työ on orjaa varten
sivistys todistaa olevansa älykäs
ihminen ja valtio on älykkäimpiä
mutta kun en menee töihin,
minua haukutaan laiskaksi
kun minä luulin, että kaikki ovat älykkäitä
työttömänä lusin kirjastossa ja mietin uutta
mutta työttömän kanssa ei tahdota luoda uutta
menisin yliopistoon mutta Kela ja TE kieltävät,
sanovat että vain työllistymistä varten
eikä yksityisiä tutkijoita varten
ei ole kirjastossa tutkimus ryhmää
kirjastoihin voi hankkia fyysio reaktori kun vanha ydinreaktori käy vanhaksi
3D printterilla rakennetaan sentrifuugi
tyhmässä yhteiskunnassa tehdään töitä, älykkäässä ollaan työttömiä
5
231
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kuten Neuvostoliitossa, höhlä ?
Eikö sinulla ole mitään tavotteita elämässäsi ?
Tuskimpa on.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18270947
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Slummeissa elävät ovatkin viisaita/ älykkäitä kun eivät tee töitä vaan tonkivat kaiketpäivät kaatopaikoikkoja?...
- Anonyymi
Älykäs ei ole viisas.
Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
"Älä mieti, mitä pitäisi tehdä, vaan minkä voisit jättää tekemättä." (Masanobu Hukuoka)
Orpon hallitus haluaa ei-älykkäät hanttihommiin 9€/pv, älykkäät ulkomaille. Aikuiskoulutustuen ja opintotuen ehtojen kiristäminen kertoo, että vain miljonäärien jälkikasvu pääsee opinnoistaan läpi (väh. 18-vuotiaat opiskelijat).
- Anonyymi
fyysinen työ ja henkinen työ esim. omilla aivoilla ovat eri asioita.
Ihmisten yhteiskunta ei pysy pystyssä ilman ihmisten työpanosta.
Suorittava työ on suurimmalta osin nykyään koneiden ja automaation tekemää.
Suorittavassa työssäkin on konevoimaa apuna. Toki ihan käsityökalujakin vielä käytössä. ihminen pyrkii koko ajan ylemmäs ja korkeammalle. Se on ihmisyksilöihin ja ihmiskuntaan koodattu ohje joka ajaa meitä eteenpäin.
Fiksu ihminen välttää turhan työn tekemistä ja tekee mahdollisuuksiensa mukaan
hyviä valintoja elämässänsä. Tyhmempi tekee itsellensä huonompia valintoja.
Menee terveys ja ihmisuhteet pilalle. Sodat ja tuho ja kulkutaudit ovat osa ihmiskunnan tarinaa. Teknologian kehittyessä vapaamatkustajien ja makoilijoiden määrä voi lisääntyä ilman isoja ongelmia. Aikana jolloin fyysinen työ oli ihmisen arkea vapaamatkustaminen ei ollut hyväksyttävää. Osallistut työntekoon tai kuolet pois.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076