Alkaa pää hajoamaan näihin tunteisiin. Pyörit mielessä koko ajan ja kohta on pakko saada tietää, että onko tämä vain omaa haihattelua, vai voisiko siinä olla jotain enemmän?
Pelkästään se, että kuulen sun äänen saa mut sijoiltaan ja tuntuu, että sanat sekoaa ja ajatus katkeaa.
En tiedä koska seuraavan kerran nähdään. Tää kaipaus on raastavaa.
Sille söpöimmälle miehelle
15
1133
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuosta oikein tunnista ketään. Paitsi mies pitää olla.
- Anonyymi
Mutta mies on ainakin omasta mielestään niin ihana, että pää hajoaa heh heh
- Anonyymi
SaMat sanat sinulle ihanuus!
- Anonyymi
No en ole söpö mielestäni, eli ei minulle miehelle, mutta voin samaistua tunteeseesi. 😔
- Anonyymi
Tuskin hänkään itse itseään määrittelee söpöksi. Nelikymppinen mies. Mutta mun silmissä on sitä. Ja niin paljon muutakin.
Mielessäni piirrän sormella kasvojen kaaria ja silittelen niskaa. 😍 Kun saisikin tehdä niin oikeasti... Oikeassa elämässä hädin tuskin uskallan katsoa häntä.
Mutta en tiedä miten avaisin pelin. Ei haluaisi tehdä asioista kiusallisia jatkossa, jos tunteet ovatkin yksipuolisia.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin hänkään itse itseään määrittelee söpöksi. Nelikymppinen mies. Mutta mun silmissä on sitä. Ja niin paljon muutakin.
Mielessäni piirrän sormella kasvojen kaaria ja silittelen niskaa. 😍 Kun saisikin tehdä niin oikeasti... Oikeassa elämässä hädin tuskin uskallan katsoa häntä.
Mutta en tiedä miten avaisin pelin. Ei haluaisi tehdä asioista kiusallisia jatkossa, jos tunteet ovatkin yksipuolisia.
Ap.Ootko vanhempi vai nuorempi vai samaa ikää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko vanhempi vai nuorempi vai samaa ikää
Aika samanikäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap.Kyllä S-mies on niin joviaali ettei tee asioista vaikeita vaikkette samoin tuntisikaan.
Luulin jo että olet eräs mutta et olekaan.
Kaikkea sitä tuleekin kuviteltua, tottakai olet ihastunut siellä toimiston puolella olevaan mieheen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap.Laita viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä.
En tiedä onko toivottua. Olisi kiusallista nähdä jatkossa, jos toista ei kiinnosta yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko toivottua. Olisi kiusallista nähdä jatkossa, jos toista ei kiinnosta yhtään.
Kumpikin vapaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin vapaita?
Itse nykyään kyllä, mutta miehestä en tiedä.
- Anonyymi
Mulla täysin samat fiilikset ja pää tässä alkaa sekoamaan että pääsisi puhumaan muuta kuin arkisia asioita 😔.
Vanhempaa miestä kohtaa on tunteita meidän katsekontaktia on jatkunut vuoden verran ja hymyilyä sekä hän on niin herrasmies ainakin minulle. Tapasin hänet miehen työpaikalla ihan sattumalta..- Anonyymi
Eroa ensin.
- Anonyymi
Olen täysin vapaa ihminen kyseisen miehen tapasin hänen työpaikalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1476822Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142508Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471720Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141401Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63976