Tulepa tähän asiallisesti juttelemaan asioista vai etkö osaa jutella asiallisesti?
Miksi sinulla on tarvetta ohjata toisia lääkärille? Oletko joku palstapsykologi? Tekeekö se sinusta jotenkin paremman ihmisen, että ohjaat toisia hoitoon?
Onko sinulla mitään käsitystä siitä, että jotkut voivat käydä haastavia vaiheita läpi elämässä?
Haastavat vaiheet kuuluvat elämään ja toiset pärjäävät yksin niiden kanssa, toiset tarvitsevat apua.
Eiköhän jokainen itse tiedä milloin on avun tarpeessa ja kuuntele lähipiiriään asiassa.
Ei tuntemattomia. Käytöksesi on loukkaavaa.
Tulepa puhumaan!
44
450
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät ne tule. Ne tykkäävät piileskellä varjoissa ja yrittävät nujertaa täällä ihmisiä, jotka yrittävät olla asiallisia toisia kohtaan.
Kaipa sellaisella ihmisellä on jotain todella pahasti päässä vialla, jotka tietentahtoen haluavat yrittää nujertaa toisia. Mikä motiivi?- Anonyymi
Veikkaan että ne sellaiset kuuluu siihen joukkoon jotka kokee paremmuutta ja helpotusta siitä, jos toisella ei mene ainakaan paremmin kuin itsellä.
Ja jos näyttää menevän, niin koitetaan kiskoa se ihminen nurin.
Vähän siis sama meininki on näillä kaikessa, kuin talous- ja omistusasioissa on vasureilla ja kommunisteilla. Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että ne sellaiset kuuluu siihen joukkoon jotka kokee paremmuutta ja helpotusta siitä, jos toisella ei mene ainakaan paremmin kuin itsellä.
Ja jos näyttää menevän, niin koitetaan kiskoa se ihminen nurin.
Vähän siis sama meininki on näillä kaikessa, kuin talous- ja omistusasioissa on vasureilla ja kommunisteilla.Aivan vieras ajattelutapa. Minä en voi käsittää sellaista kateutta ollenkaan. En käsitä ihmisiä, jotka ajattelevat, että toisen elämä on joitain toiselta pois.
Teen kovasti töitä elämässäni ja jokaisella terveellä ihmisellä on aivan samat mahdollisuudet.
Se ei ole minun vika, jos joku on henkisesti sairas, että tällaista mahdollisuutta ei ole. Aivan turha sitä on minun niskaan kipata.- Anonyymi
Hienosti juttelet itsesi kanssa 😂 eikö lähipiiri just kehottanut? 😂
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Aivan vieras ajattelutapa. Minä en voi käsittää sellaista kateutta ollenkaan. En käsitä ihmisiä, jotka ajattelevat, että toisen elämä on joitain toiselta pois.
Teen kovasti töitä elämässäni ja jokaisella terveellä ihmisellä on aivan samat mahdollisuudet.
Se ei ole minun vika, jos joku on henkisesti sairas, että tällaista mahdollisuutta ei ole. Aivan turha sitä on minun niskaan kipata." jos joku on henkisesti sairas, että tällaista mahdollisuutta ei ole"
Hyvä että myönnät tämän. Se on ensimmäinen askel ja siitä se lähtee. Anonyymi kirjoitti:
Hienosti juttelet itsesi kanssa 😂 eikö lähipiiri just kehottanut? 😂
Pahoittelut. Ensimmäisestä kommentista jäi uupumaan "jatkan" niin ei olisi sinullakaan tarvetta tulla siihen vääntämään räkäposkinaurua. Siihenpä se minun yksinpuhelu sitten jäikin. 🤔
Anonyymi kirjoitti:
" jos joku on henkisesti sairas, että tällaista mahdollisuutta ei ole"
Hyvä että myönnät tämän. Se on ensimmäinen askel ja siitä se lähtee.Onko sinulla itselläsi luetun ymmärtämisessä jotain vikaa?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Onko sinulla itselläsi luetun ymmärtämisessä jotain vikaa?
"Teen kovasti töitä elämässäni ja jokaisella terveellä ihmisellä on aivan samat mahdollisuudet"
Ja tähän perään tuo mihin vastasit. - Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Aivan vieras ajattelutapa. Minä en voi käsittää sellaista kateutta ollenkaan. En käsitä ihmisiä, jotka ajattelevat, että toisen elämä on joitain toiselta pois.
Se ei ole minun vika, jos joku on henkisesti sairas, että tällaista mahdollisuutta ei ole. Aivan turha sitä on minun niskaan kipata.Kuka se kirjoittaa täällä yökaudet elektronisesta häirinnästä, haukkuu psykiatrian, ym. Vastaavaa? Oletko ap sinä!
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se kirjoittaa täällä yökaudet elektronisesta häirinnästä, haukkuu psykiatrian, ym. Vastaavaa? Oletko ap sinä!
Kyllä minä ihan nukun öisin, koska käyn töissä päivällä. Joskus viikonloppuna tulee tietysti valvottua pidempään, kuten kuka tahansa valvoo. En tiedä yhtään mistä puhut nyt.
Anonyymi kirjoitti:
"Teen kovasti töitä elämässäni ja jokaisella terveellä ihmisellä on aivan samat mahdollisuudet"
Ja tähän perään tuo mihin vastasit.Nyt loppuu tuo vääntäminen. Oletko kuullut sellaista sanaa kuin kappalejako?
"Milloin Kappalejako tehdään?
1. a) Sitä tarvitaan tekstin lukemisen helpottamiseen ja selkeyteen. b) Se vaihtuu silloin kun siirrytään asiasta, näkökulmasta, ajasta tai paikasta toiseen."
- Anonyymi
Oisko mahdollinen motiivi toisen ihmisen tuhoajassa? Miltä se tuntuu tuhota toinen ihminen täysin? Millainen ihminen niin tekee? Millainen?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Miten minä olen jotain ihmistä tuhonnut? Kerropa?
No ei tää ollut sulle. Sorii
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Miten minä olen jotain ihmistä tuhonnut? Kerropa?
Kyllä olet tuhonnut, kaikki asiat on tallennettu!
- Anonyymi
Täytyy olla päässä jotain häikkää, joka tarvii pikaista hpitoa!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet tuhonnut, kaikki asiat on tallennettu!
Ihan sama mitä väität. Tiedän mitä olen tehnyt ja mitä en ole tehnyt. Voin joka ilta mennä peilin eteen kirkkain silmin.
- Anonyymi
Katkera ihminen, psykopatiaa on taustalla(Äiti suhde lapsuudessa vioittunut).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkera ihminen, psykopatiaa on taustalla(Äiti suhde lapsuudessa vioittunut).
Lisään se vainoaja mitä tarkoitin tällä... En sua Mu5tasydän tarkoita siis.
- Anonyymi
Miks luulet että viestit on sulle tai yhdeltä ja samalta kirjoittajalta?
- Anonyymi
Niin .... meitä ei kiinnosta kirjottaa
jälkipolville. Halutaan, että se kuulostaa hyvältä nyt.Ketä "teitä"?
Onko tämä joku haaste?
Kyllä minultakin verbaliikkaa löytyy takataskusta.
Haluan kuitenkin ohjata sen positiivisen kautta ja toisia kannustaen. En siinä muotoilemisessa aina onnistu, kuten ei varmasti kukaan. Räpätessä roiskuu.- Anonyymi
😂 leviathanko täällä siis kirjoittelee? Me ja hyvältä?
- Anonyymi
asiaton toiminta saa aina asiattoman vastineen. turha urpo selitellä. ettekä ole oikeasti unohtaneet yhtään mitään.
- Anonyymi
ymmärrätkö etsin teille "hakkaajaa", joka tekee teille samat jutut mitä teitte minulle ja kun 18 v on täynnä nii myös lapsillenne, ei yhtään enempää ei yhtään vähempää.
- Anonyymi
"hakkaa", ei todisteita.
- Anonyymi
etsitään teille "alistajaa". L naiselle, tekojen mukaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
etsitään "hakkaajaa, joka kykenee tuohon vaikka 36 tunnin ajan ja yhtä kovaa". jokainen tekonne kostetaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆paljon on saatu irti keitä olette miten elätte ja vaikutatte 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆miten teette ja mitä teette 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆tutkitaan ja raportoidaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆vainotaan pian enemmänkin 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆se yx mikä tekee hulluksi 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆arvostatteko yksityisyyttä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
pian lähdetään käymään teidän kotona ja tehdään hakkerointia ja muuta 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆autot seuraa ja, kaikkee muuta 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 ja saan korvauksia onpa kiva 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆varo ettei koirat syö myrkkyä ja valot saa sammumaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆jokainen teko kostetaan ja, tehdään teille takaisin 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆etsitään sopivia tekijöitä ja manipuloidaan 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🫣🫣🫣🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐
- Anonyymi
Niin ja ei millään tavalla ihmistä arvostavaa.
- Anonyymi
Tämä ei jatkoon
Aivan sama. En ole mihinkään kilpailuun ikinä osallistunutkaan, ainakaan omasta halustani.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Aivan sama. En ole mihinkään kilpailuun ikinä osallistunutkaan, ainakaan omasta halustani.
Mulle tulee käsivika tästä
Hy Anonyymi kirjoitti:
Mulle tulee käsivika tästä
HyOnneksi en tajua mitä tarkoitat. Varmaan parempi niin.
- Anonyymi
Olisko vielä kanden laittaa kokonimi kenenkä olisit halunnu kanssasi puhuvan
- Anonyymi
Mahtavasti kirjoitit! Kiitos.
Sivusta.
Joutunut netin kautta vainotuksi. Tämän palstan kautta.- Anonyymi
Kiitos. Voimia sinulle. Miten sinua on vainottu?
Minäkin olen koko ajan tulilinjalla, mutta en voi alkaa elämään pelossa. Jos joku haluaa minulle pahaa, niin en voi sitä mitenkään estää. Voin vain yrittää jaksaa olla hyvä muille ihmisille.
Viimeisin mustamaalausyritys on tapahtunut tällä viikolla, kun joku väkisin yrittää maalata minun olleen yhden ihmisen kanssa, vaikka en ole hänen kanssaan tai kenenkään muunkaan kanssa ollut siinä mielessä.
Samalla tavalla minulle yritetään koko ajan uskotella, että hän on jonkun muun kanssa, mutta siinä asiassa en tiedä totuutta. Tiedän vain mitä itse olen tehnyt ja mitä EN OLE tehnyt.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541392Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341001Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946- 52854
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801