Mistä ammentaa uskoa ja voimaa kun koko elämä

Anonyymi-ap

on ollut käytännössä yhtä tuskaa ja kärsimystä? Välillä tuntuu, että on saanut jonkun kirouksen yllensä. Rukoilen lähes päivittäin. Alan vaan olemaan aika lopussa tässä loputtomassa suossa tarpomiseen.

Tiedostan, että olen hyvin kaukana täydellisestä ihmisestä. Tiedostan, että olen tehnyt elämässä paljon väärin, mutta sitä en tiedosta miksi minulle ei tapahdu koskaan mitään hyvää? Aika vaikea olla positiivinen ja iloinen kun koko elämä on ollut mitä se on ollut.

21

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun uskova saa Pyhän Hengen, mikään ulkoinen ei vaikuta hänen sisimpään olemukseensa. Ei se miten ilkeästi naapuri katsoo, ei se millaisia ihmisiä kaupungilla kohtaa tai miten yleensä lähimmäiset kohtelee ja mitä kuraa sataa niskaan. Niinhän aina maailmassa on. Ei Jumala sitä tule koskaan muuksi muuttamaan. Jumala muuttaa sen, että ihmisin sisin on kuin elävän veden virrat huolimatta siitä mitä ympäröivässä maailmassa tapahtuu. Juuri se erottaa maailman ihmisen ja uskovan. Maailman ihminen on kiinni tässä ja nyt sen mukaan millainen mieliala hänellä on, miten hänen kasvojaan vääntelee ja miten itseään ilmaisee, mutta Hengessä uskovan mieli ja olemus tulevat Jumalan Pyhän Hengen kirkkaudesta. Siitä ihanasta riemun, ilon ja rakkauden täyttämästä tunteesta mitä Pyhä Henki luo.

      Miten sen sitten saavuttaa?

      Siinä ei voi toinen ihminen kovinkaan auttaa lainaamalla Raamatunjakeita että tässä se sinulle on, ota siitä eikä antamalla käytännön ohjeita että tee siten sekä täten.

      Pyhä Henki on Jumalan armolahja. Se on yksin Jumalan käsissä.

      Pitää vain lukea UT:sta sitä miten Pyhä Henki siellä ilmenee, uskoa siihen, uskoa siihen että Jumala on tosiaan Henki ja nimenomaan nöyrtyä siinä ettei yritä määräillä Jumalaa, vaatia tai komennella eikä asetta ehtoja että jos saan Pyhän Hengen ja riemun, niin sitten sitä sekä tätä.

      Eikä varsinkaan pidä uskoa pelottelua hurmahengistä. Vaikka niitä ei tavoitella eikä pyritä hurmokseen, niin jos lähtökohta on epäillä niin voi olla että silloin jää lähtötelineisiin lopun ikäänsä.

      • Anonyymi

        "Kun uskova saa Pyhän Hengen, mikään ulkoinen ei vaikuta hänen sisimpään olemukseensa. "

        Olet väärässä! Sosiaalinen paine, ulkoiset motivaatiot ja vaikutteet vaikuttavat jokaiseen ihmiseen, oli sitten Pyhä Henki tai ei. Sitä on ihan erikseen opeteltava, miten its suhtautuu ulkoisiin asioihin. Toisten luonteella se on helpompaa, toisten vaikeampaa. Terapia on hyvä apu itsensä löytämiseen ja ulkoisten asioiden paineen helpottamiseen. Kun vain löytää hyvän terapeutin.


      • Anonyymi

        "Kun uskova saa Pyhän Hengen, mikään ulkoinen ei vaikuta hänen sisimpään olemukseensa"

        Kun olin vielä tiukan linjan viidesläinen, tunsin muutamia helluntailaisia. Eräs heistä kertoi, että aika moni heidän pastoreistaan on käynyt välillä lataamon kautta. Ei oikein tue sinun väitettäsi.


    • Anonyymi

      Ensiksi Jumala ei tee sellaista mikä kuuluu meidän tehdä. Meidän pitää tehdä maallista työtä. Sitten on kallista asua pääkaupunkiseudulla. Nämä kaksi asiaa pitää olla kunnossa. Asuminen on paljon halvempaa kehitysalueella. Nämä eivät ole hengellisiä asioita. En osaa muuta sanoa, mutta Jeesus Kristus antaa elävää vettä, Pyhää Henkeä. Uskovasta juoksee elävän veden virrat, kuten Hän sanoi.

    • Anonyymi

      Tässä edellä on muutama kommentti, joissa puhutaan Pyhästä Hengestä ratkaisuna.
      Se on tosiaan niin, että ihminen voi täyttyä Pyhällä Hengellä niin ääriään myöten, että hän kokee maljansa vuotavan yli, ja että hän saa asua Herran huoneessa Jumalan länsäolossa päiviensä loppuun asti, ja että Herran armo, hyvyys ja rakkaus ympäröi minut.

      Silloin ei tosiaankaan tämän maailman huolet paina koska sisimmässä on sellainen ilo ja rauha mitä maailma ei voi antaa. Uskova voi saada Jeesuksen rauhan. Silloin uskovalla on turva Jumalassa ja ilo Hänessä.

      Ja mikä ehkä kaikkein tärkeintä kun puhumme Pyhänä Hengen täyteydestä:
      Pyhässä Hengessä ja Hengen täyteydessä uskova elää Herran länsäolosssa.
      Silloin Jumala on erittäin lähellä ihmistä ja uskovalla on usko Jumalan mahdollisuuksiin auttaa ja Hänen apuunsa. Ja uskova voi rukoilla uskossa omien asioidensa puolesta ja saa kokea, että Jumala kuulee ja vastaa.

      Itselläni on näitä kokemuksia, niin en puhu teorioita. En tiedä oletko ollut palstalla ja lukenut todistuksiani. Mutta ehkä niistä lötyy jotakin lohdutusta, ja vaikka tietä kokemaan siunauksia.

      Olen ollut muutaman kerran tosi ahtaalla sielunvihollisen masentamana. Mutta Pyhä Henki on tullut ja virvoittanut ja vienyt ylistyskukkulalle. Se on tapahtunut muutamassa sekunnissa. Mutta minä turvasin yksin Jumalaan, en ihmisiin. Ja minä en ole sinua parempi ihminen tai uskova.

      Mutta kannattaa antaa itsensä kokosydämisesti Jeesukselle ja sitten rukoilla Pyhän Hengen täyteyttä ja sen tulee saamaan. Jumala kun ei voi itseään, Sanaansa, kieltää. Silloin sinä iloitset ja ylistät Häntä ja ihmettelet että mihin ne ongelmat katosivat ja miten ihanaa elämä voi olla. Jumala voi muuttaa sinun tilanteesi ehkä kymmenessä sekunnissa kun kohtaat Jeesuksen Kristuksen ja Hän koskettaa sinua. Etsi siis yhteyttä Jeesukseen Kristukseen. Se on minun neuvo.

      https://www.jumala-kanssamme.se/439624466/439625722

      Mvh J - K

      • Anonyymi

        Ennen uskoon tuloani, ennen kuin olin jättäytynyt Jeesukselle Kristukselle, minulla oli valtavia ongelmia. Itse asiassa minä olin yksi ONGELMA. Uskova työnjohtajani sanoi minulle erässä keskustelussa, että Jeesus Kristus on ratkaisu KAIKKIIN ongelmiisi. Minä en voinut käsittää, että miten yksi mies, nimeltä Jeesus Kristus, joka on elänyt kaksituhatta vuotta sitten, voisi olla vastaus KAIKKIIN elämäni ongelmiin. Se tuntui täysin käsittämättömältä.

        Sitten muutama viikko tästä jättäydyin Jeesukselle ja tulin Hänen luokseen.
        Tämä jälkeen muistan istuneeni asunnossani onnellisempana kuin koskaan ja ihmetelleeni, että mihin ihmeeseen ne ongelmat olivat kadonneet. Mitä oli tapahtunut?
        Minä olin kohdannut ongelmieni ratkaisun, Jeesuksen Kristuksen. Elin nyt Hänen yhteydessään ja koin Hänen läsnäoloaan elämässäni. Siksi minä olinnyt Jumalan kanssa ja Jumala oli minun kanssani.

        Jumalan yhteydessä olin sisällä Jumalan valtakunnassa ongelmieni yläpuolella. Jumala oli asettanut minut uskoontulossani sisälle Jumalan valtakuntaan Jeesuksessa Kristuksessa. Jumalan valtakunnassa sisällä Jeesuksessa olin ongelmieni ylöpuolella.

        Tämä on minun henkilökohtainen kokemukseni
        Kerron tästä "Jumalan valtakunta" teksteissäni.
        Mitä siis Jeesuksen Kristuksen läsnäolo elämässämme
        merkitsee meille?

        https://www.jumala-kanssamme.se/439641234/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen uskoon tuloani, ennen kuin olin jättäytynyt Jeesukselle Kristukselle, minulla oli valtavia ongelmia. Itse asiassa minä olin yksi ONGELMA. Uskova työnjohtajani sanoi minulle erässä keskustelussa, että Jeesus Kristus on ratkaisu KAIKKIIN ongelmiisi. Minä en voinut käsittää, että miten yksi mies, nimeltä Jeesus Kristus, joka on elänyt kaksituhatta vuotta sitten, voisi olla vastaus KAIKKIIN elämäni ongelmiin. Se tuntui täysin käsittämättömältä.

        Sitten muutama viikko tästä jättäydyin Jeesukselle ja tulin Hänen luokseen.
        Tämä jälkeen muistan istuneeni asunnossani onnellisempana kuin koskaan ja ihmetelleeni, että mihin ihmeeseen ne ongelmat olivat kadonneet. Mitä oli tapahtunut?
        Minä olin kohdannut ongelmieni ratkaisun, Jeesuksen Kristuksen. Elin nyt Hänen yhteydessään ja koin Hänen läsnäoloaan elämässäni. Siksi minä olinnyt Jumalan kanssa ja Jumala oli minun kanssani.

        Jumalan yhteydessä olin sisällä Jumalan valtakunnassa ongelmieni yläpuolella. Jumala oli asettanut minut uskoontulossani sisälle Jumalan valtakuntaan Jeesuksessa Kristuksessa. Jumalan valtakunnassa sisällä Jeesuksessa olin ongelmieni ylöpuolella.

        Tämä on minun henkilökohtainen kokemukseni
        Kerron tästä "Jumalan valtakunta" teksteissäni.
        Mitä siis Jeesuksen Kristuksen läsnäolo elämässämme
        merkitsee meille?

        https://www.jumala-kanssamme.se/439641234/

        Kuten sanottu, Jeesus on vastaus
        https://www.youtube.com/watch?v=6FYh0RGr1HY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen uskoon tuloani, ennen kuin olin jättäytynyt Jeesukselle Kristukselle, minulla oli valtavia ongelmia. Itse asiassa minä olin yksi ONGELMA. Uskova työnjohtajani sanoi minulle erässä keskustelussa, että Jeesus Kristus on ratkaisu KAIKKIIN ongelmiisi. Minä en voinut käsittää, että miten yksi mies, nimeltä Jeesus Kristus, joka on elänyt kaksituhatta vuotta sitten, voisi olla vastaus KAIKKIIN elämäni ongelmiin. Se tuntui täysin käsittämättömältä.

        Sitten muutama viikko tästä jättäydyin Jeesukselle ja tulin Hänen luokseen.
        Tämä jälkeen muistan istuneeni asunnossani onnellisempana kuin koskaan ja ihmetelleeni, että mihin ihmeeseen ne ongelmat olivat kadonneet. Mitä oli tapahtunut?
        Minä olin kohdannut ongelmieni ratkaisun, Jeesuksen Kristuksen. Elin nyt Hänen yhteydessään ja koin Hänen läsnäoloaan elämässäni. Siksi minä olinnyt Jumalan kanssa ja Jumala oli minun kanssani.

        Jumalan yhteydessä olin sisällä Jumalan valtakunnassa ongelmieni yläpuolella. Jumala oli asettanut minut uskoontulossani sisälle Jumalan valtakuntaan Jeesuksessa Kristuksessa. Jumalan valtakunnassa sisällä Jeesuksessa olin ongelmieni ylöpuolella.

        Tämä on minun henkilökohtainen kokemukseni
        Kerron tästä "Jumalan valtakunta" teksteissäni.
        Mitä siis Jeesuksen Kristuksen läsnäolo elämässämme
        merkitsee meille?

        https://www.jumala-kanssamme.se/439641234/

        Kiitos, että kerroit kokemuksestasi. Minä tulin uskoon muutama vuosi sitten ollessani niin sairas ja kivuissa, että en saanut unta. Yritin saada yön tubnteja kulumaan kuuntelemalla radiota. Ainut puheohjelma keskellä yötä oli Radio Dei ja Patmos. Huomasin jossain kohtaa uskovani. En tiedä, miten Jumala lopulta sai kovan kalloni tajuamaan totuuden, että olen syntinen ja että Jeesus sovitti syntini.

        Uskon, että sillä hetkellä sain pyhän hengen, mutta en ole kokenut tuota pyhällä hengellä täyttymistä. Ne taitavat olla eri asioita? Elämäni kuitenkin muuttui. Tosiaan mikään maallinen ei vaikuta niin kovasti kuin ennen. Maallinen hyvä ei niin houkuta, ihmisten ilkeys ei satuta niin paljon kuin ennen. Koko ajan, tai ainakin ison osan aikaa, on mielessä lohdutus tulevasta. Monet uskovat, että juutalaiset uhraavat punaisen hiehon tämän kuun lopussa. Se voi johtaa psalmin 83 sotaan ja uskovien kristittyjen ylöstempaukseen. Vaikka tempaus ei tapahtuisi juuri silloin, tieto siitä, että se on pian tulossa, on suuri lohtu. Säälin niitä, jotka jäävät tänne. Yritän todistaa Jeesuksesta ihmisille. En vielä ole saanut kenenkään silmiä avautumaan. Silti pitäisi yrittää kylvää siemeniä. Jumala antaa kasvun.


      • Anonyymi

        Älä hyvä ap usko tämän " Mvh J - K " nikin hengellä täyttymis oppeja !!!

        Totuus näet on se, että jokaikisellä uudestisyntyneellä on Pyhä Henki !

        Siis ei vain osaa Hengestä, eikä vain jotain pelkkää Hengen sinettiä, vaan Pyhä Henki, sillä Jumala ei anna Henkeään mitalla !

        Joh. 3:34 Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.

        Uudestisyntymässä meille on sen Pyhän Hengen osallisuuden kautta JO lahjoitettu KAIKKI, mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan !

        2. Piet. 1:3 Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan,

        Eli sen kautta kun meillä siis on Pyhä Henki, niin Hengen kautta meillä on JO kaikki, mutta siitä enää on vain kyse, että mitä esim. armolahjoja Henki sitten kullekin jakaa, tahtonsa mukaan ?

        Eli ulkopuolelta ei tarvitse mitään enää etsiä, eikä etsiä jotain helluntai harhaopin "hengen täyteyksiä" / erillisiä "täyttymisiä" !

        Tuo on harhaoppi, joka on tiukassa herätysliikkeissä, kun asiat on tulkittu ja ymmärretty väärin !

        Uudestisyntynyt uskova, siis jokaikinen voi Raamatun mukaan ns. täyttyä Hengellä !!!

        Se ei ole mikään ainutkertainen tapahtuma vaan se on mahdollista yhä uudestaan ja uudestaan, tässä ohje siihen:

        Efesolaiskirje 5
        18 Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä,
        19 puhuen keskenänne psalmeilla ja kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämessänne Herralle,
        20 kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.

        Siis moni hakee tilanteeseensa helpotusta vaikkapa alkoholista, kuten tuossa sanotaan.

        Mutta meidän uskovina tulisi hakea apua Herralta.

        Miten siis ?

        Tuossa se lukee selvästi !

        Täyttykää Hengellä puhuen keskenänne psalmeilla, kiitosvirsillä, hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämestänne Herralle, kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä. !

        Näin se on siis mahdollista !

        Omasta kokemuksesta voin kertoa, että toimii.

        Mutta !

        Ano Herralta kielillä puhumisen armolahjaa !

        Kielillä puhuen ja jopa laulaen kielillä olen saanut ns. täyttyä Hengellä ja kokea yksinkin niitä helpotuksen ilon hetkiä "pimeissäkin laaksoissa" valetaessani.

        Ja yksin kielillä puhuva siis rakentaa itseään, eli se auttaa kasvussa ja kaikessa !

        1. Korinttolaiskirje 14
        1 Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, mutta varsinkin profetoimisen lahjaa.
        2 Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä.
        3 Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi.
        4 Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa.
        5 Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin soisin teidän profetoivan; sillä profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva, ellei tämä samalla selitä, niin että seurakunta siitä rakentuu.

        Ja vaikka tuo nikki " Mvh J - K " väärin väittää, niin uudestisyntyneellä siis on Pyhä Henki, eikä armolahjojen saamisen tarvita mitään erityis "täyttymisiä" tai "hengen täyteyksiä" vaan Pyhä Henki ihmisessä riittää armolahjojen saamiseen !

        Olen itse saanut armolahjoja ilman mitään "täyteyksiä" tai "täyttymisiä", silä Totuus on se, että Henki jakaa niitä tarpeen / tahtonsa mukaan meille !

        1. Kor. 12:11 Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.

        Tiedoksesi siis se vielä, että Jumala haluaa jakaa kielillä puhumisen armolahjan !

        Mutta tulppana olemme me itse ja meidän oma epäuskomme.

        Joten ano Isältä Jeesuksen nimessä kielillä puhumisen armolahjaa, ja lisäksi Häneltä sitä, että Hän synnyttää sinussa Uskon sen saamiseen !

        Me kaikki tarvitsisimme sen armolahjan, kuten Paavali tuossa sanoi, oman Hengellisen elämämme ja vaelluksemme tueksi ja avuksi !

        Ole sinunattu !


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi:
      Maailmassa teillä on ahdistus!
      Mutta olkaa turvallisella mielellä! Minä olen voittanut maailman!

      Vain Apostoli Johannes kuoli normaalin kuoleman!
      Kaikki muut Apostolit MURHATTIIN!

      Meidän tulee kaiken tuskamme keskellä aina katsoa ristiinnaulittua Kristusta!

    • Anonyymi

      Herramme Jeesus Kristus murhattiin Ristiinnaulitsemalla!

      Stefanos oli ensimmäinen Marttyyri

      Miksi omalle tielle tulee niin paljon vastoinkäymisiä, selviää sitten kerran kun olemme Herran luona Taivaassa!

      Tulisi aina muistaa katsoa Ristiinnaulittua Herraamme!

      • Anonyymi

        Kaikki Jeesuksen apostolit Johannesta lukuunottamatta kuolivat marttyyreina. Johanneskin yritettiin (perimätiedon mukaan) upottaa kuumaan öljyyn, mutta hän ei kuollut! Hänet lähetettiin Patmos-saarelle vangiksi loppuelämäkseen. Siellä hän sai ilmestyksen ja kirjoitti Ilmestyskirjan.

        Alkuvuosien ja myöhempienkin aikojen marttyyrikuolemat vahvistivat Jumalan seurakuntaa. Kun pakanat näkivät kristittyjen uskon suuruuden, hekin kääntyivät. Ei minkään tyhjän lorun takia kukaan kärsi niitä hirveyksiä, mitä Rooma ja sen jälkeen siitä muodostettu roomalaiskatolinen pakanauskonto on uskoville aiheuttanut. Heitä on poltettu elävältä, revitty kappaleiksi, kidutettu saatanan kauheimmilla menetelmillä. He ovat saaneet palkkansa taivaassa. Ei ihminen omilla voimillaan pysty kestämään kidutuksessa. Junmalan pyhä henki antaa voimaa kestää loppuun asti.


    • Anonyymi

      Nuo kaikki tapahtui sapatin vuoksi. Kiihkojuutalaiset eivät hyväksyneet sem hylkäämistä.

      Nyt on eri ajat, eikä nuo kärsimykset enää päde ainakaan tappamisen osalta.

    • Anonyymi

      "Tiedostan, että olen tehnyt elämässä paljon väärin, mutta sitä en tiedosta miksi minulle ei tapahdu koskaan mitään hyvää?"

      Menestysteologi vastaisi, olet saamassa mitä itse profetoit itsellesi.

      Sananlaskut:
      10:31 Vanhurskaan suu kasvaa viisauden hedelmän, mutta kavala kieli hävitetään.

      12:14 Suunsa hedelmästä saa kyllälti hyvää, ja ihmisen eteen kiertyvät hänen kättensä työt.

      13:2 Suunsa hedelmästä saa nauttia hyvää, mutta uskottomilla on halu väkivaltaan.

      18:20 Suunsa hedelmästä saa mies vatsansa kylläiseksi, saa kyllikseen huultensa satoa.
      18:21 Kielellä on vallassansa kuolema ja elämä; jotka sitä rakastavat, saavat syödä sen hedelmää.

    • Anonyymi

      Paras on edessäpäin!

      Raamatun mukaan tämä "hetken" kestävä tuskan aika ei ole mitään verrattuna siihen kirkkauteen jonka saamme Herramme Jeesuksen Kristuksen Luona!

      • Anonyymi

        Niille, jotka menevät helvettiin, tämä maallinen elämä on lähin kokemus taivaasta, mitä heillä koskjaan tulee olemaan. Meille uskoville tämä on lähin kokemus helvetistä. Mitään tätä pahempaa meille ei koskaan enää tule.


    • Anonyymi

      Vedä kunnon viikon ryyppyputki jossain saksalaisessa ilotalossa n. kerran kuussa. Häipyvät huolet ja murheet ja hammasten kiristys! Ainakin mulla.

    • Anonyymi

      Ystäväni ihmetteli samaa, kunnes hän tajusi muuttaa elämänsä suuntaa, ja samalla hakeutua pois sellaisten ihmisten vaikutuspiiristä, jotka eivät kykene rakastamaan. Kenties terapeutista olisi apua tässä muutoksessa. Ystävälläni oli.

    • Anonyymi

      Sä et oo Suomijuntti mitään "kärsimystä" nähnyt tai semmoisesta edes kuullutkaan ;=))

      https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/03/image-88.png

    • Anonyymi

      helluntailaiset ovat taitavia tuhomaan muiden Kristittyjen erityisesti Luterilaisten Kristittyjen Avioliitot!

      Heidän hedelmistään te heidät tunnette!
      helluntailaiset tekevät saatanan tekoja!

      saatana on erilleen heittäjä ja rikkoja!

    • Anonyymi

      Oma uskovainen äitini kärsi noin 10 vuotta vakavasta MS-taudista mutta silti hän ei luopunut uskostaan ja pääsi vuosi sitten taivaan kotiin. Joidenkin uskovaisten elämä on täynnä sairautta, kärsimystä, köyhyyttä ja työttömyyttä. Jeesus sanoi että ensimmäiset tulevat viimeiseksi ja viimeiset ensimmäiseksi. Jeesus on totuus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      303
      2266
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2095
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1802
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1713
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1675
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1566
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1384
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      118
      1354
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1349
    Aihe