Muistan, että olen koko elämäni (kohta 30v) ollut todella läheisyydestä pitävä ihminen. Tykkään vastaanottaa läheisyyttä ja myös annan sitä herkästi. Olen todella halaava, koskeva, hymyilevä ja nauravainen ihminen eikä väliä onko mies vai nainen joka saa osakseen esim. että halaan, silitän vaikka olisikin ventovieras. (Olen hetero jos sillä väliä).
Tämä piiree korostuu humalassa todella paljon. Minulle kosketus ja halailu on täysin harmitonta, enkä tarkota sillä että haluaisin toisen kanssa sänkyyn tms. Annan fyysistä läheisyyttä herkästi ja ainoastaan ihmisille kenet tunnen eli en mene täysin ventovieraita ihmisiä halailemaan. Kosken kyllä herkästi kaikkia esim. käsiin tai selkään. Istuessa reittä voin myös taputella ja "paijata" jos keskutelen. Perustelen kosketusta itselleni ja muille, että sen avulla pystyn näyttää, että olen aidosti läsnä ja kuuntelen. Mutta halaaminen tapahtuu monesti just jos olen viihteellä ja tästä koitunun minulle paljon harmia kun olen ollut parisuhteessa.
Olen pyrkinyt vähentämään fyysisen kosketuksen antamista koska tosiaan monet ottaa sen erilailla. Harmittaa, koska minulle harmiton tapa näyttäytyy muille negatiivisena ja antaa minusta epäluotettavan kuvan. Onko tälläiselle käyttäytymiselle jotai termia, olenko persoona millainen ja onko täällä ketkään, joka toimisi vastaavanlaisesti.
Onko mulla jokin persoonallisuushäiriö tai mikä kuvaisi mun toimintaa parhaiten
10
304
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin luonnontonta t. ICD60.1
- Anonyymi
Ei tuo kyllä oo tuollainen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin itseäni. Minun näkökulmastani aloittaja on täysin luonnoton kapistus. Minä olen tuo koodi.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä sä koet tiedottavasi täällä trollipalstalla yhden miehen yksinpuheluissa?
- Anonyymi
Niimpä, se mikä sinusta on mukavaa ja luonnollistakin, ei ole sitä samaa kaikille. On kummallista, jos sinun ikäisesti ei vielä tätä käsitä. Ketään ei pidä mennä paijaamaan tai koskettelemaan , ellei ole varma siitä, että on sallittua.
Käyttäytymisesti on mielestäni junttimaista ja kertoo, ettet arvosta toisia ihmisiä vaan "kun olet mitä olet" niin sillä verukkeella dissaat normaalit käyttäytymissäännöt.
Opettele olemaan ihmisiksi! - Anonyymi
Halaaminen tavatessa ja lähtiessä on ok. Reidelle taputtelu on nykyisin aika kyseenalaista.
Ei sillä moni käsittää normi halaamisen väärin ja kuvittelee halaajan olevan muutenkin kiinnostunut. Sellaiset ihmiset jotka on tottuneet halaukseen tervehtiessä ei pidä asiaa sen ihmeellisenpänä kuin käsipäivää tavatessa.
Saako halata on hyvä kysymys.- Anonyymi
Ei ole ookoo, jos ei halaamisesta tykkää!! Erityisesti miesten halailut vaikka ne olisivat kuinka neutraaleja, ovat ärsyttäviä. Jos ei tiedä voiko halata, on syytä jättää halaamiset, sehän ei ole mikään laki eikä pakko.
- Anonyymi
Läheisyden aina voi hoitaa verbaalisti, lmeillään ja valitsemalla sanansa. Fyysinen läheisyys on paikallaan vain todella läheisten (perhe) ihmisten kanssa.
Perheen ulkopuolisten ihmisten henkilokohtainen alue on hyvin tärkeä, sen rikkominen koetaan epämiellyttäväksi.
Jos katsotaan asiaa laajelmalti, tuossa kulttuurierot tulevat selvästi esille: Aasian maissa ei vahingossakaan kosketeta toista, kun taas latinalaiskulttuureissa toinen tulee hyvinkin lähelle. Mutta halailu ja taputtelu ei missään kuulu asiaan sielläkään ventovieraiden kesken.
Niin paljon kuin sinä haluaisitkin asian olevan toisin. :(
Mitähän jos hankkisit kissan jota voit pitää sylissä ja taputella. Se varmasti rakastaisi sitä! - Anonyymi
Oiskohan tuossa nyt aika paljon liioiteltua, tai sitten yhdistelty ihmisiä.. ♡
No jokatapauksessa, kaikki ei pidä tuollaisesta. Ja vaikka muuten pitäisi niin ei kaikilta. Itse olen vaihtelevasti halaileva ja lähelle päästävä. Tänäänkin halaillut jo kahta ihmistä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739