Mitä mielestänne tarkoittaa käytännössä, jos joku asia on työn alla? Onko se jo aloitettu, mutta vielä keskeneräinen? Vai voiko noin sanoa, vaikka asian tekemistä ei ole vielä edes aloitettu, ainoastaan sovittu, että näin tehdään?
Kysyn, koska vituttaa ja mietin missä vaiheessa on sopivaa antaa palautetta.
Erään henkilön pitää työnsä puolesta tehdä minulle muutama paperi, joita olen nyt odottanut puolitoista kuukautta. Kysyin asiasta viikko sitten ja hän sanoi sen olevan "työn alla". Olen melko varma, ettei hän ole tehnyt asian eteen mitään.
Mitä tarkoittaa "työn alla"?
Anonyymi-ap
1
2017
Vastaukset
- Anonyymi
se sinun juttusi on varmaan työjonossa. Odottamassa että edellä olevat toisten jutut on tehty. Kysy montako juttua on edellä menossa ja arvio aikataulusta koska sinun juttusi on valmis, Vähän kuin kirurgien leikkausjonot tai tuomioistuinten jutturuuhkat.
Voihan olla niinkin että olet astunut jonkun kengille saappaillasi ja nyt sinua rangaistaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688