Työttömälle auto on todella kallista ylläpitää ja käyttää joten sähköpyörä on hyvä vaihtoehto kun ei tarvitse julkisten kalliilla maksulla liikkua. Siirtymätkin erittäin sujuvia ilman pysäkillä odotteluja!
Sähköpyörällä liikkuminen myös on terveydelle eduksi vaikka muutakin väitetään, mutta väittäjillä asiasta mitään kokemusta.
Miksi siis ostaa 1000-2500€ vanha auto jossa runsaasti kuluja kun samalla saa uuden sähköpyörän millä pääsee kätevästi arjen perus käynnit mitä autollakin tehdään, ilman lisäkuluja....100km pari centtiä sähkö maksua.
Sähköpyörä kesäksi, nyt on valikoimaa ja tarjontaa!
21
322
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla maksaa sellaiset 10-12 senttiä pääse 60-150 kilsa akku 690 WH yksi kwh = 1000 wh ja minun sähkön hinta 17,9 senttiä kwh. Olen myös työtön (sairas) sähköpyörä on edullinen ja hyvä kulkuväline.
- Anonyymi
"Sähköpotkulauta" niminen laite sellainen missä ne leveät renkaat on maukas menopeli ja "tonnilla" .
Ei huono!- Anonyymi
Juu, tehokkaalla sähköskuutilla pääsee todella nopeasti paikasta A paikkaan B.
- Anonyymi
Kaupukipyörä; sitä ei varasteta.
- Anonyymi
Halvan sähköpyörän saa itse tekemällä
https://www.youtube.com/watch?v=cAvyliBro2w- Anonyymi
Hyvä videolinkki! Muutama tunti omaa työpanosta ja "vanhasta" ok kuntoisesta pyörästä tulee päivitetty versio joka pelittää!
465€ päivityksen hinta sähköpyöräksi ei ole kova hinta ja antaa merkittävästi koko rahalla etua!
Itse ostin Bilteman Yosemite MBT EX TRAIL 27,5" 7v. takana ja avustin on 9 vaiheinen voimatarpeen mukaan.
4v sitten maksoin 799€ ja pelittää kuten ostaessa. Pestessä ei kannata käyttää painepesuria vaan tiskiharjaa ja pumppaamalla paineistettua sumutesäiliötä...
- Anonyymi
Pellepyörä sähköpyörä. Vanhuksille ja liikuntarajoitteisille. Eihän tuossa nouse kunto ollenkaan.
Lisäksi pitää säilyttää omassa asunnossa, koska muuten varastetaan.
En suosittele ostoa.- Anonyymi
sinun suosittelut ei kiinnosta
- Anonyymi
Itse sain lahjaksi tehokkaan, hintavan sähköpotkulaudan isolla akulla. Sillä on rangea 110 km (käytännössä paljon vähemmän) mutta ei niin väliä. Huippunopeuskin max 65 km/h.
- Anonyymi
Kerro totuus. Työnantaja osti. Sitten tulit tänne kehuskelemaan Ei kukaan saa "lahjoituksena" 2 000 euron pyörää. Ei eletä missään Disneylandissa.
- Anonyymi
Moni saa vanhemmiltaan lahjaksi henkilöautojakin.
- Anonyymi
🤣🤣. Kerro parempi vitsi.
- Anonyymi
Ei kannata ostaa. Hinnoissa on vielä vaikka kuinka paljon ilmaa kunnes työntekijöiden pyöräefut poistuu. Nyt vähän sama meininki sähköpyörämarkkinoilla kuin lounasruokailussa eli lounaiden hinta seuraa verottsjannmäärittämää lounasedun hintaa minkä veronmsksajat maksaa eli nekin jotka eivät näitä itse työnpuolesta saa.
- Anonyymi
Naapurilla oli tollanen. Koko ajan vahti sitä haukkana, ettei varasteta. Meillä ollut vaikka kuinka pyörävarkautta tänä vuonna. En halua tollasta karmivaa mielenrauhan viejää. Juna-asemalla repivät teinipojat pyörät väkisin irti telineestä.
- Anonyymi
Mamut varastavat kaiken.
- Anonyymi
polkupyörä sähköavusteisena tai perinteisenä mallina on terveyden ja elonvoiman kannalta parempi kuin autolla kulkeminen. Toisaalta jos auto on tarvis olla niin eihän työttömän kannata ihan millään rötisköllä ajalla. Sellainen kun on jatkuvan rempan tarpeessa ja rötiskö auto tulee niin muodoin todella kalliiksi. Jättää helposti tien päällekin, Jos työttömän on oikeasti halu työllistyä niin oma auto parantaa saansseja paljon. Auton täytyy kuitenkin olla liikennekelpoinen eikä mikään loppuun ajettu romu.
- Anonyymi
TES palkoilla ei kannata kovin kummoisia työmatkoja ajella omalla autolla!
Ei se oma auto oikeasti "paranna" työn saantia, se on autokauppiaiden mainoslause! Mietippä asiaa hetki ajan kanssa...
Työpaikan saa jos se työtehtävä on vapaana sekä on työhön sopiva henkilö, ei siihen ole mitään oman auton omistamisen pakkoa jonka mukaan tulee valituksi!... Jos tulee valituksi voi arvioida sen oman auton tarpeen, eikä etukäteen jatkuvaksi kulueräksi.
Työmatka joka on polkupyörä matkan säteellä ( max.30-40min.) on mielestäni ok. Hyötyliikuntaa parhaimmillaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TES palkoilla ei kannata kovin kummoisia työmatkoja ajella omalla autolla!
Ei se oma auto oikeasti "paranna" työn saantia, se on autokauppiaiden mainoslause! Mietippä asiaa hetki ajan kanssa...
Työpaikan saa jos se työtehtävä on vapaana sekä on työhön sopiva henkilö, ei siihen ole mitään oman auton omistamisen pakkoa jonka mukaan tulee valituksi!... Jos tulee valituksi voi arvioida sen oman auton tarpeen, eikä etukäteen jatkuvaksi kulueräksi.
Työmatka joka on polkupyörä matkan säteellä ( max.30-40min.) on mielestäni ok. Hyötyliikuntaa parhaimmillaan!itselleni auton hankkiminen mahdollisti työn saannin. Myös työpaikan vaihtaminen on helpompaa. Pyörällä toki usein itsekin ajelen. Pyörä ei mahdollistanut työn saantiani mutta oma auto sen teki. Autossa kulkee tarvitsemani työkalut. Auto toimii usein toimistona, odotustilana ja lepopaikkanakin. Auto on mahdollistaja.
- Anonyymi
Sähköpyörä sopii laiskalle ja huonokuntoiselle työttömälle.
- Anonyymi
Itse en käytä kuin sähkötuolia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396