Sara Siipola ja hehkulamppu

Anonyymi-ap

Melkein yhtä tyhmä esitys kuin Robinin trampoliinihypyt.

31

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä petyin Saran livevetoon. Ääni oli jotenkin huutamista, ei ollut se husky voice, mikä videolla ja mitä se olis kaivannut. Ehkä tästä maasta ei vaan löydy hyvän lauluäänen omaavia artsisteja.
      Tää vuosi oli muutenkin pettymys UMK:a.
      No onnea voittajille! Eivät pääse edes Top 20.

    • Anonyymi

      Vähän oli liikaa kopioitu Loreenin tyyliä viime vuodelta omaan makuuni. Kappale itsessään tosi hyvä ja aiheltaan tärkeä.

      • Anonyymi

        Ei euroviisuihin kaivata tuollaisia itkuvirsiä vaan bilebiisejä, kuten Käärijä ja nyt Windows95Man!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei euroviisuihin kaivata tuollaisia itkuvirsiä vaan bilebiisejä, kuten Käärijä ja nyt Windows95Man!

        Ruotsi menestyy samalla kaavalla joka vuosi ja tekee puolet muidenkin kappaleista. Pitäsi joka maassa tehdä kokonaan itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei euroviisuihin kaivata tuollaisia itkuvirsiä vaan bilebiisejä, kuten Käärijä ja nyt Windows95Man!

        Usein soittolistaa tai settiä tehdessä on hyvin tärkeää kappaleiden moninaisuus jossa on on tempossa ja tunnelmassa ylä- ja alamäkiä. Sama pätee Euroviisuihin, sen nimi on "song contest", ei "party anthem contest".

        Se että listassa tai setissä on vain pelkkiä slovareita tai bileraitoja eivät kaikki kestä.


      • Anonyymi

        Paskalla oleminen tärkeä aihe?yhtä tärkeä kuin vituttaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsi menestyy samalla kaavalla joka vuosi ja tekee puolet muidenkin kappaleista. Pitäsi joka maassa tehdä kokonaan itse.

        Jos käyt katsomassa Euroviisujen virallisilta sivuilta raatien ja kansalaisten antamat äänet, niin Ruotsi ei todellakaan menesty millään muulla kaavalla kuin sillä että kansainväliset raadit (joissa on jäseniä joilla on erittäin läheiset välit ruotsalaisiin musiikkiteollisuuden toimijoihin, onhan viisujen biisien tekijöissä niin valtavat määrät ruotsalaisia, että niitä on muutamana vuonna haukuttu jopa swedeviisuiksi!) ovat raatijärjestelmän jälkeen suosineet ruotsia selvästi.

        Katsojien äänet ovat jakautuneet aivan toisella tavalla kuin raatien antamat äänet ERITYISESTI Ruotsin kohdalla.

        Mutta älä minua usko, vaan kuten sanoin, käy itse toteamassa kyseinen fakta Euroviisujen virallisilta sivuilta joissa on tilastot ajalta ennen ja jälkeen raatijärjestelmän ja jossa on äänet jaoteltu ammattilaisraatien ja äänestäjien välillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyt katsomassa Euroviisujen virallisilta sivuilta raatien ja kansalaisten antamat äänet, niin Ruotsi ei todellakaan menesty millään muulla kaavalla kuin sillä että kansainväliset raadit (joissa on jäseniä joilla on erittäin läheiset välit ruotsalaisiin musiikkiteollisuuden toimijoihin, onhan viisujen biisien tekijöissä niin valtavat määrät ruotsalaisia, että niitä on muutamana vuonna haukuttu jopa swedeviisuiksi!) ovat raatijärjestelmän jälkeen suosineet ruotsia selvästi.

        Katsojien äänet ovat jakautuneet aivan toisella tavalla kuin raatien antamat äänet ERITYISESTI Ruotsin kohdalla.

        Mutta älä minua usko, vaan kuten sanoin, käy itse toteamassa kyseinen fakta Euroviisujen virallisilta sivuilta joissa on tilastot ajalta ennen ja jälkeen raatijärjestelmän ja jossa on äänet jaoteltu ammattilaisraatien ja äänestäjien välillä!

        Et tainnut tajuta viestiä mihin kommentoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut tajuta viestiä mihin kommentoit.

        Tajusin 100%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin 100%

        Miksi sitten epäilit etten uskoisi kun olin samaa mieltä :)


    • Anonyymi

      Saran kannattaisi nyt hyödyntää julkisuus kun vielä muistetaan.

      • Anonyymi

        Ei hän pysty. Ongelma on siinä että hänen biisinsä ei henkilöidy hyvän biisin kautta ihmisiin, vaan hänen biisinsä henkilöityy kyseisen biisin tarinan kautta, eli paskan päivän kautta.

        Sillä samalla hetkellä kun Sara julkaisee toisen biisinsä, ihmiset ihmettelevät että mitä vitun paskaa tämä nyt on.

        Sen vuoksi on ammatillinen itsemurha luoda vahva tarina biisille, kun pitäisi luoda vahva tarina biisistä. Sara Siipola personoi itsensä masentuneeksi joka laulaa masennuksestaan. Hän ei personoinut itseään laulajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän pysty. Ongelma on siinä että hänen biisinsä ei henkilöidy hyvän biisin kautta ihmisiin, vaan hänen biisinsä henkilöityy kyseisen biisin tarinan kautta, eli paskan päivän kautta.

        Sillä samalla hetkellä kun Sara julkaisee toisen biisinsä, ihmiset ihmettelevät että mitä vitun paskaa tämä nyt on.

        Sen vuoksi on ammatillinen itsemurha luoda vahva tarina biisille, kun pitäisi luoda vahva tarina biisistä. Sara Siipola personoi itsensä masentuneeksi joka laulaa masennuksestaan. Hän ei personoinut itseään laulajaksi.

        Mielenkiintoista näkemystä. Allekirjoitan tuon osittain. Joskus ihmiset ns. maalaavat itsensä nurkkaan. Nyt taisi Siipola itse laulaa itsensä sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän pysty. Ongelma on siinä että hänen biisinsä ei henkilöidy hyvän biisin kautta ihmisiin, vaan hänen biisinsä henkilöityy kyseisen biisin tarinan kautta, eli paskan päivän kautta.

        Sillä samalla hetkellä kun Sara julkaisee toisen biisinsä, ihmiset ihmettelevät että mitä vitun paskaa tämä nyt on.

        Sen vuoksi on ammatillinen itsemurha luoda vahva tarina biisille, kun pitäisi luoda vahva tarina biisistä. Sara Siipola personoi itsensä masentuneeksi joka laulaa masennuksestaan. Hän ei personoinut itseään laulajaksi.

        Ei välttämättä olisi kannattanut tuoda niin paljon esiin omaa masennustaan, mutta toisaalta joitakin auttaa kun voivat samaistua. Itse olen sitä mieltä että masentuneena ei kannata piehtaroida siinä vaan keskittyä muuhun. Iloinen kappale antaa iloa toivottavsti masentuneillekin. Mutta eiköhän Sara osaa muunkinlaisia kappaleita esittää.


    • Anonyymi

      Heiluva lampusta otsikko että saattaa edustaa kuulema maatamme ,,,paskin uutinen

      • Anonyymi

        Win95man pilaisi uransa jos antaisi periksi hihhuleille, eikä niitä oikeasti kiinnosta maailmanrauha. Sen eteen voi tehdä hyvää paljon järkevämmin kuin pettämällä äänestäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Win95man pilaisi uransa jos antaisi periksi hihhuleille, eikä niitä oikeasti kiinnosta maailmanrauha. Sen eteen voi tehdä hyvää paljon järkevämmin kuin pettämällä äänestäjät.

        Joo mullakin meni maku Windowsjäbiin kun antoivat periksi äärivasemmiston kiusaajille eivätkö suorin sanoin tuominneet maalittamista ja heidän juutalaisvastaisuuttaan vaan olivat no suoraan sanoen pelkureita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mullakin meni maku Windowsjäbiin kun antoivat periksi äärivasemmiston kiusaajille eivätkö suorin sanoin tuominneet maalittamista ja heidän juutalaisvastaisuuttaan vaan olivat no suoraan sanoen pelkureita.

        Eihän ne vielä ole päättäneet, mutta pitäisi kertoa selvästi jo ennen äänestystä eikä pitäisi edes osallistua jos päättää ettei edusta voittaessaan. Enkä usko etteivät osallistuisi, hamas on kuitenkin terroristijärjestö ja teki ensimäisenä erittäin raa'an iskun siviilejä vastaan, sama kuin ilmoittaisi kanattavansa niitä.

        Mikään ei muutu ellei hamasia, tunneleitaan, asevarastojaan jne tuhota. Ainakin se heikentää iskukykyä ja jossain vaiheessa voi alkaa taas neuvottelut oikean palestiinalaishallinnon kanssa miten suhteet kehittyy jatkossa.


      • Anonyymi

        Edustavat vain jos sotiva Israel on mukana. Mikä tässä nyt on persunatseille niin vaikea ymmärtää, vai jäikö peruskoulu käymättä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edustavat vain jos sotiva Israel on mukana. Mikä tässä nyt on persunatseille niin vaikea ymmärtää, vai jäikö peruskoulu käymättä?

        Eikö venäjä järjestäkään enää teille suvakkivasureille varjoviisujaan, miksette järjestäisi musujen kanssa?


    • Anonyymi

      Minä pidin niistä trampoliinihypyistä. Esitys jossa oli sekä taitoa että keveää hauskanpitoa, ja ei varmasti olla viisuissa nähty. Sääli että Robinin biisi jäi vähän vaisuksi.

      • Anonyymi

        Suomi voisi osallistua pomppulinnalla. Pehmeät ja pyöreät seinät sopisi persuillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi voisi osallistua pomppulinnalla. Pehmeät ja pyöreät seinät sopisi persuillekin.

        Suvakit ja persut voi laittaa musujen kanssa lukkojen taakse, katsotaan ketkä jää viimeisenä henkiin :)


    • Anonyymi

      Ihan hyvähän se lavastus oli, taitavasti tehty ja aiheeseen sopiva.

      • Anonyymi

        Heiluva yksinäinen hehkulamppu on kyllä vähän klisee mitä kurjuuden ilmaisuun tulee. Vähän niin kuin ukkonenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heiluva yksinäinen hehkulamppu on kyllä vähän klisee mitä kurjuuden ilmaisuun tulee. Vähän niin kuin ukkonenkin.

        Sehän kuvasi ajankulkua minkä halusi pysäyttää.


    • Anonyymi

      Jos lamppu vaikka syttyisi niin, että alkaisi laulaa kammottavasti efektoidun, kliseitä jäljittelevän ja kaikkineen epäaidon vonkumisen sijaan, niin ihan ok.

      Suomi voisi vaikka jäädä sivuun ennemmin, kuin alkaa jotain varaedustajaa lähettää. Ihan farssi. Mentäköön yleisön junttivitsisuosikilla tai ei ollenkaan.

      • Anonyymi

        Tykkäätkö enemmän neuvostoliiton työläis- tai sotilasmarsseista vai onko islamistijoiut ainoat oikeat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö enemmän neuvostoliiton työläis- tai sotilasmarsseista vai onko islamistijoiut ainoat oikeat?

        Saran pitäisi vähentää meikkiä vähintään puolella. Sitten ei koko ajan tarvitse poseerata laulaessa. Muuten jatkoon.


    • Anonyymi

      Sara Siipola on päälleliimattua paskaa. Jo sanojen lausuminen on oksettavan kuuloista. Esim. sana hyvin on Siipolan lausumana/"laulamana huvin. Jos laulaa suomenkielistä kappaletta niin kyllä silloin pitää myös sanat lausua kunnolla. Hyvin ja huvin, kaksi täysin eri sanaa. Karmeeta oli kuunnella Tähdet, tähdet- ohjelmassa edellisellä kaudella kun tuo tyrkky "pahoinpiteli" Queenin upean kappaleen Show must go on. Peräkylän pojille hän kyllä tietysti kelpaa, mutta .... Halpaa on.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe