Lopetin hormoniehkäisyn muutama viikko sitten ja nyt muutaman päivän ajan nännini ovat olleet todella kovat ja melko arat. Ne ovat myös hieman suuremmat kuin yleensä. Voisiko johtua hormonimuutoksista? Vai kuuluvatko "tällaiset" oireet vain raskauden merkkeihin. Käytän kyllä muuta ehkäisyä, joten raskaus ei ole ainakaan suunnitelmissa.
nännit kivikovana koko ajan!
nänni
4978
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
nuolemaan nännejäsi!
Ihan oikeasti kiinnostaa mistä voisi johtua... Jos jollain on kokemusta tai tietoa, niin kiitos vastauksista etukäteen :)
Mun käsittääkseni kierron eri vaiheissa tissit voi olla kipeenä ihan ilman sen ihmeellisempää syytä! :D Joten älä huolehdi, kyllä ne normalisoituvat jossain vaiheessa... :) Toki jos olisi mahdollista, että olisit raskaana, niin tee testi.
älkää kiinniittäkö huomioo jokaseen pikkuseikkaan kiitos.