Aaggrh! Unohdin!

Anonyymi-ap

En muistanut ostaa kaupasta natriumbikarbonaattia eli ruokasoodaa närästykseen.

Tuo lähikauppa meni kympiltä kiinni. Noh jospa huomenna. Eihän tähän kuole. Eihän?

>simiti<

32

244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei kuole. Korvaavana lääkkeeinä voisi olla veteen puristettua sitruunaa ja ruokasoodaan tehty joku hyvä kuivakakku, sitä pitää vaan syödä tarpeeksi.

      • Anonyymi

        No kun ei ole kuin lihapiirakkaa ja chililastiketta... 🤣

        >simiti<


    • Maito auttaa myös.

      • Tai jäätelö.


      • Ai no, kurkku unohtui.


      • Anonyymi

        Tiedän toki mikä auttaisi, mutta kun minulla ei ole nyt mitään niistä saatavilla.

        Onneksi kuitenkin helpotti ihan itsekseen. Närästys ei ole kivaa.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän toki mikä auttaisi, mutta kun minulla ei ole nyt mitään niistä saatavilla.

        Onneksi kuitenkin helpotti ihan itsekseen. Närästys ei ole kivaa.

        >simiti<

        Joo, minulla on refluksi. Saatana että osaa polttaa huonona päivänä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai no, kurkku unohtui.

        Multa oli poistettu seuraava: *pärskis* (nauroin hevosena Kamun ehdotukselle maidosta) ja ehdotin banaania (joka on vielä pahempi närästäjä)

        Maito ei kaikkia auta, vaan pahentaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän toki mikä auttaisi, mutta kun minulla ei ole nyt mitään niistä saatavilla.

        Onneksi kuitenkin helpotti ihan itsekseen. Närästys ei ole kivaa.

        >simiti<

        Kiva Timppa kun helpotti. Otan kuurin toisinaan itsekin. Stressisuolisto suusta suuhun. Jos olisi vaihtaa koko roina menisin jonoon ensimmäisenä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Multa oli poistettu seuraava: *pärskis* (nauroin hevosena Kamun ehdotukselle maidosta) ja ehdotin banaania (joka on vielä pahempi närästäjä)

        Maito ei kaikkia auta, vaan pahentaa.

        Ai. Minä olen luullut sen auttavan kaikkia.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ai. Minä olen luullut sen auttavan kaikkia.

        Maitovalmisteetko? Mulla saattaa paheta. Ehkä pala juustoa toimii, ei nestemäiset ainakaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Joo, minulla on refluksi. Saatana että osaa polttaa huonona päivänä.

        🤯ei ole varmana kivaa.

        >simiti<


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Kiva Timppa kun helpotti. Otan kuurin toisinaan itsekin. Stressisuolisto suusta suuhun. Jos olisi vaihtaa koko roina menisin jonoon ensimmäisenä.

        Entiselllä vaimolla pienennettiin mahalaukkua diapeteksen ja ylipainon takia. Eikös silloin vatsahappojakin ole vähemmän?

        Muistan kun töissä käsittelin typpihappoa joka vastaa vatsahappoja voimakkuudeltaan.

        Ķyllä tuli mieleen, että mitä mokomaa meidän sisällä myllertää.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entiselllä vaimolla pienennettiin mahalaukkua diapeteksen ja ylipainon takia. Eikös silloin vatsahappojakin ole vähemmän?

        Muistan kun töissä käsittelin typpihappoa joka vastaa vatsahappoja voimakkuudeltaan.

        Ķyllä tuli mieleen, että mitä mokomaa meidän sisällä myllertää.

        >simiti<

        Joo, väistämättä tuli mieleen ballistiset ohjukset ja mitä kaikkea kemiaa ne taas pitää sisällään.

        En tiedä suhdetta mahalaukun kokoon/vatsahappoihin. Voi se silti olla, että ylipainoisilla on enempi suolisto-ongelmia, mutta ei sekään yksin päde. Mahavaivoja ja -sairauksia voi olla ja on koosta riippumatta. En tiedä sitten miten paljon keskoslaisuus vaikuttaa (suolisto jäänyt kehittymättömäksi sikiökaudella). Osalla on taas immunologisista syistä johtuvia vaivoja. Suolisto kun pirunmoinen limakalvomatto, ja jos siihen puolustusmekanismiin pääsee joku ärhäkkä pirulainen...


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Joo, väistämättä tuli mieleen ballistiset ohjukset ja mitä kaikkea kemiaa ne taas pitää sisällään.

        En tiedä suhdetta mahalaukun kokoon/vatsahappoihin. Voi se silti olla, että ylipainoisilla on enempi suolisto-ongelmia, mutta ei sekään yksin päde. Mahavaivoja ja -sairauksia voi olla ja on koosta riippumatta. En tiedä sitten miten paljon keskoslaisuus vaikuttaa (suolisto jäänyt kehittymättömäksi sikiökaudella). Osalla on taas immunologisista syistä johtuvia vaivoja. Suolisto kun pirunmoinen limakalvomatto, ja jos siihen puolustusmekanismiin pääsee joku ärhäkkä pirulainen...

        Niin elisa rakkaani. Kerran katsoin dokkarin jossa kerrottiin suoliston pituusesta ja pinta-alasta.

        Siihen kun otetaan ihossakin olevat bakteerit, niin emme me mitään ihmisiä ole! Suuri osa massastamme koostuu vtu bakteereista!

        Onhan se toki mukava tieto, että pelkästään olemalla elätämme biljoonia eliöitä.

        Jotkut ovat ylihygieenisiä ja tuhoavat lapsensa vastustuskyvyn. Ei niin.

        Itse en säikähtänyt vaikka tenava söi koiran kanssa nappuloita koiran ruokakupista. Oikeastaan se vähän nauratti ja kysyin josko ihan lounas maistuisi?

        Tämä narttukoira tuli valeraskaaksikin ja piti tenavaa vähän omana pentunaan.

        Minä kuitenkin olin edelleen alfa.
        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin elisa rakkaani. Kerran katsoin dokkarin jossa kerrottiin suoliston pituusesta ja pinta-alasta.

        Siihen kun otetaan ihossakin olevat bakteerit, niin emme me mitään ihmisiä ole! Suuri osa massastamme koostuu vtu bakteereista!

        Onhan se toki mukava tieto, että pelkästään olemalla elätämme biljoonia eliöitä.

        Jotkut ovat ylihygieenisiä ja tuhoavat lapsensa vastustuskyvyn. Ei niin.

        Itse en säikähtänyt vaikka tenava söi koiran kanssa nappuloita koiran ruokakupista. Oikeastaan se vähän nauratti ja kysyin josko ihan lounas maistuisi?

        Tämä narttukoira tuli valeraskaaksikin ja piti tenavaa vähän omana pentunaan.

        Minä kuitenkin olin edelleen alfa.
        >simiti<

        Siis mehän ollaan pelkkää elämää kaikki!

        Mikä elukka itse kukin tietää (tai luulee) sitten olevansa, on se sitten monivalintakysymys. Mutta aikamoisia krokotiileja jokainen.

        Tuosta alfasta tuli mieleeni eläinten henkinen ja hengellinen suhtautuminen muuhun elämään. Miten elämme senkin varassa. Toki yritämme ihmistyä - kukin tavallaan - mutta onko ihminen ainut eläin, joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella?

        Siinäpä sulle Timppa kysymys, josta voinemme joskus keskustella. Omalta osaltani joudun toivottamaan hyvää yötä ja kauniita unia katseillesi. Unohtui että olin lupautunut aamulla hoitamaan asioitakin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Joo, minulla on refluksi. Saatana että osaa polttaa huonona päivänä.

        Mitäs sulla on lääkkeenä siihen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sulla on lääkkeenä siihen?

        Somacia olen käyttänyt ja ihan hyvin tehonnut.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Somacia olen käyttänyt ja ihan hyvin tehonnut.

        Aiheuttaa paljon jälkisairauksia mitä ei tietenkään sulle kerrottu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiheuttaa paljon jälkisairauksia mitä ei tietenkään sulle kerrottu

        Kuolenpahan ilman närästystä.


    • Anonyymi

      Onko perunaa? Jos raakaa perunaa jäystää hampailla alle vaikks pienen teelusikallisen verran, voi saada helpotusta oireisiin. Vanhan äitimuorin ohje. Kokeilin kerran ja saattoi vähän auttaakin, mutta raaka peruna ei innostanut maullaan testailemaan enempää

      • Voiko se johtua perunan sisältämästä tärkkelyksestä? Sen ainakin itse tiedän, että esimerkiksi perunamuusi pahentaa oiretta.

        Jos se olisi tärkkelys, entä maissijauhot sitten?


      • Anonyymi

        Kerran söin raa'an perunan. En tiedä auttoiko se, vai keskittyminen ja usko toimivuuteen.

        Pahinta mitä olen tehnyt närästyksen iskeässä oli juoda vettä. Ei auttanut. Se vain laajeni hallitsemattomasti.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran söin raa'an perunan. En tiedä auttoiko se, vai keskittyminen ja usko toimivuuteen.

        Pahinta mitä olen tehnyt närästyksen iskeässä oli juoda vettä. Ei auttanut. Se vain laajeni hallitsemattomasti.

        >simiti<

        Kokonaisen! Perunaa maistella mietin koko ajan äämahtaako se olla myrkyllistä. Silläkin jäi pariin kolmeen kertaan sen kokeilut.

        Perunassa uskoisin auttaa se tärkkelys.. alkaisko sitten mahassa vaahtoamaan. Empiirinen tuskimukseni jäi vähille :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaisen! Perunaa maistella mietin koko ajan äämahtaako se olla myrkyllistä. Silläkin jäi pariin kolmeen kertaan sen kokeilut.

        Perunassa uskoisin auttaa se tärkkelys.. alkaisko sitten mahassa vaahtoamaan. Empiirinen tuskimukseni jäi vähille :)

        Raaka peruna on yhtä myrkyllistä kuin raaka porkkana. 🤣

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raaka peruna on yhtä myrkyllistä kuin raaka porkkana. 🤣

        >simiti<

        Eihän 🤭 mutta kun jostakin syystä muistelin että olis myrkyllistä raakana 😀. Olisin voinut ehkä kaksikin teelusikallists kokeilla 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän 🤭 mutta kun jostakin syystä muistelin että olis myrkyllistä raakana 😀. Olisin voinut ehkä kaksikin teelusikallists kokeilla 😂

        Nyt lähdettävä nukkumaan, mutta kerro vielä miksi menit syömään raa'an perunan? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raaka peruna on yhtä myrkyllistä kuin raaka porkkana. 🤣

        >simiti<

        😂sää oot kyllä ihan hassu😂


      • Anonyymi

        Saattaa ola ph heikko siksi


    • Anonyymi

      Simitillä on niin paska ruokavalio ettei ihme että kiehuu yli😂 nyt paat siihen vielä soodat ja sitruunat ni keitto on valmis vähän maitoo sekaan voit laittaa vielä varuiks sellaseen hiivaköntin ni ei tarvii alkoo vkonloppuna. Alkaa pytty porista😆

      • Anonyymi

        Katsohan ruma maalaisjunttipellekin innostui kommentoimaan, kun heräsi äiskän kellarista. Tuon maalaisjuntti pellen ÄO on hieman pienempi kuin eripari kengännumeronsa.

        Kun kännissä uskaultuu kylille sinne 3000 asukkaan kylän keskustaan, niin lompsii sisäsiittoisuuden aiheuttamilla eripariraajoilla ja mölisee junttimaisesti.

        >simiti<


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe