Olen nyt testannut tämän asian,siitä ei ole netissä mitään tarkkoja tietoja.
Yläpaineeni nousi jo toisena päivänä noin 10 pykälää kun söin illalla aterian jossa suolaa noin 3 grammaa.
Se laski noin kolmessa viikossa lukemaan 115- 127 kun söin suolaa VAIN 2-3 grammaa päivässä.
Ja nyt se on 127-135 eli noin 10 pykälää.
Kuinka paljon yksi suolainen ateria nostaa verenpainetta
8
256
Vastaukset
- Anonyymi
Pate mustajärvellä verenpainetauti.Se tekee ihmisen työkyvyttömäksi.Tämä oli laulamisen lopettamisen todellinen syy.Ei pysty laulamaan vaikka ottaa verenpainelääkkeet.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0ea526-f0ab-49dd-ae96-8a5f29377b0a- Anonyymi
Myös viina tekee työkyvyttömäksi.
- Anonyymi
Vuosien tupakointi ja kännääminen saattaa vaikuttaa asiaan....
- Anonyymi
Oletko mitannut kuinka paljon tuntien pyöräily nostaa verenpainetta?
- Anonyymi
Liikuntasuorituksen jälkeen verenpaine laskee useamman tunnin ajaksi.
- Anonyymi
Liikunta laskee verenpainetta.
- Anonyymi
Jospa vähän faktaa suolan yhteydestä verenpaineeseen.
Liika suola ei nosta automaattisesti verenpainetta vaan pitää olla verenpainetauti.
Suolan vähentäminen pienentää verenpainetautia sairastavan verenpainetta.
Tervellä ihmisellä suola ei juurikaan vaikuta verenpaineeseen.
Sama vaikutus verenpainetta sairastavalla on jos vähentää tupakointia tai vähentää ylipainoa.
Suolaa syövä ei sairastu suolan takia verenpainetautiin kuten sokeria syövä ei sairastu sokeritautiin.
Myös ihmisen tarvitsema suolan määrä ei ole vakio, hikoilu ja ruumiillinen työ tai urheilu vaatii moninkertaisen suolamäärän verrattuna löhöilijään.- Anonyymi
Suola ei ole mikään terveystuote, riittää että saa minimimäärän. Pelkkää haittaa sen jälkeen.
Minimitarve ja optimi on välillä 1,5 - 5 g/vrk.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374