Inspiroivaa aamupalaa

Anonyymi-ap

Oletteko te muut puutteessa eävät näin helppoja? Vai olenko minä vain yliherkkä aisteineni? Eli haistatteko te mielenkiintoiset tuoksut hyvin?

Jotkut teistä varmaan muistavat kun kerroin niistä Tokmannin muovipusseista siinä kassalla. Nyt sama ilmiö on iskenyt jo parina aamuna Herkkumaan Viipalekurkkujen kanssa. Purkki pitää avata etäällä, jotta tuoksumaailma on oikea.

Nytkin muori nautti kurkuista ennen kuin meni menoihinsa. Minä nautin tuoksuista ja jäin kotiin ;))

-keinovaginamies-

11

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ööö. Tota noin. Ymmärsinkö ihan haturalleen, vai saatko tosiaan eroottisia fiboja jostain muovipusseista ja kurkkusäilykkeistä?

      (huutonaurua ja ähinää)

      No itse en juurikaan syty muovipusseista. Minusta ne haisevat tympeille. Kurkkusiivut tai etikkasäilykkeet yleensä saa veden herahtamaan kielelle vaikka niitä ei nyt kauhiasti mieli teekään. Ei halvattu, miten kurkkusäilykkeestä voi saada aistieroottisia mielikuvia?

      Mulla on ajoin yliherkkä hajuaisti. Komensin ukkoa jättämään kartonkikeräykseen menevän mansikkakiisselipurkin jättämään eteiseen koska se vain tuoksui niin hyvältä. Ei se mulla kuitenkaan saanut mielikuvitusta mnnekään lentelemään. Tuoksuipa hyvälle vaan. Ja voin vakuttaa, että tässä elukkaluolassa on aika monenlaisia hajuja. Itse tykkään kahvintuoksusta, vaniljan ja sitrushedelmien tuoksuista. Illalla haistoin ulkona räjähtäneen viemärin löyhkät ei ollut millään muotoa mikään aistihurmoksellinen kokemus. Ja puhtaat kissanpennut tuoksuu ihanille. Kiva upottaa nokka niiden turkkiin.

      Mä muuten epäilen sun sanomisiasi. Sullahan on varmaan sillä saamapuolella vissiin parhaiten varustetut eväät.

      • Anonyymi

        Me kaikki epäilemme täällä yhteisesti toisiamme ;)
        Eihän tässä muuten olisi mitään järkeä. Muistutan tässä kuitenkin että kaikki on aina suhteellista :))) Jos sisukumissa on reikä, niin käsipumpulla ei ainakaan kerkiä. ;)

        Tarinaani eroottisista kasseista en valitettavasti enää löydä, kun en ole kirjautunut käyttäjä, mutta tutut silikonin tuoksut siinäkin olivat pääosassa. Olen vieraillut usein tuon jälkeen Tokmannilla, mutta yhtä inspiroivaan kassierään en ole valitettavasti törmännyt ;)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me kaikki epäilemme täällä yhteisesti toisiamme ;)
        Eihän tässä muuten olisi mitään järkeä. Muistutan tässä kuitenkin että kaikki on aina suhteellista :))) Jos sisukumissa on reikä, niin käsipumpulla ei ainakaan kerkiä. ;)

        Tarinaani eroottisista kasseista en valitettavasti enää löydä, kun en ole kirjautunut käyttäjä, mutta tutut silikonin tuoksut siinäkin olivat pääosassa. Olen vieraillut usein tuon jälkeen Tokmannilla, mutta yhtä inspiroivaan kassierään en ole valitettavasti törmännyt ;)

        -keinovaginamies-

        Meinasinkin ehdottaa sulle vaihtoehtoisesti piipahtamista leivontasettiosastolla :)

        Taidan olla niitä, jotka saa enempi sytykkeitä ihokontakteista. Aloin juuri muistella lämmintä merivettä pyörteilemässä ympärilläni. Hmmm.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Meinasinkin ehdottaa sulle vaihtoehtoisesti piipahtamista leivontasettiosastolla :)

        Taidan olla niitä, jotka saa enempi sytykkeitä ihokontakteista. Aloin juuri muistella lämmintä merivettä pyörteilemässä ympärilläni. Hmmm.

        Tämähän käy mielenkiintoiseksi.
        Ne leivontaosaston välineet on useimmiten valitettavan tuoksuttomia.

        Tietty suolan, makean ja veden sekoitus on kyllä mielenkiintoinen.
        Mutta entäs joku maitohappobakteeriin viittaava?

        Haaveilija taisi muistaakseni mainita vienon kloorin tuoksunkin, ja mitä olen omatoimisia tuoksutestejä tehnyt sen keskustelun jälkeen, niin kyllä. Sellainenkin vieno tuoksu minusta irtoaa :)) Tosin hyvin vieno ja johonkin makeansuolaiseen sekoitettuna ;)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän käy mielenkiintoiseksi.
        Ne leivontaosaston välineet on useimmiten valitettavan tuoksuttomia.

        Tietty suolan, makean ja veden sekoitus on kyllä mielenkiintoinen.
        Mutta entäs joku maitohappobakteeriin viittaava?

        Haaveilija taisi muistaakseni mainita vienon kloorin tuoksunkin, ja mitä olen omatoimisia tuoksutestejä tehnyt sen keskustelun jälkeen, niin kyllä. Sellainenkin vieno tuoksu minusta irtoaa :)) Tosin hyvin vieno ja johonkin makeansuolaiseen sekoitettuna ;)

        -keinovaginamies-

        No niin enkö puhunutkin asiaa😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin enkö puhunutkin asiaa😁

        Kyllä, myönnän olit oikeassa :)
        Melkoisen myrkyn vivahdettakin siihen voi yhdistää :)))

        Mitenkä ne väittää että se olisi terveystuote?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, myönnän olit oikeassa :)
        Melkoisen myrkyn vivahdettakin siihen voi yhdistää :)))

        Mitenkä ne väittää että se olisi terveystuote?

        -keinovaginamies-

        Jotenkin kummasti joskus joku on itselleni maininnut. Että tekee hyvää naisen kasvojen iholle. En mä sentään tuohon halpaan mennyt😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Jotenkin kummasti joskus joku on itselleni maininnut. Että tekee hyvää naisen kasvojen iholle. En mä sentään tuohon halpaan mennyt😁

        Aijaa,minä olen kuullut että se tekee hyvää alapään limakalvoille.
        Kait sinä nyt sen uskot, kun minä sanon 😁

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Siis tota, minkä puutteessa sä oletkaan?
      Kun kerran muorikin löytyy sieltä.
      Ja ne leivonta osastolla olevat jotkut silikonimuotit jne tuoksuvat kyllä. ;)

    • Kerroin vaimolle, että paras tapa karkoittaa minut iholta on huono hygienia.

      Sen hajun kun saisi purkkiin, ja sieltä tarvittaessa käyttöön, niin unohtuisi hetkeksi eroottiset seikkailut.

      • Anonyymi

        Se on hyvä motivaattori pesuhommiin tuo aktiivinen ja hajutarkka puoliso ;)

        -keinovaginamies-


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe