Onko pakko kehua ulkonäköä?

Anonyymi-ap

Onko miehen ulkonäköä pakko kehua?

En ole ihastunut miehessä ulkonäköön. Hän ei ole ”minun miesmakuani” ulkoiselta olemukseltaan, eikä sellainen ns. tavan komea mies.
Ihastuin hänen luonteeseensa sekä hymyyn, joka ilmestyi aina, kun hän näki minut. Niihin tyhmiin vitseihin, mitä aamun hämärässä heitettiin.

Kun mies sanoo minun näyttävän kauniilta, hymyilen ja kiitän. Samalla mietin, kuuluisiko minun sanoa takaisin, että hän näyttää komealta? Yleensä näin ei ole. En haluaisi valehdella, mutta en myöskään romuttaa hänen itsetuntoaan.

11

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit aina sanoa hänelle mitä hänessä rakastat ’ hymyään’ tai ’ ihanuuttaan’ siis se mitä sanot, on sitten oltava totta:). Ja varmaan hänen olemuksessaan on myös jotain puoleensavetävää, esim. Ääni, voima, turvallisuus…
      Ei sun ole tosiaankaan pakko sanoa häntä ’ komeaksi’ ellei hän oikeasti jonain päivänä sitä sinun makuusi ole

    • Anonyymi

      Hanki komea rakastaja . Kehu sitä ja naura sen toisen Rollon vitseille.

    • Anonyymi

      Ei kaikkeen sinulle sanottuun " kohteliaisuuteen" tarvitse vastata mitään muuta, kun kiitos. Se riittää, olet huomionut asian, etkä vastaa jotain turhaa ja mitä, et edes tarkoita. Tuo kauniiksi sanominen on monelle vain yleinen kohteliais toteamus, eikä tarkoita sen enempää.

    • Todella harvoin olen saanut ulkonäkökehuja, en ole mitenkään pohtinut niiden "puuttumista", saati odottanut sellaisia. Toisinaan, jotain elokuvaa katsellessa, tulee kyllä mieleen ajatelma että olipa kiva jos minulla olisi jonkin Stallonen , Fordin, tms. ulkonäkö. Mutta tytöt panevat vain minimaalisesti painoa miehen ulkomuodolle (paitsi kun on kyseessä aivan maailmanluokan valioyksilö).

    • Anonyymi

      Mieleesi ei tietenkään tullut sitä että mies voisi sanoa sinua kauniiksi ihan vain siksi että tykkää sinusta ja hänen silmissään näytät aina kauniilta. Noah ehkä olet ulkoisesti nätti mene ja tiedä!

      • Juuri noin. Kaunis on yleensä kiertoilmaisu.

        Kun mies sanoo omasta tyttöystävästään että tämä on kaunis, se tarkoittaa että tyttöystävä on aivan riittävän hyvä hetekalla.

        Kun mies muusta kuin omasta tyttöystävästään sanoo että tämä on kaunis, se tarkoittaa että mies haluaa hänen hetekalle.


    • Joo, tuo on ikuinen ongelma. Pitäisikö olla rehellinen jos aiheuttaa sillä vain mielipahaa.

      Ole onnellinen niin pitkään, kun miehesi ei rupea kysymään, että olenko mielestäsi komea. Sillä hetkellä on tehtävä salamannopea päätös ilmeenkään värähtämättä.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse. Eivät kaikki miehet kaipaa ulkonäkökehuja. Eiväthän kaikki naisetkaan kaipaa niitä. Moni ihminen ylipäänsä kaipaa vähemmän puhetta ja enemmän tekoja, joita se rakastaminen ja arvostaminen käy ilmi.

      • Anonyymi

        P.s. Minä en lainkaan arvosta tyhjänpäiväisiä ulkonäkökehuja. Antaa miehestä kuvan totaalisesta tyhjäpäästä.


    • Anonyymi

      Kehuminen on tarpeetonta. Jopa epäilyttävää.
      Myönteinen asenne puolison hahmoa ja olemusta kohtaan ilmenee muun keskustelun yhteydessä.
      Vaimoni tietää, että kehuessani hoikkia urheilullisia naisia kehun samalla myön häntä.
      Vastaavasti, kun vaimoni näkee miesvoimistelijat ja 10-ottelijat silmää miellyttävinä hahmoina tiedän viestin koskevan myös minua.
      Aina joskus olen sivusta kuullut vaimoni mainitsevan jollekin tuttavalleen minun käyvän salilla.
      Myös joissakin tilanteissa vaimoni mielihyvän kyllästämä äänen sävy on tehokas palaute.
      Nyt 8-kymppisenä olen hänen mielestää nuoremman näköinen takaa kuin edestä katsoen. Viitannee uurteiseen naamaani.
      Painoni on noin 6kg vähemmän kuin aktiiviaikoina painonnostossa treenipainoni josta oli helppo vetää pois kolmisen kiloa ennen kisoja.
      Valitettavasti menetys on tapahtunut lihasmassan katoamisen muodossa vastaan hangoittelusta huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      630
      22599
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      134
      22193
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      120
      12052
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9887
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      272
      6985
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5861
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      152
      3104
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2385
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1834
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe