kyllä moni jaksaa valittaa siitä että toyota on huono auto. itellä on tuo kyseinen carina ja eikä mitään ongelmia oo ollu vuosiin. samoilla tulpilla ajettu 500 000 eikä tulpat oo moksiskaan siitä vaikka näyttää jo kovin huonoilta. ja totta se on että ei kyseiseen merkkiin tartte paljo huoltoja tehä ku vaa pitää siitä huolen.
toyota carina e
7
166
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, jos olet tyytyväinen ikivanhaan Carinaan. Vuonna 1992 ensimmäiset Carina E mallit olivat hienoja autoja Toyotaksi.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18271907
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sehän on....hyvä auto....
- Anonyymi
Oli minullakin joskus Carina E vm. -92. Sillä ajelin välin 300-560 tuhatta km. Kyllä siinä jotain vikojakin oli jo siinä vaiheessa.
- Anonyymi
Harmi kun asialliset Toyotat loppuvat jo 30 vuotta sitten.
- Anonyymi
Positiivinen asenne. Onhan se carina parempi kuin potkuri. Potkurilla ei matka juurikaan etene kesällä.
- Anonyymi
"Potkurilla ei matka juurikaan etene kesällä."
Carina-pappojen seuraava kulkuväline kesällä on rollaattori. Potkuri vain talvella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859