Osaisivatko Jehovan todistajat neuvoa?

Anonyymi-ap

Olen tyytymätön olemassa oleviin seurakuntiin, ajattelin kehittää omia palvontamuotoja. Miten esim. voisin hankkia ehtoollisleiväksi happamatonta leipää? Onko Raamatun lukeminen välttämätöntä? Monia muitakin kysymyksiä on herännyt.

12

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvitse olla happamatonta leipää, perusruisleivästä irtoaa jopa paremmin Peräilmaa. raamatun lukeminen ei ole välttämätöntä, samat asiat löytyy Aku Ankasta ja vanhoista Jalluista.
      Hienoa, että sinulla on herännyt kiinnostus oikeaa uskoa kohtaan, Kysy kaikin mokomin lisää, kookoo5-setä vastaan niin henkistytyneesti kuin vain osaa.

    • Anonyymi

      Onko henget istuttaneet sinuun demonin?

      • Ei toki . Minä olen demoni עֲזָאזֵל , teidän kielellä Azazel.


      • Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

        Ei toki . Minä olen demoni עֲזָאזֵל , teidän kielellä Azazel.

        אתה מדבר שטויות


      • Anonyymi kirjoitti:

        אתה מדבר שטויות

        לא HOHOHHOHOO, לא


    • Anonyymi

      Jehovan todistajat juuri tuolla alueella opastusta tarvitsevat! Vain Raamattu on oikea periaate. Mitää hallinto-elintä ei tarvita.

      • Anonyymi

        soopaa


    • Anonyymi

      "Miten esim. voisin hankkia ehtoollisleiväksi happamatonta leipää? "

      Kirkossa käytettäviä ehtoollisleipiä voi ostaa nettikaupasta. Löydät itsekin hakukoneella.

      Voit myös leipoa itse. Ne eivät todennäköisesti maistu paljon miltään, mutta jos haluaa ehtoollisella fiiilistellä happamattomalla leivällä, niin mikäpä siinä.

      Tosin ei kai sillä ole kovin suurta väliä, millaista leipä on? Leipä kuin leipä. Merkitys syntyy ehtoollisen asettamisen yhteydessä.

      • Anonyymi

        Raamatun pariin ja sassiin!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun pariin ja sassiin!!!!!!!

        "Ottakaa sitä te kaikki" sanoi Jeesus raamatussa.
        Jehovan todistajat näyttävät kaikille leipää ja viiniä, tyyliin:" katsokaa kaikki, mutta koskea ei saa." Jos sitten ottaa leipää ja viiniä, on se mitä todennäköisemmin mielenterveyspotilas.


    • Anonyymi

      Jehovat voisivat aloittajaa neuvoa tekemään parempia aloituksia..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2379
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe