Mietin tuota oikea juttua

Anonyymi-ap

Kivaa iltaa ystävälle tein uuden.

306

1751

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli jo aika pitkä ketju tuo aikaisempi. Vähän pelottaa moni juttu ja mietin asioita. Mietin tuleeko mistään mitään.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyviä pohdintoja. Uskon et myös sen oikean kohdalla sen vaan jotenkin tuntee. Kuten se vaikken tunne sinua niin jotenkin vaan tunnen et olet samanlainen ja paras ystävä. Tai tiesin siis ennen kuin tunnettiin toisistamme mitään.

        Kuten myös sen vain jotenkin tiesi kun alettiin jutella että oli jotain samaa. Mutta kai naiseesi sopii nuo pohdinnat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää oli hyviä myös. Nuo sopisi suhunkin mitä ajattelen susta :D mikä sua pelottaa?

        Paras ystävä nyt vaan on sellainen että tähän asemaan ei oikein pääse jos ei mikään noista osu. :D vähän kaikki jutut käy mielessä kun tuon edellisen kanssa joutuu vääntämään kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten myös sen vain jotenkin tiesi kun alettiin jutella että oli jotain samaa. Mutta kai naiseesi sopii nuo pohdinnat?

        Sopii ne häneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras ystävä nyt vaan on sellainen että tähän asemaan ei oikein pääse jos ei mikään noista osu. :D vähän kaikki jutut käy mielessä kun tuon edellisen kanssa joutuu vääntämään kaikesta.

        Minkälaiset jutut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii ne häneen

        Sitten pidät hänestä hyvin kiinni. Olet kyllä onnekas kun olet sellaisen kohdannut. Jos hän tekee sinusta paremman ihmisen ja tukee sinua kaikessa. Suhteessa kaikki toimii ja kommunikaatio. Ja että toista kunnioittaa omana itsenään. Toinen antaa enemmän kuin ottaa. Luulisin teillä olevan hyviä hetkiä ja kaikki toimii sitten hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten myös sen vain jotenkin tiesi kun alettiin jutella että oli jotain samaa. Mutta kai naiseesi sopii nuo pohdinnat?

        Mä vaan en kehtaa liikaa siitä puhua jos vaikka ajattelet etten sitten haluisi olla ystäväsi enää tai jotain sanon et menee hyvin naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pidät hänestä hyvin kiinni. Olet kyllä onnekas kun olet sellaisen kohdannut. Jos hän tekee sinusta paremman ihmisen ja tukee sinua kaikessa. Suhteessa kaikki toimii ja kommunikaatio. Ja että toista kunnioittaa omana itsenään. Toinen antaa enemmän kuin ottaa. Luulisin teillä olevan hyviä hetkiä ja kaikki toimii sitten hyvin.

        Ihan kun et tarkottaisi tuota 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaiset jutut?

        En niitä tähän avaa mutta joutuu kaikkea pskaa tekemään vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kun et tarkottaisi tuota 🫤

        Tarkoitan jokaista sanaa. Miksi koet etten tarkoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan en kehtaa liikaa siitä puhua jos vaikka ajattelet etten sitten haluisi olla ystäväsi enää tai jotain sanon et menee hyvin naisen kanssa.

        Miksi en olisi ystäväsi jos teillä menee suhteessa hyvin? Ihan pöpö puhetta. Toivon sinulle vain onnea ja hyvää oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kun et tarkottaisi tuota 🫤

        En tiedä teidän suhteesta paljoa yhtään ja siksi on vaikea sanoa juuri teille sopivasti tuota. Mutta luulisin niin mitä sanoin on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kun et tarkottaisi tuota 🫤

        Onpa ikävä jos koet sen niin kun tarkoitan kaikkea. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävä jos koet sen niin kun tarkoitan kaikkea. :(

        Vielä sanon kyllä

        Jos riitän

        Älä veivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävä jos koet sen niin kun tarkoitan kaikkea. :(

        Ajattelin vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vaan

        No kun tarkoitin sitä. Miksi en tarkoittaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vaan

        Olen oikeasti onnellinen jos teillä menee hyvin. Olisipa itselläkin ollut parempi suhde ja tosi pitkään meni ennen kuin tajusin asian. Huomaisit minusta sen että olen ihan tosissani iloinen puolestasi jos sanoisin sinulle nämä asiat kasvotusten. Täällä on vain tönkköjä kirjaimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan en kehtaa liikaa siitä puhua jos vaikka ajattelet etten sitten haluisi olla ystäväsi enää tai jotain sanon et menee hyvin naisen kanssa.

        Miten meidän ystävyys olisi mitenkään este teidän suhteelle? Miksi en haluaisi olla ystäväsi vaikka olet suhteessa missä kaikki toimii? On minulla useampi varattu kaveri ja olen niiden kanssa kaveri vaikka ovatkin suhteessa muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikeasti onnellinen jos teillä menee hyvin. Olisipa itselläkin ollut parempi suhde ja tosi pitkään meni ennen kuin tajusin asian. Huomaisit minusta sen että olen ihan tosissani iloinen puolestasi jos sanoisin sinulle nämä asiat kasvotusten. Täällä on vain tönkköjä kirjaimia.

        Ehkä minäkin löydän joskus sielunkumppanini. Ehkä se tulee vastaan jossain töissä tai muualla. Sen kanssa voisi olla yhtä hyvä suhde kuin teilläkin on. Ehkä voisin sen kanssa sitten toteuttaa haaveitani, mahdollisesti jotain lemmikkiä ja perhettä ja yhdessä jossain oltaisiin. Ehkä sekin haluaisi kokea asiota ja nähdä ja olisi kiinnostunut minun asioistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä minäkin löydän joskus sielunkumppanini. Ehkä se tulee vastaan jossain töissä tai muualla. Sen kanssa voisi olla yhtä hyvä suhde kuin teilläkin on. Ehkä voisin sen kanssa sitten toteuttaa haaveitani, mahdollisesti jotain lemmikkiä ja perhettä ja yhdessä jossain oltaisiin. Ehkä sekin haluaisi kokea asiota ja nähdä ja olisi kiinnostunut minun asioistani.

        En mä tiedä kokeeko se nainen et olen sielunkumppani. Tai kokeeko hän et olen oikea hänelle. Voihan se olla et olen liian outo ja hänkin löytää paremman niinku edellinenki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiedä kokeeko se nainen et olen sielunkumppani. Tai kokeeko hän et olen oikea hänelle. Voihan se olla et olen liian outo ja hänkin löytää paremman niinku edellinenki.

        Miksi hän olisi kanssasi jos ei kokisi niin. Tuskin olet liian outo. Veikkaan ettei hän sinua parempaa ja tunnollisempaa miestä löydä muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikeasti onnellinen jos teillä menee hyvin. Olisipa itselläkin ollut parempi suhde ja tosi pitkään meni ennen kuin tajusin asian. Huomaisit minusta sen että olen ihan tosissani iloinen puolestasi jos sanoisin sinulle nämä asiat kasvotusten. Täällä on vain tönkköjä kirjaimia.

        Tuli vain sellainen tunne kun luettelit niitä asioita ettet uskoisi niin voivan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä minäkin löydän joskus sielunkumppanini. Ehkä se tulee vastaan jossain töissä tai muualla. Sen kanssa voisi olla yhtä hyvä suhde kuin teilläkin on. Ehkä voisin sen kanssa sitten toteuttaa haaveitani, mahdollisesti jotain lemmikkiä ja perhettä ja yhdessä jossain oltaisiin. Ehkä sekin haluaisi kokea asiota ja nähdä ja olisi kiinnostunut minun asioistani.

        Jään toivomaan tätä ja uskon että jossain vaiheessa sellaisen kohtaan. Minulle riittäisi ihan joku sellainenkin joka joskus huomioisi minua. Tai siis aika vähällä pärjään mutta se että kunnioittaisi minua suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vain sellainen tunne kun luettelit niitä asioita ettet uskoisi niin voivan olla.

        Uskon niiden olevan mutten tiedä kun en oikein tiedä teidän suhteesta mitään. Mutta siis uskon kyllä kaikkeen että teillä on hyvä suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jään toivomaan tätä ja uskon että jossain vaiheessa sellaisen kohtaan. Minulle riittäisi ihan joku sellainenkin joka joskus huomioisi minua. Tai siis aika vähällä pärjään mutta se että kunnioittaisi minua suhteessa.

        Eiköhän sellainen löydy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon niiden olevan mutten tiedä kun en oikein tiedä teidän suhteesta mitään. Mutta siis uskon kyllä kaikkeen että teillä on hyvä suhde.

        Sanoit silloin että se nainen voisi olla sielunkumppanisi jos sellaista on. Ja olet joskus kertonut että teillä on paljon läheisyyttä ja että teette paljon yhdessä asioita mistä molemmat tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit silloin että se nainen voisi olla sielunkumppanisi jos sellaista on. Ja olet joskus kertonut että teillä on paljon läheisyyttä ja että teette paljon yhdessä asioita mistä molemmat tykkää.

        Sekin että olette yhdessä käyneet syömässä ja se nainenkin on varmasti halunnut lähteä mukaan on jo paljon. Minulla usein oli niin ettei toista kiinnostanut lähteä kanssani mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin että olette yhdessä käyneet syömässä ja se nainenkin on varmasti halunnut lähteä mukaan on jo paljon. Minulla usein oli niin ettei toista kiinnostanut lähteä kanssani mihinkään.

        Niin kyllä. Varmasti moni mies lähtisi kanssasi syöämään mielellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä. Varmasti moni mies lähtisi kanssasi syöämään mielellään.

        En tiedä olisinko vain joku outo tyyppi niille ja kun en halua usein kertoa kaikkea heti aluksi ellen ole varma siitä ihmisestä. Ehkä sen pitäisi kuitenkin tapahtua jotenkin että näkee useasti jossain ja sen jälkeen kun toista jotenkin tietää niin sitten juttelisi. Ja siitä se lähtisi kuten teilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olisinko vain joku outo tyyppi niille ja kun en halua usein kertoa kaikkea heti aluksi ellen ole varma siitä ihmisestä. Ehkä sen pitäisi kuitenkin tapahtua jotenkin että näkee useasti jossain ja sen jälkeen kun toista jotenkin tietää niin sitten juttelisi. Ja siitä se lähtisi kuten teilläkin.

        Niin tietysti. Tai siis itse en oikein mitenkään muuten voiskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietysti. Tai siis itse en oikein mitenkään muuten voiskaan.

        Miten niin et voisi? Olit siellä tinderissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et voisi? Olit siellä tinderissäkin.

        No ei se tarkota kai et kertoisin kaiken siellä 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se tarkota kai et kertoisin kaiken siellä 🫤

        Niin tietenkin eihän siellä kaikkien kanssa ihan kaikkeen jutteluun pääsekään. Ja tuskin irl jos menisi syömään jonkun kanssa ja kokisi ettei oikein sytytä tai kipinöi.


      • Anonyymi

        Toivottavasti en pilannut sinun iltaasi kun kysyin asioita. Ehkä yritän itsekin vain miettiä samalla mikä olisi itselle hyvä suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti en pilannut sinun iltaasi kun kysyin asioita. Ehkä yritän itsekin vain miettiä samalla mikä olisi itselle hyvä suhde.

        Et pilannut jäin vaa miettimään mitä tuolla tinderillä meinasit? Ajattelitko et olen jotenkin "kevytkenkäinen"?

        Tuli mieleen et hyvästä suhteesta voi varmaan sanoa et siinä ei paljon mieti noita asioita. Et onkp suhde nyt hyvä jne. Vaan sitä vaan uppoutuu siihen ja kaikki on hyvin luonnolliata ja helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pilannut jäin vaa miettimään mitä tuolla tinderillä meinasit? Ajattelitko et olen jotenkin "kevytkenkäinen"?

        Tuli mieleen et hyvästä suhteesta voi varmaan sanoa et siinä ei paljon mieti noita asioita. Et onkp suhde nyt hyvä jne. Vaan sitä vaan uppoutuu siihen ja kaikki on hyvin luonnolliata ja helppoa.

        Kun oli tuosta puhe ettei muuten voisikaan niin ajattelin ettei muuten voi tulla mitään kuin että kohtaa jossain useasti ja päätyy puhumaan toiselle. Siksi sanoin sen tinderin ja ei ollut kyse mistään tuollaisesta. Ehkä siksi et puhunutkaan siitä kun teillä on niin hyvä suhde ja ei tarvitse miettiä mitään sellaista ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oli tuosta puhe ettei muuten voisikaan niin ajattelin ettei muuten voi tulla mitään kuin että kohtaa jossain useasti ja päätyy puhumaan toiselle. Siksi sanoin sen tinderin ja ei ollut kyse mistään tuollaisesta. Ehkä siksi et puhunutkaan siitä kun teillä on niin hyvä suhde ja ei tarvitse miettiä mitään sellaista ikävää.

        Kuulin muuten tuon biisin ja ajattelin että onpa osuvat sanat minulle. Kivaa tiistaita ystävälle. https://youtu.be/U0x6csf9dMc?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oli tuosta puhe ettei muuten voisikaan niin ajattelin ettei muuten voi tulla mitään kuin että kohtaa jossain useasti ja päätyy puhumaan toiselle. Siksi sanoin sen tinderin ja ei ollut kyse mistään tuollaisesta. Ehkä siksi et puhunutkaan siitä kun teillä on niin hyvä suhde ja ei tarvitse miettiä mitään sellaista ikävää.

        Sanoit et olet itsekin ollut siellä joskus. Onhan se mahdollista sieltäkin jutella jollekin ja sopia sitten tapaamisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin muuten tuon biisin ja ajattelin että onpa osuvat sanat minulle. Kivaa tiistaita ystävälle. https://youtu.be/U0x6csf9dMc?feature=shared

        Kivaa tiistaita. Oli kyllä varmasti sopivat sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit et olet itsekin ollut siellä joskus. Onhan se mahdollista sieltäkin jutella jollekin ja sopia sitten tapaamisia.

        Olen ollut siellä tosiaan joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa tiistaita. Oli kyllä varmasti sopivat sinulle.

        Oli kyllä ihan sopivan kuuloiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut siellä tosiaan joskus.

        Ajattelitko nyt kokeilla joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä ihan sopivan kuuloiset.

        Mulla jäi huono mieli jos olin eilen vähäsanainen. Anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelitko nyt kokeilla joskus?

        En ennen kesää mene tinderiin ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla jäi huono mieli jos olin eilen vähäsanainen. Anteeksi

        Ei se mitään. Eikä aina tarvitse puhuakaan jos ei siltä tunnu ja se on ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ennen kesää mene tinderiin ainakaan.

        Enkä tiedä onko minulle siellä oikein mitään. Jotenkin sellainen paikka. Ehkä odotan sitä jotain jota näkisi useasti ja siitä sitten tulisi suhde kuten teilläkin tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ennen kesää mene tinderiin ainakaan.

        Joo parempi laittaa muut asiat kuntoon ensin ja mieli tasaiseksi. Itse tein sen eron jälkeen aika nopeasti kun olo oli niin pska. Ajattelin et se piristäisi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo parempi laittaa muut asiat kuntoon ensin ja mieli tasaiseksi. Itse tein sen eron jälkeen aika nopeasti kun olo oli niin pska. Ajattelin et se piristäisi.

        Niinpä. Onhan tässä aikaa vaikka kuinka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä tiedä onko minulle siellä oikein mitään. Jotenkin sellainen paikka. Ehkä odotan sitä jotain jota näkisi useasti ja siitä sitten tulisi suhde kuten teilläkin tapahtui.

        No ainaki itellä jos jutteli jollekin kivalle ni kävi niin aina et joku vähemmän introvertti oli nopeampi etenijä. Sitten vaa sain kuulla et on toinen juttu minkä haluaa katsoa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainaki itellä jos jutteli jollekin kivalle ni kävi niin aina et joku vähemmän introvertti oli nopeampi etenijä. Sitten vaa sain kuulla et on toinen juttu minkä haluaa katsoa.

        Niin se voi olla että ne on sellaisia. Vähän outoa olisi taas olla siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä 🫤 mut nyt se on ohi sinulla.

        Ei nyt vielä täysin kun on näitä juttuja mitä pitää selvittää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt vielä täysin kun on näitä juttuja mitä pitää selvittää...

        Nii no joo 🫤 miten ne etenee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii no joo 🫤 miten ne etenee?

        No ei tässä sen paremmin voisi mennä mitä nyt menee mutta on kyllä vttumaista hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii no joo 🫤 miten ne etenee?

        Jos joskus nähdään niin voin kertoa silloin kaiken. Aika moni ihmettelee tätä hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joskus nähdään niin voin kertoa silloin kaiken. Aika moni ihmettelee tätä hommaa.

        Kiva jos haluat kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joskus nähdään niin voin kertoa silloin kaiken. Aika moni ihmettelee tätä hommaa.

        Ostin tänään jotakin kosteuttavaa öljyä hiuksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos haluat kertoa.

        Jos siis haluat kuulla. No en tiedä kohdataanko mutta silti voin kertoa jos haluat jos kohdataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin tänään jotakin kosteuttavaa öljyä hiuksille.

        Sehän on hyvä kun saa hiukset kiiltämään ja jos huolehtii niistä muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siis haluat kuulla. No en tiedä kohdataanko mutta silti voin kertoa jos haluat jos kohdataan.

        Olisi se kiinnostavaa kuulla. Tai siis ne on pskoja asioita, ei voi sanoa et ois kiva tai kiinnostava kuulla mutta joo haluaisin kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä kun saa hiukset kiiltämään ja jos huolehtii niistä muutenkin.

        Toivottavasti olisi toimivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä kun saa hiukset kiiltämään ja jos huolehtii niistä muutenkin.

        Käytätkö itse mitään sellaisia? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi se kiinnostavaa kuulla. Tai siis ne on pskoja asioita, ei voi sanoa et ois kiva tai kiinnostava kuulla mutta joo haluaisin kuulla.

        Niin eiköhän siihen meidän mahdolliseen tapaamiseen mennessä ole jo ehkä näistäkin asioista aikaa sitten. Veikkaan mutten tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö itse mitään sellaisia? :D

        Joskus kun innostuu ja huolestuu miten harpuilta omat hiukset näyttää. Yleensä en käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kun innostuu ja huolestuu miten harpuilta omat hiukset näyttää. Yleensä en käytä.

        Itse ajattelin leikata nuo naamakarvat tolla koneella mitä oon jo vuosia käyttänyt ja olikin akku tyhjä niin käytin sitten ihan perus höylää. Tuntuu ihan oudolle naama nyt :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eiköhän siihen meidän mahdolliseen tapaamiseen mennessä ole jo ehkä näistäkin asioista aikaa sitten. Veikkaan mutten tiedä.

        Toivotaan et asiasi selviää nopeasti ja hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelin leikata nuo naamakarvat tolla koneella mitä oon jo vuosia käyttänyt ja olikin akku tyhjä niin käytin sitten ihan perus höylää. Tuntuu ihan oudolle naama nyt :D

        Voihan se vähän erilaisen jäljen jättää ehkä. :D jättääkö perus höylä sileämmän jäljen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan et asiasi selviää nopeasti ja hyvin.

        Ei kai sitä tässä voi itsekään muuta kuin toivoa parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelin leikata nuo naamakarvat tolla koneella mitä oon jo vuosia käyttänyt ja olikin akku tyhjä niin käytin sitten ihan perus höylää. Tuntuu ihan oudolle naama nyt :D

        Löysin itse sellaisen kultaisen sydän kaulakorun. Tuli ihan mieleen kun puhuttiin silloin siitä korusta. En harvemmin käytä kaulakoruja mutta tämän halusin laittaa kaulaan kun on ihan nättikin koru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin itse sellaisen kultaisen sydän kaulakorun. Tuli ihan mieleen kun puhuttiin silloin siitä korusta. En harvemmin käytä kaulakoruja mutta tämän halusin laittaa kaulaan kun on ihan nättikin koru.

        Kuulostaa kauniilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se vähän erilaisen jäljen jättää ehkä. :D jättääkö perus höylä sileämmän jäljen?

        Jättää sielämmän joo :D Kone on vaa paljon kätevämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättää sielämmän joo :D Kone on vaa paljon kätevämpi.

        Tuntuisi oudolta itse käyttää omaan naamaan höylää tai muuta konetta. :D onnistuisin varmaan ajamaan kulmakarvanikin samalla tietenkin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuisi oudolta itse käyttää omaan naamaan höylää tai muuta konetta. :D onnistuisin varmaan ajamaan kulmakarvanikin samalla tietenkin. :D

        Ois se outoa jos tarviisit :D Ärsyttää ku ei kasva kunnon partaa, ois sitten kasvamatta kokonaan mielummin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois se outoa jos tarviisit :D Ärsyttää ku ei kasva kunnon partaa, ois sitten kasvamatta kokonaan mielummin :D

        Miesten ongelmia. :D olisi minullakin menkat vain tulematta niin sitten olisi hyvä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten ongelmia. :D olisi minullakin menkat vain tulematta niin sitten olisi hyvä. :D

        No totta tuo, ehkä otankin sen parran mielummin :SD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois se outoa jos tarviisit :D Ärsyttää ku ei kasva kunnon partaa, ois sitten kasvamatta kokonaan mielummin :D

        Olisin varmaan miehenä niin sohelo kaikkien partakoneiden kanssa että hiuksiakin onnistuisin osumaan parhaillaan. Onneksi en ole mies siinä mielessä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta tuo, ehkä otankin sen parran mielummin :SD

        Leikkaa vaan partaa siellä niin me naiset kärsitään joka kuukausi mukavista päivistä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta tuo, ehkä otankin sen parran mielummin :SD

        Minun entinen ei edes leikannut melkein koskaan. Ei häntä kiinostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun entinen ei edes leikannut melkein koskaan. Ei häntä kiinostanut.

        Siis ei ajanut partaa? 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin varmaan miehenä niin sohelo kaikkien partakoneiden kanssa että hiuksiakin onnistuisin osumaan parhaillaan. Onneksi en ole mies siinä mielessä. :D

        No tuskinpa sentään :D okei nyt tiedän ettet ainakaan ole mikään parturi ammatiltasi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ajanut partaa? 🤨

        Niin ei ajanut. Ei hänelle kasvanutkaan koskaan kuin sellainen sänki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa sentään :D okei nyt tiedän ettet ainakaan ole mikään parturi ammatiltasi :D

        En todellakaan ole. :D omakin hiustenhoito on vähän sitä sun tätä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole. :D omakin hiustenhoito on vähän sitä sun tätä. :D

        Laitan muistinvihkoon ruksin senkin päälle siis :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei ajanut. Ei hänelle kasvanutkaan koskaan kuin sellainen sänki.

        Okei. No tietysti jos ei paljoa kasva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ajanut partaa? 🤨

        Muutenkin huolehdin hänelle kaikki hiusjutut ja pyysin käyttämään. Hänellä oli aika ohenevaa hiusta ja muutenkin. Häntä ei sekään oikein kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan muistinvihkoon ruksin senkin päälle siis :D

        Ai sinulla on joku vihko minusta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinulla on joku vihko minusta. :D

        Ei oikeesti :D On kyllä kansio missä on ne sun sanat ja se ystävänpäivän runo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin huolehdin hänelle kaikki hiusjutut ja pyysin käyttämään. Hänellä oli aika ohenevaa hiusta ja muutenkin. Häntä ei sekään oikein kiinnostanut.

        Onpa erikoista. Mä varmaan vaikuttaisin tosi pikkumaiselta sitten häneen verratuna kun jotain hiusöljyä läträisin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeesti :D On kyllä kansio missä on ne sun sanat ja se ystävänpäivän runo.

        Ai kansiokin? :D ohoh sinähän olet innostunut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa erikoista. Mä varmaan vaikuttaisin tosi pikkumaiselta sitten häneen verratuna kun jotain hiusöljyä läträisin :D

        Ei vaan varmaan ihan ihmiseltä joka huolehtii itsestään eikä tarvitse muiden tehdä sitä puolesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kansiokin? :D ohoh sinähän olet innostunut. :D

        Jos ei se haittaa? Että ne on säilössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei se haittaa? Että ne on säilössä?

        Ei minua se haittaa. On minullakin tallessa ne sinun sanat siitä. Mutta ihan digitaalisessa muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua se haittaa. On minullakin tallessa ne sinun sanat siitä. Mutta ihan digitaalisessa muodossa.

        Tuntui vaan hassulta ajatukselta että minusta olisi joku kansio. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntui vaan hassulta ajatukselta että minusta olisi joku kansio. :D

        Siis kansio tietokoneella on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kansio tietokoneella on.

        Joo. :D


      • Anonyymi

        Vihkossa sitten. :DD


      • Anonyymi

        En minä siitä pahastu jos on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä siitä pahastu jos on. :D

        Joo ja siellä on netistä kuvia ja tietoa kuin milläkin stalkkerilla :DD

        Ihan hyvältä tuntuu hiusöljy, sitten vielä yöksi kosteusvoidetta naamaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja siellä on netistä kuvia ja tietoa kuin milläkin stalkkerilla :DD

        Ihan hyvältä tuntuu hiusöljy, sitten vielä yöksi kosteusvoidetta naamaan :D

        Oikeesti. :D vai vitsailetko vaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja siellä on netistä kuvia ja tietoa kuin milläkin stalkkerilla :DD

        Ihan hyvältä tuntuu hiusöljy, sitten vielä yöksi kosteusvoidetta naamaan :D

        Kiva jos on hyvä ja toimii. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti. :D vai vitsailetko vaan. :D

        No tietenkin vitsailen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietenkin vitsailen :D

        Mitä kuvia ja tietoa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuvia ja tietoa :D

        Salaa olen kuvannut jossain pusikoissa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaa olen kuvannut jossain pusikoissa :D

        Aa sehän se onkin. :D onko ollut kylmä täällä pohjoisemman pakkaslukemissa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaa olen kuvannut jossain pusikoissa :D

        Miten ne on netissä asti?? Olenko julkkis. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa sehän se onkin. :D onko ollut kylmä täällä pohjoisemman pakkaslukemissa. :D

        Vähän on ollut. Pilkkihaalari päällä ni on pärjännyt :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on ollut. Pilkkihaalari päällä ni on pärjännyt :D

        Täällä nyt aika vähän pusikkoja on missä kyhnöttää mutta toki jostainhan kovakin stalkkeri sellaisen tekaisee. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nyt aika vähän pusikkoja on missä kyhnöttää mutta toki jostainhan kovakin stalkkeri sellaisen tekaisee. :D

        Joo :D aika vaikea olisi oikeasti lähteä mistään netistä saati sitten ihan paikan päältä etsimään :D Tai siis eihän se ois edes mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D aika vaikea olisi oikeasti lähteä mistään netistä saati sitten ihan paikan päältä etsimään :D Tai siis eihän se ois edes mahdollista.

        Onhan se mahdollista mutta jos ei tiedä mitä etsii niin sitten aika vaikeaa tavallaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja siellä on netistä kuvia ja tietoa kuin milläkin stalkkerilla :DD

        Ihan hyvältä tuntuu hiusöljy, sitten vielä yöksi kosteusvoidetta naamaan :D

        Onko ne niitä kuvia mitä olet tännekin laittanut jos siellä nyt olisi jotain kuvia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nyt aika vähän pusikkoja on missä kyhnöttää mutta toki jostainhan kovakin stalkkeri sellaisen tekaisee. :D

        Innostuin karttaa tutkimaan ja tuli vastaan sellainen ku Junttikylä :D en kyl yhtään tiedä mihin paikkaan lähtisin etsimään. Kärsämäki kuulostaa hassulle ehkä sinnepäin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne niitä kuvia mitä olet tännekin laittanut jos siellä nyt olisi jotain kuvia. :D

        Mitä kuvia mä tänne oon laittanut? Ei siellä oo kuvia eikä ole mitään vihkoa :D on vain kansio koneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Innostuin karttaa tutkimaan ja tuli vastaan sellainen ku Junttikylä :D en kyl yhtään tiedä mihin paikkaan lähtisin etsimään. Kärsämäki kuulostaa hassulle ehkä sinnepäin :D

        Kyllä sinä tiedät (EHKÄ) missä minä ehkä voisin suunnilleen olla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Innostuin karttaa tutkimaan ja tuli vastaan sellainen ku Junttikylä :D en kyl yhtään tiedä mihin paikkaan lähtisin etsimään. Kärsämäki kuulostaa hassulle ehkä sinnepäin :D

        Hassuja paikkoja on kyllä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuvia mä tänne oon laittanut? Ei siellä oo kuvia eikä ole mitään vihkoa :D on vain kansio koneella.

        Jotakin kun ollaan veikkailtu miltä näytetään. :D jos se on se etsivän kansio. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä tiedät (EHKÄ) missä minä ehkä voisin suunnilleen olla. :D

        Ehkä, mutta siihen oletukseen hämää se kun puhut pohjoisesta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, mutta siihen oletukseen hämää se kun puhut pohjoisesta :D

        Joo no tavallaan ei pohjoisessa mutta sinusta katsottuna. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no tavallaan ei pohjoisessa mutta sinusta katsottuna. :D

        Okei :D no ehkä sitten :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no tavallaan ei pohjoisessa mutta sinusta katsottuna. :D

        Tuli siit John Smith festivaalist mieleen et oon kerran ollut siel Laukaassa jossain tosi hienossa kylpylähotellissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli siit John Smith festivaalist mieleen et oon kerran ollut siel Laukaassa jossain tosi hienossa kylpylähotellissa.

        Onko siellä sellainenkin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä sellainenkin. :D

        On joku peurunka vai mikä olikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä sellainenkin. :D

        Aloin jo miettii onko se Kuopioo pohjoisempana mut ei ihan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joku peurunka vai mikä olikaan.

        Okei. Aina oppii uutta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin jo miettii onko se Kuopioo pohjoisempana mut ei ihan :D

        Ei se ihan siellä asti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Aina oppii uutta. :D

        Eli et ole siellä, laitetaan ylös vihkoon ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole siellä, laitetaan ylös vihkoon ;D

        Kyllä sinä hassu tiedät missä olisin ehkä. :D kunhan pelleilet. :D minäkin ehkä tiedän missä sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä hassu tiedät missä olisin ehkä. :D kunhan pelleilet. :D minäkin ehkä tiedän missä sinä olet.

        Ehkäpä tiedät niin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä tiedät niin :D

        On se hassua että me vaan silti ollaan täällä vaikka onhan sitä irl kin olemassa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä tiedät niin :D

        Olen ehkä jonkun verran tai ainakin pari kertaa käynyt siellä missä sinä ehkä olet. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ehkä jonkun verran tai ainakin pari kertaa käynyt siellä missä sinä ehkä olet. :D

        Mutta siitä on aikaa vuosia reippasti. Mutta ainakin pari kertaa tietääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ehkä jonkun verran tai ainakin pari kertaa käynyt siellä missä sinä ehkä olet. :D

        Ehkäpä :D ehkä mäkin oon käynyt siellä missä sä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä :D ehkä mäkin oon käynyt siellä missä sä :D

        Voi olla että olet käynytkin ehkä. :D kivaa keskiviikkoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole siellä, laitetaan ylös vihkoon ;D

        Tuli mieleen että osaan kyllä leikata muiden hiuksia ja omiakin mutta olen itse niin sohelo välillä että partakonetta en ole käyttänyt ja hyvä niin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen että osaan kyllä leikata muiden hiuksia ja omiakin mutta olen itse niin sohelo välillä että partakonetta en ole käyttänyt ja hyvä niin. :D

        No mä en taas kyl osaisi leikata yhtään omia tai muidenkaan hiuksia :D Sohelo on hassu sana :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että olet käynytkin ehkä. :D kivaa keskiviikkoa. :)

        Kivaa keskiviikkoa sinnekin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en taas kyl osaisi leikata yhtään omia tai muidenkaan hiuksia :D Sohelo on hassu sana :D

        Minä osaan kyllä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä osaan kyllä. :D

        Osaan leikata miesten hiuksia ja naistenkin. :D olen usein tohelo vain itseni kanssa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa keskiviikkoa sinnekin :D

        Tuli mieleen oletkohan jonkun puun takana aina kurkkimassa jos kuitenkin sanoit että olet pitkä ja hoikkakin. :D pusikkoja kun ei paljoa ole. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen oletkohan jonkun puun takana aina kurkkimassa jos kuitenkin sanoit että olet pitkä ja hoikkakin. :D pusikkoja kun ei paljoa ole. :D

        Voihan sekin olla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen oletkohan jonkun puun takana aina kurkkimassa jos kuitenkin sanoit että olet pitkä ja hoikkakin. :D pusikkoja kun ei paljoa ole. :D

        Laitoitko eilen et oot kuunnelut jotain Ember Fallsin kappaletta? En ehtinyt sitä kuunnella ja unohdin sen sitten. Oon itsekin kuunnellut sitä ndiä ja yks biisi on soittolistallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sekin olla :D

        Heh. :D huvittaa tuo ajatus. :D tuntuu että olisit täällä vaikket olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoitko eilen et oot kuunnelut jotain Ember Fallsin kappaletta? En ehtinyt sitä kuunnella ja unohdin sen sitten. Oon itsekin kuunnellut sitä ndiä ja yks biisi on soittolistallakin.

        Joo olin kuunnellut. :D laitoin jonkun sinne. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olin kuunnellut. :D laitoin jonkun sinne. :D

        Etsin sen illemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. :D huvittaa tuo ajatus. :D tuntuu että olisit täällä vaikket olekaan.

        Jos oonkin :D voit leikata mun hiukset ku osaat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oonkin :D voit leikata mun hiukset ku osaat :D

        Älä nyt kiusaa kun luulen että olet oikeasti jossain pusikossa tai puun takana. :D no tuskin mutta ainakin kuljet minun ajatuksissa mukana. :D voin leikata osaan kyllä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt kiusaa kun luulen että olet oikeasti jossain pusikossa tai puun takana. :D no tuskin mutta ainakin kuljet minun ajatuksissa mukana. :D voin leikata osaan kyllä. :D

        Kiva kuulla säkin mun ajatuksissa :D Älä nyt pelkää en ole minkään puun tai puskan takana :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla säkin mun ajatuksissa :D Älä nyt pelkää en ole minkään puun tai puskan takana :D

        Joo ihan hassu ajatus olisi muutenkin että jossain puun takana. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihan hassu ajatus olisi muutenkin että jossain puun takana. :D

        On vähän :D Ennemmin oon siel puun oksalla kiikaroimas nimittäin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vähän :D Ennemmin oon siel puun oksalla kiikaroimas nimittäin :D

        Heh. Laitoit joskus niitä apinahymiöitä niin ehkä oletkin joku orangi siellä puussa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Laitoit joskus niitä apinahymiöitä niin ehkä oletkin joku orangi siellä puussa. :D

        Saatan olla 🦧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatan olla 🦧

        Miten tarkenet ilman karvojasi kun nekin lähti pois. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tarkenet ilman karvojasi kun nekin lähti pois. :D

        Vähän on kylmä mut oksat suojaa tuulelta :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on kylmä mut oksat suojaa tuulelta :DD

        Pitää olla hyvät kiikarit mitkä näkee kauas kun liikun aika nopeaa. :D vai liikutko eri puiden välillä niin kuin orangit :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla hyvät kiikarit mitkä näkee kauas kun liikun aika nopeaa. :D vai liikutko eri puiden välillä niin kuin orangit :D

        Liikuin kuin Tarzan liaaneilla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikuin kuin Tarzan liaaneilla :D

        Ihmettelinkin miksi noissa lähipuissa roikkuu jotain nauhoja. :D nyt selvisi sekin. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikuin kuin Tarzan liaaneilla :D

        Jos sinä olet orangi niin mikäs minä sitten olen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet orangi niin mikäs minä sitten olen. :D

        Täytyykin miettiä :D olin äsken kaupassa mut vessassa en käynyt :D joku lapsi vaunuissa oli huvittava kun se tuijotti ja hymyili ja sanoi sitten äidilleen jotakin. Alkoi hymyilyttää itseänikin se :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykin miettiä :D olin äsken kaupassa mut vessassa en käynyt :D joku lapsi vaunuissa oli huvittava kun se tuijotti ja hymyili ja sanoi sitten äidilleen jotakin. Alkoi hymyilyttää itseänikin se :D

        Ehkä se lapsi häkeltyi sinun karvattomuudesta. :DD no eii. Ehkä katsoi että onpas komea orangi siinä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykin miettiä :D olin äsken kaupassa mut vessassa en käynyt :D joku lapsi vaunuissa oli huvittava kun se tuijotti ja hymyili ja sanoi sitten äidilleen jotakin. Alkoi hymyilyttää itseänikin se :D

        Sinun lajikaveri on notkea. Kai sinultakin lähtee nuo asennot kun hyppelet puiden välissä? :D https://images.app.goo.gl/erauXWLqs2iCXSKB7


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti lähtee :DD

        Helpottaahan se liikkumista kun vääntyy joka asentoon. :D


      • Anonyymi

        Komeaa orankia muutenkaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet orangi niin mikäs minä sitten olen. :D

        🦩 ehkä oot tollanen vikkelä flamingo? Se varmaa käskyttäisi kanoja :D vai jos mä oon tarzan ni ootko sä sitten Jane vai :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet orangi niin mikäs minä sitten olen. :D

        Tein muuten tällaisen testin :D
        https://kotiliesi.fi/terveys/mika-on-sinun-voimaelaimesi-tee-testi/

        Voimaeläimesi on kotka!
        Kotka yhdistyy mahtiin, valtaan ja rohkeuteen. Eri kulttuurien tarinaperinteissä kuvataan kotkia, jotka kohtaavat vastoinkäymiset vahvoina ja rohkeina. Saattaisit tarvita kotkan rohkeutta.

        Pohdittavaa: Missä tilanteissa tarvitsisit enemmän rohkeutta? Mikä muuttuisi, jos sinulla olisi kotkan rohkeus? Mikä silloin tulisi mahdolliseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🦩 ehkä oot tollanen vikkelä flamingo? Se varmaa käskyttäisi kanoja :D vai jos mä oon tarzan ni ootko sä sitten Jane vai :D

        Jos olen tuo pinkki ja sinä tuo valkoinen. :D kana on vain kana. :D https://images.app.goo.gl/pnz6L8BKaoCSfQns9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🦩 ehkä oot tollanen vikkelä flamingo? Se varmaa käskyttäisi kanoja :D vai jos mä oon tarzan ni ootko sä sitten Jane vai :D

        Tarzan ja Jane on ihan lovena toisiinsa. :D ehkä sellainen ystäväversio tästä kuvasta. :D https://images.app.goo.gl/P2QdgMpu9g3aFmNS9


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein muuten tällaisen testin :D
        https://kotiliesi.fi/terveys/mika-on-sinun-voimaelaimesi-tee-testi/

        Voimaeläimesi on kotka!
        Kotka yhdistyy mahtiin, valtaan ja rohkeuteen. Eri kulttuurien tarinaperinteissä kuvataan kotkia, jotka kohtaavat vastoinkäymiset vahvoina ja rohkeina. Saattaisit tarvita kotkan rohkeutta.

        Pohdittavaa: Missä tilanteissa tarvitsisit enemmän rohkeutta? Mikä muuttuisi, jos sinulla olisi kotkan rohkeus? Mikä silloin tulisi mahdolliseksi?

        Sain erin tuosta testistä. :D

        Voimaeläimesi on lohi!

        Kalevalaisen tarinaperinteen mukaan kilpakosijoille saatettiin antaa tehtäväksi pyydystää lohi kuoleman virrasta. Tätä tehtävää pidettiin äärimmäisen vaikeana. Lohi on myös sinnikkyyden symboli, sillä se kykenee sisukkaasti uimaan tai hyppimään pitkiäkin matkoja vuolaassa joessa vastavirtaan. Saattaisit tarvita elämässäsi lohen sisukkuutta.

        Pohdittavaa: Mitä tavoitteita haluaisit saavuttaa elämässäsi? Mikä muuttuisi, jos sinulla olisi lohen sisukkuus? Millaisia mahdollisuuksia se toisi elämääsi?

        Tarkoittaako tuo nyt sitä että olen sinnikäs vai että olen lohen kanssa sinnikäs. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain erin tuosta testistä. :D

        Voimaeläimesi on lohi!

        Kalevalaisen tarinaperinteen mukaan kilpakosijoille saatettiin antaa tehtäväksi pyydystää lohi kuoleman virrasta. Tätä tehtävää pidettiin äärimmäisen vaikeana. Lohi on myös sinnikkyyden symboli, sillä se kykenee sisukkaasti uimaan tai hyppimään pitkiäkin matkoja vuolaassa joessa vastavirtaan. Saattaisit tarvita elämässäsi lohen sisukkuutta.

        Pohdittavaa: Mitä tavoitteita haluaisit saavuttaa elämässäsi? Mikä muuttuisi, jos sinulla olisi lohen sisukkuus? Millaisia mahdollisuuksia se toisi elämääsi?

        Tarkoittaako tuo nyt sitä että olen sinnikäs vai että olen lohen kanssa sinnikäs. :D

        Mä luulen et nuo tarkoittaa sitä mitä pitäis olla, mulle tuli kai kotka ku pitäs olla rohkeampi tuon testin mielestä ja sulle lohi kun pitäs olla sinnikkäämpi. Tiedä sitten pitääkä nuo paikkaansa, minusta oot sinnikäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain erin tuosta testistä. :D

        Voimaeläimesi on lohi!

        Kalevalaisen tarinaperinteen mukaan kilpakosijoille saatettiin antaa tehtäväksi pyydystää lohi kuoleman virrasta. Tätä tehtävää pidettiin äärimmäisen vaikeana. Lohi on myös sinnikkyyden symboli, sillä se kykenee sisukkaasti uimaan tai hyppimään pitkiäkin matkoja vuolaassa joessa vastavirtaan. Saattaisit tarvita elämässäsi lohen sisukkuutta.

        Pohdittavaa: Mitä tavoitteita haluaisit saavuttaa elämässäsi? Mikä muuttuisi, jos sinulla olisi lohen sisukkuus? Millaisia mahdollisuuksia se toisi elämääsi?

        Tarkoittaako tuo nyt sitä että olen sinnikäs vai että olen lohen kanssa sinnikäs. :D

        Että oliko testin idea että minulla ei ole sinnikkyyttä tarpeeksi ja tarvitsen lohta avuksi. :D ja sinulla taas rohkeus ja kotka. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen et nuo tarkoittaa sitä mitä pitäis olla, mulle tuli kai kotka ku pitäs olla rohkeampi tuon testin mielestä ja sulle lohi kun pitäs olla sinnikkäämpi. Tiedä sitten pitääkä nuo paikkaansa, minusta oot sinnikäs.

        Olet sinäkin rohkea. Oli vaikea kyllä löytää vastausvaihtoehdoista itselle sopivaa vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että oliko testin idea että minulla ei ole sinnikkyyttä tarpeeksi ja tarvitsen lohta avuksi. :D ja sinulla taas rohkeus ja kotka. :D

        No jotain sellaista :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotain sellaista :DD

        Sinähän liidät niillä liaaneilla orankina ilmassa kuin kotkakin. :D minä taas sellainen hyppelijä flamingo uiskentelen vedessä kuin lohi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinäkin rohkea. Oli vaikea kyllä löytää vastausvaihtoehdoista itselle sopivaa vastausta.

        Joo ei ollut kovin hyvä testi tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ollut kovin hyvä testi tuo.

        Ihan hauska se oli. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hauska se oli. :D

        Yritin vähän rakennella mut ei tullu yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vähän rakennella mut ei tullu yhtään mitään.

        Miten niin ei tullut? Mikä olo siellä?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarzanillakin on aika pitkät hiukset. :D ihan kun alkoi miettimään. :D https://images.app.goo.gl/GRT5LDTSZ5DDE9aT6

        Niinhän sillä on, tuohon vielä matkaa kyl :D Näin unta et menin hiustenleikkaukseen enkä sitten tykännytkään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sillä on, tuohon vielä matkaa kyl :D Näin unta et menin hiustenleikkaukseen enkä sitten tykännytkään :D

        Olet sitten pitkähiuksinen koko loppuelämän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei tullut? Mikä olo siellä?

        En ollut tyytyväinen työnjälkeen, tein tänää uusiks ja tuli hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten pitkähiuksinen koko loppuelämän. :D

        Melkeen samaan aikaa kommentoitiin. No en tiedä, antaa nyt tämän tyylin olla vielä kun on kerrankin kasvattanut. Yleensä kävin noin kuukauden välein parturissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut tyytyväinen työnjälkeen, tein tänää uusiks ja tuli hyvä.

        Okei mitä rakentelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkeen samaan aikaa kommentoitiin. No en tiedä, antaa nyt tämän tyylin olla vielä kun on kerrankin kasvattanut. Yleensä kävin noin kuukauden välein parturissa.

        Joo. :D minä olisin ilmainen parturi vaikken noh mikään ammattilainen olekaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D minä olisin ilmainen parturi vaikken noh mikään ammattilainen olekaan. :D

        No ainakii tulis ehkä sellanen mitä kellää muulla ei oo :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakii tulis ehkä sellanen mitä kellää muulla ei oo :DD

        Sanotaanko että olen tarkka ja ihan hyvä käsistäni. :D


      • Anonyymi

        Varmasti on hieno. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaanko että olen tarkka ja ihan hyvä käsistäni. :D

        Ja samalla sohelo? :D oot joku kirurgi vai :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja samalla sohelo? :D oot joku kirurgi vai :D

        Olen sohelo itseni kanssa. :D en muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sohelo itseni kanssa. :D en muiden.

        Okei :D oot joku tatuoija tietty kun on tarkat kädet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D oot joku tatuoija tietty kun on tarkat kädet :D

        Onko vihkossa jo ehdotukset valmiina. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vihkossa jo ehdotukset valmiina. :DD

        Ehkä on :D minkä tatuoinnin keksisit mulle vaikket nyt sillä alal olekaan varmaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D oot joku tatuoija tietty kun on tarkat kädet :D

        Tämäkin ketju on jo näin pitkä. :D päivässä kahdessa saadaan koko ketju täyteen vaikka ei edes jutella kuin sen hetken ajan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on :D minkä tatuoinnin keksisit mulle vaikket nyt sillä alal olekaan varmaan?

        Ehdottomasti se oranki jonnekin :D minkä sinä oman työn puolesta laittaisit minulle projektiksi? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti se oranki jonnekin :D minkä sinä oman työn puolesta laittaisit minulle projektiksi? :D

        Oranki, miksei :D ainakin oranki korun voisin hommata :D ekaks tatuoinniks ois aika raju. En ymmrärrä ihan mitä tarkoitat tuolla projektikysymyksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oranki, miksei :D ainakin oranki korun voisin hommata :D ekaks tatuoinniks ois aika raju. En ymmrärrä ihan mitä tarkoitat tuolla projektikysymyksellä?

        Niin että mitä laittaisit minut tekemään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oranki, miksei :D ainakin oranki korun voisin hommata :D ekaks tatuoinniks ois aika raju. En ymmrärrä ihan mitä tarkoitat tuolla projektikysymyksellä?

        Pitääkö minun ostaa sitten flamingo koru. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että mitä laittaisit minut tekemään. :D

        Töissä vai missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä vai missä?

        No vaikka töissä. :D oletpa tänään tarkalla päällä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka töissä. :D oletpa tänään tarkalla päällä. :D

        Ai :D aika vaikea sanoa. Ku oot tarkka ni voisit vaikka laskea vastata johonkin tarjouspyyntöihin. Saisit laskea hinnan jollekin jutulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai :D aika vaikea sanoa. Ku oot tarkka ni voisit vaikka laskea vastata johonkin tarjouspyyntöihin. Saisit laskea hinnan jollekin jutulle.

        Okei ihan hauskalle kuulostaa. :D katsoin korua niin löysin tämmöisen. :D https://images.app.goo.gl/ncQuEj3sXcZKPxXB6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei ihan hauskalle kuulostaa. :D katsoin korua niin löysin tämmöisen. :D https://images.app.goo.gl/ncQuEj3sXcZKPxXB6

        Hieno on :D vai oisitko sitten parempi organisoimaan hommaa, mitä kukakin tekee milloinkin? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno on :D vai oisitko sitten parempi organisoimaan hommaa, mitä kukakin tekee milloinkin? :D

        Tuo oli joku flamingo koru. :D kai minä osaisin ajatella niinkin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei ihan hauskalle kuulostaa. :D katsoin korua niin löysin tämmöisen. :D https://images.app.goo.gl/ncQuEj3sXcZKPxXB6

        Kamala särky nyt tuossa lapaluun välissä samalla puolella ku missä se olkapää temppuilee. Yritin eilen venyttää sitä ja auttoi aina hetkeksi. Tosi ärsyttäväst pistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamala särky nyt tuossa lapaluun välissä samalla puolella ku missä se olkapää temppuilee. Yritin eilen venyttää sitä ja auttoi aina hetkeksi. Tosi ärsyttäväst pistää.

        Onpa ikävää jos se niin tekee. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää jos se niin tekee. :(

        Pitää varmaan mennä hierojalle joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää varmaan mennä hierojalle joskus.

        Olet puhunut siitä hierojasta aika kauan. :D saahan niitä varmasti varattua aika helposti ja käy vaikka perjantain kunniaksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet puhunut siitä hierojasta aika kauan. :D saahan niitä varmasti varattua aika helposti ja käy vaikka perjantain kunniaksi. :D

        Nii :D ku mul on vähä se jotenki et häpeilen kehoani vaikkei varmaan mitää syytä oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää varmaan mennä hierojalle joskus.

        En tajua sitä miten miehet kävelee niin lujaa. :D itse löllerrän itseni kanssa sellaista etana vauhtia ja miehet kävelee ohi ja vähän ajan päästä enää näkyy siellä jossain kaukana. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii :D ku mul on vähä se jotenki et häpeilen kehoani vaikkei varmaan mitää syytä oo.

        Miksi sinun pitäisi häpeillä kehoasi? Veikkaan että hierojat on nähneet kaikenlaisia selkiä ja lapaluita olkapäitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun pitäisi häpeillä kehoasi? Veikkaan että hierojat on nähneet kaikenlaisia selkiä ja lapaluita olkapäitä. :D

        No jos ne ajattelee et olen liian heikko tai jotain. Et siksi on kipeät paikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ne ajattelee et olen liian heikko tai jotain. Et siksi on kipeät paikat.

        Lihaskipu tai tuo sinun olkapää juttu tuskin nyt johtuu siitä että olisit liian heikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua sitä miten miehet kävelee niin lujaa. :D itse löllerrän itseni kanssa sellaista etana vauhtia ja miehet kävelee ohi ja vähän ajan päästä enää näkyy siellä jossain kaukana. :D

        Aina kiire jonnekin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kiire jonnekin :D

        No siis itsekin olen yleensä nopea kävelijä mutta jotkut miehet on ihan toista luokkaa siinä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis itsekin olen yleensä nopea kävelijä mutta jotkut miehet on ihan toista luokkaa siinä. :D

        Eli niinku mä :D kävelen nopeesti pitkillä jaloillani :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis itsekin olen yleensä nopea kävelijä mutta jotkut miehet on ihan toista luokkaa siinä. :D

        Olen jostain syystä kiinnittänyt yhteen mieheen nyt huomiota vähän aikaa. Törmätään aina samassa paikassa. Hän on vähän erikoinen mutta mielestäni minua ei se haittaa. Hänellä on myös kiva ääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli niinku mä :D kävelen nopeesti pitkillä jaloillani :D

        Mietin ehkä se pituuskin voi vaikuttaa. Tai miehillä vaan yleisesti on aina kiire. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jostain syystä kiinnittänyt yhteen mieheen nyt huomiota vähän aikaa. Törmätään aina samassa paikassa. Hän on vähän erikoinen mutta mielestäni minua ei se haittaa. Hänellä on myös kiva ääni.

        Sehän on kiva. Mene juttelemaan enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on kiva. Mene juttelemaan enemmän.

        En oikein tiedä uskoltaisinko. :D mutta jotenkin hän vaan jää mieleen vaikka on niitä miehiä muitakin. Hän jostain syystä halusi kulkea kanssani hetken samaa matkaa. Tai siis samaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä uskoltaisinko. :D mutta jotenkin hän vaan jää mieleen vaikka on niitä miehiä muitakin. Hän jostain syystä halusi kulkea kanssani hetken samaa matkaa. Tai siis samaan suuntaan.

        Mukava kuulla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla :D

        En oikein tiedä. Tuntuu että ihmisiä on niin paljon mutta vain minä ja se oltaisiin oltu siellä. :D mietin vaan kun ei hän sen enempää kiinnitä minuun huomiota mutta silti tiedän että hän huomaa minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä. Tuntuu että ihmisiä on niin paljon mutta vain minä ja se oltaisiin oltu siellä. :D mietin vaan kun ei hän sen enempää kiinnitä minuun huomiota mutta silti tiedän että hän huomaa minut.

        Onkohan se minun sielunkumppani. :D aika oudolle tuntuu kun ei kukaan tavallaan jää mieleeni samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä. Tuntuu että ihmisiä on niin paljon mutta vain minä ja se oltaisiin oltu siellä. :D mietin vaan kun ei hän sen enempää kiinnitä minuun huomiota mutta silti tiedän että hän huomaa minut.

        No juttelet enemmän niin tiedät :D ja jos tykkäät hänestä niin näytä sekin hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juttelet enemmän niin tiedät :D ja jos tykkäät hänestä niin näytä sekin hänelle.

        Ei me olla juteltu. Olen vain kuullut kun hän on puhunut. En minä nyt vielä tykkäämisiä näytä. :D olen vain utelias että kuka hän mahtaa olla. Aika sellainen erilainen ja ehkä mystinen tyyppi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se minun sielunkumppani. :D aika oudolle tuntuu kun ei kukaan tavallaan jää mieleeni samalla tavalla.

        Ehkä hän sitten on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän sitten on

        Vähän kuin te löysitte toisenne ja minä löydän sitten hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kuin te löysitte toisenne ja minä löydän sitten hänet.

        Tuntuu vain kaikki muut harmaalta ja hän on joku valopilkku siellä kaiken harmaan seassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu vain kaikki muut harmaalta ja hän on joku valopilkku siellä kaiken harmaan seassa.

        Niin. Sitten varmaan et enää juttele mullekaan ja jään vaa tänne 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Sitten varmaan et enää juttele mullekaan ja jään vaa tänne 😐

        Hän on irl olio. Minulle siellä irl on harmaata ihmisjoukkojen keskellä. Sinä olet täällä ja tietysti juttelen sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on irl olio. Minulle siellä irl on harmaata ihmisjoukkojen keskellä. Sinä olet täällä ja tietysti juttelen sinulle.

        Mut mä oon vaa anonyymi jossain bittiavaruudessa 😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on irl olio. Minulle siellä irl on harmaata ihmisjoukkojen keskellä. Sinä olet täällä ja tietysti juttelen sinulle.

        Ja tätä ei pitäisi edes epäillä kun olet paras ystäväni. Miksi jättäisin jotain niin tärkeää minulle. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä oon vaa anonyymi jossain bittiavaruudessa 😕

        Etkä ole. Sinä et ole anonyymi minulle. Se toinen on jonka olen kohdannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä oon vaa anonyymi jossain bittiavaruudessa 😕

        Älä nyt vertaa itseäsi johonkin minun kohtaamaan ukkoon. En edes tiedä kuka se on. Se oli erikoinen ja jäi mieleen kun yleensä olen vähän sellainen etten jaksa sen erityisemmin innostua ihmislauman keskellä muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt vertaa itseäsi johonkin minun kohtaamaan ukkoon. En edes tiedä kuka se on. Se oli erikoinen ja jäi mieleen kun yleensä olen vähän sellainen etten jaksa sen erityisemmin innostua ihmislauman keskellä muista.

        Tietysti haluan sinulle hyvää ja on mukava et sellaisen kohtasit. Ajattelin vaan jäänkö sitten ilman parasta ystävää kun löydät jonkun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti haluan sinulle hyvää ja on mukava et sellaisen kohtasit. Ajattelin vaan jäänkö sitten ilman parasta ystävää kun löydät jonkun.

        Miksi jäisit ilman? Et tietenkään jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jäisit ilman? Et tietenkään jää.

        Joku taitaa olla mustis 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jäisit ilman? Et tietenkään jää.

        Niin minäkin ajattelin kun löysit sen naisen ettet minua tarvitsisi enää. Jotenkin sitä vain ajattelee että kumppanilta saa kaiken mutta ystäviäkin tarvitsee. Itse en todellakaan saanut entiseltä sellaista tukea mitä olisin tarvinnut vaan enemmän kavereilta ja ystäviltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti haluan sinulle hyvää ja on mukava et sellaisen kohtasit. Ajattelin vaan jäänkö sitten ilman parasta ystävää kun löydät jonkun.

        Jotenkin sitä hellyin jo siitä ajatuksesta että kun se tyyppi jäi hetkeksi paikalleen ja ihan kuin olisi odottanut minua. Että ehkä hän tuntee jotain minua kohtaan kun jäi paikalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin sitä hellyin jo siitä ajatuksesta että kun se tyyppi jäi hetkeksi paikalleen ja ihan kuin olisi odottanut minua. Että ehkä hän tuntee jotain minua kohtaan kun jäi paikalleen.

        Voihan se olla niin. Hyvää viikonlopun alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla niin. Hyvää viikonlopun alkua.

        Samoin sinne. Mietin onkohan hän johonkin uskoon kuuluva. En aikaisemmin ajatellut asiaa mutta yksi juttu vain mietin siitä. Joudun näkemään sitä entistä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinne. Mietin onkohan hän johonkin uskoon kuuluva. En aikaisemmin ajatellut asiaa mutta yksi juttu vain mietin siitä. Joudun näkemään sitä entistä vielä.

        Ikävää kun joudut näkemään, toivottavasti päivä ei mene siitä pilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinne. Mietin onkohan hän johonkin uskoon kuuluva. En aikaisemmin ajatellut asiaa mutta yksi juttu vain mietin siitä. Joudun näkemään sitä entistä vielä.

        Tuli mieleen et oon lukenut et ihminen alkais kävelee alitajuntaisesti samaa vauhtii jonkun kanssa keneen on viehättynyt tms. Jos muistan oikein. Vähä sama ku et korjaillaan hiuksia kun ihaatus tulee lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää kun joudut näkemään, toivottavasti päivä ei mene siitä pilalle.

        Niin minäkin toivon todella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen et oon lukenut et ihminen alkais kävelee alitajuntaisesti samaa vauhtii jonkun kanssa keneen on viehättynyt tms. Jos muistan oikein. Vähä sama ku et korjaillaan hiuksia kun ihaatus tulee lähelle.

        Kivaa perjantaita paras ystäväin. Haluan sanoa että olet minulle tärkeä ja en jättäisi sinua tänne vaikka löytäisin jonkun muun.

        Ei ihme että entinen käveli aina minun kanssa eri tahtiin. Mutta ei se kävellyt minun kanssa samaan tahtiin se kiinnostus vaan aluksi hitaammin ja sitten meni ohi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa perjantaita paras ystäväin. Haluan sanoa että olet minulle tärkeä ja en jättäisi sinua tänne vaikka löytäisin jonkun muun.

        Ei ihme että entinen käveli aina minun kanssa eri tahtiin. Mutta ei se kävellyt minun kanssa samaan tahtiin se kiinnostus vaan aluksi hitaammin ja sitten meni ohi. :D

        Kiitos sinne kivalle ystävälle parhaalle. Ehkäpä näkisit hänet uudelleen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinne kivalle ystävälle parhaalle. Ehkäpä näkisit hänet uudelleen :D

        En nyt tiedä näenkö hetkeen mutta varmasti joskus. :D muistan kun aiemmin ajattelin niin ettei kukaan rakasta ja aina vain yksin jään vaikka olen suhteessa ja joutuu sen takia jarruttamaan kivojenkin tyyppien kanssa. Nykyään ajattelen että kiva katsella mutta ei haittaa jos ei nyt sen enempää tulekaan. Että ihan omalla painollaan kaikki jos on tullakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä näenkö hetkeen mutta varmasti joskus. :D muistan kun aiemmin ajattelin niin ettei kukaan rakasta ja aina vain yksin jään vaikka olen suhteessa ja joutuu sen takia jarruttamaan kivojenkin tyyppien kanssa. Nykyään ajattelen että kiva katsella mutta ei haittaa jos ei nyt sen enempää tulekaan. Että ihan omalla painollaan kaikki jos on tullakseen.

        Se kuulostaa ihan hyvältä suhtautumiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuulostaa ihan hyvältä suhtautumiselta

        Niin onhan se ihan. Vähentää ainakin stressiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se ihan. Vähentää ainakin stressiä.

        Varmasti kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kyllä

        Niin se tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se tekee.

        Mitäs meinaat viikonloppuna tehdä? Itse yritän huilata ainakin nyt alkuun kun tuli jotenkin paha vointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs meinaat viikonloppuna tehdä? Itse yritän huilata ainakin nyt alkuun kun tuli jotenkin paha vointi.

        Olen ihan minilomalla tosiaan. Ajattelin yrittää levätä tai nukkua edes vähän enemmän. Sitten tietysti pitää noita kaikkia mahdollisia asioita hoitaa tässä ohella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs meinaat viikonloppuna tehdä? Itse yritän huilata ainakin nyt alkuun kun tuli jotenkin paha vointi.

        Mitä itsellä suunnitelmia huilin lisäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan minilomalla tosiaan. Ajattelin yrittää levätä tai nukkua edes vähän enemmän. Sitten tietysti pitää noita kaikkia mahdollisia asioita hoitaa tässä ohella.

        En tiennyt et olet minilomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä itsellä suunnitelmia huilin lisäksi?

        Sais tän huonon olon pois ensin ni vois miettii sitten 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt et olet minilomalla.

        Tästä päivästä lähtien olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sais tän huonon olon pois ensin ni vois miettii sitten 😐

        Mistä se johtuu? Joku ajatus vai kroppa sekaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se johtuu? Joku ajatus vai kroppa sekaisin?

        Ajatus. Pää haluaa syöttää pskoja ajatuksia. 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus. Pää haluaa syöttää pskoja ajatuksia. 🫤

        Millaisia ajatuksia ne syöttää? Jos haluat kertoa niin voin yrittää auttaa niiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia ajatuksia ne syöttää? Jos haluat kertoa niin voin yrittää auttaa niiden kanssa.

        Tulee ajatuksia ja tunteita jos jotain käy. Tulee paniikinoloinen tunne etten hallitse itseäni ja ajatuksiani. Onko minusta mihinkään kun en voi vaan sivuuttaa niitä ajatuksia ja tätäkö elämäni on 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee ajatuksia ja tunteita jos jotain käy. Tulee paniikinoloinen tunne etten hallitse itseäni ja ajatuksiani. Onko minusta mihinkään kun en voi vaan sivuuttaa niitä ajatuksia ja tätäkö elämäni on 🫤

        Mitä voisi käydä? Itsellesi vai muille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee ajatuksia ja tunteita jos jotain käy. Tulee paniikinoloinen tunne etten hallitse itseäni ja ajatuksiani. Onko minusta mihinkään kun en voi vaan sivuuttaa niitä ajatuksia ja tätäkö elämäni on 🫤

        Entä jos vaan hyväksyy ne ajatukset osaksi itseä mielummin kuin taistelee niitä vastaan. Minulla se ainakin auttoi ahdistukseen kun ajattelin että olen vain sellainen joka ahdistuu ja se on osa minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos vaan hyväksyy ne ajatukset osaksi itseä mielummin kuin taistelee niitä vastaan. Minulla se ainakin auttoi ahdistukseen kun ajattelin että olen vain sellainen joka ahdistuu ja se on osa minua.

        Yleensä se niin meneekin et ohitan sen. Syystä tai toisesta tänään se johti paniikinoloiseen tunteeseen ja myllerykseen. Muttei sitä ulospäin kukaa huomaa. Olen ulospäin tyyni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos vaan hyväksyy ne ajatukset osaksi itseä mielummin kuin taistelee niitä vastaan. Minulla se ainakin auttoi ahdistukseen kun ajattelin että olen vain sellainen joka ahdistuu ja se on osa minua.

        Se on ihan ok ajatella ja tuntea. Siihen on lupa. Jos itkettää niin anna sen vaan tulla. Jos on suuttunutkin niin saa olla. Kyllä se siitä aina helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä se niin meneekin et ohitan sen. Syystä tai toisesta tänään se johti paniikinoloiseen tunteeseen ja myllerykseen. Muttei sitä ulospäin kukaa huomaa. Olen ulospäin tyyni.

        Auttaisiko sinua jos näytät sen ulospäin? Meillä on tuo sama että usein itsekin tunnen paljon mutta peitän sen kaiken sisälle. Usein kuitenkin yksin ollessa pystyn sen tunteen tuntemaan ja siksi oma aika on minulle niin tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaisiko sinua jos näytät sen ulospäin? Meillä on tuo sama että usein itsekin tunnen paljon mutta peitän sen kaiken sisälle. Usein kuitenkin yksin ollessa pystyn sen tunteen tuntemaan ja siksi oma aika on minulle niin tärkeää.

        No eipä oo muuta kelle näyttää kuin sulle sanoa täällä 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä se niin meneekin et ohitan sen. Syystä tai toisesta tänään se johti paniikinoloiseen tunteeseen ja myllerykseen. Muttei sitä ulospäin kukaa huomaa. Olen ulospäin tyyni.

        Juuri tänään minulle tuli ajatus sinustakin että sinulla on kaikki tosi hyvin elämässä ja minullakin jos ulkopuolelta katsoo. Muttei se kerro sitä jos oikeasti on vaikka yksinäinen tai tuntee jotain sisällä tai pelkää jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan ok ajatella ja tuntea. Siihen on lupa. Jos itkettää niin anna sen vaan tulla. Jos on suuttunutkin niin saa olla. Kyllä se siitä aina helpottaa.

        Onhan se. Siitähän se helpottaa niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä oo muuta kelle näyttää kuin sulle sanoa täällä 🫤

        Tai siis jos tunnet sen tunteen? Annat sen tulla ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis jos tunnet sen tunteen? Annat sen tulla ulos.

        Jotenkin niin yritän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin niin yritän.

        Auttaako se yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaako se yhtään?

        Kyllä se tästä. Ehkä jatkan kynäkoteloa kohta kun nainen sellasen haluaa. Siitä tulee mun mielestä ihan hieno, vois tehdä niitä myyntiin ihan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tästä. Ehkä jatkan kynäkoteloa kohta kun nainen sellasen haluaa. Siitä tulee mun mielestä ihan hieno, vois tehdä niitä myyntiin ihan :D

        Kiva jos auttaa tai olen avuksi jotenkin. Onko se siis puinen vai millainen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos auttaa tai olen avuksi jotenkin. Onko se siis puinen vai millainen. :D

        Olet avuksi :D Puinen se on. Voin laittaa kuvan mitä otin vähän vaikutteita siihen. Siitä tulikin yks vitsi mieleen jos haluut kuulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet avuksi :D Puinen se on. Voin laittaa kuvan mitä otin vähän vaikutteita siihen. Siitä tulikin yks vitsi mieleen jos haluut kuulla?

        Kerro vaan vitsi ja voin kuvankin vilkaista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vaan vitsi ja voin kuvankin vilkaista. :D

        No vitsi eka, aika tyhmä sellanen ehkä...
        Mitä pylly halusi tehdä puukäsityön tunnilla?
        - hyllyä
        No joo :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vitsi eka, aika tyhmä sellanen ehkä...
        Mitä pylly halusi tehdä puukäsityön tunnilla?
        - hyllyä
        No joo :D

        Olen ehkä tyhmä mutten tajunnut tuota. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä otin vähän vaikutteita
        https://images.app.goo.gl/bTF1M3FVvcikhKm48

        Niin tuollainen. :D itse jotenkin ajattelin vain puista penaalia ja mietin miten hassu se olisi. :D tuohan on varmasti kätevä.


      • Anonyymi

        No en nyt edelleenkään niin pohjoisesta ole. :D siis heiluva pylly? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt edelleenkään niin pohjoisesta ole. :D siis heiluva pylly? :D

        Tiedän ettet oo :D mut kai sul silti on joku saamelaispuku?

        No ei tuo vitsi sitten toiminut, siitä oli instagramis video ni ehkä se toimi sillee paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ettet oo :D mut kai sul silti on joku saamelaispuku?

        No ei tuo vitsi sitten toiminut, siitä oli instagramis video ni ehkä se toimi sillee paremmin.

        Tässä oli ihan hyvä sanoma tuli mieleen. https://images.app.goo.gl/S4En5Wuang6nT3n27


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ettet oo :D mut kai sul silti on joku saamelaispuku?

        No ei tuo vitsi sitten toiminut, siitä oli instagramis video ni ehkä se toimi sillee paremmin.

        No ei tietenkään ole. :DD ihan hassuja sanot siellä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jooh :DD onko se muuten sitten sanonut mitään tuollast?

        En yleensä ajattele muista noin mutta hän kyllä ansaitsee nuo. Se mitä on minulle tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jooh :DD onko se muuten sitten sanonut mitään tuollast?

        Mitä veikkaat? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yleensä ajattele muista noin mutta hän kyllä ansaitsee nuo. Se mitä on minulle tehnyt.

        Te voitte panna toisianne kun niin hyviä kavereita ootte.🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä veikkaat? :D

        En usko et on sanonut rakastavansa ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko et on sanonut rakastavansa ehkä.

        On tietenkin sanonut. Sehän sanoo ne sanat mitkä auttaa häntä ei sen takia että hän tuntisi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tietenkin sanonut. Sehän sanoo ne sanat mitkä auttaa häntä ei sen takia että hän tuntisi niin.

        Okei 🫤


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on joku linkki minkä löysin ja kuvastaa hänen ajatusmaailmaa. https://www.hspelamaa.net/narsismista

        Sekin kun pystyn sen verran hänen ajatustaan tuntevana tietämään että hän olisi iloinen siitä jos olisin hänen mielessä näin paljon että edes suuntaisin tuon linkin siihen. Lisäksi hän on iloinen siitä että saa aiheuttaa minulle kostoa ja että joudun kärsimään sen takia koska erosin. Hänen mielestä en ansaitse onnea koska tein hänelle niin väärin ja siksi yrittää viedä minulta kaiken tärkeän. Hänen mielestä on oikein että sai uhkaavan ilmapiirin minulle aiheutettua. Jos näen häntä niin hän on iloinen siitä jos joudun tuskastumaan hänen sanomisien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin kun pystyn sen verran hänen ajatustaan tuntevana tietämään että hän olisi iloinen siitä jos olisin hänen mielessä näin paljon että edes suuntaisin tuon linkin siihen. Lisäksi hän on iloinen siitä että saa aiheuttaa minulle kostoa ja että joudun kärsimään sen takia koska erosin. Hänen mielestä en ansaitse onnea koska tein hänelle niin väärin ja siksi yrittää viedä minulta kaiken tärkeän. Hänen mielestä on oikein että sai uhkaavan ilmapiirin minulle aiheutettua. Jos näen häntä niin hän on iloinen siitä jos joudun tuskastumaan hänen sanomisien takia.

        Tämä on tosi kuvaava. En muista olenko aikaisemmin laittanut. https://www.narsisminuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismi/narsisti_kodin_valtiaana/


    • Anonyymi

      Menee kuin kiitoradalla suoraan ja kovaa käsi kädessä ja peitto polvilla... Pieni hento puristus käteesi ja Olemme Irti

    • Anonyymi

      Ottaa kylläkin turbulenssi kroppaan, mutta vyöt kiinni ja kainaloon... Osaamme molemmat hommamme ja se meille riittää ja taistelkoot omat myrskynsä... Olemme kylläkin myrskymme voittaneet ja Nainen ihanin... Vien mihin haluat... Kesytän kyllä kissani varmasti. Ei mitään pintaliitoa mutta tasaista tietä vuosia mitä voimme viettää yhdessä... Muuta en enää kerro. Nainen kuka varmasti tietää kenelle täällä kirjoittelen ymmärtää varmasti... Vielä kyllä tiedät mitä tarkoitan... Enkeli

    • Anonyymi

      Minkä teit uuden?

      Ekana tulis mieleen että lapsenko.

      Vaanko mulle koriste-esineen?

      Se oli muuten kiva, kyllä.mä sen muistan, mutta kyllä sinä ymmärrät että sinisistä tähistä en kylmällä kauheasti pidä.

      Mutta ymmärrän silti lämpimän ajatuksesi siitä.

      Tietysti se on ruma, kun se sininen on .

      Mut, sun oma tekemä.

      Mä en nyt kiittele liikoja, en mä ees jaksas.

      Mutta kiitti silti.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe