Hyvää lauantaita

Anonyymi-ap

Toivottavast sait nukuttua.

173

1166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyit mistä ne olot tulee. Mietin et varmaan sellasista tilanteista ja pettymyksen hetkistä mitkä nakertaa itsetuntoa.

      • Anonyymi

        Niin. Sellaiset pahat hetket. Mutta sinäkin olet niitä kokenut niin tiedät varmasti mitä koen.


      • Anonyymi

        Sain nukuttua ja olisi tehnyt mieli nukkua pitempäänkin. Kivaa lauantaita ja huomenna nukun sitten pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain nukuttua ja olisi tehnyt mieli nukkua pitempäänkin. Kivaa lauantaita ja huomenna nukun sitten pitkään.

        Kiva kun sait.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun sait.

        Saitko sinä nukuttua ystäväin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun sait.

        Mitä ajattelit tänään tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun sait.

        Näin tänään yhden pitkätukkaisen miehen joka vaikutti mukavalle kun puhuin hänen kanssaan. Ajattelin sen heti että olisin sinun kanssa puhunut tosin pituutta olisi pitänyt olla lisää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko sinä nukuttua ystäväin?

        Sain nukuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelit tänään tehdä?

        Teen sellaisen säilytyslaatikon. Kävin ostamassa maalia siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tänään yhden pitkätukkaisen miehen joka vaikutti mukavalle kun puhuin hänen kanssaan. Ajattelin sen heti että olisin sinun kanssa puhunut tosin pituutta olisi pitänyt olla lisää. :D

        Kiva kuulla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin tänään yhden pitkätukkaisen miehen joka vaikutti mukavalle kun puhuin hänen kanssaan. Ajattelin sen heti että olisin sinun kanssa puhunut tosin pituutta olisi pitänyt olla lisää. :D

        Tänää tuleekin UMK. Varmaan Cyan kicks oma suosikki niist.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen sellaisen säilytyslaatikon. Kävin ostamassa maalia siihen.

        Onpa siistiä. Varmasti on hyödyllinen ja tulee hieno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla :D

        Minusta on tyhmää että ihmiset kommentoi jotain sellaista että olisi nainen jos on pitkät hiukset tai että ne pitäisi leikata. Minusta monesti miehille sopiikin pitkät hiukset joilla sellainen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain nukuttua.

        Hyvä että sait nukuttua. Koitin unessa miettiä jotain tai että jos me nähdään mutta en muista siitäkään mitään. Nukahdin silloin melko heti kun laitoin sen viimeisen viestin. Monesti taas valveilla ollessa tulee sellaisia hetkiä että mietin jotain meidän sanomaa asiaa jostain ja sitten menen sellaiseen muistelutilaan. Se on aika jännä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänää tuleekin UMK. Varmaan Cyan kicks oma suosikki niist.

        Itse valitsen suosikkini vasta liven jälkeen. En tiedä yhtään kuka voisi olla paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse valitsen suosikkini vasta liven jälkeen. En tiedä yhtään kuka voisi olla paras.

        En mäkään osaa sanoo tarkemmin ku se on ainut kenen kappaleen oon kuullut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään osaa sanoo tarkemmin ku se on ainut kenen kappaleen oon kuullut :D

        Live määrittää parhaiten tässä tilanteessa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että sait nukuttua. Koitin unessa miettiä jotain tai että jos me nähdään mutta en muista siitäkään mitään. Nukahdin silloin melko heti kun laitoin sen viimeisen viestin. Monesti taas valveilla ollessa tulee sellaisia hetkiä että mietin jotain meidän sanomaa asiaa jostain ja sitten menen sellaiseen muistelutilaan. Se on aika jännä. :D

        Mäkin nukahdin vaikka oli tarkotus vielä vastailla :D kyllähän sitä joskus uppoutuu ajatuksiinsa aika hyvin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on tyhmää että ihmiset kommentoi jotain sellaista että olisi nainen jos on pitkät hiukset tai että ne pitäisi leikata. Minusta monesti miehille sopiikin pitkät hiukset joilla sellainen on.

        Niin kyllä. Vanhemmat ihmiset kai enemmän kommentoi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin nukahdin vaikka oli tarkotus vielä vastailla :D kyllähän sitä joskus uppoutuu ajatuksiinsa aika hyvin :D

        Monesti vielä niin että yritän keskittyä johonkin sitten pulpahtaa joku ajatus mieleen että olipa se sinulta joskus kivasti sanottu ja sitten mietin vaan sitä hetken ja sitten voin taas keskittyä johonkin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä. Vanhemmat ihmiset kai enemmän kommentoi niin.

        Ne ovat ehkä itse eläneet aikaa missä miehellä pitäisi olla vain lyhyempää hiusta. Nykyaikana enemmän hyväksytään kaikkea joustavammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti vielä niin että yritän keskittyä johonkin sitten pulpahtaa joku ajatus mieleen että olipa se sinulta joskus kivasti sanottu ja sitten mietin vaan sitä hetken ja sitten voin taas keskittyä johonkin. :D

        Mukava kuulla et tuollainen vaikutus :D samoin tulee hyvä mieli kun mietin sanomisias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat ehkä itse eläneet aikaa missä miehellä pitäisi olla vain lyhyempää hiusta. Nykyaikana enemmän hyväksytään kaikkea joustavammin.

        Varmaan niin. Harva siihen huomioo kiinnittää ja ei mulla tosiaan mikään olkapäille oleva oo edes. Ainakaa viel :D Eikä mua haittaa vaikka mitä mieltä muut on siitä, jos tykkään ite niin se riittäää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla et tuollainen vaikutus :D samoin tulee hyvä mieli kun mietin sanomisias.

        Kun olen sellainen muistavaa tyyppiä niin helposti jää asiat mieleen. Ja sinusta vain positiivisessa mielessä kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan niin. Harva siihen huomioo kiinnittää ja ei mulla tosiaan mikään olkapäille oleva oo edes. Ainakaa viel :D Eikä mua haittaa vaikka mitä mieltä muut on siitä, jos tykkään ite niin se riittäää.

        Minulla taitaa olla ainakin olkapäälle. :D tosin pidän usein hiuksia kiinni koska koen että ne on muuten tiellä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taitaa olla ainakin olkapäälle. :D tosin pidän usein hiuksia kiinni koska koen että ne on muuten tiellä. :D

        Onhan ne joo varmasti kun itestäkin jo tuntuu siltä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen sellainen muistavaa tyyppiä niin helposti jää asiat mieleen. Ja sinusta vain positiivisessa mielessä kaikkea.

        Kiitos, kivasti sanottu <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne joo varmasti kun itestäkin jo tuntuu siltä :D

        Siis sekin kun kumartuu ja jos on hiukset auki niin ne tulee naamalle. Sama jos tuulee ulkona tai usein tulee kuumakin. Sitten kun rasvottuu helposti niin sekin ärsyttää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kivasti sanottu <3

        Haluan kaikista ajatella positiivisesti. Se on vain se ongelma kun niistäkin jotka kohdelleet minua huonosti niin niistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kaikista ajatella positiivisesti. Se on vain se ongelma kun niistäkin jotka kohdelleet minua huonosti niin niistäkin.

        Sinä et ole kohdellut muuten kuin hyvin minua mutta muut jotka on huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole kohdellut muuten kuin hyvin minua mutta muut jotka on huonosti.

        Samoin. Kiitos kun sanot minusta niin kauniisti <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sekin kun kumartuu ja jos on hiukset auki niin ne tulee naamalle. Sama jos tuulee ulkona tai usein tulee kuumakin. Sitten kun rasvottuu helposti niin sekin ärsyttää. :D

        Joo se on ärsyttävää ku jotain pitäs tehdä sillee katse alaspäin ja sitten tukka tulee silmille :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on ärsyttävää ku jotain pitäs tehdä sillee katse alaspäin ja sitten tukka tulee silmille :D

        Niin se kyllä on. :D rupean varmaan nukkumaan. Katson sen esityksen huomenna aika väsynyt olen niin sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se kyllä on. :D rupean varmaan nukkumaan. Katson sen esityksen huomenna aika väsynyt olen niin sen takia.

        Okei, levollisia unia sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, levollisia unia sulle.

        Kiitän. Kannusta jotain minun puolesta. Koitan edes vähän nukkua yhtenä ainoana päivänä koko viikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän. Kannusta jotain minun puolesta. Koitan edes vähän nukkua yhtenä ainoana päivänä koko viikolla.

        Toivottavasti saisit nukuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saisit nukuttua.

        Yritän kovasti nukahtaa. Mietin vaan kun jos sinullakin oli tuollainen kokemus aikaisemmassa suhteessa niin ehkä kun minäkin tästä pääsen eteenpäin niin kohtaan samalla tavalla jonkun miehen joka on kuten sinun nainen. Sitten se kohtelisi minua paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän kovasti nukahtaa. Mietin vaan kun jos sinullakin oli tuollainen kokemus aikaisemmassa suhteessa niin ehkä kun minäkin tästä pääsen eteenpäin niin kohtaan samalla tavalla jonkun miehen joka on kuten sinun nainen. Sitten se kohtelisi minua paremmin.

        Varmasti kohtaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kohtaat.

        Se vain pelottaa kun on niin omalaatuinen että katsoisiko kukaan sen jälkeen kun olisin oma itseni. Harva nainen pelaakaan mitään tai muuta. Tai jos en olisi tarpeeksi aikuismainen jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain pelottaa kun on niin omalaatuinen että katsoisiko kukaan sen jälkeen kun olisin oma itseni. Harva nainen pelaakaan mitään tai muuta. Tai jos en olisi tarpeeksi aikuismainen jollekin.

        Oot hupsu. Miehet yleensä pitää naisii ketkä pelaa aika kuumina :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot hupsu. Miehet yleensä pitää naisii ketkä pelaa aika kuumina :D

        Tai entä jos ne oppii tuntemaan ja ajattelee ettei minusta ole mihinkään. En tiedä kun en ole koskaan seurustellut sellaisen "normaalin" miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai entä jos ne oppii tuntemaan ja ajattelee ettei minusta ole mihinkään. En tiedä kun en ole koskaan seurustellut sellaisen "normaalin" miehen kanssa.

        Ja kenen kanssa edes pystyisin olemaan jos on sellaisia miehiä jotka ei välitä ja useimmat ei sitten niin pienistä jutuista kuten minä edes mieti sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai entä jos ne oppii tuntemaan ja ajattelee ettei minusta ole mihinkään. En tiedä kun en ole koskaan seurustellut sellaisen "normaalin" miehen kanssa.

        Nimenomaan et ole seutustellut normaalin kanssa. Oisit täydellinen hyvin monelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan et ole seutustellut normaalin kanssa. Oisit täydellinen hyvin monelle.

        En tiedä olisinko. Mutta eiköhän ne itse osaa sen miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kenen kanssa edes pystyisin olemaan jos on sellaisia miehiä jotka ei välitä ja useimmat ei sitten niin pienistä jutuista kuten minä edes mieti sellaista.

        No oonhan mäkin mies ja mietin kuten sä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oonhan mäkin mies ja mietin kuten sä.

        Niin mutta jos ei muut ymmärrä samalla tavalla. Ollaan niitä harvinaisempia tapauksia ja aika vaikea on löytää sellaista samanlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olisinko. Mutta eiköhän ne itse osaa sen miettiä.

        Mikset olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset olisi?

        Ajattelin vain jos en sitten kelpaakaan niille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vain jos en sitten kelpaakaan niille.

        Höpöhöpö juttuja. Mäkin varmaan sut nähdessä miettisin etten kelpaisi ikinä sulle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö juttuja. Mäkin varmaan sut nähdessä miettisin etten kelpaisi ikinä sulle :D

        Ärsyttää se kun moni menee ihan sekaisin kun katson niitä. En tiedä näkyykö se kaikki paska mitä olen kokenut minusta vai mikä siinä on. Yritän vain olla normaali ja sellainen oma itseni. Tuohan se höpöhöpöä vasta onkin kun ajattelisit noin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttää se kun moni menee ihan sekaisin kun katson niitä. En tiedä näkyykö se kaikki paska mitä olen kokenut minusta vai mikä siinä on. Yritän vain olla normaali ja sellainen oma itseni. Tuohan se höpöhöpöä vasta onkin kun ajattelisit noin. :D

        Millä tavoin sekaisin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttää se kun moni menee ihan sekaisin kun katson niitä. En tiedä näkyykö se kaikki paska mitä olen kokenut minusta vai mikä siinä on. Yritän vain olla normaali ja sellainen oma itseni. Tuohan se höpöhöpöä vasta onkin kun ajattelisit noin. :D

        Mut siis joo, mulla on tuo ihan sama. Mun on vaikea uskoa et mua vois joku aidosti rakastaa tai et voisin olla haluttu 🫤 tuolle jutulle oli itseasias yksnselityskin, katsompa tallensinko sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut siis joo, mulla on tuo ihan sama. Mun on vaikea uskoa et mua vois joku aidosti rakastaa tai et voisin olla haluttu 🫤 tuolle jutulle oli itseasias yksnselityskin, katsompa tallensinko sen.

        Olin tallentanut ku oli tarkotus tää sulle näyttää muutenki :D
        https://www.instagram.com/reel/C0zgvkFon2b/?igsh=N3Vqam5paHJsMDlr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän. Kannusta jotain minun puolesta. Koitan edes vähän nukkua yhtenä ainoana päivänä koko viikolla.

        Tosta Sara Siipolasta tuli mieleen sä. Jostain syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta Sara Siipolasta tuli mieleen sä. Jostain syystä.

        Ulkonäöltä ja hän vaikutti aika syvälliseltä myös ihmisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäöltä ja hän vaikutti aika syvälliseltä myös ihmisenä.

        Tos ennen biisiä vaan. Mut esityksessä en tykännyt ehkä tosta sen tyylistä. Cyan kicks on mun mielest paras noista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin sekaisin :D

        Ne vain menee joko sanoissaan tai jossain. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tos ennen biisiä vaan. Mut esityksessä en tykännyt ehkä tosta sen tyylistä. Cyan kicks on mun mielest paras noista.

        Katson itse uusintana tänään nuo. Voihan se olla jotain ulkonäöllisesti ainakin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo vaikeaa. Ehkä se on tuota sitten kun mietin miten vaikea se on ajatella että toinen voisi rakastaa tai välittää.

        Ja sitten kun entinenkään ei sitä sanonut suoraan edes kysyttäessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kun entinenkään ei sitä sanonut suoraan edes kysyttäessä.

        Aika huono olo minulla 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huono olo minulla 🫤

        Mikä on? Jos haluat kertoa. Ja etkö ole nukkumassa? Heräsin itse nyt tähän aikaan mutta nukahdinkin monta tuntia tuossa välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on? Jos haluat kertoa. Ja etkö ole nukkumassa? Heräsin itse nyt tähän aikaan mutta nukahdinkin monta tuntia tuossa välissä.

        Särkee päätä ja surullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Särkee päätä ja surullinen

        Höh. Onko se siitä naisesta? Tai särkee päätä siitä kun osui se päähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Onko se siitä naisesta? Tai särkee päätä siitä kun osui se päähän?

        En tiedä miksi särkee tai miksi tuli surullinen olo. Kai mäkin mietin tykkääkö kukaan musta todella 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Onko se siitä naisesta? Tai särkee päätä siitä kun osui se päähän?

        Stressaa myös se naisen tilannekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi särkee tai miksi tuli surullinen olo. Kai mäkin mietin tykkääkö kukaan musta todella 🫤

        Miksi ei tykkäisi? Olisiko se nainen kanssasi jos ei tykkäisi tai minäkään täällä juttelisi jos en tykkäisi ihmisenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stressaa myös se naisen tilannekin.

        Jospa se selviäisi ja parantuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se selviäisi ja parantuisi.

        Jatkan taas unia. En haluaisi lähteä tästä jos sinulla on huono olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan taas unia. En haluaisi lähteä tästä jos sinulla on huono olo.

        Jatka vaan, kiitos kun kuuntelit. Kyllä mä toivon kovasti et sulla ois hyvä olla ja on vaikea olla itsekään täysin iloinen jos sä oot surullinen. Öitä tärkeä ystävä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi särkee tai miksi tuli surullinen olo. Kai mäkin mietin tykkääkö kukaan musta todella 🫤

        Koita ajatella jotain kivaa ja se ainakin on että minä tykkään ihmisenä. Jos mikään muu ei auta niin siihen voit luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka vaan, kiitos kun kuuntelit. Kyllä mä toivon kovasti et sulla ois hyvä olla ja on vaikea olla itsekään täysin iloinen jos sä oot surullinen. Öitä tärkeä ystävä :D

        Koitahan sinäkin nukkua tärkeä ystäväni. Kyllä asiat selviää tavalla tai toisella. Toivon että sinullakin olo paranee vaikka unien jälkeen huomaat että kaikki on ihan hyvin lopulta ja järjestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita ajatella jotain kivaa ja se ainakin on että minä tykkään ihmisenä. Jos mikään muu ei auta niin siihen voit luottaa.

        Tiedän et voin luottaa siihen. Suhun voin aina luottaa ja sun kanssa on niin helppoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan sinäkin nukkua tärkeä ystäväni. Kyllä asiat selviää tavalla tai toisella. Toivon että sinullakin olo paranee vaikka unien jälkeen huomaat että kaikki on ihan hyvin lopulta ja järjestyy.

        Samoin, nukutaan nyt. Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän et voin luottaa siihen. Suhun voin aina luottaa ja sun kanssa on niin helppoo.

        Kiitos noista sanoista. Entinen ei koskaan luottanut siihen mitä sanoin. Hän itse keksi sanat ja ajatukset mistä olin mitäkin mieltä ja piti niitä totuuksina ja vaikka itse sanoin aina miten asia on niin ei hän kuunnellut. Koen että sinuunkin voi luottaa ja on helppo puhua sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, nukutaan nyt. Öitä

        Tässä muuten olisi nuo sanat siihen kertosäkeeseen. Saa muokatakin. :D

        Tuntisinko sen välittämisen, jota niin kaipaan
        Ilman rakkautta ei elää voi päällä maan
        Toinen tosilleen tukea ja välittämistä antaa
        Kohti parempaa huomista yhdessä toisen ihmisen
        Syliin suojaan sulje ja pidä kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä muuten olisi nuo sanat siihen kertosäkeeseen. Saa muokatakin. :D

        Tuntisinko sen välittämisen, jota niin kaipaan
        Ilman rakkautta ei elää voi päällä maan
        Toinen tosilleen tukea ja välittämistä antaa
        Kohti parempaa huomista yhdessä toisen ihmisen
        Syliin suojaan sulje ja pidä kiinni

        Kiitos, noihan on hyvät! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, noihan on hyvät! :D

        Kivaa sunnuntaita sinne. Saakohan tuosta mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa sunnuntaita sinne. Saakohan tuosta mitään. :D

        Kappaletta siis aikaiseksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa sunnuntaita sinne. Saakohan tuosta mitään. :D

        Kiitos samoin. Saa niistä, aloin heti miettiä ja unohdin vastailla :D tänään onkin vaalipäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos noista sanoista. Entinen ei koskaan luottanut siihen mitä sanoin. Hän itse keksi sanat ja ajatukset mistä olin mitäkin mieltä ja piti niitä totuuksina ja vaikka itse sanoin aina miten asia on niin ei hän kuunnellut. Koen että sinuunkin voi luottaa ja on helppo puhua sinulle.

        Tuo on joo ikävää. Se entinen nainen oli samanlainen ja päätti mitä mieltä olen asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappaletta siis aikaiseksi. :D

        Oon vähä kipeeks tulossa kai kun nenä vuotaa. Siitä se päänsärky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Saa niistä, aloin heti miettiä ja unohdin vastailla :D tänään onkin vaalipäivä.

        Hyvä jos saa. :D saa nähdä kumpi voittaa vaalit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on joo ikävää. Se entinen nainen oli samanlainen ja päätti mitä mieltä olen asioista.

        Turhauttavaa kun sanoin monesti että kuuntele tätä mieltä minä olen tästä niin toinen oli jo päättänyt että ajattelin jotenkin tietyllä tavalla jostain asiasta. Eihän kenenkään ajatuksia voi tietää kysymättä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon vähä kipeeks tulossa kai kun nenä vuotaa. Siitä se päänsärky.

        Sitä on liikkeellä. Paranemisia sinne. Itsellä on ollut kestoflunssa koko ajan mutta nyt taas tuntuu ettei kuin vähän vuoda nenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos saa. :D saa nähdä kumpi voittaa vaalit.

        Katson juuri tuota UMK uusintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson juuri tuota UMK uusintaa.

        Joo. Ja siis ei siitä Siipolasta tullutkaan lopulta sä mieleen. Se oli vaan siinä alussa kun kertoi siitä kappaleesta mut tuossa esityksessä se näytti erilaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on liikkeellä. Paranemisia sinne. Itsellä on ollut kestoflunssa koko ajan mutta nyt taas tuntuu ettei kuin vähän vuoda nenä.

        Paranemista sullekin. Mä menin syömään ja samalla reissulla äänestän. Oishan se kiva ku oisit lähempänä niin voitaisiin mennä ystävinä syömään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ja siis ei siitä Siipolasta tullutkaan lopulta sä mieleen. Se oli vaan siinä alussa kun kertoi siitä kappaleesta mut tuossa esityksessä se näytti erilaiselta.

        Hänellä on minuun verrattuna liikaa meikkiä naamassa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on liikkeellä. Paranemisia sinne. Itsellä on ollut kestoflunssa koko ajan mutta nyt taas tuntuu ettei kuin vähän vuoda nenä.

        Kysyitkö muuten oonko nähnyt unia? Viime yönä näin ainakin minkä muistan. Mulle tuli jotain kavereita kylään, miehiä. Ja siinä unessa se mun naknen ihastu niihin kaikkiin paljon enemmän eikä enää halunnut olla mun kanssa vaa niiden. Aika hassu uni mut unessa se ei tuntunut kivalta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paranemista sullekin. Mä menin syömään ja samalla reissulla äänestän. Oishan se kiva ku oisit lähempänä niin voitaisiin mennä ystävinä syömään :D

        Itse kävin jo ennakkoon äänestämässä. Olispa ollut kiva käydä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on minuun verrattuna liikaa meikkiä naamassa. :D

        Jotenkin mietin samaa vaikken yhtään tiedä :D ja silmienväri ei ehkä ollut sama ja hän oli ehkä liian tummakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö muuten oonko nähnyt unia? Viime yönä näin ainakin minkä muistan. Mulle tuli jotain kavereita kylään, miehiä. Ja siinä unessa se mun naknen ihastu niihin kaikkiin paljon enemmän eikä enää halunnut olla mun kanssa vaa niiden. Aika hassu uni mut unessa se ei tuntunut kivalta :D

        Kiva kun kerroit. Aika jännä uni. Jotenkin ajattelin voisiko tuo liittyä siihen jos koet itsestäsi tai kun sanoit siitä että tykkääkö kukaan oikeasti. Jos se ajatus tai pelko heijastui uneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin mietin samaa vaikken yhtään tiedä :D ja silmienväri ei ehkä ollut sama ja hän oli ehkä liian tummakin.

        Itse en noin paljoa käytä meikkiä ja hänellä taisi lisäksi olla jotain huulitäytettä jne. Silmienväristä en tiedä mutta ehkä hiuksista oli liian tumma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin mietin samaa vaikken yhtään tiedä :D ja silmienväri ei ehkä ollut sama ja hän oli ehkä liian tummakin.

        Ensi viikolla on ystävänpäivä ja minulle se on näköjään ihan peruspäivä töissä ja kotona. Ei kai siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en noin paljoa käytä meikkiä ja hänellä taisi lisäksi olla jotain huulitäytettä jne. Silmienväristä en tiedä mutta ehkä hiuksista oli liian tumma.

        Mäkin huomasin vasta myöhemmin ne huulet ja siinä tuli viimeistää mieleen et sulla ei sellaisia ois ikinä :D itse en ainakaa oikeen tykkää et laitetaan täytettä mut jokainen tekee kuten haluaa. Tärkein et itae tykkää enkä tuomitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin huomasin vasta myöhemmin ne huulet ja siinä tuli viimeistää mieleen et sulla ei sellaisia ois ikinä :D itse en ainakaa oikeen tykkää et laitetaan täytettä mut jokainen tekee kuten haluaa. Tärkein et itae tykkää enkä tuomitse.

        Niinpä. :D koen että aika turhaa laitella jotain sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolla on ystävänpäivä ja minulle se on näköjään ihan peruspäivä töissä ja kotona. Ei kai siinä.

        Hitsit ku tääl on vaika mitään lahjaa tai yllätystä antaa. Tai ehkä jotain voikin 😏 Ainakin voit miettiä et vaikka et konkreettista lahjaa sais multa ja päivä voi olla samanlainen ku muutkin niin oot mun tärkeä sydänystävä ja ainakin sä oot sydämessäni erityisellä paikalla sinäkin päivänä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsit ku tääl on vaika mitään lahjaa tai yllätystä antaa. Tai ehkä jotain voikin 😏 Ainakin voit miettiä et vaikka et konkreettista lahjaa sais multa ja päivä voi olla samanlainen ku muutkin niin oot mun tärkeä sydänystävä ja ainakin sä oot sydämessäni erityisellä paikalla sinäkin päivänä :D

        Katri Helena on kyllä hyvä. Ja kuulin nuo esitykset niin ehkä se windows oli lopulta paras. Aika huonosti oli laulut muilla ja outoja esityksiä. Saralla oli ihan hyvä mutta ei kuitenkaan mieleenpainuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsit ku tääl on vaika mitään lahjaa tai yllätystä antaa. Tai ehkä jotain voikin 😏 Ainakin voit miettiä et vaikka et konkreettista lahjaa sais multa ja päivä voi olla samanlainen ku muutkin niin oot mun tärkeä sydänystävä ja ainakin sä oot sydämessäni erityisellä paikalla sinäkin päivänä :D

        Mitä tarkoitat että jotain voikin? :D käyn ehkä itse ostamassa itselleni jotain pientä. Varmaan mutta voi olla että muuten ihan perinteinen päivä. Ja samoin sinäkin olet tärkeä sydänystävä ja sinäkin päivänä pidän mielessä. Kivasti ajateltu. :) mitä itse ajattelit silloin tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katri Helena on kyllä hyvä. Ja kuulin nuo esitykset niin ehkä se windows oli lopulta paras. Aika huonosti oli laulut muilla ja outoja esityksiä. Saralla oli ihan hyvä mutta ei kuitenkaan mieleenpainuva.

        Mä en oikein tykännyt mistään ja mun mielestä kappalena se cyan kicks oli ainut hyvä mut liian outo show oli. Katri Helena oli ainut hyvä :D ja oli käärijäkii ihan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat että jotain voikin? :D käyn ehkä itse ostamassa itselleni jotain pientä. Varmaan mutta voi olla että muuten ihan perinteinen päivä. Ja samoin sinäkin olet tärkeä sydänystävä ja sinäkin päivänä pidän mielessä. Kivasti ajateltu. :) mitä itse ajattelit silloin tehdä?

        Ei se ois yllätys jos kertosin. Riippuu naisen tilanteesta onko hoitoja mitä tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oikein tykännyt mistään ja mun mielestä kappalena se cyan kicks oli ainut hyvä mut liian outo show oli. Katri Helena oli ainut hyvä :D ja oli käärijäkii ihan hyvä.

        Niinpä. :D kukaan ei ollut erityisen hyvä ja välishowt oli jopa parempia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ois yllätys jos kertosin. Riippuu naisen tilanteesta onko hoitoja mitä tehdään.

        Okei pitää sitten olla tietämätön. :D


      • Anonyymi

        Talipäälle nyt on tulossa ystävänpäivä ja me ollaan ystäviä. Ne kananmunat ja muut suklaat on vasta pääsiäisenä. Jospa lukisit joskus kalenteria niin saattaisit yllättyä.


      • Anonyymi

        Lahopää on elämässä muutakin kuin sinun tuntema sksi. Onneksi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ois yllätys jos kertosin. Riippuu naisen tilanteesta onko hoitoja mitä tehdään.

        Saitko sen laatikon tehtyä? Ja onko pahakin flunssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko sen laatikon tehtyä? Ja onko pahakin flunssa?

        Ei oo paha flunssa, tuntuu et se oli aamul vaan ja nyt ei tunnu enää. Ei se laatikko viel oo valmis. Äsken sitä tein vähän mut nyt täytyy alkaa seuraa vaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo paha flunssa, tuntuu et se oli aamul vaan ja nyt ei tunnu enää. Ei se laatikko viel oo valmis. Äsken sitä tein vähän mut nyt täytyy alkaa seuraa vaaleja.

        Hyvä ettei ole. Minkälainen siitä on tulossa sitten? Itse lakkasin juuri kynnet ja odotan että kuivuu ja pääsee nukkumaan. Vaaleissa ei voi oikein enää vaikuttaa kun äänesti jo joten aamulla näkee viimeistään lopputuloksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ettei ole. Minkälainen siitä on tulossa sitten? Itse lakkasin juuri kynnet ja odotan että kuivuu ja pääsee nukkumaan. Vaaleissa ei voi oikein enää vaikuttaa kun äänesti jo joten aamulla näkee viimeistään lopputuloksen.

        Suunnittelin viikon tekemisiä valmiiksi. Milloin on töissä ja salilla ja kun pitää asioillakin käydä. Aikaa kun on rajallisesti niin pitää tietää valmiiksi. :D ihan melkein kellotettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ettei ole. Minkälainen siitä on tulossa sitten? Itse lakkasin juuri kynnet ja odotan että kuivuu ja pääsee nukkumaan. Vaaleissa ei voi oikein enää vaikuttaa kun äänesti jo joten aamulla näkee viimeistään lopputuloksen.

        Sellanen pienehkö noin 100x40x40 cm laatikko. Väri on joku harmaansävyinen. Sitten siihen tulee saranat ja aukeava kansi et siellä voi säilyttää jotakin. Eteiseen ajattelin johonkin niin siinä voi vaikka laittaa kenkiä jalkaan.

        Minkä väriset kynnet tuli? Punaset? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen pienehkö noin 100x40x40 cm laatikko. Väri on joku harmaansävyinen. Sitten siihen tulee saranat ja aukeava kansi et siellä voi säilyttää jotakin. Eteiseen ajattelin johonkin niin siinä voi vaikka laittaa kenkiä jalkaan.

        Minkä väriset kynnet tuli? Punaset? :D

        Joo kuulostaa varmasti hyödylliseltä minkä voi ottaa käyttöön. No ei nyt punaista. :D harvoin lakkaan punaisia muuten kuin jouluna. Tälläiset glitteriset melko vaaleahkot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuulostaa varmasti hyödylliseltä minkä voi ottaa käyttöön. No ei nyt punaista. :D harvoin lakkaan punaisia muuten kuin jouluna. Tälläiset glitteriset melko vaaleahkot.

        Kivoilta kuulostavat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnittelin viikon tekemisiä valmiiksi. Milloin on töissä ja salilla ja kun pitää asioillakin käydä. Aikaa kun on rajallisesti niin pitää tietää valmiiksi. :D ihan melkein kellotettuna.

        No onhan tuo ihan hyväkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivoilta kuulostavat :D

        Kiitän. :D joskus tykkään laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän. :D joskus tykkään laittaa.

        Itse siis teen mutten mitään pitkiä tai geelikynsiä vaan ihan lakkaus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tuo ihan hyväkin :D

        Heräsin tässä ja arvasin oikein presidentin. Onko sinulla usein listaa tai kalenteria mitä noudatat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse siis teen mutten mitään pitkiä tai geelikynsiä vaan ihan lakkaus. :D

        Joo okei :D Mun mielestä naiset lakkaa enää harvemmin kynsiä kuin ennen ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsin tässä ja arvasin oikein presidentin. Onko sinulla usein listaa tai kalenteria mitä noudatat?

        Arvasin mäkin vaikka voinkin paljastaa et äänestin Haavistoa. No on mulla aika tarkat aikataulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo okei :D Mun mielestä naiset lakkaa enää harvemmin kynsiä kuin ennen ehkä.

        En tiedä siitä. :D jotkut tykkää laittaa ja jotkut ei. Sitten on niitä jotka laittaa näin harvakseltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsin tässä ja arvasin oikein presidentin. Onko sinulla usein listaa tai kalenteria mitä noudatat?

        Tai siis mun mielestä oman ajankäytön suunnittelu on aika tärkeää hyvinvoinnin kannalta jo. Siinä on hyvä noudattaa kanssa sellaist keskitietä ettei myöskään liian tarkkaan suunnittele, niin itse koen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin mäkin vaikka voinkin paljastaa et äänestin Haavistoa. No on mulla aika tarkat aikataulut.

        Niin minäkin jos sillä jotain merkitystä enää on. :D äänestin puhtaasti vain huonoista parempaa ihan sama jollain suuntautumisella kun ei se olisi vaikuttanut mihinkään. Stubb tekee sitten mitä tekee mutta onneksi presidentillä ei paljoa ole valtaa muuten kuin jos osaa neuvotella muiden maiden edustajien kanssa se riittää. Mutta ne joustaa kuitenkin? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis mun mielestä oman ajankäytön suunnittelu on aika tärkeää hyvinvoinnin kannalta jo. Siinä on hyvä noudattaa kanssa sellaist keskitietä ettei myöskään liian tarkkaan suunnittele, niin itse koen

        Niin kai. Usein se itsellän helpottaa asioiden muistamista kun on ylhäällä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Usein se itsellän helpottaa asioiden muistamista kun on ylhäällä kaikki.

        Kuulostaa hyvältä, tärkeintä on löytää mikä on hyvä tapa itelle. Mä uskon et työnkuvan puolesta käyn sellaista huomaamatonta suunnittelua jatkuvasti tekemisistäni :D kun siinä tulee mietittyä paljon aikatauluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin jos sillä jotain merkitystä enää on. :D äänestin puhtaasti vain huonoista parempaa ihan sama jollain suuntautumisella kun ei se olisi vaikuttanut mihinkään. Stubb tekee sitten mitä tekee mutta onneksi presidentillä ei paljoa ole valtaa muuten kuin jos osaa neuvotella muiden maiden edustajien kanssa se riittää. Mutta ne joustaa kuitenkin? :D

        Joo ei kumpikaan ollut mikään loistelias. Presidentinhän nyt ois tärkeetä lähinnä pitää kansa yhtenäisenä ja suhteet muihin maihin kunnossa :D Eduskuntavaalit on tärkeemmät suomalaisen arkipäivän kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei kumpikaan ollut mikään loistelias. Presidentinhän nyt ois tärkeetä lähinnä pitää kansa yhtenäisenä ja suhteet muihin maihin kunnossa :D Eduskuntavaalit on tärkeemmät suomalaisen arkipäivän kannalta.

        Tai siis tarkoitin että sinun aikataulut joustaa? :D minullakin jotkut asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei kumpikaan ollut mikään loistelias. Presidentinhän nyt ois tärkeetä lähinnä pitää kansa yhtenäisenä ja suhteet muihin maihin kunnossa :D Eduskuntavaalit on tärkeemmät suomalaisen arkipäivän kannalta.

        Tää oli nyt eka kerta kun pääsin äänestää tokal kierroksella. 2018 ratkes ekalla ja 2012 en saanut äänestää kun oon loppuvuodesta syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli nyt eka kerta kun pääsin äänestää tokal kierroksella. 2018 ratkes ekalla ja 2012 en saanut äänestää kun oon loppuvuodesta syntynyt.

        Äänestin minäkin 2018 muistaakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli nyt eka kerta kun pääsin äänestää tokal kierroksella. 2018 ratkes ekalla ja 2012 en saanut äänestää kun oon loppuvuodesta syntynyt.

        Suomalaiset on kyllä päällisin puolin melko hmo vastaisia jos miettii. En yhtään yllättynyt että useimmat äänesti sen takia toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset on kyllä päällisin puolin melko hmo vastaisia jos miettii. En yhtään yllättynyt että useimmat äänesti sen takia toisin.

        Niin se on aika jännää et se on tänäpäivänä jotenkin outo asia. Itse en ajattelut asiaa yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on aika jännää et se on tänäpäivänä jotenkin outo asia. Itse en ajattelut asiaa yhtään.

        Niin se on aika jännä. Ehkä tuokin enemmän vanhempaan sukupolveen taas menee kun on ajateltu heterouden olevan yksi ja ainut asia mitä voi olla normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on aika jännä. Ehkä tuokin enemmän vanhempaan sukupolveen taas menee kun on ajateltu heterouden olevan yksi ja ainut asia mitä voi olla normaalisti.

        Niinhän se on varmasti. Onko sulla vaikeaa saada nukuttuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on varmasti. Onko sulla vaikeaa saada nukuttuu?

        Nukuin tuossa jonkun 2 tuntia ja nyt heräsin ja ehkä koitan kohta uudestaan. Luulin että olisin pitempään nukkunut mutta kello olikin vasta vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on varmasti. Onko sulla vaikeaa saada nukuttuu?

        Huvittaa nuo iltalehden uutiset kun mainostetaan miten stubb suuteli vaimoaan heti ensimmäisenä. Korostetaan oikein sitä heteroutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin tuossa jonkun 2 tuntia ja nyt heräsin ja ehkä koitan kohta uudestaan. Luulin että olisin pitempään nukkunut mutta kello olikin vasta vähän.

        Miks nukut noin pätkissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa nuo iltalehden uutiset kun mainostetaan miten stubb suuteli vaimoaan heti ensimmäisenä. Korostetaan oikein sitä heteroutta.

        Joo onhan tuo vähän sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks nukut noin pätkissä?

        En tiedä yhtään. Ei kai kuuluisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä yhtään. Ei kai kuuluisi.

        No ei. Parempi ois kun saisit yhtäjaksoista unta. Ei sun aivot palaudi tuollaisilla pätkäunilla 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei. Parempi ois kun saisit yhtäjaksoista unta. Ei sun aivot palaudi tuollaisilla pätkäunilla 🫤

        Ei varmaankaan. En voi mitään sille jos herään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaankaan. En voi mitään sille jos herään.

        Et tietenkään voi. Mitä jos yrittäsit vaikka myöhemmin mennä ja saada yhtäjaksoiset unet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään voi. Mitä jos yrittäsit vaikka myöhemmin mennä ja saada yhtäjaksoiset unet?

        Ei se myöhempi riitä kun jos 6 tuntia sitten vaan nukkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se myöhempi riitä kun jos 6 tuntia sitten vaan nukkuu.

        Paljon sitten nyt nukut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon sitten nyt nukut?

        En ole laskenut enkä tiedä. Ainakin sen 2-5 tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole laskenut enkä tiedä. Ainakin sen 2-5 tuntia.

        Niin no se 6 tuntia ois enemmän :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no se 6 tuntia ois enemmän :D

        Vaikka menisin myöhempään nukkumaan niin se ei takaa sitä että nukkuisin sen koko aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka menisin myöhempään nukkumaan niin se ei takaa sitä että nukkuisin sen koko aikaa.

        Ymmärrän. Tietysti teet kuten itse parhaaks näet. Olen vaan huolissani jaksatko noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Tietysti teet kuten itse parhaaks näet. Olen vaan huolissani jaksatko noin.

        Ei se kuulu edea sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Tietysti teet kuten itse parhaaks näet. Olen vaan huolissani jaksatko noin.

        Enköhän jotenkin aina jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuulu edea sinulle.

        Enköhän minä itse päätä mikä minun asioista kuuluu ja kenelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enköhän minä itse päätä mikä minun asioista kuuluu ja kenelle.

        Olin vain huolissani en voinut tietää ettet halua asian kuuluvan mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enköhän jotenkin aina jaksa.

        Toivottavasti niin. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin vain huolissani en voinut tietää ettet halua asian kuuluvan mulle.

        Ei kun vastasin tuolle yhdelle joka sanoi ettei sinulle asia kuuluisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti niin. Öitä.

        Jaksan kyllä. Vaikka huonosti nukkuneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksan kyllä. Vaikka huonosti nukkuneena.

        Nukuin ehkä paremmin kun oli "oma sänky". Nykyään kun on kaikki niin erilaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin ehkä paremmin kun oli "oma sänky". Nykyään kun on kaikki niin erilaista.

        Jos sinua nyt kiinnostaa tämmöiset jos koet ettei ne kuulu sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin vain huolissani en voinut tietää ettet halua asian kuuluvan mulle.

        Missä sanoin noin? En halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinua nyt kiinnostaa tämmöiset jos koet ettei ne kuulu sinulle.

        Miksi käänsit asian etten olisi kiinnostunut? Itsehän asiasta kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sanoin noin? En halua?

        No kun tuo joku yllättäen sotki väliin. Niin luulin ettet haluu asiasta puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi käänsit asian etten olisi kiinnostunut? Itsehän asiasta kysyin.

        En ymmärrä miksi sanoit niin etten haluaisi kertoa asiasta vaikka en missään vaiheessa sanonut niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tuo joku yllättäen sotki väliin. Niin luulin ettet haluu asiasta puhua.

        Okei ei se mitään. Väärinkäsitys oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi käänsit asian etten olisi kiinnostunut? Itsehän asiasta kysyin.

        Kiitos kun huolehdit. Koitan keksiä jonkun ratkaisun itselleni tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin ehkä paremmin kun oli "oma sänky". Nykyään kun on kaikki niin erilaista.

        Tietysti muutokset vaikuttaa uneenkin. Kyllä se siitä vielä palautuu se nukkuminenkin. Kivaa uuden viikon alkua ja anteeksi et olen tyhmä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18262580

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eikä ollut edes krapulaa🤗 tosin huomenna saattaapi olla🤔

      • Anonyymi

        Mikäs siinä jos sellaisesta tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä jos sellaisesta tykkää.

        No joskus on kiva pitää hauskaa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joskus on kiva pitää hauskaa🤔

        Hauskaa voi pitää ilman krapulaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa voi pitää ilman krapulaakin.

        No sepä just. Mut säännöllisesti alkoholia käyttävät ei pysty kokemaan niitä oikeita fiiliksiä, mitkä voi kokea vaan selvänä. Se on kyllä vähän sääli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä just. Mut säännöllisesti alkoholia käyttävät ei pysty kokemaan niitä oikeita fiiliksiä, mitkä voi kokea vaan selvänä. Se on kyllä vähän sääli.

        Onhan tuo tosi harmi.


    • hei rakas ystäväin 🥰 oikein paljon kiitos sydämmelisestä viestistä 🥰 toivottavasti sait myös nukuttua hyvin 😇 itselläni pientä univajetta ollu mut en anna sen vaikuttaa elämään 😅 oikein paljon haleja sulle nainen ihanin 🤗 rakastan sinua yli kaiken olet maailman ihanin nainen 💖

      • Anonyymi

        Voi apua nyt. Aloituskin on mieheltä.


      • Anonyymi

        Haleja sullekin täältä, kyllähän miehetkin voi toisiaan halailla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haleja sullekin täältä, kyllähän miehetkin voi toisiaan halailla :D

        Totta! Ei tullutkaan mieleen. :D


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5145
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3237
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe