Tekoälytyttöystävät korvaavat naiset

Anonyymi-ap

Syntyvyys on jo nyt pohjamudissa kun ei synny parisuhteita, eikä niitä ole syntymässä tulevaisuudessakaan, koska miehet ottavat tekoälytyttöystävän.

Tuon jälkeen lapsia haluavilla naisilla tulee olemaan vaikeuksia löytää miestä, koska vähemmän miehiä on tarjolla.

https://www.youtube.com/watch?v=csGTN8bH-HM

111

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipähän nuo naiset tunnu etsivän muutenkaan mitään. Ilmoitus/profiili laitetaan nettiin, mutta sitten ei vastata, kun mies olisi kiinnostunut.

      • Juuri näin. Siksi tekoälytyttikset tulivat korvaamaan nämä poissaolevat aidot naiset. Ne sentään osaavat vastata, kun heille sanoo moi. Suominaisille ei saa sanoa moi, vaan pitäisi olla joku helvetin paljon kiinnostavampi ja tietenkin komeampi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juuri näin. Siksi tekoälytyttikset tulivat korvaamaan nämä poissaolevat aidot naiset. Ne sentään osaavat vastata, kun heille sanoo moi. Suominaisille ei saa sanoa moi, vaan pitäisi olla joku helvetin paljon kiinnostavampi ja tietenkin komeampi.

        Äläs Mustasusi nyt viitsi. Kyllä naiset moikkaavat.

        Tarkoitit sitä etteivät nätit nuoret naiset vastaa kun ruma lihava viisikymppinen mies moikkaa. Miksi heidän pitäisi vastata? Eivät nuoret komeat pojatkaan vastaa kun lihava ruma viisikymppinen nainen moikkaa. Eikä tarvitsekaan!

        Jos lähetät viestin samantasoisella naiselle eli rumalle lihavalle viisikymppiselle naiselle niin kyllä hän vastaa. Mutta et tahdo; olet itse sanonut ette mahda sille mitään ettet voi kiinnostua kuin nuorista ja näteistä. Asia selvä. Väkisin ei voi kiinnostua. Mutta ei myöskään pidä vääristellä asioita sanomalla että naiset eivät vastaa miehille. Kyllä vastaavat samantasoisille.

        Sinä saat pitää naismakusi. Siitä vain! Mikään ei estä sinua hankkimasta tekoälytyttöystävää. Anna palaa! Mutta älä vääristele tosiasioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs Mustasusi nyt viitsi. Kyllä naiset moikkaavat.

        Tarkoitit sitä etteivät nätit nuoret naiset vastaa kun ruma lihava viisikymppinen mies moikkaa. Miksi heidän pitäisi vastata? Eivät nuoret komeat pojatkaan vastaa kun lihava ruma viisikymppinen nainen moikkaa. Eikä tarvitsekaan!

        Jos lähetät viestin samantasoisella naiselle eli rumalle lihavalle viisikymppiselle naiselle niin kyllä hän vastaa. Mutta et tahdo; olet itse sanonut ette mahda sille mitään ettet voi kiinnostua kuin nuorista ja näteistä. Asia selvä. Väkisin ei voi kiinnostua. Mutta ei myöskään pidä vääristellä asioita sanomalla että naiset eivät vastaa miehille. Kyllä vastaavat samantasoisille.

        Sinä saat pitää naismakusi. Siitä vain! Mikään ei estä sinua hankkimasta tekoälytyttöystävää. Anna palaa! Mutta älä vääristele tosiasioita.

        Kyllä tuon tiedän. Ja samalla, elämässä ei ole enää mitään mieltä kun olet se ruma vanha läski. Voi kuolla pois kuleksimasta. Elämä on jo eletty.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tuon tiedän. Ja samalla, elämässä ei ole enää mitään mieltä kun olet se ruma vanha läski. Voi kuolla pois kuleksimasta. Elämä on jo eletty.

        Älä viitsi. Eivät sinun asiasi huonosti ole.. Tyhjää valitat.

        On ihmisiä jotka ovat syöpäsairaita. On kidutettuja, vainottuja, sodan ja pommitusten keskellä eläviä, rintamalle pakotettuja, kidnapattuja panttivankeja, syyttöminä vangittuja, raiskattuja, rikoksen uhreja, pellinpalasista ja laudanpätkistä rakennetuissa slummihökkeleissä eläviä, nälkä hädästä kärsiviä. Ja sinä väität ettei elämälläsi ole merkitystä ja luulet olevasi ykköskärsijä koska olet ruma ja lihava viisikymppinen etkä saa nuorta naista kumppaniksesi! Ihan oikeasti, nyt vähän kohtuullisuutta peliin! Olet lottovoittaja ja etuoikeutettu ihminen. Kaikki tälle palstalle kirjoittavat ihmiset ovat . Sinä ja minä mukaan lukien. Opettele kiitollisuutta ja positiivisuutta!

        Ukrainassa ja Gazassa asuvat vaihtaisivat ongelmia kanssasi.

        Väitä ettet voit elää ilman nuoren naisen rakkautta. Kyllä voit. Muutkin voivat, miljardit ihmiset voivat. Sinkkuna voi elää hyvää elämää. Jotkut elävät ilman käsiä, ilman kotia, ilman puhdasta ilmaa, ilman liikkumisvapautta.

        Lopeta tuo itsesääli. Asiasi ovat hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi. Eivät sinun asiasi huonosti ole.. Tyhjää valitat.

        On ihmisiä jotka ovat syöpäsairaita. On kidutettuja, vainottuja, sodan ja pommitusten keskellä eläviä, rintamalle pakotettuja, kidnapattuja panttivankeja, syyttöminä vangittuja, raiskattuja, rikoksen uhreja, pellinpalasista ja laudanpätkistä rakennetuissa slummihökkeleissä eläviä, nälkä hädästä kärsiviä. Ja sinä väität ettei elämälläsi ole merkitystä ja luulet olevasi ykköskärsijä koska olet ruma ja lihava viisikymppinen etkä saa nuorta naista kumppaniksesi! Ihan oikeasti, nyt vähän kohtuullisuutta peliin! Olet lottovoittaja ja etuoikeutettu ihminen. Kaikki tälle palstalle kirjoittavat ihmiset ovat . Sinä ja minä mukaan lukien. Opettele kiitollisuutta ja positiivisuutta!

        Ukrainassa ja Gazassa asuvat vaihtaisivat ongelmia kanssasi.

        Väitä ettet voit elää ilman nuoren naisen rakkautta. Kyllä voit. Muutkin voivat, miljardit ihmiset voivat. Sinkkuna voi elää hyvää elämää. Jotkut elävät ilman käsiä, ilman kotia, ilman puhdasta ilmaa, ilman liikkumisvapautta.

        Lopeta tuo itsesääli. Asiasi ovat hyvin.

        Lässyn lää. Ärsyttää tuollaiset lässytykset.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lässyn lää. Ärsyttää tuollaiset lässytykset.

        Se ei ole lässytystä vaan tosiasioita. Realismia. KAIKKI tälle palstalle kirjoittavat ihmiset ovat saaneet lottovoiton .

        Seuraa vähän uutisia ja katso mitä maailmalla tapahtuu. Tai omassa kotikaupungissasi. Sielläkin asuu kuolemansairaita, vammaisia, kroonisesta kivusta kärsiviä, asunnottomia, pahoinpideltynä, rikoksen uhreja jotka eivät saa oikeutta. Mene selittämään heille miten vaikeaa SINULLA on.

        Jos sinua ärsyttää kuulla ettet ole se ykköskärsijä ja että sinun ongelmasi ovat PIKKUASIOITA niin sitten ärsyttää. Ärsyttäköön. Silti ne sinun ongelmasi ovat pikkuasioita, mitättömiä juttuja.

        Olisit kiitollinen siitä mitä sinulla on sen sijaan että olet tehnyt yhdestä ainokaisesta tietystä asiasta eli nätin nuoren naisen rakkaudesta itsellesi pakkomielteen. Ongelmalkehan on sitä paitsi olemassa ratkaisu: se tekoälytyttöystävä. Mikä estää hankkimasta sellaista?

        Sinä itse lässytät . Tuo valitus ja vinkuna aiheesta ”uijui kun minä vanha ruma lihava mies en saa nuorta kaunista naista, uijui miten kovilla olen, elämälläni ei ole merkitystä, voisin kuolla pois” - SE on korvia raastavaa lässyn lässyn läätä ja turhaa valitusta. Sinä ET ole osaton ja kurja ja vailla toivoa. Olet etuoikeutettu.

        Minä olen vanha lihava ruma akka. Ei tulisi mieleenikään uhriutua siksi etten saa komeaa miestä. Miksi minun pitäisi sellainen saada? Pitäisikö minun saada myös oma avaruusraketti ja ikioma loistoristeilijän? Ei pidä. Enkä sääli itseäni. Iloitsen siitä mitä minulla on.

        Lähipiirini kuuluu ihmisiä joilla on TODELLISIA ongelmia. He eivät vikise. Älä sinäkään.

        Lopeta se uikuttava. asenne elämään. Ryhdistäydy. Reipastu. Hymyile. Nauti elämästä. Olet terve, sinulla on työpaikka, kukaan ei revi sinua hiuksista eikä katko luitasi, et ole syöpähoidoissa, kotiasi ei pommiteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole lässytystä vaan tosiasioita. Realismia. KAIKKI tälle palstalle kirjoittavat ihmiset ovat saaneet lottovoiton .

        Seuraa vähän uutisia ja katso mitä maailmalla tapahtuu. Tai omassa kotikaupungissasi. Sielläkin asuu kuolemansairaita, vammaisia, kroonisesta kivusta kärsiviä, asunnottomia, pahoinpideltynä, rikoksen uhreja jotka eivät saa oikeutta. Mene selittämään heille miten vaikeaa SINULLA on.

        Jos sinua ärsyttää kuulla ettet ole se ykköskärsijä ja että sinun ongelmasi ovat PIKKUASIOITA niin sitten ärsyttää. Ärsyttäköön. Silti ne sinun ongelmasi ovat pikkuasioita, mitättömiä juttuja.

        Olisit kiitollinen siitä mitä sinulla on sen sijaan että olet tehnyt yhdestä ainokaisesta tietystä asiasta eli nätin nuoren naisen rakkaudesta itsellesi pakkomielteen. Ongelmalkehan on sitä paitsi olemassa ratkaisu: se tekoälytyttöystävä. Mikä estää hankkimasta sellaista?

        Sinä itse lässytät . Tuo valitus ja vinkuna aiheesta ”uijui kun minä vanha ruma lihava mies en saa nuorta kaunista naista, uijui miten kovilla olen, elämälläni ei ole merkitystä, voisin kuolla pois” - SE on korvia raastavaa lässyn lässyn läätä ja turhaa valitusta. Sinä ET ole osaton ja kurja ja vailla toivoa. Olet etuoikeutettu.

        Minä olen vanha lihava ruma akka. Ei tulisi mieleenikään uhriutua siksi etten saa komeaa miestä. Miksi minun pitäisi sellainen saada? Pitäisikö minun saada myös oma avaruusraketti ja ikioma loistoristeilijän? Ei pidä. Enkä sääli itseäni. Iloitsen siitä mitä minulla on.

        Lähipiirini kuuluu ihmisiä joilla on TODELLISIA ongelmia. He eivät vikise. Älä sinäkään.

        Lopeta se uikuttava. asenne elämään. Ryhdistäydy. Reipastu. Hymyile. Nauti elämästä. Olet terve, sinulla on työpaikka, kukaan ei revi sinua hiuksista eikä katko luitasi, et ole syöpähoidoissa, kotiasi ei pommiteta.

        30 vuoden päästä, jos olet vielä elossa, kadehdit nykyistä itseäsi. Ihmettelet mikset osannut nauttia elämästä silloin kun olit vielä terve ja voimissasi. Ihmettelet mikset iloinnut siitä hyvästä mitä sinulla oli vaan paruit joidenkin kikattavien teinityttöjen perään. Sinun tekisi mieli matkustaa aikakoneella 30 vuotta taaksepäin, etsiä nykyinen Mustasusi ja antaa tälle tukkapöllyä ja puhua järkeä.

        Jos lapsesi kuolisi, talosi palaisi tulipalossa maan tasalle tai sinulla todettaisiin syöpä, et välittäisi piirin vertaa mistään tutönhupakoista. Haluaisit vain saada lapsesi, kotisi tai terveytesi takaisin.

        Olet tämän palstan lähes ainoa mies jolle hyödyttää edes puhua. Näiden itsestäänselvyyksien selittäminen muille palstaprinsseille olisi ajanhukkaa. Sinussa on edes toivoa koska sinulla on aivot ja sydän.

        Mutta olet addiktoitunut negatiivisuuden, itseinhoon ja tyytymättömyyteen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tuon tiedän. Ja samalla, elämässä ei ole enää mitään mieltä kun olet se ruma vanha läski. Voi kuolla pois kuleksimasta. Elämä on jo eletty.

        Onkohan joku kaapannut suden nikin? Tämä ei jotenkin tunnu samalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        30 vuoden päästä, jos olet vielä elossa, kadehdit nykyistä itseäsi. Ihmettelet mikset osannut nauttia elämästä silloin kun olit vielä terve ja voimissasi. Ihmettelet mikset iloinnut siitä hyvästä mitä sinulla oli vaan paruit joidenkin kikattavien teinityttöjen perään. Sinun tekisi mieli matkustaa aikakoneella 30 vuotta taaksepäin, etsiä nykyinen Mustasusi ja antaa tälle tukkapöllyä ja puhua järkeä.

        Jos lapsesi kuolisi, talosi palaisi tulipalossa maan tasalle tai sinulla todettaisiin syöpä, et välittäisi piirin vertaa mistään tutönhupakoista. Haluaisit vain saada lapsesi, kotisi tai terveytesi takaisin.

        Olet tämän palstan lähes ainoa mies jolle hyödyttää edes puhua. Näiden itsestäänselvyyksien selittäminen muille palstaprinsseille olisi ajanhukkaa. Sinussa on edes toivoa koska sinulla on aivot ja sydän.

        Mutta olet addiktoitunut negatiivisuuden, itseinhoon ja tyytymättömyyteen.

        No kyllä minä ymmärrän mitä haluat sanoa. Minua vain ärsyttää menetetty nuoruus ja elämä. En enää saa rakastua niin kuin sai nuorena. Nyt pitäisi vaan tyytyä vanhenemaan arvokkaasti ja odottaa taivasmatkaa. Pitää varmaan alkaa myymään tavaroita pois, että on perillisillä helpompaa järjestellä asioita pois menon jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        30 vuoden päästä, jos olet vielä elossa, kadehdit nykyistä itseäsi. Ihmettelet mikset osannut nauttia elämästä silloin kun olit vielä terve ja voimissasi. Ihmettelet mikset iloinnut siitä hyvästä mitä sinulla oli vaan paruit joidenkin kikattavien teinityttöjen perään. Sinun tekisi mieli matkustaa aikakoneella 30 vuotta taaksepäin, etsiä nykyinen Mustasusi ja antaa tälle tukkapöllyä ja puhua järkeä.

        Jos lapsesi kuolisi, talosi palaisi tulipalossa maan tasalle tai sinulla todettaisiin syöpä, et välittäisi piirin vertaa mistään tutönhupakoista. Haluaisit vain saada lapsesi, kotisi tai terveytesi takaisin.

        Olet tämän palstan lähes ainoa mies jolle hyödyttää edes puhua. Näiden itsestäänselvyyksien selittäminen muille palstaprinsseille olisi ajanhukkaa. Sinussa on edes toivoa koska sinulla on aivot ja sydän.

        Mutta olet addiktoitunut negatiivisuuden, itseinhoon ja tyytymättömyyteen.

        Kiitos sinulle noista kannustavista sanoista. Anteeksi kun olin aamulla pahalla päällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan joku kaapannut suden nikin? Tämä ei jotenkin tunnu samalta

        No minä en ollut oikein oma itseni aamulla, kun nukuin huonosti. Nyt on toisenlainen olo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos sinulle noista kannustavista sanoista. Anteeksi kun olin aamulla pahalla päällä.

        Ei mitään anteeksipyydettävää. On sinulla oikeus olla pahalla päällä.

        Sinulla on myös oikeus olla kiinnostumatta itsesi ikäisistä naisista. Väkisin ei voi ihastua.

        Et sinä ole vanha vaan keski-ikäinen. Edessäsi voi olla vaikka miten hienoja asioita. Koskaan ei tiedä mitä hauskaa nurkan takana on.

        Ei mitään kuolinsiivouksia vielä!

        Lähde vaikka lomareissuun. Varaa hotellihuone johonkin uuteen paikkaan, kiertele museoissa ja käy teatterissa ja syömässä ravintolassa. Mene Tinder-treffeille jonkun itsesi ikäisen VAIKKA et ole hänestä seksuaalisesti kiinnostunut. Sinulle voisi tehdä hyvää tutustua johonkin mukavaan naiseen ihan vain kaverina. Älä kerro hänelle ettet oikeastaan ole kiinnostunut itsesi ikäisistä - kun hän ei tiedä sitä, hän ei loukkaanu eikä koe että pidät häntä vain pilkkanasi. Jos se nainen ihastuu sinuun ja haluaa tavata uudestaan, älä pode huonoa omatuntoa koska et ole luvannut hänelle mitään. Laitat vain jälkeenpäin kohteliaan viestin: ” oli mukava tavata mutta jokin kipinä puuttui väliltämme, kaikkea hyvää elämääsi ja onnea etsintöihin!”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään anteeksipyydettävää. On sinulla oikeus olla pahalla päällä.

        Sinulla on myös oikeus olla kiinnostumatta itsesi ikäisistä naisista. Väkisin ei voi ihastua.

        Et sinä ole vanha vaan keski-ikäinen. Edessäsi voi olla vaikka miten hienoja asioita. Koskaan ei tiedä mitä hauskaa nurkan takana on.

        Ei mitään kuolinsiivouksia vielä!

        Lähde vaikka lomareissuun. Varaa hotellihuone johonkin uuteen paikkaan, kiertele museoissa ja käy teatterissa ja syömässä ravintolassa. Mene Tinder-treffeille jonkun itsesi ikäisen VAIKKA et ole hänestä seksuaalisesti kiinnostunut. Sinulle voisi tehdä hyvää tutustua johonkin mukavaan naiseen ihan vain kaverina. Älä kerro hänelle ettet oikeastaan ole kiinnostunut itsesi ikäisistä - kun hän ei tiedä sitä, hän ei loukkaanu eikä koe että pidät häntä vain pilkkanasi. Jos se nainen ihastuu sinuun ja haluaa tavata uudestaan, älä pode huonoa omatuntoa koska et ole luvannut hänelle mitään. Laitat vain jälkeenpäin kohteliaan viestin: ” oli mukava tavata mutta jokin kipinä puuttui väliltämme, kaikkea hyvää elämääsi ja onnea etsintöihin!”

        Joo, tuollainen lomareissu täytyisi kyllä tehdä. Maiseman vaihto on aina paikallaan. Tykkään museoista ja nähtävyyksistä. Yksin niitä saisi ainakin rauhassa kierrellä.
        Ihan kivoja ohjeita kyllä annat. Minä oon vähän huono valehtelemaan ihmisille. Yhden lähes itseni ikäisen naisen mielen jo tässä jokin aika sitten pahoitin sillä, että menin kertomaan, etten nyt pysty seurustella hänen kanssa. Hän ehti olla siinä luulossa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en ollut oikein oma itseni aamulla, kun nukuin huonosti. Nyt on toisenlainen olo.

        ai huonosti nukuttu yö oikeuttaa olla katkera ja kateellinen nuorille ihmisille,.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, tuollainen lomareissu täytyisi kyllä tehdä. Maiseman vaihto on aina paikallaan. Tykkään museoista ja nähtävyyksistä. Yksin niitä saisi ainakin rauhassa kierrellä.
        Ihan kivoja ohjeita kyllä annat. Minä oon vähän huono valehtelemaan ihmisille. Yhden lähes itseni ikäisen naisen mielen jo tässä jokin aika sitten pahoitin sillä, että menin kertomaan, etten nyt pysty seurustella hänen kanssa. Hän ehti olla siinä luulossa.

        eihän sulla ole rahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        eihän sulla ole rahaa

        Ei olekaan käytössä tällä hetkellä. Mulla on rahaa sijoituksissa ja säästöissä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei olekaan käytössä tällä hetkellä. Mulla on rahaa sijoituksissa ja säästöissä.

        no et pääse ikinä lomalle. ja hyvä niin. saa nuoret naiset olla rauhassa sun katseilta


      • Anonyymi kirjoitti:

        no et pääse ikinä lomalle. ja hyvä niin. saa nuoret naiset olla rauhassa sun katseilta

        Ai nytkö ei saa enää edes katsoa? Viedään sekin vähäinen ilo elämästä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ai nytkö ei saa enää edes katsoa? Viedään sekin vähäinen ilo elämästä.

        muista laittaa ruokalappu johon kuola voi valua


      • Anonyymi kirjoitti:

        muista laittaa ruokalappu johon kuola voi valua

        Oletko oikeasti nähnyt jollakin kuolan valuvan, kun on katsonut naista ihailevasti?!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko oikeasti nähnyt jollakin kuolan valuvan, kun on katsonut naista ihailevasti?!

        sä et ymmärrä sarkasmia


      • Anonyymi

        Onko oikeesti vaan niin, ettei haeta miestä/naista muualta kun netistä?
        Mikset lähde ovesta ulos, harrastamaan, kapakkaan, tansseihin, ihan mihin vaan? Tee itses tykö tiedätkö silleen vanhanaikaisesti? Kysy äitiltäs, isältäs ja vaikka mummulta ja papalta, miten ennen toimittiin, kun ei ollut kauppapaikkoja? Kuka helvetti kuvittelee oikeesti löytävänsä elämänkumppanin senssipalstoilta? Ite tiedän yhden pariskunnan ja siitäkin on aikaa vuosikausia. Sitäkin enemmän tiedän porukkaa, jotka on kitanneet "treffi"kahveita jossain abc:llä varmaan satoja litroja ja se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muista laittaa ruokalappu johon kuola voi valua

        Älä sinäkään viitsi. Onko se sinulta pois jos Mustasaari tekee hauskan yhden miehen hotellimatkan johonkin lähikaupunkiin? Miksi pitää olla ilkeä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikeesti vaan niin, ettei haeta miestä/naista muualta kun netistä?
        Mikset lähde ovesta ulos, harrastamaan, kapakkaan, tansseihin, ihan mihin vaan? Tee itses tykö tiedätkö silleen vanhanaikaisesti? Kysy äitiltäs, isältäs ja vaikka mummulta ja papalta, miten ennen toimittiin, kun ei ollut kauppapaikkoja? Kuka helvetti kuvittelee oikeesti löytävänsä elämänkumppanin senssipalstoilta? Ite tiedän yhden pariskunnan ja siitäkin on aikaa vuosikausia. Sitäkin enemmän tiedän porukkaa, jotka on kitanneet "treffi"kahveita jossain abc:llä varmaan satoja litroja ja se siitä.

        No minulla ei ole kavereita joiden kanssa mennä iltaa viettämään. Siinä syy että jään yksin kotiin istuu. Ei kotoa kukaan tule hakemaan. Eikä mistään senssisivuilta näytä tulevan muita kuin ulkomaalaisia huijareita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikeesti vaan niin, ettei haeta miestä/naista muualta kun netistä?
        Mikset lähde ovesta ulos, harrastamaan, kapakkaan, tansseihin, ihan mihin vaan? Tee itses tykö tiedätkö silleen vanhanaikaisesti? Kysy äitiltäs, isältäs ja vaikka mummulta ja papalta, miten ennen toimittiin, kun ei ollut kauppapaikkoja? Kuka helvetti kuvittelee oikeesti löytävänsä elämänkumppanin senssipalstoilta? Ite tiedän yhden pariskunnan ja siitäkin on aikaa vuosikausia. Sitäkin enemmän tiedän porukkaa, jotka on kitanneet "treffi"kahveita jossain abc:llä varmaan satoja litroja ja se siitä.

        Oikeassa kuitenkin olet tuossa, että itseään pitäisi tehdä tykö, että muut tietäis mun olevan olemassa edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikeesti vaan niin, ettei haeta miestä/naista muualta kun netistä?
        Mikset lähde ovesta ulos, harrastamaan, kapakkaan, tansseihin, ihan mihin vaan? Tee itses tykö tiedätkö silleen vanhanaikaisesti? Kysy äitiltäs, isältäs ja vaikka mummulta ja papalta, miten ennen toimittiin, kun ei ollut kauppapaikkoja? Kuka helvetti kuvittelee oikeesti löytävänsä elämänkumppanin senssipalstoilta? Ite tiedän yhden pariskunnan ja siitäkin on aikaa vuosikausia. Sitäkin enemmän tiedän porukkaa, jotka on kitanneet "treffi"kahveita jossain abc:llä varmaan satoja litroja ja se siitä.

        Minä tiedän monen monituista pariskuntaa jotka ovat löytäneet toisensa netistä. Jos et tiedä kuin yhden niin olet poikkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi. Eivät sinun asiasi huonosti ole.. Tyhjää valitat.

        On ihmisiä jotka ovat syöpäsairaita. On kidutettuja, vainottuja, sodan ja pommitusten keskellä eläviä, rintamalle pakotettuja, kidnapattuja panttivankeja, syyttöminä vangittuja, raiskattuja, rikoksen uhreja, pellinpalasista ja laudanpätkistä rakennetuissa slummihökkeleissä eläviä, nälkä hädästä kärsiviä. Ja sinä väität ettei elämälläsi ole merkitystä ja luulet olevasi ykköskärsijä koska olet ruma ja lihava viisikymppinen etkä saa nuorta naista kumppaniksesi! Ihan oikeasti, nyt vähän kohtuullisuutta peliin! Olet lottovoittaja ja etuoikeutettu ihminen. Kaikki tälle palstalle kirjoittavat ihmiset ovat . Sinä ja minä mukaan lukien. Opettele kiitollisuutta ja positiivisuutta!

        Ukrainassa ja Gazassa asuvat vaihtaisivat ongelmia kanssasi.

        Väitä ettet voit elää ilman nuoren naisen rakkautta. Kyllä voit. Muutkin voivat, miljardit ihmiset voivat. Sinkkuna voi elää hyvää elämää. Jotkut elävät ilman käsiä, ilman kotia, ilman puhdasta ilmaa, ilman liikkumisvapautta.

        Lopeta tuo itsesääli. Asiasi ovat hyvin.

        Älä höpise. Jos ihmisellä ei ole ystäviä, hänellä ei ole mitään. Syöpäsairailla jne. on ystäviä jotka pitävät heistä huolta.

        Ystävät ovat mahdollistajia, niin että elämässä näyttää olevan mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja. Jos ystäviä ei ole, ei ole vaihtoehtojakaan, eikä siis tulevaisuuttakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole lässytystä vaan tosiasioita. Realismia. KAIKKI tälle palstalle kirjoittavat ihmiset ovat saaneet lottovoiton .

        Seuraa vähän uutisia ja katso mitä maailmalla tapahtuu. Tai omassa kotikaupungissasi. Sielläkin asuu kuolemansairaita, vammaisia, kroonisesta kivusta kärsiviä, asunnottomia, pahoinpideltynä, rikoksen uhreja jotka eivät saa oikeutta. Mene selittämään heille miten vaikeaa SINULLA on.

        Jos sinua ärsyttää kuulla ettet ole se ykköskärsijä ja että sinun ongelmasi ovat PIKKUASIOITA niin sitten ärsyttää. Ärsyttäköön. Silti ne sinun ongelmasi ovat pikkuasioita, mitättömiä juttuja.

        Olisit kiitollinen siitä mitä sinulla on sen sijaan että olet tehnyt yhdestä ainokaisesta tietystä asiasta eli nätin nuoren naisen rakkaudesta itsellesi pakkomielteen. Ongelmalkehan on sitä paitsi olemassa ratkaisu: se tekoälytyttöystävä. Mikä estää hankkimasta sellaista?

        Sinä itse lässytät . Tuo valitus ja vinkuna aiheesta ”uijui kun minä vanha ruma lihava mies en saa nuorta kaunista naista, uijui miten kovilla olen, elämälläni ei ole merkitystä, voisin kuolla pois” - SE on korvia raastavaa lässyn lässyn läätä ja turhaa valitusta. Sinä ET ole osaton ja kurja ja vailla toivoa. Olet etuoikeutettu.

        Minä olen vanha lihava ruma akka. Ei tulisi mieleenikään uhriutua siksi etten saa komeaa miestä. Miksi minun pitäisi sellainen saada? Pitäisikö minun saada myös oma avaruusraketti ja ikioma loistoristeilijän? Ei pidä. Enkä sääli itseäni. Iloitsen siitä mitä minulla on.

        Lähipiirini kuuluu ihmisiä joilla on TODELLISIA ongelmia. He eivät vikise. Älä sinäkään.

        Lopeta se uikuttava. asenne elämään. Ryhdistäydy. Reipastu. Hymyile. Nauti elämästä. Olet terve, sinulla on työpaikka, kukaan ei revi sinua hiuksista eikä katko luitasi, et ole syöpähoidoissa, kotiasi ei pommiteta.

        Sinun lähipiiriisi kuuluu ihmisiä.

        Se erottaa sinut yksinäisistä.

        Nuo ongelmat mitä luettelit ovat myös väliaikaisia ongelmia. Toki, syöpään kuuluu kuolemanpelko jne. Kyse ei olekaan niiden ongelmien vähättelystä. Mutta sinun tyhmyydestä kertoo se että sinä vähättelet mustan suden todellista ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään anteeksipyydettävää. On sinulla oikeus olla pahalla päällä.

        Sinulla on myös oikeus olla kiinnostumatta itsesi ikäisistä naisista. Väkisin ei voi ihastua.

        Et sinä ole vanha vaan keski-ikäinen. Edessäsi voi olla vaikka miten hienoja asioita. Koskaan ei tiedä mitä hauskaa nurkan takana on.

        Ei mitään kuolinsiivouksia vielä!

        Lähde vaikka lomareissuun. Varaa hotellihuone johonkin uuteen paikkaan, kiertele museoissa ja käy teatterissa ja syömässä ravintolassa. Mene Tinder-treffeille jonkun itsesi ikäisen VAIKKA et ole hänestä seksuaalisesti kiinnostunut. Sinulle voisi tehdä hyvää tutustua johonkin mukavaan naiseen ihan vain kaverina. Älä kerro hänelle ettet oikeastaan ole kiinnostunut itsesi ikäisistä - kun hän ei tiedä sitä, hän ei loukkaanu eikä koe että pidät häntä vain pilkkanasi. Jos se nainen ihastuu sinuun ja haluaa tavata uudestaan, älä pode huonoa omatuntoa koska et ole luvannut hänelle mitään. Laitat vain jälkeenpäin kohteliaan viestin: ” oli mukava tavata mutta jokin kipinä puuttui väliltämme, kaikkea hyvää elämääsi ja onnea etsintöihin!”

        "Sinulle voisi tehdä hyvää tutustua johonkin mukavaan naiseen ihan vain kaverina."

        Mutta miten toimia silloin kun naisia ei kiinnosta, eikä heidän seuraa saa?


    • Anonyymi

      Sehän on vain hyvä. Ei tarvitse sinunkaan valittaa naisenpuutetta. 👍

    • Anonyymi

      Ylioppilaskunnan mikki jäi auki.

    • Anonyymi

      Teknologia tuhosi meidät. That's it.

      • Tää on jännä paradoksi. Milloin tekniikka ja keksinnöt ovat hyvä renki, mutta huono isäntä.


    • Anonyymi

      Podcastissa oli myös, että miesten ja naisten arvot on lähtenyt tosi paljon erkaantumaan.

      Miehistä on tullut metoo:n jälkeen konservatiivisempia kun taas naiset on lähtenyt liberaalimpaan suuntaan.

      Nuoret ihmiset ei enää pariudu, koska alkaa olemaan niin selkeä railo arvoissa.

      Naiset ovat niitä, jotka liputtavat pridea ja leikkivät jotain hyväntekijää.

      • Anonyymi

        Mä oon kantasuomalainen ja myös konservatiivinen mies ja koen ettei mikään taho aja minunlaisteni asemaa. Siispä minun täytyy itse tehdä niin. Valkoinen mies on sysätty syrjään tämän uuden maailman tieltä, ja se kuvottaa minua.


      • Anonyymi

        On naisten hienoa leikkiä hyväntekijää pride pinssi rinnassa ja huudella törkeyksiä heteropariskunnille.

        Mainitse taikasana ihmisoikeudet, niin joukkio naisia alkaa vouhottamaan kuinka ovat ihmisoikeuksien asialla, vaikka aina kun vähemmistöille ajetaan oikeuksia, jotka ei heille kuulu, niin silloin heikennetään muiden ihmisoikeuksia eli naisten ja lasten.

        Puheenaiheessa vieraili myös väestötutkija joka nosti esiin sen, että translain jälkeen naisilla ei ole ollut turvallista unisex vessoissa kun ovat siellä isojen miesten ympärillä. Kas kumma kun naiset ei nähneet unisex vessoissa ongelmaa ennen translakia kun niitä kannatettiin. Naiset olisivat olleet valmiita muuttamaan kaikki vessat unisex vessoiksi, mutta nyt ne unisex vessat on suuren suuri ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On naisten hienoa leikkiä hyväntekijää pride pinssi rinnassa ja huudella törkeyksiä heteropariskunnille.

        Mainitse taikasana ihmisoikeudet, niin joukkio naisia alkaa vouhottamaan kuinka ovat ihmisoikeuksien asialla, vaikka aina kun vähemmistöille ajetaan oikeuksia, jotka ei heille kuulu, niin silloin heikennetään muiden ihmisoikeuksia eli naisten ja lasten.

        Puheenaiheessa vieraili myös väestötutkija joka nosti esiin sen, että translain jälkeen naisilla ei ole ollut turvallista unisex vessoissa kun ovat siellä isojen miesten ympärillä. Kas kumma kun naiset ei nähneet unisex vessoissa ongelmaa ennen translakia kun niitä kannatettiin. Naiset olisivat olleet valmiita muuttamaan kaikki vessat unisex vessoiksi, mutta nyt ne unisex vessat on suuren suuri ongelma.

        Hyvin harva nainen jotain unisex vessoja on koskaan kannattanut. Vessat on ihan käytettävyyssyistä hyvä pitää jaoteltuna pissivehkeiden mukaan, ei sukupuolikokemuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kantasuomalainen ja myös konservatiivinen mies ja koen ettei mikään taho aja minunlaisteni asemaa. Siispä minun täytyy itse tehdä niin. Valkoinen mies on sysätty syrjään tämän uuden maailman tieltä, ja se kuvottaa minua.

        Miten sinun ihonvärisi tähän liittyy? Millä lailla valkoihoisia sorretaan? Ylivoimaisesti suurin osa Suomessa asuvista miehistä on valkoihoisia. Mitä väärinkohdeltua vähemmistöä sinä luulet edustavasi?

        Jos olet noin tyhmä niin paikkasi kuuluukin ollasyrjässä, ei tosin ihonvärin vaan tyhmyyden takia, terveisin valkoinen hetero joka ei ole niin tyhmä että luulisi olevansa sorrettu.
        P.S. Kerro nyt vielä että syöt lihaa ja että lihansyönti tekee sinusta erityisen surkean ja sorretun.
        P.S. 2 Minäkin syön lihaa, enkä ole huomannut että minua sen voksi missään sorrettaisiin. Sinä luultavasti pidät sortona sitä että kaupan hyllyltä löytyy lihapullien lisäksi myös kasvispullia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kantasuomalainen ja myös konservatiivinen mies ja koen ettei mikään taho aja minunlaisteni asemaa. Siispä minun täytyy itse tehdä niin. Valkoinen mies on sysätty syrjään tämän uuden maailman tieltä, ja se kuvottaa minua.

        Sinun asioitasi ajaa persujen puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On naisten hienoa leikkiä hyväntekijää pride pinssi rinnassa ja huudella törkeyksiä heteropariskunnille.

        Mainitse taikasana ihmisoikeudet, niin joukkio naisia alkaa vouhottamaan kuinka ovat ihmisoikeuksien asialla, vaikka aina kun vähemmistöille ajetaan oikeuksia, jotka ei heille kuulu, niin silloin heikennetään muiden ihmisoikeuksia eli naisten ja lasten.

        Puheenaiheessa vieraili myös väestötutkija joka nosti esiin sen, että translain jälkeen naisilla ei ole ollut turvallista unisex vessoissa kun ovat siellä isojen miesten ympärillä. Kas kumma kun naiset ei nähneet unisex vessoissa ongelmaa ennen translakia kun niitä kannatettiin. Naiset olisivat olleet valmiita muuttamaan kaikki vessat unisex vessoiksi, mutta nyt ne unisex vessat on suuren suuri ongelma.

        En ole ikinä nähnyt kenenkään naisen huutavan törkeyksiä hetetopariskunnille. Sen sijaan ole elämäni aikana kohdannut miehiä jotka huutelevat törkeyksiä naisille. Noita huutelijoille tulee vastaan bussipysäkillä, kadulla, puistoissa, missä vain.

        Jos joku nainen tai mies huutelee törkeyksiä hetetoparisjunnille, niin se on terveydenhuoltoasia. Sellaisen ihmisen pitää mennä lääkäriin. Eiköhän tuollainen sekopää huuda törkeyksiä myös homopariskunnille, sinkuille ja ihan kaikille. Luonnevika on luonnevika, mielisairaus on mielisairaus.

        Ehkä sinun tuttavapiirisi kuuluu tuollaisia törkeyksien huutelijoita. Minun tuttavapiiriin ei kuulu. Vakka kantensa valitsee ja seura tekee kaltaisekseen.


    • Anonyymi

      Tämä on ihan samaa jatkumoa sille vuosikymmeniä kestäneelle ätmien itkuvirrelle, että "uhkaatte" hakea vaimon jostain Aasian maasta koska suominaiset ovat niin kakkoja ja nirsoja. Ei kiinnosta naisia mitä teette kun ette kiinnosta naisia.

      • Anonyymi

        Niin. Ei sinua kiinnosta jos olet jo lapsesi tehnyt, mutta tulevan sukupolven naisia varmasti kiinnostaa millainen maailma on parinkymmenen vuoden päästä.

        Jos miehet lähtevät deittisovelluksista ja jäävät koukkuun tekoälytyttöystäviin, niin ei miehiä enää riitä naisille.

        Podcastissa oli juttua myös ounlifaanssista, jossa naiset tällä hetkellä rahastavat miehiä. Siihenkin tulee muutos jos tekoäly kehittyy. Silloin miesten rahat valuvat tekoälysovelluksiin, eikä enää naisille, jotka näyttävät paljasta pintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ei sinua kiinnosta jos olet jo lapsesi tehnyt, mutta tulevan sukupolven naisia varmasti kiinnostaa millainen maailma on parinkymmenen vuoden päästä.

        Jos miehet lähtevät deittisovelluksista ja jäävät koukkuun tekoälytyttöystäviin, niin ei miehiä enää riitä naisille.

        Podcastissa oli juttua myös ounlifaanssista, jossa naiset tällä hetkellä rahastavat miehiä. Siihenkin tulee muutos jos tekoäly kehittyy. Silloin miesten rahat valuvat tekoälysovelluksiin, eikä enää naisille, jotka näyttävät paljasta pintaa.

        Toisin sanoen: konservatiivinen mies voi ottaa tekoälytyttöystävän joka puhuu konservatiivisia juttuja, eikä aitoa naista joka höpöttää pridesta ja h0m0ista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ei sinua kiinnosta jos olet jo lapsesi tehnyt, mutta tulevan sukupolven naisia varmasti kiinnostaa millainen maailma on parinkymmenen vuoden päästä.

        Jos miehet lähtevät deittisovelluksista ja jäävät koukkuun tekoälytyttöystäviin, niin ei miehiä enää riitä naisille.

        Podcastissa oli juttua myös ounlifaanssista, jossa naiset tällä hetkellä rahastavat miehiä. Siihenkin tulee muutos jos tekoäly kehittyy. Silloin miesten rahat valuvat tekoälysovelluksiin, eikä enää naisille, jotka näyttävät paljasta pintaa.

        Miksi kuvittelet, että naiset haluaisivat lapsia kun kerran miehetkään eivät halua? Naiset mm. uhraavat terveytensä, jopa henkensä, kantaessaan ja synnyttäessään lapset, sekä kantavat näistä myös vastuun lopun ikäänsä, toisin kuin miehet.

        Naiset pärjäävät opinnoissaan paremmin kuin miehet, eli he kehittävät tulevaisuudessa mm. nuo miesten käyttämät sovellukset. Ei tarvitse enää naisten myydä omia kuviaan, vartaloaan, tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ei sinua kiinnosta jos olet jo lapsesi tehnyt, mutta tulevan sukupolven naisia varmasti kiinnostaa millainen maailma on parinkymmenen vuoden päästä.

        Jos miehet lähtevät deittisovelluksista ja jäävät koukkuun tekoälytyttöystäviin, niin ei miehiä enää riitä naisille.

        Podcastissa oli juttua myös ounlifaanssista, jossa naiset tällä hetkellä rahastavat miehiä. Siihenkin tulee muutos jos tekoäly kehittyy. Silloin miesten rahat valuvat tekoälysovelluksiin, eikä enää naisille, jotka näyttävät paljasta pintaa.

        Mistä tiedät kenelle miesten rahat lopulta päätyvät kun ne valuvat tekoälysovelluksiin? Entä jos ne sovellukset ovat naisten ideoimia, kehittämiä ja omistamia? Silloin rahanne valuvat naisille. Ilman että yhdenkään naisen tarvitsisi näyttää teille aitoa paljasta pintaansa.


      • Anonyymi

        Hyvä vain kun hankitte sen tekoälytyttöystävän ja jätätte meidät elävätnaiset rauhaan. Sitä me juuri toivommekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen: konservatiivinen mies voi ottaa tekoälytyttöystävän joka puhuu konservatiivisia juttuja, eikä aitoa naista joka höpöttää pridesta ja h0m0ista.

        ”konservatiivinen mies voi ottaa tekoälytyttöystävän joka puhuu konservatiivisia juttuja, eikä aitoa naista joka höpöttää pridesta ja h0m0ista. ”

        Niin voi. Ilman muuta voi, mikään ei estä.

        Vihervasssarimies voi puolestaan ottaa tekoälytyttöystävän joka puhuu vihervassarijuttuja eikä konservatiivista huttua.

        Tekoälytyttöystävä puhuu aina täsmälleen mitä sen ostanut mies haluaa. Machomiehen ihannenainen eli alistettu myötäilijä ja orja. Ei väitä vastaan, ei koskaan sano ei, on kaikesta samaa mieltä.

        Mutta mikäs siinä, eihän se kärsi alistetussa asemassa olemisesta koska se ei elä. Aito nainen kärsisi mutta tekoälytyttöystävä ei. Ei se toisaalta myöskään nauti eikä iloitse. Sehän ei elä, sillä ei ole tunteita. Se on tietokoneohjelmoitu animoitu kuva.

        Ei haittaa palstaprinssiä. Elävän naisen tunteet ja toiveet ovat palstaprinsdille pelkkä rasitus. Elävänkään naisen tunteet ja toiveet eivät kiinnosta palstaprinssejä. Tekoälytyttöystävällä ei sellaisia rasitteita ole. Parempi niin.


    • Anonyymi

      ""Hyvin harva nainen jotain unisex vessoja on koskaan kannattanut. Vessat on ihan käytettävyyssyistä hyvä pitää jaoteltuna pissivehkeiden mukaan, ei sukupuolikokemuksen.""


      Suurin osa naisista ainakin Helsingin suunnalla on niin ihmisoikeuksien pauloissa, että naiset eivät puolusta naisten ihmisoikeuksia ja naisten oikeutta omaan turvalliseen tilaan.

      • Anonyymi

        Käy joskus edes kääntymässä Stadissa landepaukku.


      • Anonyymi

        E5 silvästikään ole koskaan edes käynyt Helsingissä. Helsingissäkin naiset haluavat mm. käydä siisteissä vessoissa.


    • Anonyymi

      Naiset on niin ihmisoikeuksien pauloissa, että ajavat oikeuksia vähemmistöille heikentäen samalla naisten ja kilpasiskojensa ihmisoikeuksia ja oikeutta omaan turvalliseen tilaan esim. uimahalleissa.

      Kilpaurheiluunkin naisten sarjoihin tulee biologia miehiä, jotka pokkaavat mitalit ja palkinnot naisten nenän edestä. Siinä menee urheilijanaisten koko elämäntyö kun pikkutytöistä saakka ovat unelmoineet olevansa lajinsa parhaita.

      Naisten täytyy aina nähdä ongelma ennen kuin he ryhtyvät puolustamaan omia oikeuksiaan.

      • Anonyymi

        Miesten varoitukset kaikuivat kuuroille korville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten varoitukset kaikuivat kuuroille korville.

        Keiden miesten? Tunnen aika monta miestä eikä yksikään heistä ajattele noin. Älä puhu kaikkein mietsten suulla. Ätmit ovat pieni vähemmistö. Onneksi!


      • Anonyymi

        Käyn uimahallissa joka viikko ja siellä on ihan turvallista. Kunhan muistaa lukita pukukaappinsa ettei varkaat pääse tonkimaan laukkuani.


    • Anonyymi

      Se tekoälytyttöystävä kun ei mäkätä ja kotkota. Ei tee kyllä soppaakaan, mutta tekeväthän miehet ruokansa jo nyt itse eli mikään ei muutu.

      • Anonyymi

        Mutta naiset ovat miehiä edellä myös teknologiassa. Naiset kehittävät konseptin jolla luodaan ätmeille tekoälytyttöystävä, ja naiset käärivät taas rahat siitä että mies katselee paljasta pintaa. Hyvä juttu!


      • Anonyymi

        Eipä muuta kuin hanki se tekoälytyttöystävä. Mikä estää?


    • Anonyymi

      ""Miten sinun ihonvärisi tähän liittyy? Millä lailla valkoihoisia sorretaan?""

      Ei valkoihoisia sorreta vaan miehiä sorretaan. Miehiä sorretaan – Ensimmäinen on elinikä. Miehet kuolevat noin 6,5 vuotta nuorempina kuin naiset. Toinen on koululaitos, joka suosii tyttöjä. Koulupudokkaat ovat pääosin poikia.

      Kolmas seikka liittyy huoltajuusriitoihin ja oikeuksiin vanhempana.

      – Avioerot, jotka koskettavat myös lapsia, lisääntyvät. Nyt malli on, että lapset menevät äidille, ja isälle menevät elatusmaksut. Nykymuodossa tämä ei ole eduksi naisille eikä lapsille, ja miehet kokevat sen epäoikeudenmukaisena.

      Osaselitys miesten varhaisemmalle kuolleisuudelle ovat työelämän vaatimukset. Miehet tekevät raskasta työtä, vuorotyötä ja ylitöitä enemmän kuin naiset, ja tämä selittää myös ansiotasojen eroa.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-miehia-sorretaan-suomessa-kolme-epakohtaa-ylitse-muiden/128734#gs.5dn3sr

      • Anonyymi

        Pohdinta suomalaisten tasa-arvosta alkoi miesten varusmiespalvelusta sekä syöpäseulonnoista. En ihmettele että femakot eivät ota kantaa asioihin, koska faktat ovat murskaavat; miehiä syrjitään törkeästi ja perustuslain vastaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohdinta suomalaisten tasa-arvosta alkoi miesten varusmiespalvelusta sekä syöpäseulonnoista. En ihmettele että femakot eivät ota kantaa asioihin, koska faktat ovat murskaavat; miehiä syrjitään törkeästi ja perustuslain vastaisesti.

        Suomen laki suosii naisia ja syrjii miehiä. Esimerkiksi miehillä on asevelvollisuus mutta naisilla ei. Naisilla on parempi sosiaaliturva esimerkiksi äitiysetuuksissa. Naiset yleensä saavat miehiltä elatusapua tai voivat saada miehen asunnon avioeron tapauksessa lain nojalla, vaikka siitä ei olisi ollut sopimusta. Tällainen pakkovaltainen eriarvoisuus saattaa aiheuttaa sitä, että avioliittoja solmitaan ja lapsia tehdään vähemmän kuin olisi hyödyllistä. Koska liitossa naisella on lain antama etuoikeutettu asema, se antaa hänelle mahdollisuuden myös käyttää sitä hyväkseen. Tällainen eriarvoisuus johtaa myös eroihin tai onnettomiin liittoihin liian usein. Näin ollen Suomessa ei ole mahdollisuuksien tasa-arvoa.

        Myös nuoret naiset ja miehet kärsivät eriarvoisuudesta. Esimerkiksi nuorten naisten ja miestenkin on vaikea saada työpaikkaa, koska Suomen laki vaatii työnantajaa kustantamaan vanhemmuuden kustannuksia. Tässä näkyy pakkovaltaisen eriarvoisuuden ennakoimaton haitta.

        Suomen politiikka perustuu kollektivistiseen feminismiin, jonka mukaan naisten ja profeministien eli feminismiä kannattavien miesten pitää käydä sukupuolten sotaa naisten puolella miehiä vastaan. Kollektivistinen feminismi perustuu luokka-analyysiin, jonka mukaan Suomessa vallitsee patriarkaatti. Patriarkaattihypoteesin mukaan naisen miestä pienempi palkka johtuu muka kokonaan patriarkaatista eikä naisen halusta tehdä jotain muuta kuin uraa kuten lapsia. Kollektivistisen feminismin mukaan tuo patriarkaatti pitää murskata ja korvata matriarkaatilla, joka olisi tasa-arvo. Sinänsä matriarkaatti olisi jonkin kokeellisen yhdyskunnan hyväksyttävä tavoite, mutta on moraalitonta pakottaa kaikki suomalaiset sellaiseen kokeeseen, koska aivan kaikki suomalaiset eivät kannata kollektivistista feminismiä. Kollektivistinen feminismi muistuttaa kovasti marxismia, jossa on vastaavanlainen luokka-analyysi, keinot ja tavoite. Molemmilla aatteilla on samat heikkoudet eli väärä luokka-analyysi, keinot ja tavoite. Luokka-analyysi on väärä, koska ihmiset ovat yksilöitä eivätkä platonisen sukupuoli-idean instansseja. Keinot ovat väärät, koska sukupuolten sota ei tehokkaasti edistä naisten eikä miesten etua. Tavoitekin on väärä, koska kollektivistinen tasa-arvo ei ole mahdollinen eikä edes ollessaan mahdollinen edistäisi todellisten yksilöjen mahdollisuuksien tasa-arvoa.

        Individualistinen feminismi sen sijaan näkee naiset ja miehet yksilöinä eikä vain platonisen luokan edustajina. Individualistisen feminismin luokka-analyysi on peräisin klassisesta liberalismista ja näkee luokkataistelua käytävän lähinnä hallitsevan luokan ja hallitun luokan välillä. Individualistisen feminismin keino on hallitsevan luokan vallan vähentäminen ja hallitun luokan vallan lisääminen. Individualistisen feminismin tavoite on mahdollisuuksien tasa-arvo.


      • Anonyymi

        Miehet kuolevat nuorempina koska ryyppäävät ja tupakoivat enemmän ja syövät epätetveellisemmin. Lisäksi miehet ovat ylipainoisempia. Se ei ole miehiin kohdistuvaa sortoa vaan miesten oma valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohdinta suomalaisten tasa-arvosta alkoi miesten varusmiespalvelusta sekä syöpäseulonnoista. En ihmettele että femakot eivät ota kantaa asioihin, koska faktat ovat murskaavat; miehiä syrjitään törkeästi ja perustuslain vastaisesti.

        Miesten pitää päästä rintasyöpäseulontoihin.


      • Anonyymi

        Koululaitos suosii nimenomaan poikia. Tutkimuksissa on todettu, että kun tyttö ja poika viittaavat, opettaja kysyy pojalta. On myös todettu että jos tytöllä ja pojalla kokeiden keskiarvo on 7,5 niin tyttö saa todistukseen 7 ja poika 8.

        Silti tytöt pärjäävät paremmin koska ovat ahkerampia ja lahjakkaampia.


      • Anonyymi

        Avioerossa lapset jäävät yleensä äidille koska se on puolisoiden yhteinen päätös. Mies ei halua ruveta yh:ksi. Äiti haluaa.

        Silloin kun kumpikin haluaa lapset ja lapsista riidellään, lapset tuomitaan käräjillä noin puolessa tapauksista isälle ja puolessa tapauksista äidille. Äitejä ei suosita.


      • Anonyymi

        Avioero ei ole miesten sortumista. Mies voi olla se joka sitä etoa haluaa. Pitäisikö hänet pakottaa jatkamaan liittoa naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohdinta suomalaisten tasa-arvosta alkoi miesten varusmiespalvelusta sekä syöpäseulonnoista. En ihmettele että femakot eivät ota kantaa asioihin, koska faktat ovat murskaavat; miehiä syrjitään törkeästi ja perustuslain vastaisesti.

        Nykyäänhän miehilläkin on oikeus synnyttää. Oletko iloinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen laki suosii naisia ja syrjii miehiä. Esimerkiksi miehillä on asevelvollisuus mutta naisilla ei. Naisilla on parempi sosiaaliturva esimerkiksi äitiysetuuksissa. Naiset yleensä saavat miehiltä elatusapua tai voivat saada miehen asunnon avioeron tapauksessa lain nojalla, vaikka siitä ei olisi ollut sopimusta. Tällainen pakkovaltainen eriarvoisuus saattaa aiheuttaa sitä, että avioliittoja solmitaan ja lapsia tehdään vähemmän kuin olisi hyödyllistä. Koska liitossa naisella on lain antama etuoikeutettu asema, se antaa hänelle mahdollisuuden myös käyttää sitä hyväkseen. Tällainen eriarvoisuus johtaa myös eroihin tai onnettomiin liittoihin liian usein. Näin ollen Suomessa ei ole mahdollisuuksien tasa-arvoa.

        Myös nuoret naiset ja miehet kärsivät eriarvoisuudesta. Esimerkiksi nuorten naisten ja miestenkin on vaikea saada työpaikkaa, koska Suomen laki vaatii työnantajaa kustantamaan vanhemmuuden kustannuksia. Tässä näkyy pakkovaltaisen eriarvoisuuden ennakoimaton haitta.

        Suomen politiikka perustuu kollektivistiseen feminismiin, jonka mukaan naisten ja profeministien eli feminismiä kannattavien miesten pitää käydä sukupuolten sotaa naisten puolella miehiä vastaan. Kollektivistinen feminismi perustuu luokka-analyysiin, jonka mukaan Suomessa vallitsee patriarkaatti. Patriarkaattihypoteesin mukaan naisen miestä pienempi palkka johtuu muka kokonaan patriarkaatista eikä naisen halusta tehdä jotain muuta kuin uraa kuten lapsia. Kollektivistisen feminismin mukaan tuo patriarkaatti pitää murskata ja korvata matriarkaatilla, joka olisi tasa-arvo. Sinänsä matriarkaatti olisi jonkin kokeellisen yhdyskunnan hyväksyttävä tavoite, mutta on moraalitonta pakottaa kaikki suomalaiset sellaiseen kokeeseen, koska aivan kaikki suomalaiset eivät kannata kollektivistista feminismiä. Kollektivistinen feminismi muistuttaa kovasti marxismia, jossa on vastaavanlainen luokka-analyysi, keinot ja tavoite. Molemmilla aatteilla on samat heikkoudet eli väärä luokka-analyysi, keinot ja tavoite. Luokka-analyysi on väärä, koska ihmiset ovat yksilöitä eivätkä platonisen sukupuoli-idean instansseja. Keinot ovat väärät, koska sukupuolten sota ei tehokkaasti edistä naisten eikä miesten etua. Tavoitekin on väärä, koska kollektivistinen tasa-arvo ei ole mahdollinen eikä edes ollessaan mahdollinen edistäisi todellisten yksilöjen mahdollisuuksien tasa-arvoa.

        Individualistinen feminismi sen sijaan näkee naiset ja miehet yksilöinä eikä vain platonisen luokan edustajina. Individualistisen feminismin luokka-analyysi on peräisin klassisesta liberalismista ja näkee luokkataistelua käytävän lähinnä hallitsevan luokan ja hallitun luokan välillä. Individualistisen feminismin keino on hallitsevan luokan vallan vähentäminen ja hallitun luokan vallan lisääminen. Individualistisen feminismin tavoite on mahdollisuuksien tasa-arvo.

        On siis sortoa että raskaana olevat naiset pääsevät äitiysneuvolaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohdinta suomalaisten tasa-arvosta alkoi miesten varusmiespalvelusta sekä syöpäseulonnoista. En ihmettele että femakot eivät ota kantaa asioihin, koska faktat ovat murskaavat; miehiä syrjitään törkeästi ja perustuslain vastaisesti.

        Ei miesten ole pakko mennä armeijaan. Eikä naisten ole pakko synnyttää. Erona on että jos mies käy armeijan, häntä ei haluta. Jos nainen synnyttää, hän saa haukut.


    • Anonyymi

      Senkun otatte sen tekoälytyttöystävän.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Hankkikaa se tekoälytyttöystävä. Sen te voitte todella saada. Sen saa ostamalla, kuten kauan sitten sai orjan ostamalla. Tekoälytyttöystävä on elävän orjan sijasta kuitenkin pelkkä tietokone jolla ei ole ajatuksia, tunteita, tarpeita eikä toiveita. Se on ohjelmoitu myötäilemään omistajaansa kaikessa. Se on orja, paitsi ettei se kärsi orjana olemisesta koska se ei elä. Se on kone. Lelu. Nukke. Voitte hankkia sen rahalla. Aasialaista naista ette saa, koska aasialaisilla naisella on ajatuksia, tunteita, tarpeita ja toiveita.


    • Anonyymi

      Jos nainen haluaa lapsen, hän ei tarvitse siihen parisuhdetta. Teelusikallinen spermaa riittää. Meinaatko ihan tosissasi että jos nainen tulevaisuudessa haluaa lapsen nii se ei mitenkään onnistu kun yksikään mies ei suostu harrastamaan seksiä hänen kanssaan?

    • Anonyymi

      Miehiä on maailma täynnä. Aina sellainen löytyy.

    • Anonyymi

      Ja naiset ottavat tekoälypoikaystävän. Mitä sitten? Maailmalla on naisia jotka ovat esim. "hankkineet lapsen" tekoälypoikaystävänsä kanssa. Mitä sitten?

      • Anonyymi

        Naiset saavat lapsen kun iskevät miehen baarista. Ei siihen parisuhdetta tarvita. Miehet saavat tyttöystävän kun ostavat sen tekoälytyttöystäväfirmalta. Ei siihen eläviä naisia tarvita. Kaikki ovat onnellisia. Mitä valitatte?


    • Anonyymi

      Kännykän tuijottaja tyttöystävä, ding-e-dong ja taas lähettiin.

    • Anonyymi

      Maailmassa on n. 8 miljardia ihmistä. Eiköhän tuosta määrästä jokaiselle löydy joku ellei useampikin.

    • Anonyymi

      Naiset eivät halua lasta yksin. Olen tarjoutunut auttamaan useita naisia ja kaikki haluavat kumppanuusvanhemmuuden tai parisuhteen.

      Tekoälytyttöystävät on suunnattu täysin miehille ja niitä markkinoidaan vain miehille.

      Naisia ei tekoälypoikaystävät kiinnosta, koska miehiä on tarjolla niin valtava määrä.

      Naisilla ongelma on se, että naiset eivät saa halumiaan mallimiehiä parisuhteisiin. Tietysti tekoälyn avulla voitaisiin kehittää super komeita mallimiehiä, niin jokaisella naisella olisi sitten oma mallimies kun nyt niitä ei mitenkään riitä kaikille naisille kun niin pieni joukko miehiä kuuluu komeimmistoon.

      • Anonyymi

        Kyllä monet naiset haluavat lapsen yksin. Tässä sinulle yksi esimerkki ja tunnen monta itseni kaltaista. Harva meistä kuitenkaan kokee tarpeelliseksi huudella asiaa kaikkialla, joten valtaosasta vieraammat luulevat, että olisi eronnut tmv.

        Enkä kyllä minäkään olisi suostunut "auttamiseen". En iknä lähtisi mihinkään, joka on juridisesti niin kaltevalla pinnalla. Mies voisi yhtäkkiä päättääkin vaatia isyystestejä ja isyytensä tunnustamista ja oikeuksia jne. Ei kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä monet naiset haluavat lapsen yksin. Tässä sinulle yksi esimerkki ja tunnen monta itseni kaltaista. Harva meistä kuitenkaan kokee tarpeelliseksi huudella asiaa kaikkialla, joten valtaosasta vieraammat luulevat, että olisi eronnut tmv.

        Enkä kyllä minäkään olisi suostunut "auttamiseen". En iknä lähtisi mihinkään, joka on juridisesti niin kaltevalla pinnalla. Mies voisi yhtäkkiä päättääkin vaatia isyystestejä ja isyytensä tunnustamista ja oikeuksia jne. Ei kiitos!

        Mitä väliä kun ei isillä ole mitään oikeuksia tässä maassa?


      • Anonyymi

        Mistä tiedät että se on naisille ongelma? Kaikesta päättäen ei ole kun kukaan nainen ei itse puhu siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä kun ei isillä ole mitään oikeuksia tässä maassa?

        Et näköjään ti3dä tuostakaan mitään. Yksinhuoltajuuskin annetaan tässä maassa yhtä usein isälle ja äidille, jos siitä lähdetään käräjöimään.


    • Anonyymi

      Ei liberaaleille naisille riitä se, että tekoälypoikaystävä vain puhuu mukavia pridejuttuja ja muita syvällisiä.

      Sen tekoälypoikaystävän on myös käveltävä robotin lailla ja mielellään stondiskin on oltava + super komea ulkonäkö tietysti.

      • Anonyymi

        Liberaalille naisille ei kelpaa tekoälypoikaystävä. Me haluamme oikean elävän ihmisen. Nukkeleikit lopetimme alle kymmenvuotiaana. Miehet leikkivät niillä koko ikänsä, me emme.


    • Anonyymi

      ""Naiset yleensä saavat miehiltä elatusapua tai voivat saada miehen asunnon avioeron tapauksessa lain nojalla, vaikka siitä ei olisi ollut sopimusta.""

      Onko tosiaan näin? Jotain juttuja olen lukenut, että jos nainen on ollut miehen omistamassa asunnossa kirjoilla vähintään viisi vuotta tai heillä on yhteinen lapsi, niin eron tullessa asunto puolitetaan vaikka mies ja nainen ovat olleet avoliitossa, eikä siis avioliitossa.

      • Anonyymi

        Naiset eivät saa eron jälkeen ex- miehiltä itselleen senttiäkään elatusapua. Lapsi saa sitä isältään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset eivät saa eron jälkeen ex- miehiltä itselleen senttiäkään elatusapua. Lapsi saa sitä isältään.

        Ihan tosi? Käykö se pieni vauva itse kaupassa ostamassa ruokaa? Entä hallinnoiko se pieni vauva omaa pankkitiliään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosi? Käykö se pieni vauva itse kaupassa ostamassa ruokaa? Entä hallinnoiko se pieni vauva omaa pankkitiliään?

        Et siis koskaan ole kuullut elatusmaksuista? Oletko siinä käsityksessä että lapseton nainen saa elatusapua exältään? Kuule, ei saa! Ne rahat on tarkoitettu lapselle ja lapsen tarpeisiin ja ne maksetaan mutsin tilille juuri siksi ettei vauva osaa käydä itse kaupassa. Onko sinusta vääryys jos isänkin pitää osallistua lapsen elatukseen?


    • Anonyymi

      Nuoret miehet ovat kertoneet esimerkiksi Helsingin Sanomien ja Ylen jutuissa, että kilpailu naisten huomiosta on sovelluksissa raakaa. Suuri osa miehistä jää vaille huomiota.

      Yhä useammat miehet kokevatkin syrjäytyneensä parisuhdemarkkinoilta.

      Tähän viittaa myös Pew-tutkimuslaitoksen kysely, jonka mukaan Yhdysvalloissa jo lähes kaksi kolmasosaa alle 30-vuotiaista miehistä on sinkkuja. Heistä vain puolet vastasi jaksavansa etsiä seurustelusuhdetta tai edes satunnaista seksiä.

      Nuorten miesten yksinäisyys on siksi potentiaalinen miljardibisnes. Tekoäly eli AI (artificial intelligence) osaa tuottaa kuvankauniita seuralaisia loputtomasti.

    • Anonyymi

      Tekoälytyttöystävien pariin siirtyvät ja siirtymässä olevat miehet ovat naisten näkökulmasta alhaisinta saastaa. Videopelaajat, kilttimiehet, heikosti palkatut, ujot, arat, rikosrekisterittömät, huonoleukaiset, alle 180cm pitkät, kokemattomat.. kaikki ne kenen suuntaan naiset eivät edes sylkäisisi.

      Tekoälytyttöystävistä on odottamatonta hyötyä myös naisille: kun alemman pohjatason miehet saadaan pois oikeiden naisten kimpusta, ei teidän enää IKINÄ tarvitse kärsiä siitä kuin joku kokematon nyhverö tulee epätoivoisesti baarissa sössöttämään jotain. Tällöin naisille jää vain pitkiä, komeita ja jykeväleukaisia alfamiehiä joista voitte valita parhaat. Enää ei tarvitse tyytyä tavismiehiin!

      Tämä myös vähentää miesten itsemurhaamista, sillä vihdoin he saavat edes jonkin tason hyväksyntää ja rakkautta.

      • Anonyymi

        Nimenomaan! Onko joku nainen yrittänyt estää teitä hankkimasta tekoälytyttöystäv? Päinvastoin mehän rohkaisimme teitä tekemään niin.

        Muuten. Minun aikuisella pojallani on pieni pyöreä leuka, hän on luonteeltaan lempeä ja hellä, ei rikosrekisteriä, hän on 170 cm pitkä, hän on pienituloinen, ei akateemista tutkintoa, ei omistusasuntoa, ei edes autoa, ja hän harrastaa tietokonepelejä, ja naisia riittää. Ikää 27v. Eikä mitään vaikeuksia saada naisseuraa. Mitenkäs sen selität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Onko joku nainen yrittänyt estää teitä hankkimasta tekoälytyttöystäv? Päinvastoin mehän rohkaisimme teitä tekemään niin.

        Muuten. Minun aikuisella pojallani on pieni pyöreä leuka, hän on luonteeltaan lempeä ja hellä, ei rikosrekisteriä, hän on 170 cm pitkä, hän on pienituloinen, ei akateemista tutkintoa, ei omistusasuntoa, ei edes autoa, ja hän harrastaa tietokonepelejä, ja naisia riittää. Ikää 27v. Eikä mitään vaikeuksia saada naisseuraa. Mitenkäs sen selität?

        Lisäys. Hän ei kylläkään ole kokematon koska hänellä on aina ollut tyttöystävä. Hän on aina ollut naisten mieleen joten kokemusta on kertynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! Onko joku nainen yrittänyt estää teitä hankkimasta tekoälytyttöystäv? Päinvastoin mehän rohkaisimme teitä tekemään niin.

        Muuten. Minun aikuisella pojallani on pieni pyöreä leuka, hän on luonteeltaan lempeä ja hellä, ei rikosrekisteriä, hän on 170 cm pitkä, hän on pienituloinen, ei akateemista tutkintoa, ei omistusasuntoa, ei edes autoa, ja hän harrastaa tietokonepelejä, ja naisia riittää. Ikää 27v. Eikä mitään vaikeuksia saada naisseuraa. Mitenkäs sen selität?

        Kaikki minunkin tuntemani tuontyyppiset miehet ovat parisuhteissa ja heillä on aina halutessaan ollut naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki minunkin tuntemani tuontyyppiset miehet ovat parisuhteissa ja heillä on aina halutessaan ollut naisia.

        Nimenomaan. Fiksuilla, siisteiltä, kilteillä ja älykkäillä miehillä riittää naisia, vaikka olisivat pienikokoisia eivätkä ollenkaan hyvännnäköisiä.


    • Anonyymi

      Wanted, yks sellainen joka on ihan tekoälytön ja näyttelyä osaamaton...

    • Anonyymi

      Joko niitä tekonaisia voi jostakin tilata ja paljonkohan maksavat onko tietoa ?

    • Anonyymi

      Ei nämä ole miesten tai naisten agendaa. Ja hyvin pieni osa ihmisistä, niin miehistä, kuin naisista haluaa tai kannattaa koko agendaa. Niin vaan uskotellaan median toimesta ja luodaan kuvaa vääristellysti tai pakotetusti näyttämään ihan muulta. Tämä on poliittista pakko agendaa, jolla sorretaan kaikkia. Älkää luulko mitään, tai uskoko sitä hölynpöly mediaa. Pakko opetusta kouluissa ja yliopistoissa. Meidät opetetaan puhumaankin oikein ja väärästä mielipiteestä voi koko ura olla siinä. MIKÄÄN TÄSTÄ EI TARKOITA: Että ihmiset, enemmistönä miehet tai naiset ajaisivat tai kannattaisivat tästä mitään tai olisivat ajatuksineen sen kanssa samoilla linjoilla. Tässä on jokainen samalla viivalla. Pakko poliittisen jopa kultillisen vallan väärinkäytön uhreina. Niin naiset, miehet, lapset nuoret, ikäihmiset kuin kaikki muutkin. Pakolla luotu kuva jostakin, ei ole sama, kuin todellisuus. Herätys.

      • Anonyymi

        Ja kaikki vähemmistöjen sekä erityisryhmien pakolla vastakkainasettelu ja äärimarkkinoiminen on ikivanha vallan hajauta ja hallitse tekniikka. Käykääpäs katsomassa muistin virkistykseksi se illuminati card game korttipakka vielä läpi. Valot päälle hyvät ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki vähemmistöjen sekä erityisryhmien pakolla vastakkainasettelu ja äärimarkkinoiminen on ikivanha vallan hajauta ja hallitse tekniikka. Käykääpäs katsomassa muistin virkistykseksi se illuminati card game korttipakka vielä läpi. Valot päälle hyvät ihmiset.

        Se on totta, mutta kun jotain villitystä hypetetään ihmisoikeuksien nimissä, niin monet tampiot lähtevät mukaan siihen, koska he oikeasti uskovat olevansa ihmisoikeuksien asialla, vaikka polkevat siinä samalla muiden ihmisoikeuksia.


    • Anonyymi

      Yleltä löytyy artikkeli tekoälytyttöystävistä. Googleta tekoälytyttöystävä YLE.

    • Anonyymi

      Sitähän sanotaan, että luonto korjaa aina virheensä. On se tietenkin mielenkiintoista nähdä, miten luonto nyt korjaa virheitään ihmisen suhteen saamalla meidät itse luomaan keinot lopettaa väestöräjähdys (täysi ilman, että edes tajuamme mitä teemme).

      • Anonyymi

        Ihmisissä on aktivoitunut ehkä katastrofitilanteiden varalta sisäänrakennettu itsetuhomekanismi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisissä on aktivoitunut ehkä katastrofitilanteiden varalta sisäänrakennettu itsetuhomekanismi?

        Jaa-a. Luonto näkyy osaavan nämä jutut järjestää, kun populaatio kasvaa sietämättömän suureksi, jopa meidän ihmisten kohdalla.


    • Anonyymi

      Mikä hinku jenkeillä on saada Ukraina Natoon ja EU:hun? Entinen neuvostomaa. Meidän veronmaksajien rahoilla tätäkin sotaa käydään kun jenkkien tavoite on heikentää Venäjää. Ihan tekemällä tehty sota. Kukaan ei edes halua rauhaa kun eliitti käy valtataistelua.

      Aika jännä, että joidenkin mielestä jenkit, jotka siis käyvät sotaa toisten maaperällä ja ihmishengillä, on niitä hyviksiä ja Putin on pahis.

      Voisiko olla niin, että molemmat on niitä pahiksia?

      Pahiksia ovat myös EU:n päättäjät, jotka suoltavat pridejuttuja lapsille.

      • Anonyymi

        Igor siellä soittaa suutaan. Paljonko saat palkkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Igor siellä soittaa suutaan. Paljonko saat palkkaa?

        Lähtökohta: USA, EU ja Nato Ukrainan vallankaappauksen tukijoita ja suunnittelijoita

        Paul kuvaa ensin Ukrainan tilannetta ja vaihtoehtoja v.2013. Hän toteaa, että Ukrainan talous oli raunioina, ja presidentti Janukovitsh katsoi ensin länteen, mutta päätti sitten hyväksyä Venäjän avuntarjouksen. Etelä-ja Itä-Ukraina olivat tyytyväisiä, mutta läntinen Ukraina alkoi protestoida. Paul myös sanoo sen tunnetun tosiasian, että Ukraina on syvällisesti jakautunut kansa.

        Paulin mukaan oli selvää, että päätöksestä nousisi tyytymättömyyttä, mutta ongelma olisi saattanut ajan kuluessa ratketa itsestään, jos tilanteeseen ei olisi puututtu ulkoa. Ne, eli USA ja EU, jotka halusivat puuttua asioiden kulkuun, voittivat ja heidän projektistaan on tullut tuhoisa.

        Senaattori John McCain kävi Kiovassa useita kertoja rohkaisemassa protestoijia vallankaappaukseen. Paul vertaa tilannetta siihen, että esim. Putin tulisi Washingtoniin ja kehottaisi syrjäyttämään Obaman hallinnon laittomasti.

        Victoria Nuland teki yksityiskohtaiset suunnitelmat uutta hallitusta varten

        Julkisuuteen vuotaneesta puhelinkeskustelusta käy ilmi, että USA:n Ukrainan suurlähettiläs ja apulaisulkoministeri Victoria Nuland oli tehnyt yksityiskohtaiset suunnitelmat uutta hallitusta varten sen jälkeen, kun Janukovitsh olisi syrjäytetty.

        20.helmikuuta eurooppalainen delegaatio oli tehnyt sopimuksen, jossa oli monia myönnytyksiä Janukovitshilta, kuten mm. ennenaikaiset vaalit. Samana yönä kuitenkin eräät väkivaltaisimmista ryhmistä, jotka olivat lähellä USA:ta, toteuttivat vallankaappauksen ja Janukovitsh pakeni maasta.

        Kun Itä-Ukraina kieltäytyi tunnustamasta uutta hallitusta ja järjesti kansanäänestyksen erotukseen lännestä, Kiova lähetti tankit pakottaakseen heidät antautumaan. Mieluummin kuin, että olisi hyväksynyt itsenäisyyttä haluavien lähdön, Obama päätti vierittää kaiken syyn Venäjän niskoille ja alkoi määrätä pakotteita.

        Entä jos USA olisi toiminut toisin?

        Sota on kestänyt näihin päiviin asti ja enemmän kuin 5000 ihmistä on tapettu ja useat heistä siviilejä. Entä jos McCain olisi pysynyt kotona ja huolehtinut äänestäjiensä eduista Arizonassa sen sijaan, että lähti 6000 mailin päähän Ukrainaan? Entä jos muut US ja EU-poliitikot olisivat tehneet saman? Entä jos Victoria Nuland olisi keskittynyt todelliseen diplomatiaan eikä hallituksen vaihdokseen?

        Jos he olisivat tehneet niin, olisi suuri mahdollisuus, että suuri osa, jos eivät kaikki, väkivaltaisuuksissa kuolleet olisivat elossa vielä tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohta: USA, EU ja Nato Ukrainan vallankaappauksen tukijoita ja suunnittelijoita

        Paul kuvaa ensin Ukrainan tilannetta ja vaihtoehtoja v.2013. Hän toteaa, että Ukrainan talous oli raunioina, ja presidentti Janukovitsh katsoi ensin länteen, mutta päätti sitten hyväksyä Venäjän avuntarjouksen. Etelä-ja Itä-Ukraina olivat tyytyväisiä, mutta läntinen Ukraina alkoi protestoida. Paul myös sanoo sen tunnetun tosiasian, että Ukraina on syvällisesti jakautunut kansa.

        Paulin mukaan oli selvää, että päätöksestä nousisi tyytymättömyyttä, mutta ongelma olisi saattanut ajan kuluessa ratketa itsestään, jos tilanteeseen ei olisi puututtu ulkoa. Ne, eli USA ja EU, jotka halusivat puuttua asioiden kulkuun, voittivat ja heidän projektistaan on tullut tuhoisa.

        Senaattori John McCain kävi Kiovassa useita kertoja rohkaisemassa protestoijia vallankaappaukseen. Paul vertaa tilannetta siihen, että esim. Putin tulisi Washingtoniin ja kehottaisi syrjäyttämään Obaman hallinnon laittomasti.

        Victoria Nuland teki yksityiskohtaiset suunnitelmat uutta hallitusta varten

        Julkisuuteen vuotaneesta puhelinkeskustelusta käy ilmi, että USA:n Ukrainan suurlähettiläs ja apulaisulkoministeri Victoria Nuland oli tehnyt yksityiskohtaiset suunnitelmat uutta hallitusta varten sen jälkeen, kun Janukovitsh olisi syrjäytetty.

        20.helmikuuta eurooppalainen delegaatio oli tehnyt sopimuksen, jossa oli monia myönnytyksiä Janukovitshilta, kuten mm. ennenaikaiset vaalit. Samana yönä kuitenkin eräät väkivaltaisimmista ryhmistä, jotka olivat lähellä USA:ta, toteuttivat vallankaappauksen ja Janukovitsh pakeni maasta.

        Kun Itä-Ukraina kieltäytyi tunnustamasta uutta hallitusta ja järjesti kansanäänestyksen erotukseen lännestä, Kiova lähetti tankit pakottaakseen heidät antautumaan. Mieluummin kuin, että olisi hyväksynyt itsenäisyyttä haluavien lähdön, Obama päätti vierittää kaiken syyn Venäjän niskoille ja alkoi määrätä pakotteita.

        Entä jos USA olisi toiminut toisin?

        Sota on kestänyt näihin päiviin asti ja enemmän kuin 5000 ihmistä on tapettu ja useat heistä siviilejä. Entä jos McCain olisi pysynyt kotona ja huolehtinut äänestäjiensä eduista Arizonassa sen sijaan, että lähti 6000 mailin päähän Ukrainaan? Entä jos muut US ja EU-poliitikot olisivat tehneet saman? Entä jos Victoria Nuland olisi keskittynyt todelliseen diplomatiaan eikä hallituksen vaihdokseen?

        Jos he olisivat tehneet niin, olisi suuri mahdollisuus, että suuri osa, jos eivät kaikki, väkivaltaisuuksissa kuolleet olisivat elossa vielä tänään.

        Höpö höpö Igor. Venäjällä mummot jäätyvät kodeissaan. Voisit huolehtia heistä.


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      💋 K­­­u­­­u­­­m­­a­t­­ ­t­y­­­t­ö­­t­­­ ­­o­­d­­o­­t­­­t­­­a­v­­­­a­t­­ ­­­s­­­i­n­­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18280139

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe