Tämän vuoden missi- anteeksi pressaehdokkaita

Anonyymi-ap

seuraillessa on tullut ikävä Kekkosta. Siinä oli miehistä miestä ja jämäkkyyttä. Mutta nyt on vain näitä pilipaleja.

55

356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansa kaipaa usein heikkoina aikoina vahvaa johtajaa ja on valmis antamaan tälle lähes tai täysin diktaattorin oikeudet ja kuvittelee, että asiat saataisiin näin takaisin tolalleen.

      Kekkosen ei tietenkään voi väittää olleen diktaattori, mutta liian autoritaarinen johtaja hän kyllä oli.

      • Anonyymi

        -----ja kuvittelee, että asiat saataisiin näin takaisin tolalleen.------

        Kekkosen aikana asiat OLIVAT tolallaan. Hän, Hrusthov ja Bresnev nostivat Suomen kurjalasta maailman hyvinvointivaltioiden joukkoon. N-liitto piti Suomen pystyssä, mutta kun se romahti niin Suomikin romahti, 600 000 työtöntä ja melkein jouduttiin IMF:n holhoukseen. Luisu suhteessa verrokkimaihimme alkoi EU:sta 1995 ja pysähtyneisyyden aika vuodesta 2008.

        Kekkosta ja hyviä suhteita itänaapuriin olisi taas tarvis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -----ja kuvittelee, että asiat saataisiin näin takaisin tolalleen.------

        Kekkosen aikana asiat OLIVAT tolallaan. Hän, Hrusthov ja Bresnev nostivat Suomen kurjalasta maailman hyvinvointivaltioiden joukkoon. N-liitto piti Suomen pystyssä, mutta kun se romahti niin Suomikin romahti, 600 000 työtöntä ja melkein jouduttiin IMF:n holhoukseen. Luisu suhteessa verrokkimaihimme alkoi EU:sta 1995 ja pysähtyneisyyden aika vuodesta 2008.

        Kekkosta ja hyviä suhteita itänaapuriin olisi taas tarvis.

        "-----ja kuvittelee, että asiat saataisiin näin takaisin tolalleen.------"

        Juuri näin.

        Kuvittelee nin kuin sinäkin kuvittelet, että yksi ainoa ns. vahva mies nostaa kansakunnan suosta.


      • Anonyymi

        Ja ´diktaattorin kaipuusta Hitler ja Putin ovat kyllä oivia esimerkkejä siitä, mihin se voi hulluimmillaan johtaa! Venäjä on nyt pahassa pulassa!

        Ei nyky-Suomi liioin kaipaa uusia kepposia vaan järkeviä johtajia, joista Sauli oli loistava esimerkki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -----ja kuvittelee, että asiat saataisiin näin takaisin tolalleen.------

        Kekkosen aikana asiat OLIVAT tolallaan. Hän, Hrusthov ja Bresnev nostivat Suomen kurjalasta maailman hyvinvointivaltioiden joukkoon. N-liitto piti Suomen pystyssä, mutta kun se romahti niin Suomikin romahti, 600 000 työtöntä ja melkein jouduttiin IMF:n holhoukseen. Luisu suhteessa verrokkimaihimme alkoi EU:sta 1995 ja pysähtyneisyyden aika vuodesta 2008.

        Kekkosta ja hyviä suhteita itänaapuriin olisi taas tarvis.

        Sotaisaa ja pimentoon hukkuvaa itänaapuria ei kukaan kaipaa enää mihinkään! Kannattaa pysyä kaukana ettei päädy tunkiolle sen seuraan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ´diktaattorin kaipuusta Hitler ja Putin ovat kyllä oivia esimerkkejä siitä, mihin se voi hulluimmillaan johtaa! Venäjä on nyt pahassa pulassa!

        Ei nyky-Suomi liioin kaipaa uusia kepposia vaan järkeviä johtajia, joista Sauli oli loistava esimerkki!

        Mitä järkevää Sauli on tehnyt? Hänen aikanaan Suomi on sukeltanut taloudellisesti, kuten on ennenkin tapahtunut oikeiston päästyä valtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkevää Sauli on tehnyt? Hänen aikanaan Suomi on sukeltanut taloudellisesti, kuten on ennenkin tapahtunut oikeiston päästyä valtaan.

        Ei presidentti johda Suomen taloutta! Sen sijaan hän johdatti Suomen kansan tahdon mukaisesti Naton jäsenmaaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -----ja kuvittelee, että asiat saataisiin näin takaisin tolalleen.------

        Kekkosen aikana asiat OLIVAT tolallaan. Hän, Hrusthov ja Bresnev nostivat Suomen kurjalasta maailman hyvinvointivaltioiden joukkoon. N-liitto piti Suomen pystyssä, mutta kun se romahti niin Suomikin romahti, 600 000 työtöntä ja melkein jouduttiin IMF:n holhoukseen. Luisu suhteessa verrokkimaihimme alkoi EU:sta 1995 ja pysähtyneisyyden aika vuodesta 2008.

        Kekkosta ja hyviä suhteita itänaapuriin olisi taas tarvis.

        🤣🤣🤣 Vai olisiko syynä että Suomen teollisuuden vienti oli pelkästään rakennettu Venäjänvienin varaan.
        Sopii kysyä oliko sen hetkinen johto ajantasalla.
        Vanhaviisaus kaikkia omenoita ei samaankoriin.


    • Anonyymi

      Vaalit meni täysin sivuraiteille.
      Kun saatiin kaksi ääri-ryhmien edustajaa.
      Ehdokkaina on uusi elisabeth rehn, rkp folktinget. Sekä mister alhol.
      - Niinpä tonttuiluksi meni nämäkin vaalit.
      https://youtu.be/atHMKwK122A?si=B5dnT48paKCedI_D

      • Anonyymi

        Presidentinvaalin toisella kierroksella ei ole vastakkain kahta ääriryhmää, mutta olisi ollut jos jatkoon olisivat päässeet Halla-aho ja Andersson.


      • Anonyymi

        Ei tilanne niin huono ole, mutta jos Persut olivat saaneet Jussin läpi, Suomi voi kestää tämän hallituksen.
        Mutta Persupressaa ei missään nimessä.


    • Anonyymi

      Hallaaho olisi ollut hyvä. Punikit pelkää hyviä. Vihreet hakeutuvat lääkäriin.

      • Anonyymi

        Ja ennen kaikkea: Suomessa pn rehelliset vaalit. Kaikissa maissa taas ei ole!


      • Anonyymi

        Päivää paras 🤣🤣🤣🤣
        Onko sulla muita kevennyksiä heittää.


    • Anonyymi

      Kolmannen luokan suunsoittajia ja pellejä. Hirveäsi hävettää olla suomalainen, ihan jo kissanikin häpee.

      • Anonyymi

        Myös meitä suomalaisia hävettää kovasti se, että etninen venäläinen homppeli Venäjän Tiltun inhassa hahmossa luulottelee kuuluvansa ryhmään ”me suomalaiset”! Hyi olkoon!🤡🤡🤡🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös meitä suomalaisia hävettää kovasti se, että etninen venäläinen homppeli Venäjän Tiltun inhassa hahmossa luulottelee kuuluvansa ryhmään ”me suomalaiset”! Hyi olkoon!🤡🤡🤡🤡

        Venäjän homppeleita ovat vain Venäjän tukikohtien puolustajat, innokkaimpana juuri sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän homppeleita ovat vain Venäjän tukikohtien puolustajat, innokkaimpana juuri sinä.

        Sekoitatko minut johonkin toiseen?! En puolusta MITÄÄN VENÄLÄISTÄ! Kaikkein vähiten venäläisiä tukikohtia Suomessa! Kai minä ITSE parhaiten tiedän mitä kannatan ja mitä en!


      • Anonyymi

        Milloin sai kansalaisuuden. 🤡 jäi kolmanneksi.


    • Anonyymi

      Kuinka moni teistä oli edes syntynyt Kekkosen aikana? Vaikka olisittekin niin kyllä on aika kullannut muistot!

      • Anonyymi

        Moni näistä Persuista olivat vielä siitiövaiheessa.
        Tai dementia vaivaa pahasti.


    • Anonyymi

      Voi v.ttu, vieläkö näitä Kokosen ihalioita.
      Ohjeet tulivat idästä tai Tehtaankadulla.

    • Anonyymi

      Se siitä sitten, toivottavasti 2030 Suomi saa kunnon pressan, ettei vain tuppia toiselle kerralle.

    • Anonyymi

      ----nyt on vain näitä pilipaleja-----

      Niin, näitä poliittisia broilereita tai muuten työtä vieroksuvaa jämäsakkia.

    • Anonyymi

      Stubb ei ole pilipali

      • Anonyymi

        Venäjän Tiltu ITSE on pilipali Suomessa!


    • Anonyymi

      Todiste suomalaisten geneettisestä huonoudesta kun ei löydy suomalaista pressaa, pitää valita ruotsalainen.

      • Anonyymi

        Hän os syntyperäinen suomalainen toisin kuin Venäjän trolli itse! Suomi ON kaksikielinen maa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän os syntyperäinen suomalainen toisin kuin Venäjän trolli itse! Suomi ON kaksikielinen maa!

        Sinä et osaa suomenkieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et osaa suomenkieltä.

        Itse et osaa! Yksi näppäinvirhe ja sen jälkeen et ymmärrä tekstiä lainkaan! Se kertoo taustasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän os syntyperäinen suomalainen toisin kuin Venäjän trolli itse! Suomi ON kaksikielinen maa!

        Stubilla on karjalaiset sukujuuret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubilla on karjalaiset sukujuuret.

        Ei ole, ainoastaan joku Breitenstein on asunut Viipurissa. Stubb itse on ruotsinkieliseltä Ähtävältä, Esse på svenska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, ainoastaan joku Breitenstein on asunut Viipurissa. Stubb itse on ruotsinkieliseltä Ähtävältä, Esse på svenska.

        Stubbin isovanhemmat olivat Viipurista.
        Isä Käkisalmesta. Juuret siis Karjalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubbin isovanhemmat olivat Viipurista.
        Isä Käkisalmesta. Juuret siis Karjalassa.

        ---- Juuret siis Karjalassa-----

        Karjalaan tulleita mamuja ne olivat, eivät siis oikeita karjalaisia geneettisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ---- Juuret siis Karjalassa-----

        Karjalaan tulleita mamuja ne olivat, eivät siis oikeita karjalaisia geneettisesti.

        Syntyivät kyseisissä paikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et osaa! Yksi näppäinvirhe ja sen jälkeen et ymmärrä tekstiä lainkaan! Se kertoo taustasi!

        Yksi näppäinvirhe siis vain yksikö!? Lähes joka lauseesta löytyy useita "näppäinvirheitä". Sanon tämän vielä kerran, jos sinun on pakko häiriköidä meidän kantasuomalaisten asiallisia keskusteluja, niin opettele edes suomenkieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi näppäinvirhe siis vain yksikö!? Lähes joka lauseesta löytyy useita "näppäinvirheitä". Sanon tämän vielä kerran, jos sinun on pakko häiriköidä meidän kantasuomalaisten asiallisia keskusteluja, niin opettele edes suomenkieltä.

        Et sinä ole mikään ’kantasuomalainen’ vaan etninen Venäjän trolli, joka vihaa Suomea ja tuo sen myös jutuissaan julki!

        Tässä omaa tekstiäsi! Kuulostaako tutulle:

        ”Se mitä olen oppinut suomalaisista viime vuosien aikana, on saanut minut pelkäämään enemmän sitä, että venäläiset eivät tapakaan teitä.”


    • Anonyymi

      ----Suomi ON kaksikielinen maa!------

      Olkoon vaikka 5-kielinen maa niin silti stupin sukujuuret eivät ole Suomesta eikä ole suomenkielinenkään, äidinkieli on ruotsi vaikka puhuukin suomea.

      • Anonyymi

        Niin puhui myös J. Stalin venäjää vaikka äidinkieli oli gruusiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin puhui myös J. Stalin venäjää vaikka äidinkieli oli gruusiaa!

        Entä sitten, miten tuo liittyy Stubbin sukuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten, miten tuo liittyy Stubbin sukuun?

        Siten, että tilanne on täysin vastaava! Ja HÄNTÄ et ole moittinut SAMASTA asiasta!

        Päätyösi etnisenä venäläisenä Suomi-vihaajana on etsiä ja sepittää muka-epäkohtia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siten, että tilanne on täysin vastaava! Ja HÄNTÄ et ole moittinut SAMASTA asiasta!

        Päätyösi etnisenä venäläisenä Suomi-vihaajana on etsiä ja sepittää muka-epäkohtia!

        Mitä Stalin Suomen pressanvaaleihin kuuluu vai näetkö Stubbilla ja Stalinilla paljonkin yhtäläisyyksiä ? Sinua taitaa itkettää vain se kun Stalinia ei voida enää valita Suomen pressaksi vaikka sitä niin kovasti tahtoisitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Stalin Suomen pressanvaaleihin kuuluu vai näetkö Stubbilla ja Stalinilla paljonkin yhtäläisyyksiä ? Sinua taitaa itkettää vain se kun Stalinia ei voida enää valita Suomen pressaksi vaikka sitä niin kovasti tahtoisitkin.

        Sinä itse Suomea vihaavana etniseä venäläisenä homppelina voit halutakin! Minä taas suomalaisena taatusti en halua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse Suomea vihaavana etniseä venäläisenä homppelina voit halutakin! Minä taas suomalaisena taatusti en halua!

        Rauhoitu, tällä palstalla tuskin on ketään, joka sinua on lapsena kiusannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu, tällä palstalla tuskin on ketään, joka sinua on lapsena kiusannut.

        Minä olen täysin rauhallinen ja pelkkä totuuden kertominen riittää! Sinulla on vaieampaa kun pitää valehdella vieraassa maassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen täysin rauhallinen ja pelkkä totuuden kertominen riittää! Sinulla on vaieampaa kun pitää valehdella vieraassa maassa!

        Sinä et osaa suomenkieltä.


    • Anonyymi

      Vaaleissa saatiin kaksi vanhaa sodomiittia valittaviksi.
      Toinen setä valittiin ja toimii nyt rahan lobbarina.
      Ehkä parempi kuin terrorismin ja anarkian lobbari ?
      Mutta ääri ryhmien ehdokkaita oli molemmat.

      • Anonyymi

        Vain Venäjän Tiltu-homppelin kuvitelmissa! Tuleeko nyt uusi kohde ja marski unohtuu? Sinulla alkaa pitää kiirettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Venäjän Tiltu-homppelin kuvitelmissa! Tuleeko nyt uusi kohde ja marski unohtuu? Sinulla alkaa pitää kiirettä?

        Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on siihen Mannerheimin homouteen, kun siitä pitää joka kommentissa jankuttaa!?Kuinkahan montaa keskustelua pidät yllä aiheesta!? Nykymaailmassa Mannerheimin homous ei ole sen ihmeellisempää, kuin Pekka Haavistonkaan homous.


    • Anonyymi

      "näitä pilipaleja"

      On joitain pilipalleja.

    • Anonyymi

      Jos kaipaat Kekkosta niin hanki lapio!

      Tämän päivän politiikot vastaavat nykypäivän haasteisiin!

      • Anonyymi

        Eivät kykene, usko pois. Sinun intosi palvoa heitä ei tee heistä päteviä ja osaavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kykene, usko pois. Sinun intosi palvoa heitä ei tee heistä päteviä ja osaavia.

        Suomalainen ei ”palvo” ketään! Kaikkein vähiten enää suomettuneen YYA-ajan kekkeruuseja!


    • Anonyymi

      Meillä oli Suomessa homo presidenttinä jo vuosina 1944-1946.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      257
      2486
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1592
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe