Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Niin mikä on perussyy jonkin sinkkuuteen, hyvä kysymys tuo perus.

Anonyymi-ap

Minun kohdallani se on ehkä itsekkyys, kaikilla on tietysti erilainen syy.

ootas... jos laittaisin huviksi tuon tekemään jotain nimiä tuon ohjelman, mitä muutamia tällä kertaa..

Piesei
Tu
Li
Nyytaigibud
Palskol
Lita

tulee nopeasti tuo juttu kun SSD-levyllä tuo juttu, käyttöjärjestelmä on laittanut tuon prioriteetiksi jota voi käyttää usein.

27

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minut sysäsi uusiosinkkuuteen exällä alkaneet vaihdevuodet, luulen että häntä harhautti gynepuoskari sekä parisuhdeterapetteri.

      • Niin että seksi oli se joka piti suhteessa kiinni. Oivoi…


      • Anonyymi

        Oivoi,ihan sait sitä mitä tilasit


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin että seksi oli se joka piti suhteessa kiinni. Oivoi…

        Tietenkin. Parisuthteet yleensä päättyy kun erotiikka (leikit) ja seksi (coitus) päättyy. Näinhän on käynyt lähes kaikille hahmojen pyörittäjille täälläkin.


    • Anonyymi

      Optimized for performance -juttuja jotkut tietokoneella sitten...
      - niin jos on sellaisia asetuksia niin..

    • Anonyymi

      Vanity, eli turhamaisuus ja itsekkyys, definetely my favourite sin..

      kovaa tutustumista tuohon netflix-juttuihin, sitten tulee jo kesä ja... että miten tekisin tilauksen kanssa... kesä ja mökkeilyt sellaiset... oikeasti aika hauska juttu tuo.

    • Saamattomuus ja pelko ottaa riskejä, sekä tuulesta temmatut kuvitelmat joiden mukaan yksin on aina parempi 😁

      • Riskejen ottaminen kannattaa.. muuten ei voi oikein voittaa.. joo syyllistyn myös itse tuohon ajatteluun että yksin onpi kaunihimpi😄


    • Anonyymi

      kuka olisi maailman pwlorracin ihminwn, rietystrikin haaveilija....

      maailman pelottavin... mutta niin ajattelin että hassua voisi olla ihan vain nukkuakin ja jorain hwekkuja ja wehkä katsoa jorain..

      • Niin mun viereen pääsee nukkumaan. 🤗 etten mä kovinkaan vaarallinen ole.


    • Rumuus on suurin syy omalla kohdallani,

      Toisarvoisia syitä sitten mm. se, etten ole tällä hetkellä missään seuranhakupalvelussa enkä tapaa töissä enkä harrastuksissa muita sinkkuja.

      • Ei kai nyt rumuus ole este? Ihastunut näkee ihastuksessaan vaikka mitä ihanaa.. vaikka ihastus ei tätä itsessään näkisi…


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei kai nyt rumuus ole este? Ihastunut näkee ihastuksessaan vaikka mitä ihanaa.. vaikka ihastus ei tätä itsessään näkisi…

        Kyllä se on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on

        Ikävää ajattelua…


    • Anonyymi

      Kun ei altista itseään tyttöpöpöille pysyy tehokkaasti sinkkuna. Sisäinen romantikko on kyllä hyvin tyytymätön.

      • Anonyymi

        Niin ja kenraali Genitalismus myös.

        jm


    • Anonyymi

      minä kyllä viihdyn itteni kanssa pitkiäkin aikoja mut JOSKUS ois kiva olla joku muukin muttei IKINÄ täyspäiväsesti!

    • Anonyymi

      Kokemus kertoo sen ,että älä IKINÄ pane kaverias koska sen jälkeen se on entinen kaveri ja siis tunteita heräs niin mulla kun hänelläkin, mutta joku päätti sitte kuitenkin toisin ja kaikki meni vituiks!

    • Jos olisin sinkku, en varmastikaan osaisi lähestyä spontaanisti keski-ikästä naista.
      Nuorena oli helppo ihastua ja rakastua sekä kasvaa yhteen parisuhteessa.

      Ehkä aikuinen ihminen on jo niin itsenäinen, että hän ei enää kaipaa rinnalleen kasvukumppania. Tuolloin ei synny tarvetta sitoutua toiseen, joten jäljelle jää mukavuussuhde ja epämääräinen toive rakkaudesta.

      Toivottavasti olen väärässä.

    • Anonyymi

      Koska sinkkuus on niin helppoa. Saa hengittää. Ei tarvii olla tuntosarvet pystyssä,mistä suunnasta nyt tuulee,tai tehdä toisen mieliksi asioita tai yleensä yhtään mitään. On oma aikataulu,voi tehdä tai olla tekemättä. Eli itsekkyys. Sanoisin jopa,terve itsekkyys.💩

      • Anonyymi

        Kun on lapset,lemmikit ja työ,joka vaatii uhrautuvaisuutta ja palvelemista ja mielelläni sen teen,niin enpä jaksa enää miestä siihen soppaan kun tarviin ja ansaitsen myös omaa aikaa ja sitä tervettä itsekkyyttä. Siis parisuhteelle,ei kiitos. Vääntäkää ja kääntäkää tämäkin totuus sitten miten putkiaivonne kykeenee sulattamaan,mutta tämä on minun totuuteni. Tetäkää se ja minulla on oikeus se tuoda julki.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on lapset,lemmikit ja työ,joka vaatii uhrautuvaisuutta ja palvelemista ja mielelläni sen teen,niin enpä jaksa enää miestä siihen soppaan kun tarviin ja ansaitsen myös omaa aikaa ja sitä tervettä itsekkyyttä. Siis parisuhteelle,ei kiitos. Vääntäkää ja kääntäkää tämäkin totuus sitten miten putkiaivonne kykeenee sulattamaan,mutta tämä on minun totuuteni. Tetäkää se ja minulla on oikeus se tuoda julki.💩

        No eipä tuollaiseen soppaa edes ole tervepäisiä tulijoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun on lapset,lemmikit ja työ,joka vaatii uhrautuvaisuutta ja palvelemista ja mielelläni sen teen,niin enpä jaksa enää miestä siihen soppaan kun tarviin ja ansaitsen myös omaa aikaa ja sitä tervettä itsekkyyttä. Siis parisuhteelle,ei kiitos. Vääntäkää ja kääntäkää tämäkin totuus sitten miten putkiaivonne kykeenee sulattamaan,mutta tämä on minun totuuteni. Tetäkää se ja minulla on oikeus se tuoda julki.💩

        Tjaa, mulla on sellainen putkiaivoinen utopia että kun sopankeittäjiä on kaksi niin hommat myös jakaantuvat puoliksi, eivätkä ne vain tuplaa toisen kuormaa 🤔. Tietysti joku voi siinäkin jutussa tyriä käskemällä toisen hoitaa vain omat juttunsa ja pysymällä pois reviiriltään


    • Anonyymi

      Mies ystäväni kanssa suhde kesti 21 v. Hän kuoli sydis koronan pahin aika Suomessa. Todella en katsele miehiä,eikä ole tarvetta uuten suhteeseen nyt.

    • Anonyymi

      ehkä juuri pitkän suhteen tisellä 23 vuotta hankalaa sama tilanne, vaikka puoliso elää,

    • Anonyymi

      Vaikea luottaa muihin? Siksi mielummin yksin kuin sellaisen kanssa, joka ei ole luottamuksen arvoinen, mm. Itsekäs ihminen, harvemmin on, tämä oma toteamus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe