Sähköpyörä kesäksi, nyt on valikoimaa ja tarjontaa!

Anonyymi-ap

Työttömälle auto on todella kallista ylläpitää ja käyttää joten sähköpyörä on hyvä vaihtoehto kun ei tarvitse julkisten kalliilla maksulla liikkua. Siirtymätkin erittäin sujuvia ilman pysäkillä odotteluja!

Sähköpyörällä liikkuminen myös on terveydelle eduksi vaikka muutakin väitetään, mutta väittäjillä asiasta mitään kokemusta.

Miksi siis ostaa 1000-2500€ vanha auto jossa runsaasti kuluja kun samalla saa uuden sähköpyörän millä pääsee kätevästi arjen perus käynnit mitä autollakin tehdään, ilman lisäkuluja....100km pari centtiä sähkö maksua.

20

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla maksaa sellaiset 10-12 senttiä pääse 60-150 kilsa akku 690 WH yksi kwh = 1000 wh ja minun sähkön hinta 17,9 senttiä kwh. Olen myös työtön (sairas) sähköpyörä on edullinen ja hyvä kulkuväline.

    • Anonyymi

      "Sähköpotkulauta" niminen laite sellainen missä ne leveät renkaat on maukas menopeli ja "tonnilla" .
      Ei huono!

      • Anonyymi

        Juu, tehokkaalla sähköskuutilla pääsee todella nopeasti paikasta A paikkaan B.


    • Anonyymi

      Kaupukipyörä; sitä ei varasteta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvä videolinkki! Muutama tunti omaa työpanosta ja "vanhasta" ok kuntoisesta pyörästä tulee päivitetty versio joka pelittää!
        465€ päivityksen hinta sähköpyöräksi ei ole kova hinta ja antaa merkittävästi koko rahalla etua!

        Itse ostin Bilteman Yosemite MBT EX TRAIL 27,5" 7v. takana ja avustin on 9 vaiheinen voimatarpeen mukaan.
        4v sitten maksoin 799€ ja pelittää kuten ostaessa. Pestessä ei kannata käyttää painepesuria vaan tiskiharjaa ja pumppaamalla paineistettua sumutesäiliötä...


    • Anonyymi

      Pellepyörä sähköpyörä. Vanhuksille ja liikuntarajoitteisille. Eihän tuossa nouse kunto ollenkaan.

      Lisäksi pitää säilyttää omassa asunnossa, koska muuten varastetaan.

      En suosittele ostoa.

      • Anonyymi

        sinun suosittelut ei kiinnosta


    • Anonyymi

      Itse sain lahjaksi tehokkaan, hintavan sähköpotkulaudan isolla akulla. Sillä on rangea 110 km (käytännössä paljon vähemmän) mutta ei niin väliä. Huippunopeuskin max 65 km/h.

    • Anonyymi

      Kerro totuus. Työnantaja osti. Sitten tulit tänne kehuskelemaan Ei kukaan saa "lahjoituksena" 2 000 euron pyörää. Ei eletä missään Disneylandissa.

      • Anonyymi

        Moni saa vanhemmiltaan lahjaksi henkilöautojakin.


    • Anonyymi

      🤣🤣. Kerro parempi vitsi.

    • Anonyymi

      Ei kannata ostaa. Hinnoissa on vielä vaikka kuinka paljon ilmaa kunnes työntekijöiden pyöräefut poistuu. Nyt vähän sama meininki sähköpyörämarkkinoilla kuin lounasruokailussa eli lounaiden hinta seuraa verottsjannmäärittämää lounasedun hintaa minkä veronmsksajat maksaa eli nekin jotka eivät näitä itse työnpuolesta saa.

    • Anonyymi

      Naapurilla oli tollanen. Koko ajan vahti sitä haukkana, ettei varasteta. Meillä ollut vaikka kuinka pyörävarkautta tänä vuonna. En halua tollasta karmivaa mielenrauhan viejää. Juna-asemalla repivät teinipojat pyörät väkisin irti telineestä.

      • Anonyymi

        Mamut varastavat kaiken.


    • Anonyymi

      polkupyörä sähköavusteisena tai perinteisenä mallina on terveyden ja elonvoiman kannalta parempi kuin autolla kulkeminen. Toisaalta jos auto on tarvis olla niin eihän työttömän kannata ihan millään rötisköllä ajalla. Sellainen kun on jatkuvan rempan tarpeessa ja rötiskö auto tulee niin muodoin todella kalliiksi. Jättää helposti tien päällekin, Jos työttömän on oikeasti halu työllistyä niin oma auto parantaa saansseja paljon. Auton täytyy kuitenkin olla liikennekelpoinen eikä mikään loppuun ajettu romu.

      • Anonyymi

        TES palkoilla ei kannata kovin kummoisia työmatkoja ajella omalla autolla!
        Ei se oma auto oikeasti "paranna" työn saantia, se on autokauppiaiden mainoslause! Mietippä asiaa hetki ajan kanssa...

        Työpaikan saa jos se työtehtävä on vapaana sekä on työhön sopiva henkilö, ei siihen ole mitään oman auton omistamisen pakkoa jonka mukaan tulee valituksi!... Jos tulee valituksi voi arvioida sen oman auton tarpeen, eikä etukäteen jatkuvaksi kulueräksi.

        Työmatka joka on polkupyörä matkan säteellä ( max.30-40min.) on mielestäni ok. Hyötyliikuntaa parhaimmillaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TES palkoilla ei kannata kovin kummoisia työmatkoja ajella omalla autolla!
        Ei se oma auto oikeasti "paranna" työn saantia, se on autokauppiaiden mainoslause! Mietippä asiaa hetki ajan kanssa...

        Työpaikan saa jos se työtehtävä on vapaana sekä on työhön sopiva henkilö, ei siihen ole mitään oman auton omistamisen pakkoa jonka mukaan tulee valituksi!... Jos tulee valituksi voi arvioida sen oman auton tarpeen, eikä etukäteen jatkuvaksi kulueräksi.

        Työmatka joka on polkupyörä matkan säteellä ( max.30-40min.) on mielestäni ok. Hyötyliikuntaa parhaimmillaan!

        itselleni auton hankkiminen mahdollisti työn saannin. Myös työpaikan vaihtaminen on helpompaa. Pyörällä toki usein itsekin ajelen. Pyörä ei mahdollistanut työn saantiani mutta oma auto sen teki. Autossa kulkee tarvitsemani työkalut. Auto toimii usein toimistona, odotustilana ja lepopaikkanakin. Auto on mahdollistaja.


    • Anonyymi

      Sähköpyörä sopii laiskalle ja huonokuntoiselle työttömälle.

    • Anonyymi

      Itse en käytä kuin sähkötuolia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe