Miten saan tyttöystävän?

Siis miten voi nykyään ees saada tyttöystävän?

Kaikki muijat mun koulus on nykyään sika rumia. Ei niiden kasvoja nää kun 50kg meikkiä naamalla ja jotkut tekoripset ja sen lisäks kaikilla pienet tissit tai ei mitään persettä. Miks ette te osaa enää puhuu normaalisti ja nauratte kun jotkut hevoset?
Halun kunnollisen tyttöystävän joka täyttäisi nää kaikki kriteerit
- alle 165cm
- blondi
- kirkkaan siniset silmät
- iso perse
- isot tissit
- Ei naura ku hevonen
- natural (meikkiä ei enemmän kun huulirasvaa)
- ei tarvii olla malli mutta ei näytä hemulilta niinku meidän kaikki luokan tytöt
- Ei oo jätkä kavereita
- Ei oo huora
- Ei hikke

Niin mitä mun pitäis tehdä et saan tälläsen?
Jos ketään kiinnostaa oon 9lk

5

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tissien suhteen vaihdat mieltäs kun pääset räpläämään ja maistelemaan kumitisuja. Nainen ei tunne juuri mitään ja ei ne vaan tunnu samoilta. Jos taas isoja naturel tisuista haaveilet niin se tarkoittaa 99% keisseistä että nainen on läski. Riippuvat lötköt. Nauti hyvä nuori mies pienemmistä kiinteistä tisuista tuossa iässä kun voit. Vuosia eteenpäin ja kiroat kun synnytyksen jälkeen tisut tuhottu tai iän puolesta rumasti roikkuvat utareet ei sytytä enää.

      Meikkiporsaita riittää. Tälle ei voi mitään ku some tehny sen että jokaisen akan pitää laittautua.

      Iso perse on vähän erikoinen vaatimus, mutta toisaalta sulla pitäis olla sitten enemmän valinnanvaraa kun nuoret liikkuu vähemmän ja syö huonommin (eines, pika mättöä) joten se perse leviää jo nuoresta lähtien. Hyvä jos kiihottaa tommonen.

      Jollain pituudella, silmien ja hiustenvärillä ei ole mitään väliä jos löytyy mukava tyttö. Kannattaa varmaan katsoa muualle ku oman luokan tyttöjä. Vähän sama juttu ku tyttöystävä työpaikan kautta = tuhoontuomittu ajatus. Suomi24 treffit, deitti piste net, tinder, harrastukset....

    • Minulle myös tulisi tuollainen samanlainen, jos joku tietää mistä löytää?
      Tuohon alkuperäiseen vain sellaisella pienellä erotuksella että olen 45v vanha mies. Ja ei ole niin tarkkaa se pituus eikä silmien väri eikä hiusten väri, muuten nuo samat kriteerit pätee. Olen etsinyt noin kaksikymmentä vuotta mutta en ole vielä löytänyt mistään. Varmaan joku on tuollaisen jossain nähnyt kuitenkin, tai kuullut edes että tuollainen on jossain ollut joskus ehkä.

    • Anonyymi

      Minä taas olen ollut monien naisten kanssa ja tullut lopulta siihen päätökseen pari vuotta sitten että en halua kotiini yhtään naista en halua parisuhdetta enkä katsele mitään oikuttelua. Minulla on pari vakipanoa ja käyn heidän luonaan tai he minun luonaan panolla ja sen jälkeen jatkamme normaalia elämää. Suosittelen lämpimästi muillekkin. Voit tehdä ihan mitä ikinä haluat kukaan ei vingu tv kanavista vaadi mitään saat olla aivan rauhassa. Kaikki pettämiset ja muut draamat jää myös pois.

      T: Onnellinen mies 48v

      • Anonyymi

        Suosittelen kaikille naissukupuolen edustajille selibaattia. Miesten seksileluiksi ei kannata ryhtyä. He mm. hakevat ulkomailta sukupuolitauteja ja levittävät niitä eteenpäin useisiin ihmisiin, jotka edelleen tietämättään levittävät niitä muihin ihmisiin, jotka edelleen levittävät niitä muihin ihmisiin, jne. Näiltä ei pysty suojautumaan, eikä niistä kaikista pääse eroon, ja niistä voi seurata vakavia terveyshaittoja. Ei ole yksikään homejuustomakkara tuon väärti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe