Sami Yaffa

Anonyymi-ap

8

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietin tarkoitaako Sami saamelaista, mutta oma nimihän se onkin.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      muistan ku jokunen vuosi takaperin häneltä tuli soolokiekko. Onko siis tullut toinen soololevy vai singlelevy?

      • Anonyymi

        Tuo toinen singlenä, mutta jutun mukaan tulossa levy.

        "Yaffan toinen soololevy Satan’s Helpers War Lazer Eyes and The Money Pig Circus julkaistaan perjantaina 8. maaliskuuta Vallila Music Housen toimesta.

        Kymmenen uutta biisiä sisältävän albumin ensimmäiseksi singleksi valikoitui Hanoi Rocksista, sen päättymisestä ja siitä selviämisestä kertova biisi nimeltä Crashing Down. Se ilmestyy huomenna.

        Levyn julkaisun jälkeen Yaffa lähtee yhtyeineen viisi keikkaa kattavalle Suomen kiertueelle, joka etenee seuraavasti:

        21.03.2024 Helsinki, Tavastia
        22.03.2024 Imatra, OC Bar
        23.032024 Jyväskylä, Lutakko
        29.03.2024 Tampere, Klubi
        30.03.2024 Kouvola, House of Rock"
        https://www.como.fi/uutiset/hanoi-rocks-legenda-ravayttaa-uusi-kappale-kertoo-bandin-viimeisista-hetkista-ja-miten-siita-selvittiin/

        Hanoi Rocksin hajoaminen harmittanut eniten kaikista, juuri kun olivat tekemässä läpimurtoa. Voisivat vieläkin esiintyä yhdessä, vaikkei samaa suosiota enää voi saadakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo toinen singlenä, mutta jutun mukaan tulossa levy.

        "Yaffan toinen soololevy Satan’s Helpers War Lazer Eyes and The Money Pig Circus julkaistaan perjantaina 8. maaliskuuta Vallila Music Housen toimesta.

        Kymmenen uutta biisiä sisältävän albumin ensimmäiseksi singleksi valikoitui Hanoi Rocksista, sen päättymisestä ja siitä selviämisestä kertova biisi nimeltä Crashing Down. Se ilmestyy huomenna.

        Levyn julkaisun jälkeen Yaffa lähtee yhtyeineen viisi keikkaa kattavalle Suomen kiertueelle, joka etenee seuraavasti:

        21.03.2024 Helsinki, Tavastia
        22.03.2024 Imatra, OC Bar
        23.032024 Jyväskylä, Lutakko
        29.03.2024 Tampere, Klubi
        30.03.2024 Kouvola, House of Rock"
        https://www.como.fi/uutiset/hanoi-rocks-legenda-ravayttaa-uusi-kappale-kertoo-bandin-viimeisista-hetkista-ja-miten-siita-selvittiin/

        Hanoi Rocksin hajoaminen harmittanut eniten kaikista, juuri kun olivat tekemässä läpimurtoa. Voisivat vieläkin esiintyä yhdessä, vaikkei samaa suosiota enää voi saadakaan.

        eikös niil ole kuitenki ikää aikamoisen paljo vae? Muistaakseni ei tosiaankaan mitään nuoria. Mut on ne ikäisekseen vetreitä ja energisiä sekä nuorekkaita. Ei ihme kun musan esittäminen vaatii hyvää kuntoa. Esim hanoin keulahahamo monroe muistaakseni kertoi että on niin kovakuntoinen että pystyy hölkkäjuokseen aika hyvin 10 kilometriä. Onhan se keikkailu vaativaa , niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Ei ole mikään heikkojen ammatti tuo muusikon ammatti mut turhan ussein muusikoiden ammattia vähätellään ,mut vähättelijät ei varmaankaan tiiä juuri mittään sen ammatin raskaasta puolesta. Osa haukkujista voi olla semmosii, jotka ihte ei ole päivääkään tekeny duunia.

        Kiinnostaa kyllä hanoi rocksin entisten jäsenien kaikki tekemiset.

        Mm Antti hulkko alias Andy McKoy kunnostautunut soolouralla. Ja sami yaffa soolouralla ei hetiskään niin kauan aikaan ole tietäkseni ollut kuin hulkko ja monroe. kun mä muistan että monroe ja mckoy lähti soolouralle jo 80-luvulla. Yaffa vasta paljon paljon myöhemmin.

        Hulkko ja yaffa antoi myös huikean panoksen pelle miljoona OY:n levyllä moottoritie on kuuma! Heidän panos vähintään yhtä kova kuin pellen ja ari taskisen panos ellei jopa kovempi heidåän panos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo toinen singlenä, mutta jutun mukaan tulossa levy.

        "Yaffan toinen soololevy Satan’s Helpers War Lazer Eyes and The Money Pig Circus julkaistaan perjantaina 8. maaliskuuta Vallila Music Housen toimesta.

        Kymmenen uutta biisiä sisältävän albumin ensimmäiseksi singleksi valikoitui Hanoi Rocksista, sen päättymisestä ja siitä selviämisestä kertova biisi nimeltä Crashing Down. Se ilmestyy huomenna.

        Levyn julkaisun jälkeen Yaffa lähtee yhtyeineen viisi keikkaa kattavalle Suomen kiertueelle, joka etenee seuraavasti:

        21.03.2024 Helsinki, Tavastia
        22.03.2024 Imatra, OC Bar
        23.032024 Jyväskylä, Lutakko
        29.03.2024 Tampere, Klubi
        30.03.2024 Kouvola, House of Rock"
        https://www.como.fi/uutiset/hanoi-rocks-legenda-ravayttaa-uusi-kappale-kertoo-bandin-viimeisista-hetkista-ja-miten-siita-selvittiin/

        Hanoi Rocksin hajoaminen harmittanut eniten kaikista, juuri kun olivat tekemässä läpimurtoa. Voisivat vieläkin esiintyä yhdessä, vaikkei samaa suosiota enää voi saadakaan.

        Ei tosin nykynuoret paljoo piittaa vanhasta rokista eikä muutnekana rock ole nykynuorten juttu. Enempi noi käärijät sun muut kiinnostaa nykynuoria, mut varmaan minä 80-luvun lapsi oon eläny sitä aikaa kun rock-musa kukoisti. Mut oon pannut merkille sen että oon itse musan kuuntelijana aika kova heittäytyjä eli kuuntelen vähän laidasta laitaan eli oon tutkinut myös nykymusantekijöiden levyjä, niin suomalaisten kuin monien muidenkin ulkomaalaisten nii on sielt noussu esille hyviäkin nimiä kuten suomalaisista mieleen tulee mm islaja, joka ei soita rokkia vaan enempi indie poppia ja experimentaalista poppia. Nykyisistä nuorista rokkareista kissa-yhtye panostaa rokkiin ,muttei vedä vertoja hanoi rocksille. Liian ideaköyhä on ainakin kissan yksi studiuolevy jonka kuuntelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosin nykynuoret paljoo piittaa vanhasta rokista eikä muutnekana rock ole nykynuorten juttu. Enempi noi käärijät sun muut kiinnostaa nykynuoria, mut varmaan minä 80-luvun lapsi oon eläny sitä aikaa kun rock-musa kukoisti. Mut oon pannut merkille sen että oon itse musan kuuntelijana aika kova heittäytyjä eli kuuntelen vähän laidasta laitaan eli oon tutkinut myös nykymusantekijöiden levyjä, niin suomalaisten kuin monien muidenkin ulkomaalaisten nii on sielt noussu esille hyviäkin nimiä kuten suomalaisista mieleen tulee mm islaja, joka ei soita rokkia vaan enempi indie poppia ja experimentaalista poppia. Nykyisistä nuorista rokkareista kissa-yhtye panostaa rokkiin ,muttei vedä vertoja hanoi rocksille. Liian ideaköyhä on ainakin kissan yksi studiuolevy jonka kuuntelin.

        On siellä yleisössä paljon nuoriakin ja jopa niinkin vanhoilla kuin Rolling Stones. Musiikkityyliä voi myös muuttaa, mutta usein sitä arvostellaan. Vaikkapa Michael Jacksonin viimeisistä levyistä ei niin tykätty, mutta ei nekään huonoja olleet.

        Suomalaisista Chisu oli erittäin suosittu, mutta viimeisissä tyylin muuttumisesta ei oikein tykätty. Toivon kyllä että tekisi mitä tahansa, yksi parhaista konserteista missä olen ollut.

        Käärijällä vain muutama viimeinen kappale mistä olen tykännyt, mutta jokainen saa tehdä omalla tyylillään, eikä kaikesta tarvitse tykätä.

        Räpissä Cheek oli ylivoimaisesti suosituin, muitakin hyviä on, mutta useimmilla ei läheskään kaikki kappaleet hyviä. Heavyssä Nigthwishin suosio jatkuu kovana vaikka laulajat ja tyylikin vaihtuu, paljon muitakin hyviä, Korpiklaani jne. Melkein kaikista genreistä löytyy jotain hyvää, mutta humppaa en halua kuunnella ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä yleisössä paljon nuoriakin ja jopa niinkin vanhoilla kuin Rolling Stones. Musiikkityyliä voi myös muuttaa, mutta usein sitä arvostellaan. Vaikkapa Michael Jacksonin viimeisistä levyistä ei niin tykätty, mutta ei nekään huonoja olleet.

        Suomalaisista Chisu oli erittäin suosittu, mutta viimeisissä tyylin muuttumisesta ei oikein tykätty. Toivon kyllä että tekisi mitä tahansa, yksi parhaista konserteista missä olen ollut.

        Käärijällä vain muutama viimeinen kappale mistä olen tykännyt, mutta jokainen saa tehdä omalla tyylillään, eikä kaikesta tarvitse tykätä.

        Räpissä Cheek oli ylivoimaisesti suosituin, muitakin hyviä on, mutta useimmilla ei läheskään kaikki kappaleet hyviä. Heavyssä Nigthwishin suosio jatkuu kovana vaikka laulajat ja tyylikin vaihtuu, paljon muitakin hyviä, Korpiklaani jne. Melkein kaikista genreistä löytyy jotain hyvää, mutta humppaa en halua kuunnella ikinä.

        Cheek eli keek tai geek, no joo en pidä kovin paljoo, mut on sil toki joitaki ihan jees-tason biisei kuten syypää sun hymyyn. Ei sekään mestaritason biisi kuitenkha.

        Chisu teki pop-biisin nimeltä baden baden jota oon usein kehunut yli kaiken. Sen paremmaksi ei nimittäin taida pystyä kovin monikaan kun on niin huikea kappale eli ainoastaan sävellyksen huikeus vaan myös tekstin nerokkuus&huikeus! Huikea kannanotto tuo sanoitus ja sävellys huikea. En ihmettele jos chisu parka kärsi siitä kun kansa odotti että pitäs tehdä uusi baden baden tasoinen biisi kun kansalaiset odottaa ehkä tarpeettoman paljon aina musantekijöiltä mikä on minusta tosi lapsellisen tyhymääkin koska pitäs tajuta ettei tommosia noin huikeita biisejä pysty samantasoisia tekeen joka kuukausi&vuosi =)

        Ja joo chisu siis muutti tyyliänsä, muistanpa hyvinkin! Baden baden on jopa ylivoimaisesti hänen paras kappale ja pidän sitä koko suomen ja koko maailmankin huikeimpien pop-biisien joukossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1860
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1709
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1542
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      108
      1351
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      166
      1118
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      850
    Aihe