Miksi vanhemmat naiset ovat katkerasti vihaisia feministejä ja kaipaavat yhtäkkiä miesten huomiota

28

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katkerasti vihainen feministi- tee väistöliike välittömästi, vaikkei se edes auta

    • Anonyymi

      Vedäs nyt pedari ne sukkahousut taas korviin ja meet tumputteleen. Sormi välillä sinne anukseen ja haaveile 60 papparainen nuoresta pese ne juustot ja napanöyhtä

      • Anonyymi

        Minulla ei ole sukkahousuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole sukkahousuja.

        Älä viitsi valehdella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella

        En valehtele.


      • Heikosti pysyy viestit tänään.


      • "Anonyymi 2024-02-22 10:28:00 - Vedäs nyt pedari ne sukkahousut taas korviin ja meet tumputteleen. Sormi välillä sinne anukseen ja haaveile 60 papparainen nuoresta pese ne juustot ja napanöyhtä"

        En ole mikään pedari.

        -Goldmember


      • Anonyymi
        Layman kirjoitti:

        "Anonyymi 2024-02-22 10:28:00 - Vedäs nyt pedari ne sukkahousut taas korviin ja meet tumputteleen. Sormi välillä sinne anukseen ja haaveile 60 papparainen nuoresta pese ne juustot ja napanöyhtä"

        En ole mikään pedari.

        -Goldmember

        Joko se kiusapoistaja sammahti, näinkin nopeasti.


    • Anonyymi

      Videossa on aluksi useita herättäviä tietoiskuja tytöiltä miehille, jotka vaikuttavat olevan asian vierestä, mutta miesten todellakin kannattaa katella ja kuunnella. Koko videon pituus on 8 min 26sek, mutta saattaa muuttaa miehen koko elämän.

      • Anonyymi

        Totta! Jos haluaa tulla yhtä yksinäiseksi kuin sinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Jos haluaa tulla yhtä yksinäiseksi kuin sinä

        Päinvastoin, sinä selvästi et katsonut videota. Tai et ymmärtänyt, etkö osaa englanninkieltä?


      • Anonyymi

        Eivät ne ole siinä sattumalta vaan kuvaavat sitä että naisilla on paskat asenteet suhteita kohtaan. Nainen asettuu PALVELTAVAN rooliin joka odottaa miehen kantavan maaliin, roolitus ei ole yhteinen suhteenluonti vaan se että mies tulee ja "ottaa naisen" - suomeksi sanottuna antaa naiselle yksipuolisesti arvoa. Todellisuudessa naiset haluavat tämän tapahtuvan jotta he voivat

        a) valikoida miehistä näkemättä vaivaa
        b) että mies ottaa vastuun suhteen alkuunsaattamisesta; nainen voi ikuisesti syyttää miestä "tämähän oli sinun ideasi".

        Miehet ovat tajunneet että nykyinen suhdemaailma ja sen NAISTEN asettamat säännöt eiväty toimi miesten eduksi. Miehet eivät ole "pelkureita" vaan he eivät yksinkertaisesti valitse pelata itselleen negatiivista peliä.

        Lopeta olemasta itsekäs loputtoman itseriittoinen ja sitä myötä yksin jäävä nainen. Ala antamaan miehille arvoa, arvoa jota he voivat kaikua sinua kohtaan ja siten löytää se YHTEINEN juttu sensijaan että eletään sinun määrittelemääsi kieroutunutta naistodellisuutta jossa mies on työkalu elämäsi toteuttamiseen eikä todellinen oma ihmisensä.

        Jos et ymmärtänyt juuri mitään mitä sanoin niin olen pahoillani, sinussa vain ei ole oikeita aineksia terveeseen suhteeseen tai maailman objektiiviseen tarkasteluun.

        Terveisin, Vapaa Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne ole siinä sattumalta vaan kuvaavat sitä että naisilla on paskat asenteet suhteita kohtaan. Nainen asettuu PALVELTAVAN rooliin joka odottaa miehen kantavan maaliin, roolitus ei ole yhteinen suhteenluonti vaan se että mies tulee ja "ottaa naisen" - suomeksi sanottuna antaa naiselle yksipuolisesti arvoa. Todellisuudessa naiset haluavat tämän tapahtuvan jotta he voivat

        a) valikoida miehistä näkemättä vaivaa
        b) että mies ottaa vastuun suhteen alkuunsaattamisesta; nainen voi ikuisesti syyttää miestä "tämähän oli sinun ideasi".

        Miehet ovat tajunneet että nykyinen suhdemaailma ja sen NAISTEN asettamat säännöt eiväty toimi miesten eduksi. Miehet eivät ole "pelkureita" vaan he eivät yksinkertaisesti valitse pelata itselleen negatiivista peliä.

        Lopeta olemasta itsekäs loputtoman itseriittoinen ja sitä myötä yksin jäävä nainen. Ala antamaan miehille arvoa, arvoa jota he voivat kaikua sinua kohtaan ja siten löytää se YHTEINEN juttu sensijaan että eletään sinun määrittelemääsi kieroutunutta naistodellisuutta jossa mies on työkalu elämäsi toteuttamiseen eikä todellinen oma ihmisensä.

        Jos et ymmärtänyt juuri mitään mitä sanoin niin olen pahoillani, sinussa vain ei ole oikeita aineksia terveeseen suhteeseen tai maailman objektiiviseen tarkasteluun.

        Terveisin, Vapaa Mies

        Hyvin tästä ilmenee miksi olet Vapaa Mies, eli incel-mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne ole siinä sattumalta vaan kuvaavat sitä että naisilla on paskat asenteet suhteita kohtaan. Nainen asettuu PALVELTAVAN rooliin joka odottaa miehen kantavan maaliin, roolitus ei ole yhteinen suhteenluonti vaan se että mies tulee ja "ottaa naisen" - suomeksi sanottuna antaa naiselle yksipuolisesti arvoa. Todellisuudessa naiset haluavat tämän tapahtuvan jotta he voivat

        a) valikoida miehistä näkemättä vaivaa
        b) että mies ottaa vastuun suhteen alkuunsaattamisesta; nainen voi ikuisesti syyttää miestä "tämähän oli sinun ideasi".

        Miehet ovat tajunneet että nykyinen suhdemaailma ja sen NAISTEN asettamat säännöt eiväty toimi miesten eduksi. Miehet eivät ole "pelkureita" vaan he eivät yksinkertaisesti valitse pelata itselleen negatiivista peliä.

        Lopeta olemasta itsekäs loputtoman itseriittoinen ja sitä myötä yksin jäävä nainen. Ala antamaan miehille arvoa, arvoa jota he voivat kaikua sinua kohtaan ja siten löytää se YHTEINEN juttu sensijaan että eletään sinun määrittelemääsi kieroutunutta naistodellisuutta jossa mies on työkalu elämäsi toteuttamiseen eikä todellinen oma ihmisensä.

        Jos et ymmärtänyt juuri mitään mitä sanoin niin olen pahoillani, sinussa vain ei ole oikeita aineksia terveeseen suhteeseen tai maailman objektiiviseen tarkasteluun.

        Terveisin, Vapaa Mies

        "NAISTEN asettamat säännöt eiväty toimi miesten eduksi"

        Sääntöjä (ideologiaana) ovat luoneet katreroituneet ikänaiset ja femakot. Yhteiskunta ei saisi toimia miesten eduksi eikä naisten eduksi, vaan oikeudenmukaisesti ja rehellisesti kaikkien eduksi. Siten että kumpikin sukupuoli panostaa sukupuolelleen ominaisten resurssien ja kykyjen mukaisesti, yhdenveroisesti.


    • Anonyymi

      Miksi vihaat aikuisia naisia? Tutustu heihin niin huomaat, elämä on paljon kivempaa, kun ei hauku toisia koko ajan.
      Tämä aloittajalle.

      • Parhaillaan en vihaa yhtään ketään. Muistaakseni olen kokenut vihaa, koko elämäni aikana, kahta ihmistä kohtaan.

        "Aikuinen" on täysin kelvoton termi parisuhdemarkkinoilla, samoin kuin "nainen". Niistä ei voi mitenkään tietää mitä ne oikeasti tarkoittavat.

        En ole haukkunut toisia koko ajan enkä edes usein. Muutamia täällä esiintyvien hahmojen takana olevia henkilöitä olen kritisoinut, ovat pääasiassa femakonkakkaa levittäviä ikänaisia.

        Tavoitteeni on lisätä ihmisten tietämystä munasarjakkaiden biologiasta, erityisesti vaihdevuosista, niiden alkamisen (keski-iän paikkeilla, eli ±43v) sekä päättymisen (±51v) ajankohdista, ja siitä kuinka valtavia ongelmia vaihdevuodet aiheuttavat parisuhteelle, ja siitä että vaikka vaihdevuodet päättyvät (menopaussiin, joka on harhautuskäsite) niin vaihdevuosien aiheuttamat biologiset muutokset eivät palaudu ennalleen, ei lainkaan, ei piiruakaan. Tämä ei ole kenenkään haukkumista.


      • Anonyymi
        Goldmember kirjoitti:

        Parhaillaan en vihaa yhtään ketään. Muistaakseni olen kokenut vihaa, koko elämäni aikana, kahta ihmistä kohtaan.

        "Aikuinen" on täysin kelvoton termi parisuhdemarkkinoilla, samoin kuin "nainen". Niistä ei voi mitenkään tietää mitä ne oikeasti tarkoittavat.

        En ole haukkunut toisia koko ajan enkä edes usein. Muutamia täällä esiintyvien hahmojen takana olevia henkilöitä olen kritisoinut, ovat pääasiassa femakonkakkaa levittäviä ikänaisia.

        Tavoitteeni on lisätä ihmisten tietämystä munasarjakkaiden biologiasta, erityisesti vaihdevuosista, niiden alkamisen (keski-iän paikkeilla, eli ±43v) sekä päättymisen (±51v) ajankohdista, ja siitä kuinka valtavia ongelmia vaihdevuodet aiheuttavat parisuhteelle, ja siitä että vaikka vaihdevuodet päättyvät (menopaussiin, joka on harhautuskäsite) niin vaihdevuosien aiheuttamat biologiset muutokset eivät palaudu ennalleen, ei lainkaan, ei piiruakaan. Tämä ei ole kenenkään haukkumista.

        Sulla ollut huonoja naisia. Jännä kun itse olen alta 50v ja minulla vaihdevuodet vaan lisäs vauhtia. Mutta vanhan miehen tossuksi en ala. Eläkepäivät menee pankolla lojotessa teen mitä tykkään. Mutta kodinkonetta minusta ei tule enkä varsinkaan kenekään vanhan miehen karvasta persettä kattele. Enkä vinkumista oot ku vanha ämmä. Valitat kaikesta kuka tollasta edes jaksais pyyhkisin sulla seinät lähteissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ollut huonoja naisia. Jännä kun itse olen alta 50v ja minulla vaihdevuodet vaan lisäs vauhtia. Mutta vanhan miehen tossuksi en ala. Eläkepäivät menee pankolla lojotessa teen mitä tykkään. Mutta kodinkonetta minusta ei tule enkä varsinkaan kenekään vanhan miehen karvasta persettä kattele. Enkä vinkumista oot ku vanha ämmä. Valitat kaikesta kuka tollasta edes jaksais pyyhkisin sulla seinät lähteissä

        "Eläkepäivät menee pankolla lojotessa teen mitä tykkään"

        Niin, vaihdevuodet aiheuttavat erittäin usein eron.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ollut huonoja naisia. Jännä kun itse olen alta 50v ja minulla vaihdevuodet vaan lisäs vauhtia. Mutta vanhan miehen tossuksi en ala. Eläkepäivät menee pankolla lojotessa teen mitä tykkään. Mutta kodinkonetta minusta ei tule enkä varsinkaan kenekään vanhan miehen karvasta persettä kattele. Enkä vinkumista oot ku vanha ämmä. Valitat kaikesta kuka tollasta edes jaksais pyyhkisin sulla seinät lähteissä

        "Sulla ollut huonoja naisia"

        Tyttöni ovat kaikki olleet suorastaan unelmallisia, eivät pelkästään hyviä.


      • Anonyymi

        Tuo "aikuinen nainen" on myöskin kelvoton käsite. Yhtäältä se vihjailee että kyseessä olisi 18v ikäinen kaunotar, mutta sitä käytetään etupäässä puhuttaessa ikänaisista ja wanhusnaisista.


    • Anonyymi

      Hieno video ja loppu oli ajatuksia herättävä. Miksi sentimentti on että samansukupuolisten yhteenmeno on hyvä tai että poly/mikätahansa suhdemuoto on täysin ok - mutta herrajumala, jos vanhempi mies on nuoremman naisen kanssa niin siinä on jotain väärää?

      Tekopyhyyttä. Mies joka on valjastanut elämänsä itsensä kehittämiseen ja pystyy aikuisena, valmiina ja itsestään huolen pitäneenä edelleen miellyttämään nuorta naista on hyveellisistä valinnoistaan nauttiva ihminen. Yhtä vähän luuserimiesten tai yli-ikäisten naisten tuomio asiaan on asiallinen kuin vaikkapa homoparin mollaaminen; kyse on haukkujien omasta epävarmuudesta ja epäonnistumisesta.

      Juhlikaamme rakkautta ja itsevaltaisten aikuisten ihmisten positiivista kohtaamista sen kaikissa muodoissa ja ulottuvuuksissa.

      • Siinä on hieman sodomiaakin, mutta pääasiassa bro -kulttuuria. Mies tietenkin ajattelee niin että sodomian sijasta valtavasti hyväksytympää on harrastella iloisten tyttöjen kanssa.


    • Naiset ovat luonnon asettama ansa

    • Anonyymi

      Ja taas jenkkipaskaa. Huomaa, että et löydä mitään vähänkään Suomea sivuavaa ja joudut turvautumaan näissä vuodatuksissasi aina jenkkipaskaan.

    • Anonyymi

      Hassua, että vanhoissa naisissa sitten kuitenkin on selkeästi vähemmän feministejä kuin nuorissa naisissa.

      • Anonyymi

        Sinällään tuo on jopa ihan loogista. Vanhemmissa ikäluokissa on vielä paljon naisia, joiden elämä ja itsetuntokin pyörii miesten ympärillä, varsinkin jossain Yhdysvaltojen tyyppisissä takapajuisissa paikoissa. Nuoremmat naiset eivät enää samalla tavalla katkeroidu jostain ukkojen sanomisista ja paskat nakkaavat näiden mielipiteistä saati enää kaipaa heidän huomiotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinällään tuo on jopa ihan loogista. Vanhemmissa ikäluokissa on vielä paljon naisia, joiden elämä ja itsetuntokin pyörii miesten ympärillä, varsinkin jossain Yhdysvaltojen tyyppisissä takapajuisissa paikoissa. Nuoremmat naiset eivät enää samalla tavalla katkeroidu jostain ukkojen sanomisista ja paskat nakkaavat näiden mielipiteistä saati enää kaipaa heidän huomiotaan.

        Joo. Näitä lukiessa sitä huomaa hyvin miten pihalla ikämiehet ovat nykypäivän nuorten naisten ajattelusta. He eivät kykene lainkaan tajuamaan miten valtava muutos siinä on tapahtunut heidän omaan nuoruuteensa verrattuna.


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🍑 K­­­u­­u­m­a­t­­ ­­t­­­y­t­­­ö­­­t­ ­­­o­d­­o­­t­t­­a­v­­­­a­t­­­ ­­s­i­n­­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18281227

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe