Pelaajan vaimo

Anonyymi-ap

Aviomieheni on peliriippuvainen ja on tuhlannut säästöjämme pokeriin. Vuosi sitten kiinni jäätyään hän lupasi, että pelaa jatkossa vain maksuttomia turnauksia. En edes tiedä miten paljon hän oli ehtinyt tuhlata, mutta säästöistämme kolmasosan, ja lisäksi tunnusti ottaneensa lainoja pelaamiseen. En tiedä kuinka paljon on lainaa, koska ei suostunut sanomaan.

Nyt huomasin, että hän on taas luvatta nostanut yli kymppitonnin yhteisistä säästöistämme. Meillä on suurinpiirtein samat tulot, mutta minä olen lähes aina se, joka joutuu maksunaiseksi, jos on jotain hankittavaa. Hänellä useimmiten rahat lopussa tai lompakko unohtunut. Yritin säästää, jos joskus saisi kesämökin tms., mutta nyt säästöt menevät pelifirmoille.

Luottamus on mennyt täysin, ja nyt mietin mitä pitäisi tehdä. Jos eroan, niin joudunko vastaamaan myös hänen henkilökohtaisista lainoistaan, koska ei ole avioehtoa?

7

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa kurja tilanne. Sun kannattaa pitää omat rahat niin ettei hän voi niitä käyttää.

      • Anonyymi

        Olenkin jatkanut säästämistä niin, että ne ovat omassa käytössäni (aloitin rahastosäästämisen), mutta suurin osa elämän aikana yhdessä keräämistämme säästöistä on osakkeissa, jotka ovat yhteisiä, mutta minulla on niihin vain näkyvyys nettipankissa (en pysty itse tekemään niille käsittääkseni mitään, vain mies pystyy ostamaan/myymään). Ja niitä mies käyttää peleihin.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olen kuunnellut miestä joka laittoi pelaamisellaan kaiken leviäksi, rahat meni ja parisuhde kovilla. Sitten mies tuli uskoon ja vapautui peliriippuvuudesta, on nykyään pastori.

    • Anonyymi

      Houkuttele, uhkaa, kiristä, pakota mies NAA tai AA ryhmään.
      Mies on selvästi uhkapeliriippuvainen, tiedosti hän sitä itse tai ei. Tuo on vain yksi riippuvaisuus alue huume- ja alkoholiriippuvaisuuden lisäksi.

      Nuo em. ryhmät toimivat, se on todistettu tuhansi kertoja. MUTTA vain jos ao osallistuu itse. Sinä voit tehdä vain niin paljon, mutta et poistaa riippuvuutta. Miehen on itse haluttava ja haettava apua siihen, ilmeisesti yksin ei kykene.

      Tietysti, lisäksi laillisesti erotella sinun varat ja omaisuus ettet joudu vastuuseen hänen veloistaan ja kaivautua taloudelliseen sudenkuoppaan. Enää syvemmälle.

      Piste iin päälle on tehdä laillinen lopullinen pesäero.

    • Anonyymi

      No eiköhän ne henk.kohtaiset lainat ole ihan miehesi omia? Jos et ole mihinkään laittanut nimeäsi niin ei sinulta voi mitään vaatia...

    • Nyt viimeistään teette avioehdon ja puolitatte säästönne. Sitten laitat säästösi omalle yksityiselle tilille.Jos mies ei suostu avioehtoon, on parempi erota, kun teillä on vielä jaettavaa.

      Voit joutua miehesi pelivelkojen maksajaksi epäsuorasti avioerossa. Avioliitossa sinulla taas on elatusvelvollisuus. Miehesi ei saa tukia mistään, vaikka pelaisi kaiken omaisuutenne, jos vaan sinulla on tarpeeksi hyvät tulot.

      Tuo yllämainittu ei ole mikään kosto miehellesi, vaan sinun suojautumista hänen sairaudeltaan. Jos hänellä olisi vaikkapa korona, tekisit varmasti silloinkin toimenpiteitä, ettet itse sairastuisi.

      Kyllä itse pitäisin parisuhteen jatkamisen edellytyksenä sitä, että miehesi edes haluaa lopettaa ja hakeutuu hoitoon. Se että lupaa pelata maksuttomia pelejä on kuin alkoholisti lupaisi juoda vain mietoja juomia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe