On hyvin mahdollista että Suomi ajautuu sotaan venäjän kanssa. Varautukaa liikkumalla ja pitämällä kuntoanne yllä. Jos näin kävisi että maahamme hyökättäisiin tulisi venäjälle tehdä selväksi että sen lisäksi kun puolustamme rajojamme, valtaamme uusia pohjoisesta. Yhteyttä jäämereen tarvitaan. Puolustuksellisestikin olisi Suomelle eduksi omistaa maat vienanmereltä laatokkaan ja sieltä Pietariin. venäjän yhteys suomenlahteen tulisi myös katkaista ensitilassa.
Suomalaisten olisi hyvä varautua sotaan
9
400
Vastaukset
- Anonyymi
Yrittääkö nyt vihollinen katkaista Suomen kapeimmasta kohti niin kuin aikoinaan Raatteen taisteluissa? Mikä on asiantuntijan mielipide.
- Anonyymi
Sodassa sitten nähdään missä taistellaan.
- Anonyymi
Raatteella on venäläinen yksityistie ja ampumarata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raatteella on venäläinen yksityistie ja ampumarata.
Itärajalla on myös venäläisiä jotka osaa englantia.
- Anonyymi
Tällaisten typeryksien johdolla tosiaan voidaan ajautua vaikka sotaan.
Pressa joka ei edes vastaa puhelimeen on typerys - Anonyymi
Jos Venäjä tänne hyökkää, niin Suomi on itse syypää sotaan. Suomi on kerjäämällä kerjännyt ja kaikin tavoin ärsyttänyt Venäjää kaikilla ärsykkeillä.
- Anonyymi
Venäläinen on hyvä ja perääntyy.
- Anonyymi
Ei kiinnosta sotiminen eikä kuntoilu. Menen pakoilaiseksi jonnekin kylpylään ulkomaille. Jos käy hyvin jään sinne sodan loputtuakin, jos sattuu kaunotar jäämään haaviin ja rikas sellainen.
- AnonyymiUUSI
Ruskea talo?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294