Turhaa täältä on yrittää ihastustaan löytää. Ja luultavimmin ne tunteet ovat yksipuolisia muutenkin joten vitut tästä ja vitut kaikesta muustakin.
Turhaa kaikki on vain
9
279
Vastaukset
- Anonyymi
Kyynel
- Anonyymi
Niinpä, eipä muutu esim sulle elämä miksikään, yhtä katkera oot huomenna. Sivusta
- Anonyymi
No ihan oikeastiko luulit että tämä mielenterveyspotilaiden palsta olisi paikka, jossa juuri sinun pakkomielteisen ihastuksesi kohde odottaa yhteydenottoasi?
Suosittelen ihan aluksi netistä vieroittautumista noin vaikka kuukaudeksi näin alkuun.
Voi tulla todellisuus tutummaksi.- Anonyymi
Ihanko oikeasti luulet että olen jollain tavalla mielipiteesi tarpeessa ja miten vitussa sinä luulet millään tasolla tuntevasi minut? Suosittelen sinua pitämään huolta omista asioistasi. Voi tulla todellisuus muuten vähän liiankin tutuksi.
- Anonyymi
Ja sä kuvittelit, että juuri sun pakkomielteen kohde lukee sun ränttäykset täällä? Turha luulo taitaa olla sekin
- Anonyymi
Sulla taitaa mennä todella pohjalukemissa nyt? Sivusta tämä
- Anonyymi
Jotkut tulee tänne kirjoittelee jollekin. Jotkut etsimään. Jotkut keräämään rohkeutta. Minä tulen tänne kirjoittelemaan tunteistani kun ketään irl eäi enää kiinnosta kuunnella.
- Anonyymi00012
Turha vaade ne itse tietää mistä kysymys
ne vain ei ymmärrä että silloin ne puolisoaan tai tulevaa, pyytää silloin alkoholin alaisena tulemaan kotiin - Anonyymi00013
Jos tänne ei tule vain purkamaan tunteitaan esim. pakkien jälkeen, niin ei täällä saa muuta kuin pään sekaisin. Toisen löytäminen on niin epätodennäköistä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51618
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 75576
- 56564