Valita myös presidentiksi?
Pitäisikö Windows95man
22
433
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluummin kuin Stubbelo.
- Anonyymi
Jan_Peter
Omasta mielestä joka ottelussa Vänsäänt menee eteenpäin. Kärsii samasta ongelmasta kuin Purre Carlsson aikanaan kun heitellään ketjusta toiseen. Taas todennäköisesti ketju vaihtuu kun Jääskä palaa.
En ihan itse ole kyllä nähnyt selän suoriutumista vaan hyvää pelaamista molempiin suuntiin. Kaksinkamppailuissa osittain samaa mieltä. Ylivoimalla on ehkä yliaktiivinen ja lähtee liikkumaan vaikka itse näkisin, että se etu menee hukkaan kun Marleau ei ole vetopaikalla. - Anonyymi
Ei, mutta kuten silloin aikoinaan avaruuteen lähetettiin kultalevylle taltioituna maapallon sivilisaation hienoimpia kulttuurillisia taiteellisia teoksia mahdollisen maan ulkopuolisen elämän ihmeteltäväksi niin nyt voitaisiin tehdä samanlainen kamppis, mutta lähetetään taltio täysin toiseen suuntaan universumia ja printataan kultalevyn pitaan viesti, että "Terveisiä Suomesta - Windows95man!".
- Anonyymi
Olipahan melkoista ulostetta koko UMK-katras.
Toistaiseksi olen nähnyt esityksestä vain valokuvia. Yritän välttää esityksen videota tai radiosoittoa.
Joskus maailma on sellainen, että sitä ei halua nähdä eikä kuulla.
Tietoisuus kappaleen olemassaolosta jää painamaan mieltäni.- Anonyymi
Tee kaikkesi välttääksesi, esitys on karsea, vaikka kappale jotenkin vielä menee.
- Anonyymi
Ei pitäisi. Harmi kun valittiin Euroviisuihin, ei pääse finaaliin.
- Anonyymi
Miten niin? Ruotsalaislehdet uutisoi jo
-Alaston uhka kohtaa Ruotsia - suomalainen kalsonkimies munassa
Se on win!Win95.
Hmmm… no parempi tuo oikeasti on kuin esimerkiksi Mikael Gabriel ja Sini Sabotage. Aivan käsittämätöntä shaibaa, ihan selkeesti koittaneen vaan vääntää väkisin jotain, että saavat julkisuutta.
- Anonyymi
Samaa shortsiskeneä kuin tikkataulu Stubbido.
- Anonyymi
Jälleen kerran pelleilyporukka voitti. Miksi tuollaisia äärimmäisen rumia suomalaismiehiä
päästetään nolaamaan rakas maamme ja vahvistamaan samalla se että suomalaiset miehet ovat rumia. Itkuhan tässä melkein pääsee. Homohousut päällä.
Selvästi täysin vitsiksi väännetty teos ja sitten pojille tuli yllätyksenä, että voittivat. Junttirallatus euroviisuja edustamaan. En usko, että jatkoon pääsevät. Riippuu muista esityksistä.
- Anonyymi
Kyllä ne kipinäsuihkut vakuutti!!
- Anonyymi
Kauhea munanvatkaaja!
- Anonyymi
Karmean näköistä menoa
- Anonyymi
Oksensin kun näin ne esiintyjän housut. Ne beiget, joista karvatkin pöllähti ulos!!
- Anonyymi
Kyll tää on taas yks nolouden huipentuma...
Haluun pois täältä. Pitääkö olla huolissaan, jos ei tykkää niiden biisistä, eikä esiintymisestä?
- Anonyymi
Luulen että se oli melkoinen yllätys niin esittäjälle kuin katsojille. Ehkä avoin kysymys onkin miksi. Katsoin musavideon ja se kuulosti paljon paremmalta kuin UMK:n live. Onnistuessaan että se muistuttaa E-typeä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000