja tarkka alaisten valvonta ja pomo istui tukevasti ylhäällä korkeuksissa. Ja sitähän piti miellyttää tai Molokin kita kutsui hairahtanutta kulkijaa. Näin toimii myös Putin ja Orban.

Meillä Molokin kidan korvaa parivaljakko Orpo ja Purra.

• Anonyymi

Oliko Jeesus konservatiivi vai liberaali? Nousi sellaisten määritelmien yläpuolelle, sanoen teräviä sanoja sekä liberaaleille saddukeuksille että konservatiiveille tiukoille fariseuksille!

Joosua kysyi kerran häntä vastaan tulleelta "Jumalan sotajoukon päällikölle" (=enkeliltä, tai jopa itseltään Jeesukselta?), kumman (Israelin vai vihollisen) puolella tämä oli. Päällikön vastaus oli »En kumpaakaan. Olen Herran sotajoukon päällikkö ja olen juuri saapunut tänne.»

Miten soveltaisin tuota vastausta tähän päivään? Siten, että Jeesuksesta tai Jumalasta ei tehdä kapitalistia tai kommunistia, ei liberaalia tai konservatiivia, ei maalaista tai kaupunkilaista, vaan jokaista - kapitalistia, kommunistia, sosialistia, keskustalaista - KETÄ TAHANSA kutsutaan olemaan HÄNEN puolellaan. Hän ei olisi kapitalistien tai kommunistien puolella vaan kapitalisteja ja kommunisteja kutsutaan olemaan Hänen puolellaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko Jeesus konservatiivi vai liberaali? Nousi sellaisten määritelmien yläpuolelle, sanoen teräviä sanoja sekä liberaaleille saddukeuksille että konservatiiveille tiukoille fariseuksille!

Joosua kysyi kerran häntä vastaan tulleelta "Jumalan sotajoukon päällikölle" (=enkeliltä, tai jopa itseltään Jeesukselta?), kumman (Israelin vai vihollisen) puolella tämä oli. Päällikön vastaus oli »En kumpaakaan. Olen Herran sotajoukon päällikkö ja olen juuri saapunut tänne.»

Miten soveltaisin tuota vastausta tähän päivään? Siten, että Jeesuksesta tai Jumalasta ei tehdä kapitalistia tai kommunistia, ei liberaalia tai konservatiivia, ei maalaista tai kaupunkilaista, vaan jokaista - kapitalistia, kommunistia, sosialistia, keskustalaista - KETÄ TAHANSA kutsutaan olemaan HÄNEN puolellaan. Hän ei olisi kapitalistien tai kommunistien puolella vaan kapitalisteja ja kommunisteja kutsutaan olemaan Hänen puolellaan!

Noin puhut sinä omassa uskossasi ja hyvä niin. Kaikille raamattu ei kuitenkaan ole totuus.

Ihmisten rakkaudellinen yhteiselo ja koko luomakunnasta huolta pitäminen on minulle korkein jumaluuden ilmentymä, velvollisuutemme. Taivas tai helvetti, ne on minulle nyt ja tässä. Monasti on ihmisen oma valinta, näkeekö maljan puolitäytenä vai puolityhjänä.

Vääriä suuria maailmanuskontoja tai vääriä merkityksellisiä poliittisia puolueita ei ole. Ideaali olisi, että jokainen löytäisi omansa jos näin haluaa löytää, mutta realismia on se, että ympäristötekijät ovat päävaikutin "valinnoille".

• Anonyymi
        Environment kirjoitti:

Noin puhut sinä omassa uskossasi ja hyvä niin. Kaikille raamattu ei kuitenkaan ole totuus.

Ihmisten rakkaudellinen yhteiselo ja koko luomakunnasta huolta pitäminen on minulle korkein jumaluuden ilmentymä, velvollisuutemme. Taivas tai helvetti, ne on minulle nyt ja tässä. Monasti on ihmisen oma valinta, näkeekö maljan puolitäytenä vai puolityhjänä.

Vääriä suuria maailmanuskontoja tai vääriä merkityksellisiä poliittisia puolueita ei ole. Ideaali olisi, että jokainen löytäisi omansa jos näin haluaa löytää, mutta realismia on se, että ympäristötekijät ovat päävaikutin "valinnoille".

Juu, ei ole kaikille Raamattu totuus... Halusin vaan kuitenkin tuoda tähän tuon Raamatuksesta löytyvän ajatuksen, kun Jeesus tai Jumala on usein yritetty saada "omalle puolelle". Niin siellä Jumala itse kääntää asian niin päin, että "ole sinä minun puolellani".

... Aikanaanhan esimerkiksi fariseukset eivät oikein voineet hyväksyä Jeesusta, kun Jeesus ei näyttänytkään olevan heidän puolellaan. Olisivat ehkä odottaneet, että jos Messias tulisi heidän aikanaan, niin kaipa Messiaskin olisi fariseus?

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei ole kaikille Raamattu totuus... Halusin vaan kuitenkin tuoda tähän tuon Raamatuksesta löytyvän ajatuksen, kun Jeesus tai Jumala on usein yritetty saada "omalle puolelle". Niin siellä Jumala itse kääntää asian niin päin, että "ole sinä minun puolellani".

... Aikanaanhan esimerkiksi fariseukset eivät oikein voineet hyväksyä Jeesusta, kun Jeesus ei näyttänytkään olevan heidän puolellaan. Olisivat ehkä odottaneet, että jos Messias tulisi heidän aikanaan, niin kaipa Messiaskin olisi fariseus?

Viisaita ajatuksia esität.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      36
      6437
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      102
      4965
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3542
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3105
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3057
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2865
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2261
    8. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      33
      1975
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1845
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1742
    Aihe