Jos tapaisit miehen ja rakastuisit oikeasti häneen ja teillä kaikki natsaa ja mies on komea kuin mikä ja unelmien mies onkin eli aito oikea rakkaus mutta sinulle selviää että mies onkin köyhä köyhä duunarimies naurettavalla palkalla ja ei omista mitään sukukin on köyhää työläis sukua niin mitä tekisit palkkaisitko korkeastikoulutettuja hakkaamaan vammaiseksi köyhän työläisen ja rakkaus loppuu heti kun tiedät mies on köyhä vai mitä tekisit kun mies nöyryytti sinua köyhyydellään
Nainen mitä tekisit
25
436
Vastaukset
Mitä ihmettä? en tietenkään. Ei minua haittaa vaikka mies on köyhä, kunhan pärjää rahoinensa.
- Anonyymi
Mut jos ei oikein pärjää juuri ja juuri pystyy elättämään itsensä mutta ei pysty tarjoamaan kahdelle eli sinulle koko kuukauden ajan ruokaa eli yksin mies joutuu 2 viikkoo syömään pelkkää keitettyy makaroonia eli ei olis kovin kiva mies
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos ei oikein pärjää juuri ja juuri pystyy elättämään itsensä mutta ei pysty tarjoamaan kahdelle eli sinulle koko kuukauden ajan ruokaa eli yksin mies joutuu 2 viikkoo syömään pelkkää keitettyy makaroonia eli ei olis kovin kiva mies
Ei minulle tarvitse tarjota ruokaa eikä mitään, minä huolehdin itse. Minä välillä voisin tarjota miehelle ruokaa ja kutsua luokseni ruokailemaan, mutta en halua mitään ns. siivelläeläjää… mies vastaavasti tarjoaisi minulle joskus.
- Anonyymi
Nyt täytyy kyllä välis sanoa, että nämä sinun ajatuskuviosi ovat melko "mielenkiintoisia" ihan näin miehenkin näkökulmasta.
Palstalla kirjoitellaan paljon itsestään selvyyksiä, mutta jos haluat yllättyä, niin lue välistä.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Nyt olen kyllä kanssasi samaa mieltä. Koko kysymys on kuin suuri tragedia, jonka osapuolet ovat ymmärtäneet toisensa käsittämättömän väärin. Tai hahmottavat asioita epäloogisesti tai vääristyneinä.
- Anonyymi
Sehän olisi aito jännämies. Pettävä pikkorikollinen jolla olisi muita naisia, ja vapaailtaisin hankkisi lisätienestiä varastelemalla polkupyöriä ja myymällä niitä tori.fiissä. Juuri tuollaisen jännämiehen kaikki naisen haluavat!
- Anonyymi
En rakastuisi mieheen, jonka voisi määritellä komeaksi. Sellaiset miehet eivät vain vetoa muhun. Molemmat eksäni kuitenkin ovat olleet duunareita, eikä kummallakaan nyt kovin kummoinen palkka ollut. Raha ja sen puute ei siis ole mikään ongelma. Eri juttu tietenkin, jos mies ylläpitää jotain älytöntä kulissia ja tarvii hillitöntä elintasoa ja velkansa sen kun kasvavat. Sellainen köyhä mies olis riesa.
- Anonyymi
Heh, teen sitä mitä nytkin. 😉
Jasu- Anonyymi
Jos rakkaus on jo vanhempaa vuosikertaa, voi lauantai-iltana ihan hyvin kirjoitella s24:ään :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rakkaus on jo vanhempaa vuosikertaa, voi lauantai-iltana ihan hyvin kirjoitella s24:ään :)
-keinovaginamies-Onhan se jo 2010 saanut alkunsa. Roihusikin kunnolla monta vuotta. Mutta nyt, nyt on kaikki jutut juteltu ja hempeilyt hempeilty. Olla möllötetään vaan. 😅
Vaan minä meen nukkumaan, koitan ensin isännän pulssin, kun on istunut aamusta asti pleikkarilla, että elääkö se vielä. Sitten voi mennä nukkumaan, jos pulssi löytyy. Jos ei, joutuu soittaa noutajat ja vasta sitten mennä nukkumaan. 😜
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Onhan se jo 2010 saanut alkunsa. Roihusikin kunnolla monta vuotta. Mutta nyt, nyt on kaikki jutut juteltu ja hempeilyt hempeilty. Olla möllötetään vaan. 😅
Vaan minä meen nukkumaan, koitan ensin isännän pulssin, kun on istunut aamusta asti pleikkarilla, että elääkö se vielä. Sitten voi mennä nukkumaan, jos pulssi löytyy. Jos ei, joutuu soittaa noutajat ja vasta sitten mennä nukkumaan. 😜
JasuKuvasit juuri sen tärkeimmän, kumppanuuden. *kikattaa*
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kuvasit juuri sen tärkeimmän, kumppanuuden. *kikattaa*
Onneksi oli hengissä. Olis sylettänyt varttua silmät kierossa, että ensin joku ehtii noutamaan kylmenneen pois. 🥴
No ei vaan, hurttia huumoria. Kyllä se sitä kysyy tollasen pelihullun kumppanina. 😂
Jasu
Hskuisit makkaraperuna-annoksen jakurkkusalaatti kylkeen, niin sule voi tehdä mitä vaan. 😁
- Anonyymi
Ai prkl, hyvä kun muistutit, kurkkusalaatti vanhenee! Äkkiä syötävä pois!
Anonyymi kirjoitti:
Ai prkl, hyvä kun muistutit, kurkkusalaatti vanhenee! Äkkiä syötävä pois!
Kaurapuuroonkin voisilmän tilalle. 😁
- Anonyymi
Katsoisin suu auki kuin lehmä uutta porttia. Katsoisin tilannetta -12 kk
- Anonyymi
Voi kun se raha ei ole tärkeintä.. ♡
- Anonyymi
Mutta raha on yhtä kuin rakkaus eli mitä enempi rahaa niin sitä rakkaampi ja rahaton eli köyhä pilkkaa ja ivaa ja alistaa naista mitä vähemmän rahaa niin nöyryyttää naista semmonen mies ei ole kuin raiskaus syytösten arvoinen ja koston arvoinen voiko mies pahemmin satuttaa naista kuin olla köyhä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta raha on yhtä kuin rakkaus eli mitä enempi rahaa niin sitä rakkaampi ja rahaton eli köyhä pilkkaa ja ivaa ja alistaa naista mitä vähemmän rahaa niin nöyryyttää naista semmonen mies ei ole kuin raiskaus syytösten arvoinen ja koston arvoinen voiko mies pahemmin satuttaa naista kuin olla köyhä
a) Mitä enempi rahaa, niin sitä rakkaampi.
b) Mitä rahattomampi, sitä enemmän mies pilkkaa, ivaa ja alistaa naista.
Kumpaan kuulut itse? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuollaisten tapausten takia on hyvä löytää vaimo joka pitää miehen puolia eikä välitä rahasta.
Mutta toki jos se mies itse on vaan rahan perään..
Rahalla kun ei edes se mies saa aitoa rakkautta ja täysin Lojaalia vaimoa. Sellaisen saa ja löytää vaan kerran elämässä. 🤍
- Anonyymi
Kelvoton aloitus taas
No mulla on köyhä mies. Eikä tuo ole tienaamaankaan päässyt kun ollut sairas vuosikausia. Ei se silti vaihtoon mene. Mutta teen sen, mitä pitääkin, eli hankin sen toimeentulon omin avuin. Siksihän mulla on koulutus, työpaikka ja kaikki siihen liittyvät edut käytössä. Eleteään miten eletään, välillä paremmin, välillä koyhemmin.
Huonommoinkin voisi asiat olla. Olen tyytyväinen.- Anonyymi
Mitä köyhempi on sitä tarkempaan täytyy osata pitää huolta taloudestaan. Pätee ihmisiin yleensä, ei vain miehiin.
Saman katon alle en halua asumaan rikasta enkä köyhää miestä. - Anonyymi
viisvee, moni liitto kaatuu väärään valintaan, kun etsiä tiedä mitä etsii itselleen,
- Anonyymi
Mun perheenjäsenistä ei ole kukaan tällä hetkellä perusduunari niin olisihan se noloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074