Aaamupala voi olla aivan mikä tahansa mitä tykkää syödä.Itselläni se on aina täytekakkukahvit ja fasupalat kuten AINA ennenkin.(en syö mitään puuroja ja vellejä).
Laihduttavin aamupala
11
381
Vastaukset
- Anonyymi
Aamiainen onkin kuulemma päivän tärkein ateria....
- Anonyymi
MKH on aiemmin puhunut vain iltapäiväkakkukahveista, eli joku taas sotkee.
- Anonyymi
Saa sitä aamulla syödä puuronkin kakkukahvien lisäksi.
Puuro pitää hyvin verensokerin tasaisena tuntikausia ja kalorit nousee siitä VAIN 300 - Anonyymi
Syötkö laihduttavaa ruokaa? Syön VAIN laihduttavaa ruokaa kuten fasupaloja karkkia ja täytekakkua. En LIHOITTAVAA kuten juusto joka LIHOTTAA heti 2 kiloa. Mara dou suklaa ei myöskään lihoita mutta salmiakki lihoittaa koska se nostaa heti VERENPAINETTA.Lopetin salmiakin syönnin vanhat autot söin heti koko 500 g laatikon mutta kun lopetin niin verenpaine loppui kokonaan. Laihdutan edelleen jota olen tehnyt 45 vuotta.Minulla on paine päässä joka on laihtumisen merkki. Myös rautaa syön koska en ole saanut rautaa enään 30 een vuoteen.Kun syö rautaa mahassa tuntuu heti kova kierre että nyt laihtuu.
- Anonyymi
Aloin laihduttamaanhelposti. Syön aamu- ja iltapalana puurolautasellisen. Paino viikossa tippunut jo 1,3 kg
- Anonyymi
Nii kaksi muuta päivän ateriaa on sitten mitä ovat kunhan maltillisia.
- Anonyymi
Suklaakin laihduttaa. Syön levyn päivässä, 200g. Olen laihtunut 6 kiloa kuukaudessa. En syö mitään muuta, kyllä laihtuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suklaakin laihduttaa. Syön levyn päivässä, 200g. Olen laihtunut 6 kiloa kuukaudessa. En syö mitään muuta, kyllä laihtuu!
No puuro kyllä pitää nälän kurissa pitkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä laihdun aina kilon, kun syön suklaalevyn. Suklaa laittaa nesteet liikkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä laihdun aina kilon, kun syön suklaalevyn. Suklaa laittaa nesteet liikkeelle.
Juu. Suklaalevy aamupalaksi laihduttaa todella hyvin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374