Minulle on joskus laitettu lähetteitä, mutta ei niitä koskaan ole omakannassa näkynyt.
Omakanta sivu
10
273
Vastaukset
- Anonyymi
sinun pitää kysyä lääkäristä koska ne lähetteet voivat hukkua matkalla tai jäädä paperipinon alle.
- Anonyymi
Olen itsekin ihmetellyt tuota, Miksi Omakannassa edes on tuo sivu, kun sinne ei kirjata lähetteitä. Minulla on nyt parin vuoden aikana hoidettu useasta sairaudesta ja lähetteitä on kirjoitettu paljon. Ne eivät kuitenkaan näy tuolla sivulla. Nytkin odotan kutsua toimenpiteeseen ja siitä on tehty lähete, joka ei näy ja haluaisin lukea sen jotta tietäisin mm. kiireysasteen.
- Anonyymi
Ei minulle nyt ole laitettu uusia.
- Anonyymi
no oletko kuitenkin päässsyt noihin lisätutkimuksiin, etttä sehän siinä se tärkein puoli on vaikkei näkyisi jos sitten siellä epikriisisissä näkyy mitä löytynyt tai mitä diagnosoitu
- Anonyymi
Omakannasta ei ole muuta iloa kuin reseptien uusinta. Ei ole yhtäkään lähetettä näkynyt.
- Anonyymi
Näkyy ainakin osa. Juuri tarkistin että uusin lähete on laadittu, ja hyväksytty. Seuraavaksi odottelen kutsua poliklinikalle Meilahteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy ainakin osa. Juuri tarkistin että uusin lähete on laadittu, ja hyväksytty. Seuraavaksi odottelen kutsua poliklinikalle Meilahteen.
Minulla ei ole näkynyt yhtään lähetettä.
- Anonyymi
kELAN HOMMA ON SIELTÄ MIHIN EI AURINKO PAISTA,VAIKKA OLISIT TUHKALUUKKU PYSTYSSÄ RANNLLA,EI VASTATA PUHELIMEEN,TIETOKONEELLA EI SAA YHTEYTTÄ,TEKSTI JOKIN MENI PIELEEN,KYSYN VVAAN VOIKO OIKEASTI VITUTUKSEEN KUOLLA????????
- Anonyymi
Opettele käyttämään laitteitasi niin voisi Kelan yhteydetkin toimia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056