Kuinka kauan, kuinka pieni?

Anonyymi-ap

Luottamus uskonyhteisöihin ja heidän piirissään tapahtuvaan viestintään/julistukseen sekä raamatun epäluotettavuus ovat syyt siihen, etten luota yhteenkään uskonnolliseen yhteisöön ja heidän jäseneensä tai yhteenkään raamatun tekstiin.

Kysyn siis seuraavaa ja tahdon saada vastauksen:

1. Kuinka kauan Jeesus oli haudassa? Jeesus itse sanoi, että hän on haudassa 3 YÖTÄ.
2. Mikä on pienin siemen? Jeesus väitti, että sinapin siemen on pienin KAIKISTA siemenistä. Kuitenkin hyvin tiedämme, että asia ei ole niin.

Nyt en kaipaa mitään puujalkaselittelyjä, vaan tiedon siitä, miksi Jeesus valehteli?
Joka on vähimmässä VALHEELLINEN, on kaikessa valheellinen.

27

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus oli haudassa riittävän kauan noustakseen ylös kuolleista. Sinapinsiemen oli tuohon aikaan pienin tunnettu siemen. Jos Jeesus olisi ruennut puhumaan kuulijoille tuntemattomasta vielä pienemmästä siemenestä, niin vertaus olisi mennyt yli lipan.

      • Anonyymi

        HöpöHöpö!
        Jos Jeesus olisi ollut edes tietoinen, mikä on pienin siemen, niin hän ei olisi suoltanut valheitaan suustaan. Palestiinassa Jeesuksen aikaankin oli monia kasveja, joiden siemen oli paljon sinapinsiementä pienempi.
        Raamatun valheet vain tulevat hyvin esiin, kun hivenen viitsii tarkastella, mitä huuhaata raamattuun on raapustettu. Ainakaan minkään jumalan innoittamaa tekstiä raamattu ei todellakaan ole tai sitten jumala on se valheen isä.


      • Anonyymi

        "Jeesus oli haudassa riittävän kauan noustakseen ylös kuolleista."

        Typerin vastaus mitä olen kuullut.
        Jos jokuu sanoo, että hän on 3 päivää haudassa ja jos niin ei ole, niin sanoja on VALEHTELIJA.
        Ei se muuksi muutu. Yhtä hyvin voin sanoa vaimolleni, että olen kolme päivää kaverin luona, vaikka olenkin vain kaksi. Missä olen ollut sen yhden päivän?
        Jos minä sanon, että minulla on kädessä 3 pähkinää ja kun avaan käden, niin siinä on vain 2 pähkinää, minä silloin valehtelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HöpöHöpö!
        Jos Jeesus olisi ollut edes tietoinen, mikä on pienin siemen, niin hän ei olisi suoltanut valheitaan suustaan. Palestiinassa Jeesuksen aikaankin oli monia kasveja, joiden siemen oli paljon sinapinsiementä pienempi.
        Raamatun valheet vain tulevat hyvin esiin, kun hivenen viitsii tarkastella, mitä huuhaata raamattuun on raapustettu. Ainakaan minkään jumalan innoittamaa tekstiä raamattu ei todellakaan ole tai sitten jumala on se valheen isä.

        Valehtelet tuossakin. Sinapinsiemen oli pienin *viljellyistä* siemenistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet tuossakin. Sinapinsiemen oli pienin *viljellyistä* siemenistä.

        "Sinapinsiemen oli pienin *viljellyistä* siemenistä."

        Itse valehtelet. Ei nimittäin ollut viljellyistä siemenistä pienin.
        Sinapin siemenen halkaisija on noin 1mm.
        Mm. orkidean siemen on maailman pienin siemen, joka painaa vain 0,0008 milligrammaa eli 0,000 0008 grammaa. ja ne olivat Palestiinassa Jeesuksen aikaan hyvin tunnettuja sekä myös koko Välimeren alueella.
        Orkideat olivat hyvin monikäyttöisiä ja niitä viljeltiin laajalti. Niistä valmistettiin mm. hyvän hajuisia hajusteita, joista Raamatussakin mainitaan.


    • Anonyymi

      Satukirjassa saa valehdella, koska siinä minkään ei tarvitse perustua todellisuuteen.
      Näin on raamatunkin laita.

    • Anonyymi

      Aloittajan valheet eivät meitä hetkauta.

      • Anonyymi

        Perustele!


    • Anonyymi

      Aloittaja ei ymmärrä lukemaansa ja syyttää siitä muita. Tyypillistä jumalattoman touhua.

      • Anonyymi

        Perustele!


    • Anonyymi

      Aloittajalla on puurot ja vellit pahasti sekaisin.

      • Anonyymi

        Perustele!


    • Anonyymi

      Ukovaisten valheet eivät minua hetkauta!
      Tätä lausetta ei tarvitse perustella.
      Uskovaiset on opetettu ja aivopesty valehtelemaan.

      • Anonyymi

        Emme usko sinun valheitasi. Tätäkään lausetta ei tarvitse perustella.


    • Anonyymi

      Kun taruolento Jeesus sanoi, että hän on maan povessa haudattuna 3 yötä, niin sitä ei uskonharhainenkaan voi muuksi muuttaa. Mutta ovat penteleet kuitenkin muuttaneet.
      Kuka siis on se valehtelija? Jeesus vai Jeesukseen uskova vai molemmat?

      • Anonyymi

        Sinä et vain ymmärrä totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et vain ymmärrä totuutta.

        En todellakaan ymmärrä niitä valheita, joita adventistit esittävät totuutena.
        Jos joku kertoo minulle itse, että hän on haudassa 3 päivää ja 3 yötä ja se ei adventistipastorin mielestä pidä paikkaansa, niin ymmärrän, että joku valehtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ymmärrä niitä valheita, joita adventistit esittävät totuutena.
        Jos joku kertoo minulle itse, että hän on haudassa 3 päivää ja 3 yötä ja se ei adventistipastorin mielestä pidä paikkaansa, niin ymmärrän, että joku valehtelee.

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ymmärrä niitä valheita, joita adventistit esittävät totuutena.
        Jos joku kertoo minulle itse, että hän on haudassa 3 päivää ja 3 yötä ja se ei adventistipastorin mielestä pidä paikkaansa, niin ymmärrän, että joku valehtelee.

        No tuo kertoo, ettet ymmärrä raamatullista ajanlaskutapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et vain ymmärrä totuutta.

        Etkä sinä osaa selittää yhtään mitään.
        Pelkkää samojen onttojen lauseiden hokemista koko kommentointisi tällä palstalla.

        Miksi ylipäätään olet täällä hokemassa noita tyhjänpäiväisyyksiä, kun et todellakaan tuo niillä minkäänlaista arvostusta ja kunniaa edustamallesi lahkolle. Päin vastoin, annat aivan idioottimaisen kuvan adventisteista.


      • Anonyymi

        No vastailet kuitenkin. Jatkuvasti.
        Siis tyhjänpäiväisyyksiä.

        Ja esität jatkuvasti väitteitä ilman mitään perusteluja tai todisteita.

        Joten millä perusteella pidät itseäsi jonain muuna kuin suunsoittajana? Vai myönnätkö olevasi suunsoittaja, sillä se sinäkin todellisuudessa olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastailet kuitenkin. Jatkuvasti.
        Siis tyhjänpäiväisyyksiä.

        Ja esität jatkuvasti väitteitä ilman mitään perusteluja tai todisteita.

        Joten millä perusteella pidät itseäsi jonain muuna kuin suunsoittajana? Vai myönnätkö olevasi suunsoittaja, sillä se sinäkin todellisuudessa olet?

        Vai niin...poistattikohan höpöhöpö itse kommenttinsa toivoen samalla minunkin kommenttini ja kysymykseni poistuvan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastailet kuitenkin. Jatkuvasti.
        Siis tyhjänpäiväisyyksiä.

        Ja esität jatkuvasti väitteitä ilman mitään perusteluja tai todisteita.

        Joten millä perusteella pidät itseäsi jonain muuna kuin suunsoittajana? Vai myönnätkö olevasi suunsoittaja, sillä se sinäkin todellisuudessa olet?

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin...poistattikohan höpöhöpö itse kommenttinsa toivoen samalla minunkin kommenttini ja kysymykseni poistuvan...

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Valheesi ei hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ymmärrä niitä valheita, joita adventistit esittävät totuutena.
        Jos joku kertoo minulle itse, että hän on haudassa 3 päivää ja 3 yötä ja se ei adventistipastorin mielestä pidä paikkaansa, niin ymmärrän, että joku valehtelee.

        Tuo kysymys 3 päivästä ja yöstä on niin laajasti selitettävä, ettei siihen vastaamista ulkomuistista voi pyhpyhiltä odottaa. Adventistipastorienkaan ei voi olettaa tälle palstalle vastaavan.

        Kirjoita nettiin hakusanaksi vaikkapa "haudassa kolme yötä", niin löydät ainakin Patmoksen toiminnanjohtajan vastauksen taikka yleiskristillisen laajan vastauksen otsikolla: Jos Jeesus ristiinnaulittiin perjantaina, miten... Lopputuloksena kuitenkin on, ettei Jeesus valehdellut 3 päivästä ja yöstä vaan kristilliset kirkot ovat järjestäneet pyhäpäivät näin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe