Voi yhyren kerran.
https://yle.fi/a/74-20073237
Nii.i.
Kaappiväelle kärsimystä
17
242
Vastaukset
- Anonyymi
Helpottaisikohan yhtään Sateenkaarimajurin kaapistatuloa vai lieneekö vanha neuvostoliittolaisesta nakkikioskista kyhätty kaappinsa ulospääsemätön?
- Anonyymi
Siis vanhasta neuvostoliittolaisesta nakkikioskista....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tuskinpa kukaan moittisi haaviston homoudesta, mun mielestä yhdentekevä asia. Yritykset lakkauttaa armeija, hakemalla ihmisiä Suomeen joiden ideologia oli tuhota länsimaiden järjestelmä ja uskonto, suomalaisten veronmaksajien rahojen kylväminen Afrikan ja lähi-idän musuille , ulkoministeriön virkamiehen painostaminen , loiseläjien houkuttelu Suomeen. Haavisto on kaikissa toimissaan ollut Suomen etujen vastainen koko uransa. Valtakunnanoikeudessa syytettynä olisi oikea paikka?
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaaren värit silmissään Nauvostoliiton imaami menee sunnuntaina äänestämään Pekkaa. Hän pitää kuitenkin silmänsä kiinni koko matkan, ettei tule nähdyksi. Nyt en tiedä mjkä on kaappinsa tila ja käyttöaste, mutta viime kesänä sateisessa Helsingissä oli tuo edellä kuvattu nakinlämmityskoppi hänellä matkassa Pride-kulkueessa ja mikäli oikein ymmärsin, lämpeni siellä useampikin nakki. Häntä täytyy nyt vain rohkaista.
Minulla on palvelijana Nauvosta pyydystämäni kotikapitalisti. Aluksi se oli vaikea tapaus, mutta herkkupaloilla sain koulutettua nöyräksi. Eilen se sai olla hetken jopa luhtiparvekkeellamme. Ei se mitään tuota, pelkkiä kulujahan siitä. Taidan lennättää sen kevääksi takaisin Nauvoon. Tai sitten vaihdan sen Dobermanniin ja Zihuahuan risteytykseen.- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Sateenkaaren värit silmissään Nauvostoliiton imaami menee sunnuntaina äänestämään Pekkaa. Hän pitää kuitenkin silmänsä kiinni koko matkan, ettei tule nähdyksi. Nyt en tiedä mjkä on kaappinsa tila ja käyttöaste, mutta viime kesänä sateisessa Helsingissä oli tuo edellä kuvattu nakinlämmityskoppi hänellä matkassa Pride-kulkueessa ja mikäli oikein ymmärsin, lämpeni siellä useampikin nakki. Häntä täytyy nyt vain rohkaista.
Minulla on palvelijana Nauvosta pyydystämäni kotikapitalisti. Aluksi se oli vaikea tapaus, mutta herkkupaloilla sain koulutettua nöyräksi. Eilen se sai olla hetken jopa luhtiparvekkeellamme. Ei se mitään tuota, pelkkiä kulujahan siitä. Taidan lennättää sen kevääksi takaisin Nauvoon. Tai sitten vaihdan sen Dobermanniin ja Zihuahuan risteytykseen.Ei muurahaiskarhu ole ollut harkinnassa?
Anonyymi kirjoitti:
Ei muurahaiskarhu ole ollut harkinnassa?
Muurahaiskarhuko? Ei sellaista otusta VOI olla olemassa, varsinkaan jos isä on karhu ja äiti muurahainen. Poliisikoirakin on hiinä ja hiinä.
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Muurahaiskarhuko? Ei sellaista otusta VOI olla olemassa, varsinkaan jos isä on karhu ja äiti muurahainen. Poliisikoirakin on hiinä ja hiinä.
No miten olisi kissakala, armoitetulle kalamiehelle?
Anonyymi kirjoitti:
Joo tuskinpa kukaan moittisi haaviston homoudesta, mun mielestä yhdentekevä asia. Yritykset lakkauttaa armeija, hakemalla ihmisiä Suomeen joiden ideologia oli tuhota länsimaiden järjestelmä ja uskonto, suomalaisten veronmaksajien rahojen kylväminen Afrikan ja lähi-idän musuille , ulkoministeriön virkamiehen painostaminen , loiseläjien houkuttelu Suomeen. Haavisto on kaikissa toimissaan ollut Suomen etujen vastainen koko uransa. Valtakunnanoikeudessa syytettynä olisi oikea paikka?
Sipilä houkutteli, Sipilä, Sipilä, Sipilä. Toisaalta, Suomen etu on voimakas monikulttuurisuus. Kotoutus vai segregaatio ? valitaan kotoutus ettei käy niin kuin ruotsissa. Kyllä me vielä opimme heidän tavoilleen... vai miten päin se nyt meni...
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Niin ja mikä koira edes suostuisi astumaan sen ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muurahaiskarhu ole ollut harkinnassa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16655905/kaunis-kirjoitus-wincapitasta#comment-126121649 Ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Medialla on niin suuri vaikutus tavallisen kansalaisen äänestyskäyttäytymiseen, että toivoisi siltä tasapuolisuutta jos/kun käsitellään ehdokkaiden sukupuolista suuntautuneisuutta (eihän se ole edes välttämätöntä, paitsi edustusmielessä ulkomailla). Onhan se aika epäreilua, jos Pekan homoudella spekuloidaan, mutta ollaan hiljaa Alexin Bi-seksuaalisuudesta, josta hän on itse antanut lausunnon kokoomuksen omassa Nykypäivä-lehdessä 3/2004. Eihän tuo seikka ole tärkeää itse presidentin tehtävien hoidossa, mutta monien suomalaisten vaalikopissa saattaa vaikuttaa mielen taka-alalla pelkästään Haaviston "poikkeama normaalista". Tasapuolisuutta julkisuuteen, ettei tule ikäviä ja kaunaisia jälkipuheita ja -todisteluita, kun niitä sitten riittäisi kuitenkin, että "miksi ei kerrottu kaikkea ja kuka esti..." TOIVON RUNSASTA ÄÄNESTYSPROSENTTIA JA HYVÄÄ , YHTENÄISTÄ VAALI-INTOA KAIKILTA SUOMALAISILTA !
Reiluuden nimissä Stubb olisi voinut Pridesta puhuessaan myös tunnustaa antaneensa vuonna 2004 haastattelun biseksuaalisuudestaan. Tämä toki on jokaisen yksityisasia, mutta avoimuutta näissä asioissa toivottaisiin myös presidentiltä. Etenkin kun Haaviston kohdalla vastaavaa keskustelua ahdasmielisyydestä on käyty kyllästymiseen asti
eli miesten miehiä molemmat, hyvä Suomi
EIPÄ TUO HAITTAA VAIKKA STUBBI ONKIN BI, KUN ITSE OLEN UMPIHETERO, vaimoni on lesbo, miesystäväni hintti ja itse olen siltä väliltä ja milloin mitenkin päin.... happee
Stubb ei kiireittensä vuoksi ehtinyt vastaamaan kysymykseen sukupuolisesta suuntautumisesta. Ei voinut vastata mitään, olisi molemmissa tapauksissa menettänyt äänestäjiä. Taktikoija, tyypillistä Stubille.
päteviä ehdokkaita ovat molemmat ja omalla tavallaan edustavat puolisot, eikä Stubbin ilmoitusta bi-seksuaalisuudestaan v. 2004 juuri kukaan enää muista - tai se hyväksytään nykyaikaan kuuluvana, kuten Haavistonkin taipumukset.
Stubb ei Iltalehden tentissä kysyttäessä tuominnut homofobiaa yksiselitteisesti siten, kuten aiempana ajankohtana toisessa tentissä tuomitsi rasismin. Mielestäni tämä osoittaa törkeää vastaehdokkaan, sekä ennen kaikkea kaikkien Suomen seksuaalivähemmistöjen kunnioituksen puutetta.
Kyllä Stubb olisi voinut bisexuaalisuutensa myöntää. Varsinkin kun Haaviston yritystä jo kolmannen kerran Presidentiksi häiritsee seksuaalinen suuntautuminen. Kansa saisi oikeaa kuvaa ehdokkaista myös tässä suhteessa.
Alex - Tom of Finland Presidenti tekee hyvää Suomen kansainväliselle imagolle!
Pitäisi muistaa, että normaaleissa rekrytoinneissa Suomessa on täysin kiellettyä spekuloida tai arvottaa ihmisiä seksuaalisen suuntaumisen perusteella. Se ei ole edes laillista. Pidän tosi valitettavana keskustelua, jota tästä on osittain käyty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta persutrolli, mites NL tähän liittyy?
- Anonyymi
Presidentin homous meillä Suomessakaan ei olisi merkittävä asia, jos media suhtautuisi hänen puolisoonsa samoin kuin ministereiden ja kansanedustajien puolisoihin eli ei pitäisi heitä julkisuudessa jatkuvasti esillä. Kritisoin samalla sitä, että myös heteropresidenttien puolisot ovat Suomessa olleet kuninkaallisia julkkiksia J.K. Paasikiven ajoista lähtien. Linnan juhlat vielä menettelisivät, mutta kun näiden puolisoiden pitää jostain syystä roikkua presidentin rinnalla kymmeniä kertoja vuodessa.
Olen pitkälti samaa mieltä. Presidentti edustaa maata, mutta kun puoliso on mukana edustamassa, tuo se tapa mukanaan monenmoisia viihteellisiä kissanristiäisiä vierailukohteissa.
- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Olen pitkälti samaa mieltä. Presidentti edustaa maata, mutta kun puoliso on mukana edustamassa, tuo se tapa mukanaan monenmoisia viihteellisiä kissanristiäisiä vierailukohteissa.
Kyllä siinä paljon peilaantuu, jos ajattelisi vaikkapa Sebastian Tynkkystä presidenttinä. Olisi siinä monelle Haavistoa pilkanneelle todellinen ihannevaihtoehto.
- Anonyymi
Toisaalta Juho Kustin puoliso toi allit julkisuuteen. Kaikki varmasti tietävät mitä tarkoittavat allit? Jos et niin kysy isoäidiltäsi, tai hänen äidiltään jos on vielä elossa. Tai sitten vaan googleta.
- Anonyymi
Perustakaa oma vittuilupalsta, niin saatte kenenkään häiritsemättä heittää törkyä toistenne niskaan.
Tämä on tietääkseni Suomen Keskustan palsta, vai olenko ymmärtänyt väärin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349