Mulla nimittäin on 1878 kappaletta musalevyjä. C-kasetteina ja CD-levyinä. En enää aio hommata paljoakaan levyjä. Harvemmin aion ostaa.
Mistä paikoista olette hommanneet niitä musaostoksia? Kiinnostaisi tietää. Itse esim huutonetistä, levykauppax ja kerran oli semmonen paikka kuin musa24 (maksullinen musanpolttopaikka) ja kirpputoreilta oon myös ostanut ja ihan ruokakaupoistakin tai sekatavarakaupoista + sekatavararuokakaupoista. Esim kerran ostin joskus 13 vuotta sitten Viitasaaren sekatavararuokakaupasta Hassisen koneen studiolevyn täältä tullaan Venäjä. Sitten kerran ostin Haapajärven ABC -huoltoasemalta Jussi hakulinen&kinsky yhtyeen valtaa ja voimaa studiolevyn. Se oli aika harvinainen löytö! Huutonetistä ostin 125 eurolla hullu ukko&kotiteollisuus studiolevyn ja samasta paikasta huutonetistä 130 eurolla YUP;n hippos from hell + 2 EP levyä bonuksina.
Vuosien aikana ostin myös omasta mielestäni myös huonoa musaa jolloin kävi niin että annoin pois ne levyt &C-kasetit .
Multa löytyy kolme eri soitinta eli CD&C kasetti&radiosoitin, stereosoitin(minikokoinen ja hyvintoimiva jossa voluumeja ei voi säätää erituyisen suureksi) ja C-kasetti&radiosoitin(jolla voi nauhoittaa esim tyhjälle C-kasetille materiaa).
Onko tiällä kettään jolla enemmän levyjä kuin1878 kappaletta?
15
283
Vastaukset 15
- Anonyymi
Minun levykokokoelmani jää paljon vaatimattomammaksi. 241 CD-levyä ja 186 vinyyli-LP-levyä. Mutta kaikki ovat minulle tärkeitä ja rakkaita. Jokunen määrä singlejä ja C-kasettejakin on, mutta kasetteja en juuri enää ole kuunnellut. Kirppareilta en jaksa levyjä plärätä, huutonetti ja levykauppaX ovat olleet pääasiallisia hankintapaikkoja.
Tähän ilmestyy kohta viestejä, ettei kukaan enää pidä levyjä kotona, kun musaa voi kuunnella Spotifystä ja Youtubesta ja muista kanavista, mutta minä en luovu levyistäni.- Anonyymi
enkä muuten minäkään aio luopua musaostoksistani ! En ikinä =) . Olen siis avauspostaaja.
Mitä levyjä sulla esim löytyy? Kerro vaikka 10-20 musanimeä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enkä muuten minäkään aio luopua musaostoksistani ! En ikinä =) . Olen siis avauspostaaja.
Mitä levyjä sulla esim löytyy? Kerro vaikka 10-20 musanimeä .Minulla on kaikenlaista musiikkia, mutta suuri osa on vanhoja reggae ja ska-levyjä, joihin olen tykästynyt.
- Anonyymi
No mä kerron tässä 20 musanimmee joiden levyjä löytyy hyllystäni;
1.Candy Dulferin studiolevy CD:nä mut pahus vie kun en muista levyn nimeä mut studiolevy ja musa on soul poppia jazzilla höystettynä.
2.Don huonot-Silmänkääntötemppu CD (suurin lempparini ja kautta aikain paras koskaan kuulemani levy)
3.Metallica -Justice for all C-kasettina ja CD:nä
4.Raptori- Moe C. kasettina
5.Salt-Psalmer CD (suomalainen gospel bändi joka esittää jazzia, jazz poppia, virsiä ja vocal jazzia)
6.Persia CD(suomalainen gospel rock-yhtye joka aika tuntematon kuten ylläoleva)
7.Kuningaskalastaja CD(gospel yhtye eikä kovin tunnettu ja tyylilajina pop ja akustinen rock&kitara pop ja kevyttä kitarapoprokkia eli kaukana rokista, koska ei ole rokkia tai noh jättäisin kokonaan sanan rock-liite pois ja mun entinen pomo antoi tämän levyn mulle ilmaiseksi)
8.King crimson-Description CD(muistaakseni levykauppax;stä ostin tämän 8 vuotta sitte)
9.MAija vilkkumaa-Meikit, ketjut ja vyöt CD
10.Islaja-Suu CD
11.Agents&jorma kääriäinen CD mut pahus kun en muista studiolevyn nimeä
12.Marion rung 30 suosikkia kokoelma CD(sisältää pääosin marionin 60-ja 70-luvun biisejä)
13.Jussi hakulinen 36 laulua kokoelma CD(ostin nivalan S-market ruokakaupasta joskus 12 vuotta sitten)
14.Anna hanski-Jos et sä soita C-kasetti(kirpputorilöytö ja kasetti lienee erittäin vanha mut toimii mahtavan hyvin!)
15.Marjatta Airas CD(levyn nimeä en muista mut joku hänen studiolevyja tyylilajina esim spiritual jazz ja choral sekä poem)
16.Spontaani vire-Korkea kofeiinipitoisuus CD(tyylilajina haitarimusa ja genrelajeina esim proggressiivinen musa, tangot ja valssi-iskelmät)
17.Apulanta-Plastik CD(vuonna 2001 tuli tilattuna postilaatikkoon hieman vahingossa mutta onneksi sillä tykästyin siihen kuitenkin sitten siinä)
18.Laila kinnunen 20 suosikkia kokoelma(pääosin vocal jazz-iskelmää, ulkomaalaisia iskelmiä ja pop-iskelmää sekä bossanova -iskelmää)
19.The rasmus -Peep CD(tyylilajina poprock&funk rock&skate music&ska music&heavy trance)
20.Mortal kombat pelimusaa CD:nä (löysin 7 vuotta sitten kirpputorilta)
- Anonyymi
Noin 500 CD levyä 400 Vinyylilevyä. 60 Kelanauhrin nauhaa 7"
Täynnä itse äänitettyä musiikkia.
Noin 250 C kasettia,kaikki itse äänitettyjä.
Noin 300 DVD elokuvaa.
Tässä nyt jotakin.🎸📀💿- Anonyymi
Oli muuten tosi mahtava kuulla nuo sun musaostot! On siinä 250 C-kasettia joista kaikki itseäänitettyjä niin on siinä mahtanut olla sormet syyhyllä =)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli muuten tosi mahtava kuulla nuo sun musaostot! On siinä 250 C-kasettia joista kaikki itseäänitettyjä niin on siinä mahtanut olla sormet syyhyllä =)
Noihin C kasetteihin ja kelanauhurille tuli paljon äänitettyä radiosta kaikenlaisia sen ajan musiikkiohjelmia.Sitten kirjastosta ja kavereilta tuli vinyyli-levyjä lainailtua ja ääniteltyä.
Silloin mentiin 70,80 ja 90 lukua.
Vieläkin on vanhat laitteet käytössä.
Vinyylisoitin. Technics SL 231
Viritinvahvistin. Harman - Kardon HXI 440 VXI
Kasettisoitin. Technics RS B605
CD Soitin Denon DCD 710 AE
Kelanauhuri. Akai 4000 DS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noihin C kasetteihin ja kelanauhurille tuli paljon äänitettyä radiosta kaikenlaisia sen ajan musiikkiohjelmia.Sitten kirjastosta ja kavereilta tuli vinyyli-levyjä lainailtua ja ääniteltyä.
Kelanauhuri. Akai 4000 DSno mäkin viime kesästä lähtien nauhoitellut musamateriaa c -kasetille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelanauhuri. Akai 4000 DSoli niin aktiivista se nauhoottelu viime kesänä että alle kuukauvessa meni record -painike rikki, niin korjattiin se eli ruuvattiin irti se osa ja laitettihin kunthoon! Taas se toimii ihan hyvin mut voi olla että kohta menee taas rikki kun nyt viimeisen 1 kuukauden ajan nauhoitellut niin paljon. Mulla on siis vanhamallinen radiokasettisoitin eli siinä on ainoastaan vain C-kasettisoitin. Ei tuo radiomalli ole kuitenkaan kaikkein vanhin sillä siitä on olemassa kaksi vanhempaa versiota. Voluumit pitää vaan panna isolle aina eikä siltikään ääni kuulu hyvin noissa halpahallista ostetuissa tyhjissä C-kaseteissa sillä en tiedä mikä juttu siinä oikein on kun niin huonosti niistä kuuluu kun vertaa niihin C-kasetteihin joiden päälle oon nauhoittanut musaa niin niistä lähes kaikissa kuuluu musa hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelanauhuri. Akai 4000 DSjos sua kiinnostaa nauhoittaa niin tässä on mun nauhoittamia (osa niistä on kait melko harvinaisuuksia) ..
1.Antti mäkinen-Antti mäkinen(omaperäistäkin ja svengaavaa jazzmusaa )
2.Elena ledda-Is arrosas(folk tyylistä musaa jossa kitarajutut on varsin koukeroisia)
3.Georg Philipp Telemann-Oboe concerto in C minor(klassista ja harmonista musaa)
4.Georg philipp telemann-Concerto for traverso and relorder in E minor
5.Moon cakes-Yours sincerely(suomibändi joka panostaa omaperäisyyteen )
6.Willma-Pölyä kuusta(schoegaze tyylistä pop-musaa)
7.Waly Jagiellonskie (vuoden 1987 studioalbumi ja tyyliltään en osaa sanoa mut oisko aavistus klezmer ja post rock)
8.Palmes Ziedas -Istravkos EP(tyyliltään synth pop ja vahvasti oma kotimaa liettua kuuluu melodiamaailmassa)
9.Sielun veljet-Sielun veljet livelevy(tyylilajiltaan post-rock&experimentaalinen rock&goottirock)
10.Stringer lake-Stringer lake(countrysävyistä rokkia ja välillä indie menoakin)
11.Essi simberg&kvartet (sekalaisia nauhoituksia ja tyyliltään aavistus indietyylistä)
12.Napoli is not nepal-Boredom is always counterrevolutionary(en muista tyylilajia)
13.Tuksa muca-Kalna kapejs 1992-1994 kokoelma(tyylilajiltaan noise punk&post punk&experimental music ja hyvin omanäköistä ettei ole kovin matkittua mistään ja bändin oma kotimaa kuuluu vahavasti tekemisessä)
14.Hammon decks-hammon decks(en muista millaista musaa)
15.magnetic band-magnetic band EP(progerock+funk pannaan yhteen = kiehtova kombinaatio)
16.Roberto darvin-Experiencias (korkeatasoista folkrokkia jossa artistin oma kotimaa -vaikutteet vahvana esillä)
17.Dear beloved henry&albert materia-Split hyster tapes finland(noise, ambient ja experimental tyylistä muistaakseni mut voin muistaa väärin)
18.Raisa Mkrtchyan-Volume 1(soviet estrada ja pop kuuluu vahvana sekä chanson)
19.Sur-rur -Entisyydestämmekinköhän(indierockia)
20.Haj Abdelkrim rais-Al hijaz al kabir(tyyliltään jotain folkin ja andalusian classical music sekoitelmaa)
- Anonyymi
Ceedeitä, älppäreitä, kasetteja ja muutama DVD/BR. Suurin osa Ceedeitä, tod.näk. kolmisen tuhatta. Musaa laidasta laitaan, klassista, jazzia, poppia, rokkia, metallia, pari räppiä, satoja kotimaisia, suurin osa muista maista. Pidän eniten instrumentaaleista. Suurin osa kokoelmasta on hukkahankintoja, minulle vain roskiskamaa. Kuuntelen nykyisin tosi vähän mitään.
- Anonyymi
löytyykö yhtään musa VHS-kasetteja? mulla ainaki queenin yks löythyy mut jossain kätkössä pölyttyneenä kun ei ennää VHS laite ole käytössä. Uskon että se toimisi mut ei nämä nykylaitteet ole niitä joista niitä VHS:iä voi kahtua. On meillä varastossa putki TV johon sen VHS:n vois asentaaa, mut viime kerralla ei toiminut eli joko telekkari tai VHS laite oli rikki, veikkaan telkkaria. Tulipa niitä monenlaisia nauhootettua sillo 2000-2008 aikajaksolla VHS:lle + ostin myös VHS kasetteja. yhden tyypin kanssa vaihdettihin jääkiekkotappeluvideoita muutama kappale. Sitten ostin kerran aira samulininiin liittyvän tanssiaiheisen VHS elokuvan. On noin yhteensä 25 VHS elokuvaa + 1 musa VHS ainaki. Löytyy DVD musalevyjä kuten kolmannen naisen lauteilla ja klamydian usvaputki. Juicen minä sunnuntailapsi VHS kiinnostaa kovasti mut ongelma on se, että mistä saisi ostettua uus putki tv ja ehkä myös uusia VHS laite. Kiinnostaisi kovasti toi juice leskisen minä (sunnuntailapsi) VHS koska on se paljonkehuttu VHS kasetti jossa monipuolisesti kurkistetaan juicen eri vaiheisiin jossa on liveottoja, henkilökuva, valokuvia , haastatteluja ja yks huumoripätkäkin taitaa olla mut voin muistaa väärin. Monilla tunnetuilla musanimillä on niitä VHS julkaisuja kuten juice leskinen, klamydia ja Queen. Queenillä on useitakin VHS kasettijulkaisuja. Sen alunperin osti mun pikkuveli joka oli ysärinä ihan älyttömän kova queenin fani ja kyl mustakin tuli jonkun sortin queen fani, muttei yhtä paljo kuin hä. ISmo alangolla ja tuomari nurmiolla taitaa olla myös molemmilla ainaki yks VHS kasetti. Kumpikin kiinnostaa kun on kysseessä juicen ohella niin kovan luokan tekijät. VHS:lle tuli nauhoitettua aikoinaan (tyhjät VHS kasetit) mm urheilua ja musiikkia sekä kummelisketsisarjoja ja uutisvuoto
- Anonyymi00018
Ei ole noin paljoa äänitteitä. Muutamana sata CD-levyä, c-kasetteja, vinyylejä. Kuka on tietoinen sellaisesta formaatista kuin kasettisingle? Niitä ei tainnut olla Suomessa myynnissä, mutta Britannian matkoiltani ja Euroopasta niitä ostin. Niitä julkaistiin 80-luvun lopulla, ysärin alussa. Päivän hittejä ainoastaan. Ostin paljon ceedeitä CDON. comista. Muistatteko edeltäjänsä Boxman 90-luvulla? Riihimäen Levy ja kasetti oli legendaarinen liike pienessä "kylässä" 😁
Suosikkejani laidasta laitaan esim. Marjatta Airas, Matti Salminen, Soile Isokoski, Aknestik, Abba, Roxette, Jukka Leppilampi, Hanna Ekola, Kristiina Mäki, Pasi Kaunisto, Eija Merilä, Merja Raski ja Jaana Pöllänen.- Anonyymi00019
mul on yx Marjatta airaksen CD jonka ostin kirpputorilta noin 12 vuotta sitte. En muista levyn nimmee. Abban yksi kokoelma CD löytyy ja yksi C-kasetti joka tosin meni rikki (oli varmaan alkuperäinen painos) jonka nimi ei tuu mieleen nyt. Roxertten 4 CD-levyä annoin pois koska kyllästyin roxetten liian kaupalliseen tyyliin ja pinnallisuuteen mutta ilmeisesti olin tyhmä kun jälkikäteen nyt harmittaa. Ei ne mitään monotonisia niiden biisit mutta ei oikein omaa persoonaa laita aina biisien taa mutta kyllä nyt täytyy sanoa että olimpa tyhmä kun annoin poies.
Leppilampea löytyy kaksikin (C-kasetti outi Terhon kanssa ja CD levy). Yksi eija merilän uskovaislaulua sisältävä CD mut joka jääny melko vähälle kuuntelulle että harkitsen tulevaisuudessa annanko pois.
CDcon.comista on hyviä ja huonoja kokemuksia. En osaa sanoa toiminko itte tyhmästi etten ymmärtänyt maksuvaiheessa toimia oikein mutta pari kertaa maksuvaiheessa epäonnistui. Ihan tarpeeksi nopeaa palvelua oli CDCON.comissa etten valita siitä mut jottain maksuvaihesekoilua että se oli varmaan ihan omaa syytäni. Yritin ottaa yhteyttä CDCon.comiin sähköpostia lähetin muttei koskaan vastanneet johon olin kyllä pettynyt.
CDCON.comista ostin 10 vuotta sitten taidemusaa Gloria Coatesin CD at midnight johon materiaan olin tyytyväinen sen verran paljon että annan 4/5 sille. Yksi jankkaava teos jonka voin aina zipata yli mutta muut toimii kuin junan vessa. Taidemusaa jossa elektronisia soittimia käyttää apuvälineenä ja luo hieman avaruudellista tunnetta musaansa. Esikuva-innoittajana ehkä György Ligeti ja Karlheinz Stockenhausen??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731213
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔811109Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241075Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129945Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6898- 60844
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73714Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48537
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90530- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11480- 109470
- 43467
- 19436
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää38425On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397