Sinä olet tärkeä

Anonyymi-ap

Herätät minussa kunnioitusta. Kiehdot minua. En oikein saa kiinni sinusta. Ehkä juuri siksi. Aistin että sinäkin pidät minusta. Vetovoima on ollut alusta alkaen molemminpuolinen. Erikoinen. Merkityksellinen. Meissä on paljon samaa, mutta et välttämättä ole nähnyt sitä. Olen usein mysteeri ihmisille. Avoin, mutta en sitä kuitenkaan. Samanlaista kärsimystäkin meillä ehkä on ollut.. Jostain syystä olet todella tärkeä minulle, mutta sen sanominen ääneen tuntuisi sopimattomalta.

112

3133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oh the spring of life

      • Anonyymi

        kevättähän se taisi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kevättähän se taisi olla

        Voi elämän kevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi elämän kevät.

        kevättähän se oli


    • Anonyymi

      Kannattaa kertoa se hänelle. Jos hoidat asian tyylikkäästi, et häviä mitään.

    • Anonyymi

      Ehkä mies rohkaistuu lähentymään sinua, jos pystyt näyttämään hieman enemmän mitä tunnet.

      • Anonyymi

        Tuskin edes ajattelee naisesta mitään erityistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin edes ajattelee naisesta mitään erityistä.

        Ei varmaan, olen jo luovuttamassa asian suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan, olen jo luovuttamassa asian suhteen.

        Älä noin sano. 😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä noin sano. 😪

        Kyllä olen miettinyt että hänellä olisi ollut monta paikkaa toimia ja vastata asioihin eri tavoin. Ei minulla ole hänelle mitään väliä, kunhan härnää välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen miettinyt että hänellä olisi ollut monta paikkaa toimia ja vastata asioihin eri tavoin. Ei minulla ole hänelle mitään väliä, kunhan härnää välillä.

        Okei, ohi sitten. 😪


    • Tämmöiset ihania kolahduksia kun ratakset lyö yhteen se syvä tunne ja kiintymys onhan se aivan sanoin kuvaamatonta kaunista.

    • Anonyymi

      Samoin ajattelen eräästä naisesta.

      • Anonyymi

        Miksi ääneen sanominen tuntuisi sopimattomalta?


    • Anonyymi

      Näihin vastaan aina samalla tavalla. Ajattelen samoin eräästä naisesta ❤️

      • Anonyymi

        Sama sinulle: Miksi ääneen sanominen tuntuisi sopimattomalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama sinulle: Miksi ääneen sanominen tuntuisi sopimattomalta?

        Pelästyy ehkä minua eikä halua olla tekemisissä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelästyy ehkä minua eikä halua olla tekemisissä..

        No silläpä se selviäisi... Voisit jatkaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelästyy ehkä minua eikä halua olla tekemisissä..

        Ootko tällä hetkellä tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelästyy ehkä minua eikä halua olla tekemisissä..

        Pelästyy? Tekosyyltä kuulostaa minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tällä hetkellä tekemisissä?

        Olen tekemisissä. En halua menettää sitä, vaikka uskaltaisinkin kertoa. En usko mahdollisuuksiin olla hänelle mitään enempää. Eikä kannata väittää vastaan, kun täällä ei kukaan tiedä tilanteita tai millaisia olemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tekemisissä. En halua menettää sitä, vaikka uskaltaisinkin kertoa. En usko mahdollisuuksiin olla hänelle mitään enempää. Eikä kannata väittää vastaan, kun täällä ei kukaan tiedä tilanteita tai millaisia olemme.

        Eli esteet tulevat sinun puoleltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli esteet tulevat sinun puoleltasi.

        En usko että voisi minua rakastaa. En puhunut esteistä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että voisi minua rakastaa. En puhunut esteistä mitään.

        Kannattaa yrittää jollain tavalla ottaa selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa yrittää jollain tavalla ottaa selvää.

        Merkkejä hänestä etsin aina kun mahdollista. Vaikea vaan uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkkejä hänestä etsin aina kun mahdollista. Vaikea vaan uskoa.

        Mikä merkki olisi hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkkejä hänestä etsin aina kun mahdollista. Vaikea vaan uskoa.

        Jos koet, että olette liian erilaiset, niin ehkä kummankin pitäisi joko muuttua tai hyväksyä toinen sellaisena kuin on.


    • Anonyymi

      Vanhoja olemme ja viisaita...

    • Anonyymi

      Vaikea sopeutua nykyaikaan ellei anna mennä vaan.

    • Anonyymi

      Onko ap nainen?

      • Anonyymi

        ei. eikä tuo teksti minun ole

        t.ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei. eikä tuo teksti minun ole

        t.ap

        Sama mies. Feikki👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei. eikä tuo teksti minun ole

        t.ap

        Sivusta
        Saako tulla tarkastamaan?


    • Anonyymi

      Ajattelen täysin vastaavasti V-miehestä. :)

      • Anonyymi

        Vesa?


      • Anonyymi

        Mistä päin, missä näet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesa?

        Pelkäätkö, että on sama mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö, että on sama mies?

        Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta tämä.

        mä voi tietää kuka sulla on mielesä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä voi tietää kuka sulla on mielesä!

        No kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin, missä näet?

        Suomineidon kapein kohta.


      • Anonyymi

        Sama täällä ja myös V-mies. Luvattiin mennä keskenään naimisiin, jos ei olla neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä menty jonkun toisen kanssa vielä naimisiin. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ja myös V-mies. Luvattiin mennä keskenään naimisiin, jos ei olla neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä menty jonkun toisen kanssa vielä naimisiin. 😉

        Minä tein ihan saman lupauksen joskus varmaan 13-14-vuotiaana naapurin pojan kanssa! 😂 Hän meni ennen nelikymppisiä naimisiin tosin, mutta minä en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tein ihan saman lupauksen joskus varmaan 13-14-vuotiaana naapurin pojan kanssa! 😂 Hän meni ennen nelikymppisiä naimisiin tosin, mutta minä en.

        (Ihan sivusta tulin huikkaamaan tuon.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tein ihan saman lupauksen joskus varmaan 13-14-vuotiaana naapurin pojan kanssa! 😂 Hän meni ennen nelikymppisiä naimisiin tosin, mutta minä en.

        Onhan tuossa ikäeroa tuolloin ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ja myös V-mies. Luvattiin mennä keskenään naimisiin, jos ei olla neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä menty jonkun toisen kanssa vielä naimisiin. 😉

        😳😳tällainen lupaus tehtiin erään naisen kanssa aika kauan sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesa?

        Ei ole kovin fiksua julkaista täällä ihmisten nimiä. Todennäköisesti osuu harhaan kuitenkin. Jotenkin epäkorrektia, ei-aikuisen käytöstä tuo tuollainen ja tämä on anonyymi-palsta. Kunnioittakssnme siis kaikkien anonyymiteettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kovin fiksua julkaista täällä ihmisten nimiä. Todennäköisesti osuu harhaan kuitenkin. Jotenkin epäkorrektia, ei-aikuisen käytöstä tuo tuollainen ja tämä on anonyymi-palsta. Kunnioittakssnme siis kaikkien anonyymiteettiä.

        Oletko ihan tosissasi? Etunimi julkisella palstalla? Anonymiteetti? Neulalla heinäsuovassa on varmaan tukalat oltavat. Herätys!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan tosissasi? Etunimi julkisella palstalla? Anonymiteetti? Neulalla heinäsuovassa on varmaan tukalat oltavat. Herätys!!!

        Siksi juuri ihmittelen, että miksi julkaistaan nimiä, kun et sitä oikeaa tavoita. Siis jotenkin niin kamalan alkeellista käyttöä täällä ihmisten oikeita nimiä. Omaa ei kyllä vahingossakaan mainita. Et ymmärtänyt yhtään sitä, mitä koitin viestittää sillä nimien laitolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi juuri ihmittelen, että miksi julkaistaan nimiä, kun et sitä oikeaa tavoita. Siis jotenkin niin kamalan alkeellista käyttöä täällä ihmisten oikeita nimiä. Omaa ei kyllä vahingossakaan mainita. Et ymmärtänyt yhtään sitä, mitä koitin viestittää sillä nimien laitolla.

        Se on sinun mielipiteesi ja en sitten varmaan ymmärtänyt. Itse en näe mitään pahaa jos etunimen laittaa, on niitä etunimiä paljon muuallakin palstalla. Taitaa sulla olla joku oma juttu tuossa takana ja juuri tuon nimen kanssa. Vaikka tiedän todennäköisyydet niin silti minua jäi mietityttämään tuo edellinen juttu lupauksesta, se näistä niin jänniä tekeekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun mielipiteesi ja en sitten varmaan ymmärtänyt. Itse en näe mitään pahaa jos etunimen laittaa, on niitä etunimiä paljon muuallakin palstalla. Taitaa sulla olla joku oma juttu tuossa takana ja juuri tuon nimen kanssa. Vaikka tiedän todennäköisyydet niin silti minua jäi mietityttämään tuo edellinen juttu lupauksesta, se näistä niin jänniä tekeekin.

        Pikku lisäys vielä. En ole Vesa, jos se helpottaa. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku lisäys vielä. En ole Vesa, jos se helpottaa. 👍

        Ville on hän jota kaipaan nykyisin, ei tarvitse Vesa sekoilla. Alkuperäinen aloitus oli ihan eri henkilölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ville on hän jota kaipaan nykyisin, ei tarvitse Vesa sekoilla. Alkuperäinen aloitus oli ihan eri henkilölle.

        Hänenkö kanssa teit lupauksen? Kerro vähän lisää? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänenkö kanssa teit lupauksen? Kerro vähän lisää? 😊

        En ole luvannut hänelle mitään, nuo lupaajat ja Vesan ehdottelija oli sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole luvannut hänelle mitään, nuo lupaajat ja Vesan ehdottelija oli sivusta.

        Joo, tässä on jo aika monta vastailijaa: 2 kaipaa V-miestä, 2 kaipaa nimellä ja sitten joku muu. Kannattaa varautua siihen, että ihmiset ei roiku täällä kellon ympäri vaan seuraava vastaus todennäköisesti on jo joltain toiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳😳tällainen lupaus tehtiin erään naisen kanssa aika kauan sitten...

        Hän oli kyllä kuulema tehnyt saman lupauksen toisenkin naisen kanssa, mutta eiköhän se ollut joku muu, kun lopulta löytyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli kyllä kuulema tehnyt saman lupauksen toisenkin naisen kanssa, mutta eiköhän se ollut joku muu, kun lopulta löytyi.

        Selvä juttu, sitten en ole (yllätys) oikea V. Tein sen aikanaan vain yhden naisen kanssa, taidettiin bongata se yhdestä sarjasta silloin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä juttu, sitten en ole (yllätys) oikea V. Tein sen aikanaan vain yhden naisen kanssa, taidettiin bongata se yhdestä sarjasta silloin..

        Joo, näin hänet sattumalta joskus 30+++ vuotiaana ja muistutin asiasta. Hän kysyi, että oliko tehnyt minunkin kanssa sellasen sopimuksen, koska oli tehnyt sen myös toisen naisen kanssa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesa?

        Vesa Oulusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesa Oulusta?

        Koivuniemen herra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomineidon kapein kohta.

        Oulu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulu?

        Niin se saattaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomineidon kapein kohta.

        Kilpisjärvi.


    • Anonyymi

      Osataan toki on koulutusta kaikkea likaakin.

    • Anonyymi

      Onko tämä naiselle vai miehelle?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä on palstalle.

        t.ap

        tässä linkki alkuperäiseen

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17410277/sina-olet-tarkea

        Vanha aloitus on minun tekemä. Olen päässyt hänestä yli kun en enää näe ollenkaan.. kai minä sitten rakastan kaikkia kun taas olen tässä tilassa tai avioliittoni on vain edelleen samassa pysähtyneisyyden tilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha aloitus on minun tekemä. Olen päässyt hänestä yli kun en enää näe ollenkaan.. kai minä sitten rakastan kaikkia kun taas olen tässä tilassa tai avioliittoni on vain edelleen samassa pysähtyneisyyden tilassa.

        Olet päässyt hänestä yli. Asia kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha aloitus on minun tekemä. Olen päässyt hänestä yli kun en enää näe ollenkaan.. kai minä sitten rakastan kaikkia kun taas olen tässä tilassa tai avioliittoni on vain edelleen samassa pysähtyneisyyden tilassa.

        Puolisollesiko kirjoitus oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha aloitus on minun tekemä. Olen päässyt hänestä yli kun en enää näe ollenkaan.. kai minä sitten rakastan kaikkia kun taas olen tässä tilassa tai avioliittoni on vain edelleen samassa pysähtyneisyyden tilassa.

        Mitä järkeä linkata kirjoitus uudelleen, jos kerran olet päässyt jo hänestä yli? Oletko vai valehteletko? Jos kirjoitat muulle kuin puolisollesi, niin miksi et sitten eroa, jos avioliittosi on pysähdyksissä? Ihmettelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä linkata kirjoitus uudelleen, jos kerran olet päässyt jo hänestä yli? Oletko vai valehteletko? Jos kirjoitat muulle kuin puolisollesi, niin miksi et sitten eroa, jos avioliittosi on pysähdyksissä? Ihmettelen.

        Olen välitilassa jumissa, en kirjoittanut miehelleni tätä. Minulla riittää rakkautta hänellekin. Joku voi tuomita, minun ystävät ovat sitä mieltä että pitäisi erota jos mieheni jatkaa samaa linjaa. En itse näe miestäni niin huonona ihmisenä kuin muut. Olen vähän kahden vaiheilla, mitä tehdä asioille. Olen kuulemma kontrollin alla ja persoonani on puristettu kadoksiin tai olen muuttunut. Poden pientä yksinäisyyttä kun kukaan ei soita tai käy enää kylässä, koska mieheni tekee selväksi heille että se on perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen välitilassa jumissa, en kirjoittanut miehelleni tätä. Minulla riittää rakkautta hänellekin. Joku voi tuomita, minun ystävät ovat sitä mieltä että pitäisi erota jos mieheni jatkaa samaa linjaa. En itse näe miestäni niin huonona ihmisenä kuin muut. Olen vähän kahden vaiheilla, mitä tehdä asioille. Olen kuulemma kontrollin alla ja persoonani on puristettu kadoksiin tai olen muuttunut. Poden pientä yksinäisyyttä kun kukaan ei soita tai käy enää kylässä, koska mieheni tekee selväksi heille että se on perseestä.

        Enkä ole tätä itse linkannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ole tätä itse linkannut.

        Älä hyvä ihminen anna elämäsi mennä ohi. Mitä pitempään mietit ja vuodet kuluvat, sitä ikävämpää on, kun mietit, että olisit voinut olla täysin päinvastaisessa suhteessa. Toivottavasti rohkeus irrota löytyy! Se on ensin synkkää ja surullista, mutta parempi elämä alkaa heti. Kaikkea hyvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet päässyt hänestä yli. Asia kunnossa.

        Anu s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anu s

        Tappi.


    • Anonyymi

      Eli tunteet molemminpuoliset, mutta mitään ei kuitenkaan tule tapahtumaan? Niin minä tuon luen.

      • Anonyymi

        näin se elämässä tuppaa menemään , eli luit varmaan ihan oikein


    • Anonyymi

      Söin rasian dnaata kerralla. Haittaakse linjoi...

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️ olet rakas ihana ja tärkeä mies!

      • Anonyymi

        Ja ei vapaa


    • Anonyymi

      Tämä vanhempi nainen kyllä tuntee samoin häntä vanhempaa miestä kohtaan ❤️
      Tule ja lähesty vihdoin. Olemmehan jo kauan sitä odottaneet.

      • Anonyymi

        Samoin sanoin, naiselle.


    • Anonyymi

      Jaaha. Huokaus.

    • Voisin kirjoittaa aivan samoin hänestä.

    • Anonyymi

      Vanhoja ollaan olen lukenut jopa Päätalon kirjoja

    • Anonyymi

      Tykkään autoista

      • Anonyymi

        Fiat 650 on kiva :)


    • Anonyymi

      Taitaa joku nyt vähän härnätä palstalaisia

      • Anonyymi

        ”Hiukan”. Näin päättelin myös.


    • Anonyymi

      Sinä myös minussa

    • Anonyymi

      En pidä näistä aloituksistasi. En yhtään.

      • Anonyymi

        Ne on olleet vain tunteen purkauksia, vaikea käsittää että siitä on jo 2 vuotta. Jännä nähdä näenkö häntä enää koskaan missään josta kirjoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on olleet vain tunteen purkauksia, vaikea käsittää että siitä on jo 2 vuotta. Jännä nähdä näenkö häntä enää koskaan missään josta kirjoitin.

        Et varmaankaan näe ,koska häntä ei pian ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaankaan näe ,koska häntä ei pian ole.

        En usko siihen ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaankaan näe ,koska häntä ei pian ole.

        Mitenniin häntä ei pian ole?onko hän kuolemassa?


    • Anonyymi

      Pidän Naisista... Mutten kiimaisista narttukoirista! Mutta sanon vielä, että niitä naisia jota haluan elämääni on vain yksi joka on päivittäin mielessäni ja ravistaa miestä aivan liikaa... Olet todellakin muuttanut elämäni suunnan ja menen kylläkin sitä kohti ja en pelkää mitään tai ketään. Odotan sitä suurta myrskyä milloin kokisin sen uskottaman tunnevirran jolloin näkisin sinut kauniissa mekossasi vierelläni Taivaan salissa

      • Anonyymi

        Toivon sinulle onnea.


      • Anonyymi

        Tuskin olet aloittajan kuvailema henkilö. Kuulostat täysin päinvastaiselta.


      • Anonyymi

        Jaloa, kypsyyttä osoittavaa, että pystyt ajattelemaan noin kauaskantoisesti. Itse en valitettavasti enää pysty, vaikka olen vahvasti taistellut. Haluaisin hänet, A-miehen vierelleni jo tässä maailmassa. Uskon, että meille on jo annettu viisautta, ja täydentäisimme toisiamme. Liekki olisi kyllä roihuava.


    • Anonyymi

      Anteeksi Ystäväni... Lopetan tälle iltaa. Nuku hyvin Enkeli

      • Anonyymi

        Nuku sinäkin hyvin.


    • Anonyymi

      Kyllä minä aloituksen ymmärsin. Muistutat erästä ihmistä. Mietin aina, miksi hän selitti minulle kuin lapselle asioita. Kaikki on päivänselvää. Tiedän tarkalleen labyrinttini monet mutkat ja sinun vastauksesi itsellesi.
      Et vieläkään käsitä, että naisena tarvitsee vain jakaa tunteitaan, ei vastauksia. Oikeastaan.
      Kaikki on niin helppoa ratkaista, kai minä sen tiedän. Laulun sanat kuvastavat sitä ristiriitaa, mitä ihmisen mieli saa aikaiseksi. En kai minä nyt kuvitellut sinun sitä kirjoittaneen tai siitä katkelmia ottaneen. Pyhä Sylvi. Olet sinä niin älykäs.

      Tämä on suurinta idiotismia ikinä koko tunteiden kirjo täällä

      • Anonyymi

        Väärään ketjuun tuli 🤓 ups!


    • Anonyymi

      No kiva kuulla juu mä oon samoilla linjoilla sunkanssasi että ollaan samanlaisia mulla vain on isot tunteet sua kohtaan ja siks suutahdan välillä

      • Anonyymi

        Aloitus on miehelle. Tai mistään tiedän jos joku joka tämän nosti uudelleen pöydälle on ajatellut naista. Minä ajattelen vain Villeä nykyään.


    • Anonyymi

      Voi eino leino ruuneperi mitä himpuukia, putosin😂😂

    • Anonyymi

      Pidetään sordiinoa ; )

      • Anonyymi

        Luontaisesti ei ihan helpoin rasti.


    • Anonyymi

      Kirjoitat näitä vaan että saat kehua itseäsi ja kertoa itsestäsi. Olet varmaan narsist1.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe