Onko mulla jokin persoonallisuushäiriö tai mikä kuvaisi mun toimintaa parhaiten

Anonyymi-ap

Muistan, että olen koko elämäni (kohta 30v) ollut todella läheisyydestä pitävä ihminen. Tykkään vastaanottaa läheisyyttä ja myös annan sitä herkästi. Olen todella halaava, koskeva, hymyilevä ja nauravainen ihminen eikä väliä onko mies vai nainen joka saa osakseen esim. että halaan, silitän vaikka olisikin ventovieras. (Olen hetero jos sillä väliä).

Tämä piiree korostuu humalassa todella paljon. Minulle kosketus ja halailu on täysin harmitonta, enkä tarkota sillä että haluaisin toisen kanssa sänkyyn tms. Annan fyysistä läheisyyttä herkästi ja ainoastaan ihmisille kenet tunnen eli en mene täysin ventovieraita ihmisiä halailemaan. Kosken kyllä herkästi kaikkia esim. käsiin tai selkään. Istuessa reittä voin myös taputella ja "paijata" jos keskutelen. Perustelen kosketusta itselleni ja muille, että sen avulla pystyn näyttää, että olen aidosti läsnä ja kuuntelen. Mutta halaaminen tapahtuu monesti just jos olen viihteellä ja tästä koitunun minulle paljon harmia kun olen ollut parisuhteessa.

Olen pyrkinyt vähentämään fyysisen kosketuksen antamista koska tosiaan monet ottaa sen erilailla. Harmittaa, koska minulle harmiton tapa näyttäytyy muille negatiivisena ja antaa minusta epäluotettavan kuvan. Onko tälläiselle käyttäytymiselle jotai termia, olenko persoona millainen ja onko täällä ketkään, joka toimisi vastaavanlaisesti.

10

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin luonnontonta t. ICD60.1

      • Anonyymi

        Ei tuo kyllä oo tuollainen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo kyllä oo tuollainen..

        Tarkoitin itseäni. Minun näkökulmastani aloittaja on täysin luonnoton kapistus. Minä olen tuo koodi.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­­­y­­m­­f­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo kyllä oo tuollainen..

        Kenestä sä koet tiedottavasi täällä trollipalstalla yhden miehen yksinpuheluissa?


    • Anonyymi

      Niimpä, se mikä sinusta on mukavaa ja luonnollistakin, ei ole sitä samaa kaikille. On kummallista, jos sinun ikäisesti ei vielä tätä käsitä. Ketään ei pidä mennä paijaamaan tai koskettelemaan , ellei ole varma siitä, että on sallittua.

      Käyttäytymisesti on mielestäni junttimaista ja kertoo, ettet arvosta toisia ihmisiä vaan "kun olet mitä olet" niin sillä verukkeella dissaat normaalit käyttäytymissäännöt.

      Opettele olemaan ihmisiksi!

    • Anonyymi

      Halaaminen tavatessa ja lähtiessä on ok. Reidelle taputtelu on nykyisin aika kyseenalaista.
      Ei sillä moni käsittää normi halaamisen väärin ja kuvittelee halaajan olevan muutenkin kiinnostunut. Sellaiset ihmiset jotka on tottuneet halaukseen tervehtiessä ei pidä asiaa sen ihmeellisenpänä kuin käsipäivää tavatessa.
      Saako halata on hyvä kysymys.

      • Anonyymi

        Ei ole ookoo, jos ei halaamisesta tykkää!! Erityisesti miesten halailut vaikka ne olisivat kuinka neutraaleja, ovat ärsyttäviä. Jos ei tiedä voiko halata, on syytä jättää halaamiset, sehän ei ole mikään laki eikä pakko.


    • Anonyymi

      Läheisyden aina voi hoitaa verbaalisti, lmeillään ja valitsemalla sanansa. Fyysinen läheisyys on paikallaan vain todella läheisten (perhe) ihmisten kanssa.
      Perheen ulkopuolisten ihmisten henkilokohtainen alue on hyvin tärkeä, sen rikkominen koetaan epämiellyttäväksi.

      Jos katsotaan asiaa laajelmalti, tuossa kulttuurierot tulevat selvästi esille: Aasian maissa ei vahingossakaan kosketeta toista, kun taas latinalaiskulttuureissa toinen tulee hyvinkin lähelle. Mutta halailu ja taputtelu ei missään kuulu asiaan sielläkään ventovieraiden kesken.
      Niin paljon kuin sinä haluaisitkin asian olevan toisin. :(
      Mitähän jos hankkisit kissan jota voit pitää sylissä ja taputella. Se varmasti rakastaisi sitä!

    • Anonyymi

      Oiskohan tuossa nyt aika paljon liioiteltua, tai sitten yhdistelty ihmisiä.. ♡
      No jokatapauksessa, kaikki ei pidä tuollaisesta. Ja vaikka muuten pitäisi niin ei kaikilta. Itse olen vaihtelevasti halaileva ja lähelle päästävä. Tänäänkin halaillut jo kahta ihmistä..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe