Ukkola: "Sanna Marin, nolo keikari"

Anonyymi-ap

Nyt osuu niin kohdilleen, että sattuu...hahahaaa.

"Marinin rahvaanomainen piehtarointi mammonassa on yhtä kamalaa katsottavaa kuin Rytsölöiden rahoilla elvistely 2000-luvulla.

Marinin uusi elämäntyyli ja estoton leveily seuraajille on herättänyt kummastusta Suomessa ja maailmalla. Marin esittelee somekanavillaan niin kuuluisia ihmisiä, joiden kanssa hän on päätynyt samaan tilaan kuin ylellistä elämäänsäkin. Jopa demareiden oma pää-äänenkannattaja Demokraatti ärähti asiasta.

Hänen suurin pelkonsa näyttäisi olevan se, että kiinnostus häneen loppuu. Näkyvä rahan esittely kertoo paljon henkilön arvoista, epävarmuudesta ja esimerkiksi siitä, että hän janoaa sosiaalista hyväksyntää.

Ehkä Marin haluaa näyttää keskisormea kaikille, myös entisille äänestäjilleen: Katsokaa, köyhät, minä menestyn!"
-------------------------------------------------

Kaikista eniten Marin näyttää nauravan omille kannattajilleen.

624

10246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      keskisormea heilutteleva vuoden 2030 tuleva presidenttiehdokas, jonka vielä jotku äänestävät siihen virkaan. Onnea Teille urpot!

      • Anonyymi

        En usko, että lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että lähtee.

        l
        l
        - SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
        l
        l


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        l
        l
        - SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
        l
        l

        SDP:n "isoPoika-Antti" suorastaan Häpeää, kun SDP:n Marin näyttää, miten Se Kieriskelee "LikaisessaRahassa" - jota Se aina Haukkui kuin Rakki-Koira !

        SDP:n Marin Näyttää Keskaria nyt Äänestäjille ! - - Miten SDP Kehtaakin ? ?


      • Anonyymi

        Tai vuoden 2036 ehdokas. Ehtii vielä hyvin silloin. Silloin ei ole kahta kierrosta pressanvaaleissa. Pitää itseään esillä hyvällä konstilla. Näitä juttuja luetaan ja kuvia katsellaan eikä joitain poliittisia jaarituksia. Pikku ärsytys on ihan paikallaan... HYVÄ, Sanna !


      • Anonyymi

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että lähtee.

        Ei niin, koska se ei ole kiva vira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n "isoPoika-Antti" suorastaan Häpeää, kun SDP:n Marin näyttää, miten Se Kieriskelee "LikaisessaRahassa" - jota Se aina Haukkui kuin Rakki-Koira !

        SDP:n Marin Näyttää Keskaria nyt Äänestäjille ! - - Miten SDP Kehtaakin ? ?

        Sosialisti ei häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Olet selvästi tyhmä demarifemakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n "isoPoika-Antti" suorastaan Häpeää, kun SDP:n Marin näyttää, miten Se Kieriskelee "LikaisessaRahassa" - jota Se aina Haukkui kuin Rakki-Koira !

        SDP:n Marin Näyttää Keskaria nyt Äänestäjille ! - - Miten SDP Kehtaakin ? ?

        Marin on seonnut lopullisesti.


      • Anonyymi

        Huono itsetuntokin vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vuoden 2036 ehdokas. Ehtii vielä hyvin silloin. Silloin ei ole kahta kierrosta pressanvaaleissa. Pitää itseään esillä hyvällä konstilla. Näitä juttuja luetaan ja kuvia katsellaan eikä joitain poliittisia jaarituksia. Pikku ärsytys on ihan paikallaan... HYVÄ, Sanna !

        Sannapanna on tuolloin jo tyköistuvassa pitkähihaisessa lukollisessa paidassa ja sedät jakavat karkkia😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vuoden 2036 ehdokas. Ehtii vielä hyvin silloin. Silloin ei ole kahta kierrosta pressanvaaleissa. Pitää itseään esillä hyvällä konstilla. Näitä juttuja luetaan ja kuvia katsellaan eikä joitain poliittisia jaarituksia. Pikku ärsytys on ihan paikallaan... HYVÄ, Sanna !

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Seuraat vain Marini Öky instaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?

        Sannan Äiti on Lepakko😜😜


      • Anonyymi

        Puhut varmaankin Ukkolasta….liekö edes lastakaan saanut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Lade ihminen kirjoittelee
        Nainen on susi toiselle naiselle
        Että ilkeääkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        l
        l
        - SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
        l
        l

        pilkkaaja ja uskonnon herjaaja
        Anonyymi-ap
        2024-02-22 22:37:35

        Valuuttakauppias
        2024-02-09 09:47:01
        UUSI

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16655905/kaunis-kirjoitus-wincapitasta#comment-126449235

        Itkumuurilla rukoilevilla juutalaisilla on tapana työntää muurin rakoseen paperilappunen, johon on kirjoitettu pyyntö tai rukous.

        Kiitoksia paperilappusista. ;)))
        Valuuttakauppias
        2024-02-09 10:14:41
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat juutalaisia? Miksi yleensäkään kirjoitat tuolla nimimerkillä kun sinulla on Moktar ykkösöyhöttäjänäsi ?

        Halusit vielä laittaa lisälappusenkin. Se olkoon sinulle sallittu.

        Itkusi on nyt kuultu, mene rauhassa. ;)))


        Turha peruutella omia kirjoituksiasi yhtään enää.

        Liika on liikaa.

        Käytä vaan kiltisti tuota nettipalvelua. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-11 10:27:50

        Jos asia ei mene kerralla jakeluun, opetallaan sitä sitten yhdessä, sanoi se entinen ylivääpeli, joka katseli alokkaiden sulkeisharjoituksia.

        Toistan: Valuuttakauppiaan epävirallinen itkumuuri on nyt suljettu. Ottakaa yhteyttä Jerusalemin itkumuurin viralliseen itkupalveluun. Palvelun nettisoite on annettu teille jo aiemmin. ;)))

        Nyt tämä minun itkumuuripalveluni on lopullisesti suljettu. Jos sinulla on vielä valituksia, valita Jerusalemiin. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-12 17:50:44

        Valita asiastasi Jerusalemiin. ;)
        Valuuttakauppias
        2024-02-22 16:35:14
        UUSI

        Tämä paikallisitkumuuri ei enää ota itkujasi vastaan. ;)))

        0

        <50
        Äänestäpilkkaaja ja uskonnon herjaaja
        Anonyymi-ap
        2024-02-22 22:37:35

        Valuuttakauppias
        2024-02-09 09:47:01
        UUSI

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16655905/kaunis-kirjoitus-wincapitasta#comment-126449235

        Itkumuurilla rukoilevilla juutalaisilla on tapana työntää muurin rakoseen paperilappunen, johon on kirjoitettu pyyntö tai rukous.

        Kiitoksia paperilappusista. ;)))
        Valuuttakauppias
        2024-02-09 10:14:41
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat juutalaisia? Miksi yleensäkään kirjoitat tuolla nimimerkillä kun sinulla on Moktar ykkösöyhöttäjänäsi ?

        Halusit vielä laittaa lisälappusenkin. Se olkoon sinulle sallittu.

        Itkusi on nyt kuultu, mene rauhassa. ;)))


        Turha peruutella omia kirjoituksiasi yhtään enää.

        Liika on liikaa.

        Käytä vaan kiltisti tuota nettipalvelua. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-11 10:27:50

        Jos asia ei mene kerralla jakeluun, opetallaan sitä sitten yhdessä, sanoi se entinen ylivääpeli, joka katseli alokkaiden sulkeisharjoituksia.

        Toistan: Valuuttakauppiaan epävirallinen itkumuuri on nyt suljettu. Ottakaa yhteyttä Jerusalemin itkumuurin viralliseen itkupalveluun. Palvelun nettisoite on annettu teille jo aiemmin. ;)))

        Nyt tämä minun itkumuuripalveluni on lopullisesti suljettu. Jos sinulla on vielä valituksia, valita Jerusalemiin. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-12 17:50:44

        Valita asiastasi Jerusalemiin. ;)
        Valuuttakauppias
        2024-02-22 16:35:14
        UUSI

        Tämä paikallisitkumuuri ei enää ota itkujasi vastaan. ;)))

        0

        <50
        Äänestä


      • Anonyymi

        Sinua ainoastaan viiraa.
        Miksi yleensä puhut hänestä .
        Siksi koska sinulla on päähänpinttumä Sannasta
        Jos ei olis, niin olisit hiljaa Raukkamainen ihminen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?

        No sinähän olet varma asiastasi vaikka et edes tunne ihmistä
        Olisko mitenkään mahdolista että keksiä jotain muuta ajankohtaista Asiaa jauhettavaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n "isoPoika-Antti" suorastaan Häpeää, kun SDP:n Marin näyttää, miten Se Kieriskelee "LikaisessaRahassa" - jota Se aina Haukkui kuin Rakki-Koira !

        SDP:n Marin Näyttää Keskaria nyt Äänestäjille ! - - Miten SDP Kehtaakin ? ?

        Mikähän invalidi tänne on tullu kirjoittelemaan.Pitäisköhän mennä koulun penkille petraamaan kirjoitus taitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Vissiinki keltasella lehdistöllä on pula ostajista kun pitää Marinista kirjoittaa.Muuan ryhvalas on oikein innokas kirjoittamaan Marinista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialisti ei häpeä.

        Miksi pitäis hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono itsetuntokin vaivaa.

        Riippuu siitä kumpaa Sansaa tarkoitat.Ukkolaa vaivaa huono itsetunto Marinia ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?

        Ei ole terveen ihmisen merkki tuokaan kirjoitus.NÄINHÄN SE ON ETTÄ MALKAA EI NÄE OMASSA SILMSÄSSÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän invalidi tänne on tullu kirjoittelemaan.Pitäisköhän mennä koulun penkille petraamaan kirjoitus taitoja.

        Kuin myös. Kirjoitustaitoja kirjoitetaan yhteen.. heh.
        Lisäksi monta muutakin kirjoitus- ja merkkivirhettä pikku pilkassasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan Äiti on Lepakko😜😜

        "Anonyymi
        2024-02-22 21:29:39
        Sannan Äiti on Lepakko😜😜"

        -------------
        ...ja sun Isä on hupakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Kyllä Ukkolalla on sana hallussaan, voi että kun piti nauraa. " Tässä teille pylly laittakaa lehteen". AAhh hah haa, hi,hi hii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Sanna Ukkola on todellakin paras! Niin jalat maassa ja normaali aivoilla varustettu ihminen ettei voi kuin ihailla. Rohkeutta riittää julkisesti puhua juuri niin kuinka 90% suomalaisista ajattelee. Ei pelkää punavihreiden maalittamista ja panettelua! Nauraa vaan punikkien älämölöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?

        Päihde ongelmainen ei ole normaalisti käyttäytyvä ihminen. Jokainen joka on elänyt esim alkoholistin kanssa, allekirjoittaa tämän tosiasian. Alkoholistille arki ja normaali elämä on kauhistus! Kokoajan täytyy olla juhlia, kaikenlaista bilettä ja menoa. Juoma virtaa ja on kivaa. Keski-ikäisen Marinin käytös kertoo kaiken. Tulemme huomaamaan sen ikävän lopun noin 6-10 vuoden kuluessa. Sääli vain hänen lastaan ja muita läheisiä, matka huipulta Tampereen kuuluisimmaksi pulimummoksi on jo ollut jonkin aikaa käynnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        l
        l
        - SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
        l
        l

        Ainoastaa ainun pienistä aivoiaåstasi tuleva mielipide jokamon pisara meressä raukkamainen ihminen joka ei itse asiassa tiedä mitään edes siitä mistä puhuu
        Mediaa käyttää oppikirjoinaan siinä kun tietoinen ihminen kouluttaa itsensä eriä edes tiedä näistä lapsellisesta jaaritteluista mitään.
        Ei maailmaa paranneta ilkeillä juoruilla , ainostaan tulien toinen toistaan .
        Joten onhan sinun pikku kuplassasi tälläiset asia hyvin suuria , muille ne ovat juorumedian uutisia joilla. Yrittävät pitää lehteään pinnalla , ei muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Nais järjestöt ovat julistaneet pannaan tämän kirjoittajan puhuu noloudesta ja itse käyttää hyvin noloja keinoja hyväkseen , muutenhan hänellä ei olisi työpaikka edes jos lehti joutuu lopettamaan. Nainen on naiselle susi . Raukkamainen teko jonka tietää vaan vaikuttavan yhteen ryhmään ihmisiä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?

        Marin elää ihan omaa elämäänsä johon ei kenelläkään ole oikeutta puuttua.
        Miten voi ihmiset yleensä olla noin pihalla asioista ja vielä näyttää sen typerillä kirjoituksillaan
        Perus kateus jonka muutama on saanut syntyessään tekee heistä hirviöitä.
        Miksi yleensä puututaan yksityisen ihmisen elämään , ja vielä nainen asialla mollamassa toista naista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Tyypillinen femakon itkuvirsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?

        Hän on epävarma itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n "isoPoika-Antti" suorastaan Häpeää, kun SDP:n Marin näyttää, miten Se Kieriskelee "LikaisessaRahassa" - jota Se aina Haukkui kuin Rakki-Koira !

        SDP:n Marin Näyttää Keskaria nyt Äänestäjille ! - - Miten SDP Kehtaakin ? ?

        Persu on taas pahalla päällä. Onnea kuitenkin ettei sinua maailmantilanne paina. Ehkä niin sun on helpompi elää. Meillä normaaleilla on ihan muut huolet kuin Sanna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Ei luulisi tuommoisen ihrakasan muita haukkuvan ,kun ei enää mahdu tavalliselle tuolille. Perse näkyvissä joka kuvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi tyhmä demarifemakko.

        Sinä se ainainen persupaska. Siinä on sulle femakkoa kun katselet Ukkolan läskikasaa. Syö luurankoukkonsa ruuat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ainoastaan viiraa.
        Miksi yleensä puhut hänestä .
        Siksi koska sinulla on päähänpinttumä Sannasta
        Jos ei olis, niin olisit hiljaa Raukkamainen ihminen olet.

        Aivan. Kovasti sairaita nämä arvostelijat.


      • Anonyymi

        Hohohoho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissiinki keltasella lehdistöllä on pula ostajista kun pitää Marinista kirjoittaa.Muuan ryhvalas on oikein innokas kirjoittamaan Marinista.

        Näin juuri. Oikea nimitys Ukkolalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päihde ongelmainen ei ole normaalisti käyttäytyvä ihminen. Jokainen joka on elänyt esim alkoholistin kanssa, allekirjoittaa tämän tosiasian. Alkoholistille arki ja normaali elämä on kauhistus! Kokoajan täytyy olla juhlia, kaikenlaista bilettä ja menoa. Juoma virtaa ja on kivaa. Keski-ikäisen Marinin käytös kertoo kaiken. Tulemme huomaamaan sen ikävän lopun noin 6-10 vuoden kuluessa. Sääli vain hänen lastaan ja muita läheisiä, matka huipulta Tampereen kuuluisimmaksi pulimummoksi on jo ollut jonkin aikaa käynnissä.

        No se on sitten Purralla sama kohtalo. Oma äitinsä kuoli viinaan. Marinin äiti ei ole juoppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nais järjestöt ovat julistaneet pannaan tämän kirjoittajan puhuu noloudesta ja itse käyttää hyvin noloja keinoja hyväkseen , muutenhan hänellä ei olisi työpaikka edes jos lehti joutuu lopettamaan. Nainen on naiselle susi . Raukkamainen teko jonka tietää vaan vaikuttavan yhteen ryhmään ihmisiä .

        Aivan. Ukkola siivoisi rappukäytäviä jos pikku ukollaan ei olisi valtaa persuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin elää ihan omaa elämäänsä johon ei kenelläkään ole oikeutta puuttua.
        Miten voi ihmiset yleensä olla noin pihalla asioista ja vielä näyttää sen typerillä kirjoituksillaan
        Perus kateus jonka muutama on saanut syntyessään tekee heistä hirviöitä.
        Miksi yleensä puututaan yksityisen ihmisen elämään , ja vielä nainen asialla mollamassa toista naista .

        Aivan totta puhut. Kun Ukkola puhuu toivottomista laihdutuskuureistaan ,ja lihonut silti muodottomaksi ,kertoo se ihmisestä paljon. Onneton nainen.


      • Anonyymi

        Pressaa siitä ei tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Ukkola kertoo totuuden ja paljastaa vihervassujen tekopyhyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Iltalehtihän onkin oikeistolaislehti... :)

        Tottahan niitä ärsyttää kun vasemmistolainen menestyy, myös työssään...

        Ja tuo Ukkolakin on persu, ei tuo näytä sitä häpeävän. Minua hävettäisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on todellakin paras! Niin jalat maassa ja normaali aivoilla varustettu ihminen ettei voi kuin ihailla. Rohkeutta riittää julkisesti puhua juuri niin kuinka 90% suomalaisista ajattelee. Ei pelkää punavihreiden maalittamista ja panettelua! Nauraa vaan punikkien älämölöä.

        Sanna Ukkola on persu. Persut valehtelevat eli ei kannata luottaa Ukkolaankaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on seonnut lopullisesti.

        Jauhoa liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?

        Mikä sitä vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lade ihminen kirjoittelee
        Nainen on susi toiselle naiselle
        Että ilkeääkin

        Tuo enemmänkin Ukkolan tyyli, sopii paremmin, kun mediasta niitä välillä huomaa. Nythän hänen pitäisi olla vielä mielenkiintoisempi julkkis. Enemmän sitä puolta esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo enemmänkin Ukkolan tyyli, sopii paremmin, kun mediasta niitä välillä huomaa. Nythän hänen pitäisi olla vielä mielenkiintoisempi julkkis. Enemmän sitä puolta esiin.

        Nämä asiat täytyy saada tutkivaa lehtimiestyötä tahoilta Moktar Gubta, Sanna Ukkola ja Seppo Lehto- ja persut, ... kansa vaatii "tietoa"....

        ps. 2024 suomi
        tallainen-on-uusi-suomen- Tasavallan presidentti-alexander-stubb

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18279008/tallainen-on-uusi-suomen-presidentti-alexander-stubb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissiinki keltasella lehdistöllä on pula ostajista kun pitää Marinista kirjoittaa.Muuan ryhvalas on oikein innokas kirjoittamaan Marinista.

        Paparatsit ne Dianankin kuoleman aiheuttivat,keltainenlehdistä on saalistava hyeenalauma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän invalidi tänne on tullu kirjoittelemaan.Pitäisköhän mennä koulun penkille petraamaan kirjoitus taitoja.

        Mitä, eikö invalidillä ole kirjoitusoikeutta? Sinustakin voi tulla invalidi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän olet varma asiastasi vaikka et edes tunne ihmistä
        Olisko mitenkään mahdolista että keksiä jotain muuta ajankohtaista Asiaa jauhettavaksi

        Ei. Näillä takametsän persuilla ei ole muuta kuin julkkisjuorut. Ja hyvin menestyvä saa lokaa päälleen ,jos on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paparatsit ne Dianankin kuoleman aiheuttivat,keltainenlehdistä on saalistava hyeenalauma.

        Vieläkö nylkky nylkyttää, vai riittääkö kun näyttää vain pyllyä julkisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pilkkaaja ja uskonnon herjaaja
        Anonyymi-ap
        2024-02-22 22:37:35

        Valuuttakauppias
        2024-02-09 09:47:01
        UUSI

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16655905/kaunis-kirjoitus-wincapitasta#comment-126449235

        Itkumuurilla rukoilevilla juutalaisilla on tapana työntää muurin rakoseen paperilappunen, johon on kirjoitettu pyyntö tai rukous.

        Kiitoksia paperilappusista. ;)))
        Valuuttakauppias
        2024-02-09 10:14:41
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat juutalaisia? Miksi yleensäkään kirjoitat tuolla nimimerkillä kun sinulla on Moktar ykkösöyhöttäjänäsi ?

        Halusit vielä laittaa lisälappusenkin. Se olkoon sinulle sallittu.

        Itkusi on nyt kuultu, mene rauhassa. ;)))


        Turha peruutella omia kirjoituksiasi yhtään enää.

        Liika on liikaa.

        Käytä vaan kiltisti tuota nettipalvelua. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-11 10:27:50

        Jos asia ei mene kerralla jakeluun, opetallaan sitä sitten yhdessä, sanoi se entinen ylivääpeli, joka katseli alokkaiden sulkeisharjoituksia.

        Toistan: Valuuttakauppiaan epävirallinen itkumuuri on nyt suljettu. Ottakaa yhteyttä Jerusalemin itkumuurin viralliseen itkupalveluun. Palvelun nettisoite on annettu teille jo aiemmin. ;)))

        Nyt tämä minun itkumuuripalveluni on lopullisesti suljettu. Jos sinulla on vielä valituksia, valita Jerusalemiin. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-12 17:50:44

        Valita asiastasi Jerusalemiin. ;)
        Valuuttakauppias
        2024-02-22 16:35:14
        UUSI

        Tämä paikallisitkumuuri ei enää ota itkujasi vastaan. ;)))

        0

        <50
        Äänestäpilkkaaja ja uskonnon herjaaja
        Anonyymi-ap
        2024-02-22 22:37:35

        Valuuttakauppias
        2024-02-09 09:47:01
        UUSI

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16655905/kaunis-kirjoitus-wincapitasta#comment-126449235

        Itkumuurilla rukoilevilla juutalaisilla on tapana työntää muurin rakoseen paperilappunen, johon on kirjoitettu pyyntö tai rukous.

        Kiitoksia paperilappusista. ;)))
        Valuuttakauppias
        2024-02-09 10:14:41
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat juutalaisia? Miksi yleensäkään kirjoitat tuolla nimimerkillä kun sinulla on Moktar ykkösöyhöttäjänäsi ?

        Halusit vielä laittaa lisälappusenkin. Se olkoon sinulle sallittu.

        Itkusi on nyt kuultu, mene rauhassa. ;)))


        Turha peruutella omia kirjoituksiasi yhtään enää.

        Liika on liikaa.

        Käytä vaan kiltisti tuota nettipalvelua. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-11 10:27:50

        Jos asia ei mene kerralla jakeluun, opetallaan sitä sitten yhdessä, sanoi se entinen ylivääpeli, joka katseli alokkaiden sulkeisharjoituksia.

        Toistan: Valuuttakauppiaan epävirallinen itkumuuri on nyt suljettu. Ottakaa yhteyttä Jerusalemin itkumuurin viralliseen itkupalveluun. Palvelun nettisoite on annettu teille jo aiemmin. ;)))

        Nyt tämä minun itkumuuripalveluni on lopullisesti suljettu. Jos sinulla on vielä valituksia, valita Jerusalemiin. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-12 17:50:44

        Valita asiastasi Jerusalemiin. ;)
        Valuuttakauppias
        2024-02-22 16:35:14
        UUSI

        Tämä paikallisitkumuuri ei enää ota itkujasi vastaan. ;)))

        0

        <50
        Äänestä

        Nyt ota ne aamulääkkeet ja nopeasti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Höpöhöpö!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta puhut. Kun Ukkola puhuu toivottomista laihdutuskuureistaan ,ja lihonut silti muodottomaksi ,kertoo se ihmisestä paljon. Onneton nainen.

        Luuviulu mariini " olen liian sexy" LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vuoden 2036 ehdokas. Ehtii vielä hyvin silloin. Silloin ei ole kahta kierrosta pressanvaaleissa. Pitää itseään esillä hyvällä konstilla. Näitä juttuja luetaan ja kuvia katsellaan eikä joitain poliittisia jaarituksia. Pikku ärsytys on ihan paikallaan... HYVÄ, Sanna !

        Sanna Marin on ollut laskukiidossa jo hetken aikaa.. Se tönkköä puhuva kolkon näköinen laiha leveätakapuolinen oli uransa huipulla silloin pääministerikaudellaan. Koronatiedotukset olivat karmeaa katseltavaan.

        Sanna jää historiaan Suomen huonoimpana pääministerinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Vai olet tuollaisen päättänyt, kertoo kyllä tosi paljon Sinusta: sääli, koska ethän ole ihan tyhmä, mutta mistä tuon naisvihan keksit?

        Sanna ei ole nainen, siis tämä Milla Magia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, koska se ei ole kiva vira.

        Mikä on vira. Mistä tiedät, että se ei ole kiva vira? Oletko kyseistä viraa hoitanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n "isoPoika-Antti" suorastaan Häpeää, kun SDP:n Marin näyttää, miten Se Kieriskelee "LikaisessaRahassa" - jota Se aina Haukkui kuin Rakki-Koira !

        SDP:n Marin Näyttää Keskaria nyt Äänestäjille ! - - Miten SDP Kehtaakin ? ?

        Sosse ei häpeä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän invalidi tänne on tullu kirjoittelemaan.Pitäisköhän mennä koulun penkille petraamaan kirjoitus taitoja.

        Tuosta puuttuu 2 kysymysmerkkiä. Kommentissa on myös yhdyssanavirhe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vuoden 2036 ehdokas. Ehtii vielä hyvin silloin. Silloin ei ole kahta kierrosta pressanvaaleissa. Pitää itseään esillä hyvällä konstilla. Näitä juttuja luetaan ja kuvia katsellaan eikä joitain poliittisia jaarituksia. Pikku ärsytys on ihan paikallaan... HYVÄ, Sanna !

        Sanna on tädellinen samppnjasosialisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Näillä takametsän persuilla ei ole muuta kuin julkkisjuorut. Ja hyvin menestyvä saa lokaa päälleen ,jos on nainen.

        "Ei. Näillä takametsän persuilla ei ole muuta kuin julkkisjuorut. Ja hyvin menestyvä saa lokaa päälleen ,jos on nainen."

        joopajoo...

        Sanna Ukkola seuraavaksi MV-lehden tähtireportteriksi ja Putinilta ohjeistus.

        Nyt voidaan kaikki nauraa vartti.

        Tällaset aiheet ei Ukkoloita kiinnosta?:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18279008/tallainen-on-uusi-suomen-presidentti-alexander-stubb


      • Anonyymi

        Hullujakin saa toivoa. Tuollainen yksinkertainen juoppo ei ikinä enää politiikkaan. Voi, raukka miten yritti esittää oikein valokuvamallia maailman tyyliin Emma gaalassa, on säälittävä luuranko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Ukkola kirjoittaa faktaa ja sekö kommareita risoo, kun ovat tottuneetvalejuttuihin, niinkuin Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin elää ihan omaa elämäänsä johon ei kenelläkään ole oikeutta puuttua.
        Miten voi ihmiset yleensä olla noin pihalla asioista ja vielä näyttää sen typerillä kirjoituksillaan
        Perus kateus jonka muutama on saanut syntyessään tekee heistä hirviöitä.
        Miksi yleensä puututaan yksityisen ihmisen elämään , ja vielä nainen asialla mollamassa toista naista .

        Jos hän haluaa olla esillä ja julkis, niin jokaisella on oikeus häntä arvostella. Hän on inhoittava ihminen, valehtelija, yhteiskuntaa, äänestäjiä hyväksi käyttänyt, oksetta luuranko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö nylkky nylkyttää, vai riittääkö kun näyttää vain pyllyä julkisesti?

        Nyt nylkyttäjällä on diktaattorien rahat käytössä, niin voi ostaa jauhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nais järjestöt ovat julistaneet pannaan tämän kirjoittajan puhuu noloudesta ja itse käyttää hyvin noloja keinoja hyväkseen , muutenhan hänellä ei olisi työpaikka edes jos lehti joutuu lopettamaan. Nainen on naiselle susi . Raukkamainen teko jonka tietää vaan vaikuttavan yhteen ryhmään ihmisiä .

        Mitkä" naisjärjestöt"😁 . Lopettakaa nyt hyvänen aika suomalaisten naisten häpäiseminen! Jos pieni ryhmä punikki tätejä, noita omilla aivoillaan ajattelemaan kykenemättömiä, huijattuja tyhjänkumartajia, haluaa jotain tuthaketta palvoa, se ei tarkoita että kaikki haluavat. Marin oli epäpätevä pääministerin vaativaan tehtävään ja tänään vain turha tyrkky. Toivottavasti huomenna jo unohdettu, kiusallinen ja kansallisen häpeän muisto.


      • Anonyymi

        Ei kansalaiset mitään dementikkoja ole vaikka vihervassurit niin kuvittelee.
        Mutta otetaan nyt kauhukuva:
        Jos narsistipsykopaatista tulisi pressa, olisitko valmis maksamaan vähintään 3 milj verottomat vuosikulut? Miksi vähintään 3 miljoonaa? Siksi, että kun on kyseessä kunnon narsistipsykopaatti eli kuten kunnon diktaattorit on, ei tyytyisi vuosittaiseen 160.000 eken verottomaan palkkioon.
        Marin ei mitenkään eroa putskusta zelenskystä, p-korean pingpongista, romanian entisestä tsaukusta, afrikan aminista jne..
        Googlaa kyseiset tyypit, koska et ollut edes pilkkeenä faijas silmäkulmassa. Opit paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vuoden 2036 ehdokas. Ehtii vielä hyvin silloin. Silloin ei ole kahta kierrosta pressanvaaleissa. Pitää itseään esillä hyvällä konstilla. Näitä juttuja luetaan ja kuvia katsellaan eikä joitain poliittisia jaarituksia. Pikku ärsytys on ihan paikallaan... HYVÄ, Sanna !

        Luuletko ihan tosissasi, että mömmöjen kovertama ja koinsyömä latva kestää seuraaviin pressanvaaleihin saakka. Haaviston ja Stubbin väliset paineet kamppailun loppumetreillä olivat jyräävä.
        Sellaista ei kestä satunnaispariutumista elämäntapanaan pitävä ihminen, jolla ei ole ulkopolitiikan johtamisesta kokemusta.
        Marin on jo nyt tyystin out. Luottamus häneen on loppunut siten, että kaikki tietävät hänen itse syöneen ja naineen sen luottamuksen, jota joskus oli.
        Ylimielinen, huurteessa elävä narsistisesti käyttäytyvä ihminen ei ansaitse Suomen kansan luottamusta. Sitä ei kannata edes mitata.
        Unohtakaa hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päihde ongelmainen ei ole normaalisti käyttäytyvä ihminen. Jokainen joka on elänyt esim alkoholistin kanssa, allekirjoittaa tämän tosiasian. Alkoholistille arki ja normaali elämä on kauhistus! Kokoajan täytyy olla juhlia, kaikenlaista bilettä ja menoa. Juoma virtaa ja on kivaa. Keski-ikäisen Marinin käytös kertoo kaiken. Tulemme huomaamaan sen ikävän lopun noin 6-10 vuoden kuluessa. Sääli vain hänen lastaan ja muita läheisiä, matka huipulta Tampereen kuuluisimmaksi pulimummoksi on jo ollut jonkin aikaa käynnissä.

        Tampereen kesäiset puistot ja kosken ranta. Puistonpenkeillä satunnaispariutuminen ja denaturoidut maistiaiset. Siinä sitä elämän laatua on yllin kullin.
        Siihen kannattaa pyrkiä, vai mitä Sanna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin elää ihan omaa elämäänsä johon ei kenelläkään ole oikeutta puuttua.
        Miten voi ihmiset yleensä olla noin pihalla asioista ja vielä näyttää sen typerillä kirjoituksillaan
        Perus kateus jonka muutama on saanut syntyessään tekee heistä hirviöitä.
        Miksi yleensä puututaan yksityisen ihmisen elämään , ja vielä nainen asialla mollamassa toista naista .

        Voit olla täysin oikeassa. Hänellä on oikeus omaan säröisen elämän tapaansa niin pitkälle kunnes tekee rikoksia. Mutta oleellinen sinulla jää käsittelemättä. Mikä on kansan enemmistön mielipide hänen elämäntavastaan.
        Kyllä se on tuomio. Eii ole enää koskaan paluuta luottamustehtäviin.
        Marin, ohi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        l
        l
        - SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
        l
        l

        Hopohopo. Ei valehtelu riipu puolueesta ollenkaan. Yksinkertaiset ihmiset vaan uskovat iltapaivalehtien juttuihin eivatka lue rivien valista eika ole taitoa tunnistaa ihmisen luonnetta kauniista sanoista valittamatta.
        Koin alusta lahtien, etta Marin on juuri tuollainen takinkaantaja kuin Ukkola kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        kun ei ole matti nykästä niin on sanna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        l
        l
        - SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
        l
        l

        Puolueesta riippumatta politiikko valehtelee aina. Minusta politiikkojen omien etujen tavoittelu ja kansa riistäminen pitäisi kriminalisoida. Kansan kuuluu maksaa näiden tollojen menot. Pitäiskö karsia tätä porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Totta puhut tuosta Ukkolasta. Niin läpinäkyvän kade tötsä eukko että luulisi häpeevän ilmestyä edes maitokauppaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että lähtee.

        Se haluaa liitää maailmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on seonnut lopullisesti.

        ei ole , on vain vihdoinkin oma itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Onneksi kuolet pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut varmaankin Ukkolasta….liekö edes lastakaan saanut ?

        Ehei vaan Marin. Huomaa, että on ollut kaksi äitiä. Isättömyys jättää jälkensä. Se näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päihde ongelmainen ei ole normaalisti käyttäytyvä ihminen. Jokainen joka on elänyt esim alkoholistin kanssa, allekirjoittaa tämän tosiasian. Alkoholistille arki ja normaali elämä on kauhistus! Kokoajan täytyy olla juhlia, kaikenlaista bilettä ja menoa. Juoma virtaa ja on kivaa. Keski-ikäisen Marinin käytös kertoo kaiken. Tulemme huomaamaan sen ikävän lopun noin 6-10 vuoden kuluessa. Sääli vain hänen lastaan ja muita läheisiä, matka huipulta Tampereen kuuluisimmaksi pulimummoksi on jo ollut jonkin aikaa käynnissä.

        Noin se menee. Näkyy sen kulahtaneesta naamastakin, eikä pakkelikerrokset peitä vaikka kuinka yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin elää ihan omaa elämäänsä johon ei kenelläkään ole oikeutta puuttua.
        Miten voi ihmiset yleensä olla noin pihalla asioista ja vielä näyttää sen typerillä kirjoituksillaan
        Perus kateus jonka muutama on saanut syntyessään tekee heistä hirviöitä.
        Miksi yleensä puututaan yksityisen ihmisen elämään , ja vielä nainen asialla mollamassa toista naista .

        Narsistille tyypillisenä käytöksenä, tuo ITSE itseään tyrkylle. Silloin puututaan.
        Toivotaan, että häipyy lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se ainainen persupaska. Siinä on sulle femakkoa kun katselet Ukkolan läskikasaa. Syö luurankoukkonsa ruuat.

        Persupersupersu...
        Tietkö mitä? Jopa "omansakin" alkavat paljastamaan tämän psykopaatin touhuja.
        Persupersupersu.
        Kyl sua mahtaa vituttaa, kun ihailemasi diktaattorilumppu alkaa menettää olematonta hohtoaan.
        Odotellaan, et vetää kunnon viivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltalehtihän onkin oikeistolaislehti... :)

        Tottahan niitä ärsyttää kun vasemmistolainen menestyy, myös työssään...

        Ja tuo Ukkolakin on persu, ei tuo näytä sitä häpeävän. Minua hävettäisi...

        Kerro yksikin vasemmistolainen, kerro yksikin politiikko, puoluekantaan katsomatta, kuka olisi tehnyt oikeita töitä?
        Montako "työ"kuvaa olet ko narsistista nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut varmaankin Ukkolasta….liekö edes lastakaan saanut ?

        Nykyajan ihmiset käyttää ehkäisyä tekee työtä ja nykyään on kaikki yhteisessä sosiaalisessa mediassa mielipiteineen. Vapaasti yksityishenkilöiden mielipiteet ja vapaa aika ei taas liity työpaikkaan ammattiin ne on erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pilkkaaja ja uskonnon herjaaja
        Anonyymi-ap
        2024-02-22 22:37:35

        Valuuttakauppias
        2024-02-09 09:47:01
        UUSI

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16655905/kaunis-kirjoitus-wincapitasta#comment-126449235

        Itkumuurilla rukoilevilla juutalaisilla on tapana työntää muurin rakoseen paperilappunen, johon on kirjoitettu pyyntö tai rukous.

        Kiitoksia paperilappusista. ;)))
        Valuuttakauppias
        2024-02-09 10:14:41
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat juutalaisia? Miksi yleensäkään kirjoitat tuolla nimimerkillä kun sinulla on Moktar ykkösöyhöttäjänäsi ?

        Halusit vielä laittaa lisälappusenkin. Se olkoon sinulle sallittu.

        Itkusi on nyt kuultu, mene rauhassa. ;)))


        Turha peruutella omia kirjoituksiasi yhtään enää.

        Liika on liikaa.

        Käytä vaan kiltisti tuota nettipalvelua. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-11 10:27:50

        Jos asia ei mene kerralla jakeluun, opetallaan sitä sitten yhdessä, sanoi se entinen ylivääpeli, joka katseli alokkaiden sulkeisharjoituksia.

        Toistan: Valuuttakauppiaan epävirallinen itkumuuri on nyt suljettu. Ottakaa yhteyttä Jerusalemin itkumuurin viralliseen itkupalveluun. Palvelun nettisoite on annettu teille jo aiemmin. ;)))

        Nyt tämä minun itkumuuripalveluni on lopullisesti suljettu. Jos sinulla on vielä valituksia, valita Jerusalemiin. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-12 17:50:44

        Valita asiastasi Jerusalemiin. ;)
        Valuuttakauppias
        2024-02-22 16:35:14
        UUSI

        Tämä paikallisitkumuuri ei enää ota itkujasi vastaan. ;)))

        0

        <50
        Äänestäpilkkaaja ja uskonnon herjaaja
        Anonyymi-ap
        2024-02-22 22:37:35

        Valuuttakauppias
        2024-02-09 09:47:01
        UUSI

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16655905/kaunis-kirjoitus-wincapitasta#comment-126449235

        Itkumuurilla rukoilevilla juutalaisilla on tapana työntää muurin rakoseen paperilappunen, johon on kirjoitettu pyyntö tai rukous.

        Kiitoksia paperilappusista. ;)))
        Valuuttakauppias
        2024-02-09 10:14:41
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilkkaat juutalaisia? Miksi yleensäkään kirjoitat tuolla nimimerkillä kun sinulla on Moktar ykkösöyhöttäjänäsi ?

        Halusit vielä laittaa lisälappusenkin. Se olkoon sinulle sallittu.

        Itkusi on nyt kuultu, mene rauhassa. ;)))


        Turha peruutella omia kirjoituksiasi yhtään enää.

        Liika on liikaa.

        Käytä vaan kiltisti tuota nettipalvelua. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-11 10:27:50

        Jos asia ei mene kerralla jakeluun, opetallaan sitä sitten yhdessä, sanoi se entinen ylivääpeli, joka katseli alokkaiden sulkeisharjoituksia.

        Toistan: Valuuttakauppiaan epävirallinen itkumuuri on nyt suljettu. Ottakaa yhteyttä Jerusalemin itkumuurin viralliseen itkupalveluun. Palvelun nettisoite on annettu teille jo aiemmin. ;)))

        Nyt tämä minun itkumuuripalveluni on lopullisesti suljettu. Jos sinulla on vielä valituksia, valita Jerusalemiin. ;)))

        Valuuttakauppias
        2024-02-12 17:50:44

        Valita asiastasi Jerusalemiin. ;)
        Valuuttakauppias
        2024-02-22 16:35:14
        UUSI

        Tämä paikallisitkumuuri ei enää ota itkujasi vastaan. ;)))

        0

        <50
        Äänestä

        Muurilla on moskeija sitä ne itkee kun arabit miehitti sen.


      • Anonyymi

        Ei ole kyllä sinullakaan kasvatusta ollut horottelija ! Äitisi olikin horo siitä olet katkera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paparatsit ne Dianankin kuoleman aiheuttivat,keltainenlehdistä on saalistava hyeenalauma.

        Dianan auton kuljettaja oli Kamikaze


      • Anonyymi

        Kateelliset vainoaa toisia kadehtii niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Ilta-Sanomat Iltalehti jää hyllyyn kunnes niiden jutut venäläistämiseen loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on seonnut lopullisesti.

        Sanna on oikein virkistävä uutuus tylsyyden keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan Äiti on Lepakko😜😜

        Sannan äiti ei ilmeisesti ollut lepakko kun sanalla on isä ja synnytti Sannan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kansalaiset mitään dementikkoja ole vaikka vihervassurit niin kuvittelee.
        Mutta otetaan nyt kauhukuva:
        Jos narsistipsykopaatista tulisi pressa, olisitko valmis maksamaan vähintään 3 milj verottomat vuosikulut? Miksi vähintään 3 miljoonaa? Siksi, että kun on kyseessä kunnon narsistipsykopaatti eli kuten kunnon diktaattorit on, ei tyytyisi vuosittaiseen 160.000 eken verottomaan palkkioon.
        Marin ei mitenkään eroa putskusta zelenskystä, p-korean pingpongista, romanian entisestä tsaukusta, afrikan aminista jne..
        Googlaa kyseiset tyypit, koska et ollut edes pilkkeenä faijas silmäkulmassa. Opit paljon

        Otetaan Mooses kohta luku 2 moose 2 kohdasta 22


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit olla täysin oikeassa. Hänellä on oikeus omaan säröisen elämän tapaansa niin pitkälle kunnes tekee rikoksia. Mutta oleellinen sinulla jää käsittelemättä. Mikä on kansan enemmistön mielipide hänen elämäntavastaan.
        Kyllä se on tuomio. Eii ole enää koskaan paluuta luottamustehtäviin.
        Marin, ohi on.

        Teistä kaikista tulee vanhuksia eläkeläisiä joten mitään eläkeläisten syrjintää ette harrasta kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n "isoPoika-Antti" suorastaan Häpeää, kun SDP:n Marin näyttää, miten Se Kieriskelee "LikaisessaRahassa" - jota Se aina Haukkui kuin Rakki-Koira !

        SDP:n Marin Näyttää Keskaria nyt Äänestäjille ! - - Miten SDP Kehtaakin ? ?

        Pissa noussut päähän. On olevinaan suurikin filmitähti kun poseeraa amerikan elähtäneiden ex julkkisten kyljessä. Myötähäpeää tunsin Marinin poseerauksesta Emmagaalan punaisella matolla😝😝😝😝😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vuoden 2036 ehdokas. Ehtii vielä hyvin silloin. Silloin ei ole kahta kierrosta pressanvaaleissa. Pitää itseään esillä hyvällä konstilla. Näitä juttuja luetaan ja kuvia katsellaan eikä joitain poliittisia jaarituksia. Pikku ärsytys on ihan paikallaan... HYVÄ, Sanna !

        Ei tule pressaa tuosta typystä!! Eiköhän riitä kun USA saa kohta jälleen kerran PELLEN puikkoihin. Suomi ei samaan suohon uppoo. Stubb on enemmän kuin vain yhden kauden pressa🤟🤟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi tyhmä demarifemakko.

        Höpö höpö! Sanna Ukkola sanoo ja kirjoittaa niin kuin pitää! Ei nuole ketään kieli ruskeena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono itsetuntokin vaivaa.

        Lesbo äidin tyttärenä on tarve näyttää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut varmaankin Ukkolasta….liekö edes lastakaan saanut ?

        Ei kaikkien naisten tarvitse lisääntyä. Ikivanha tuollainen ajatuksenakin. Nyt eletään 2024.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Ukkola on persujen oma toimittajaa esittävä pumpattava barbara.


      • Anonyymi

        Näin taas kävi että vahva nainen kirjoituksineen joutui vihansilmään. Loukkaantuneet äijä parat ei keksi enää muuta kuin alkaa haukkua alatyylisesti heitä kaikinpuolin voimakkaampaa upeeta,suoraselkäistä ja puheista naista. Tiedättekö mitä te peräkammarin runkkaavat mammanpojat että Sanna Ukkola ei koskisi teihin vaikka oisitte tämän maailman ainoat miehen tapaiset kuvatukset! Vahvat naiset ovat aina pelottaneet heikkoja miehiä jotka piiloutuvat äitiensä helmojen alle. Suomi tarvitsee vahvoja naisia eikä heidän maalittamisensa asiaa muuksi muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta puhut. Kun Ukkola puhuu toivottomista laihdutuskuureistaan ,ja lihonut silti muodottomaksi ,kertoo se ihmisestä paljon. Onneton nainen.

        Kehorauha. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuviulu mariini " olen liian sexy" LOL

        Luuta ja nahkaa. Ei sexy kuin omasta mielestään. Emma gaala iltapuku näytti totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sitten Purralla sama kohtalo. Oma äitinsä kuoli viinaan. Marinin äiti ei ole juoppo.

        Onpas
        Ja lepakko pillunnuolija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on todellakin paras! Niin jalat maassa ja normaali aivoilla varustettu ihminen ettei voi kuin ihailla. Rohkeutta riittää julkisesti puhua juuri niin kuinka 90% suomalaisista ajattelee. Ei pelkää punavihreiden maalittamista ja panettelua! Nauraa vaan punikkien älämölöä.

        Taas tehty galluppi suomalaisten ajattelusta. Pääsi meneen ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Mitä jos kyse onkin totuuden sanomisesta (kirjoittamisesta)?


      • Anonyymi

        Juu onnea vaan meille urpoille jotka äänestettiin orpon hallitus ajamaan maa suohon. Se on sitä parempa avelanottoa kun annetaan rikkaille ja laitetaan 90% kansasta konttaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:n "isoPoika-Antti" suorastaan Häpeää, kun SDP:n Marin näyttää, miten Se Kieriskelee "LikaisessaRahassa" - jota Se aina Haukkui kuin Rakki-Koira !

        SDP:n Marin Näyttää Keskaria nyt Äänestäjille ! - - Miten SDP Kehtaakin ? ?

        Huomaatko mitä orpon hallitus tekee. Näyttää useampaakin keskaria kansalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuviulu mariini " olen liian sexy" LOL

        Pelottavan laiha muikkeli - puuroa vain kunnon voisilmällä nassuun, että saisi edes hieman lihaa luiden päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialisti ei häpeä.

        kokoomus jyllää, haluaa taas piiat ja rengit ja nöyryyttää köyhemmät, lukisi nuoriso suomen historiaa, että älyisivät jotain,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei luulisi tuommoisen ihrakasan muita haukkuvan ,kun ei enää mahdu tavalliselle tuolille. Perse näkyvissä joka kuvassa.

        kuka on sanna ukkola jota nyt syytellään olen hoikka, miksi sannan olemusta haukutte vajaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullujakin saa toivoa. Tuollainen yksinkertainen juoppo ei ikinä enää politiikkaan. Voi, raukka miten yritti esittää oikein valokuvamallia maailman tyyliin Emma gaalassa, on säälittävä luuranko.

        en olisi ikinä uskonut Suomalaista, luin 24 suomikeskustelu, tuli tosi paha mieli.Hyvä kun Sanna Marin lähti, eihän tuota ilkeyttä kukaan kestäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistille tyypillisenä käytöksenä, tuo ITSE itseään tyrkylle. Silloin puututaan.
        Toivotaan, että häipyy lopullisesti.

        Marin on kaunis nainen, kateus on kamala sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on kaunis nainen, kateus on kamala sairaus.

        Toimiiko S. Ukkola suoraan Putinin ja Kremlin ohjauksessa nykyään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Lepakoiden kasvatit kasvaa kieroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialisti ei häpeä.

        "Sosialisti ei häpeä".
        Kerrohan, ystävä hyvä, pajonko tienaat vuodessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?

        "Huono Sann..."
        Ei vain huono sinä!
        Mitäpä jos vaikka keskittyisit tämän hetken päättäjiin?
        Niihin jotka loihtivat mm. potkulain, jonka syystä säkin todennäköisesti saat potkut 50-vuotis synttärilahjaksi. Onnittele itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan Äiti on Lepakko😜😜

        "Sannan Äiti on Lepakko😜😜".
        Sun äiti on hupakko!
        Ja paljon muutakin mistä sä et tiedä mitään.


      • Anonyymi

        "Marin on sekaantunut kansainväliseen rahaan. Onko kyseessä kansainvälinen horo?"
        Oletko ihan terve? Vai mistä pahansuopuus tulee? Onko se perittyä, uskon niin.
        Anna iso kiitos äidillesi. Vai oliko hänkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on todellakin paras! Niin jalat maassa ja normaali aivoilla varustettu ihminen ettei voi kuin ihailla. Rohkeutta riittää julkisesti puhua juuri niin kuinka 90% suomalaisista ajattelee. Ei pelkää punavihreiden maalittamista ja panettelua! Nauraa vaan punikkien älämölöä.

        "Sanna Ukkola on todellakin paras! Niin jalat maassa ja normaali aivoilla varustettu ihminen ettei voi kuin ihailla. Rohkeutta riittää julkisesti puhua juuri niin kuinka 90% suomalaisista ajattelee. Ei pelkää punavihreiden maalittamista ja panettelua! Nauraa vaan punikkien älämölöä".

        Hmm. jotenkin tuo 90 % kuulostaa flopilta? Flopilta, eli valheelta jossa pääministeri uhrattiin hallintorekisterilain vuoksi. Pian hän on pressa.
        Nyt kun olet viisastunut, korkkaatko skumpan vai imetkö tikkaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päihde ongelmainen ei ole normaalisti käyttäytyvä ihminen. Jokainen joka on elänyt esim alkoholistin kanssa, allekirjoittaa tämän tosiasian. Alkoholistille arki ja normaali elämä on kauhistus! Kokoajan täytyy olla juhlia, kaikenlaista bilettä ja menoa. Juoma virtaa ja on kivaa. Keski-ikäisen Marinin käytös kertoo kaiken. Tulemme huomaamaan sen ikävän lopun noin 6-10 vuoden kuluessa. Sääli vain hänen lastaan ja muita läheisiä, matka huipulta Tampereen kuuluisimmaksi pulimummoksi on jo ollut jonkin aikaa käynnissä.

        "Päihde ongelmainen ei ole norm..."
        Höpöhöpö.
        Ensiksikin puolueesi eliitti ei kykene tuntemaan empatiaa saati sääliä, tämä ihan Purran suusta. Sääliä jos haluat, niin katso itseäsi.
        Mistä noin myrkyllinen ihminen on voinut edes tulla?
        Onko se synnynnäistä vai opitko sen äidiltäsi?
        Oliko kyseessä fyysinen vain henkinen pahoinpitely?
        6 - 10 vuotta, - ja sinä olet pehmustetussa huoneessa puhumassa itsellesi, -ellet sitten hakeudu hoitoon ja heti. Ai mutta Orpo-Purra purkaa hyvinvointivaltion. Et pääse hoitoon. Ellei sulla ole rahaa. Onko sulla rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkola kertoo totuuden ja paljastaa vihervassujen tekopyhyyden.

        "Ukkola kertoo totuuden ja paljastaa vihervassujen tekopyhyyden".
        Vihaa? Miksi? Kuka satutti?
        Antakaa ensin anteeksi itsellenne, kaiken maailman Sannat voitte jättää omiin arvoihinsa. Näin voitte katsoa peiliin ilman etovaa tunnetta. Olkaa hyviä ihmisiä, olkaa parempia, ystävällisempiä, parhaita versioita itsestänne. Se matalimman aidan ylitys ja ajattelemattomuus on vain laiskuutta, huonoutta. Lopulta se johtaa vain surkeuteen. Se olkoon Ukkolan katkera tie, ei teidän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jauhoa liikaa.

        "Jauhoa liikaa".
        En tiedä siitä. Mutta. Tämän tiedän;
        ne joilla on ystäviä, kutsutaan bileisiin,
        ja ne joilla ei ole,
        mussuttava suruunsa munkkeja. Tämä on Ukkolan valinta ja se näkyy.
        Miksi te häntä ihailevat hengenheimolaiset ette järjestä hänelle bileitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannapanna on tuolloin jo tyköistuvassa pitkähihaisessa lukollisessa paidassa ja sedät jakavat karkkia😜

        Ihmettelen kyllä näitä juttuja. Laiha liruliini, ja höpötät tuommoisia. Nätti hän on tottakai, mutta niin on moni muukin. Seksikkyys on jokaisen omassa silmässä. Joku näkee, toinen ei. Liioiteltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on ollut laskukiidossa jo hetken aikaa.. Se tönkköä puhuva kolkon näköinen laiha leveätakapuolinen oli uransa huipulla silloin pääministerikaudellaan. Koronatiedotukset olivat karmeaa katseltavaan.

        Sanna jää historiaan Suomen huonoimpana pääministerinä.

        "Sanna jää historiaan Suomen huonoimpana pääministerinä".
        Ei sinne päinkään. Vaan päinvastoin. Kommenttisi on täysin älytön.

        Sinä, hyvä ystäväiseni, elät nyt tunkkaisessa kupalassa. Yrittäisit edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullujakin saa toivoa. Tuollainen yksinkertainen juoppo ei ikinä enää politiikkaan. Voi, raukka miten yritti esittää oikein valokuvamallia maailman tyyliin Emma gaalassa, on säälittävä luuranko.

        "Hullujakin saa toivoa".
        Saanko arvata?
        Sinä olet se jonka pään sisällä elää armoton kriitikko.
        Äitisi istutti sen sinuun?
        Päästä irti turhasta vihasta, se sairastuttaa sinut. Juuri nyt olet vihtahousun kanditaatti, -oli se todellista tai kuvitelmaa. Pyri hyvään. Et tule katumaan, sen lupaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kansalaiset mitään dementikkoja ole vaikka vihervassurit niin kuvittelee.
        Mutta otetaan nyt kauhukuva:
        Jos narsistipsykopaatista tulisi pressa, olisitko valmis maksamaan vähintään 3 milj verottomat vuosikulut? Miksi vähintään 3 miljoonaa? Siksi, että kun on kyseessä kunnon narsistipsykopaatti eli kuten kunnon diktaattorit on, ei tyytyisi vuosittaiseen 160.000 eken verottomaan palkkioon.
        Marin ei mitenkään eroa putskusta zelenskystä, p-korean pingpongista, romanian entisestä tsaukusta, afrikan aminista jne..
        Googlaa kyseiset tyypit, koska et ollut edes pilkkeenä faijas silmäkulmassa. Opit paljon

        Sekainen kommentti. "Googlaa.." sitä ja tätä. "Narsisti", vertaa Marinia Idi Aminiin, voi hemmetin suuri pöljyys. Jos se Marin olis "suuri narsisti", niin eihän se silloin olis luopunut vallasta? Vai mitä? Pöö? Hä? Möö?
        Olet aivan helvetin hakoteillä. Kuplassa kelvotin ilma, ainakin ihmiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pissa noussut päähän. On olevinaan suurikin filmitähti kun poseeraa amerikan elähtäneiden ex julkkisten kyljessä. Myötähäpeää tunsin Marinin poseerauksesta Emmagaalan punaisella matolla😝😝😝😝😝

        "Pissa noussut päähän".
        Sinähän se sairas olet?
        Miksi seuraat vihaamaasi tyyppiä?
        Arvaan oikein, äitisi istutti sinuun häpeän siemenen?
        Kuule, häpeä on yksin sinun!
        Nyt olet valinnan edessä. Jatkatko sitä päiviesi loppuun asti, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin taas kävi että vahva nainen kirjoituksineen joutui vihansilmään. Loukkaantuneet äijä parat ei keksi enää muuta kuin alkaa haukkua alatyylisesti heitä kaikinpuolin voimakkaampaa upeeta,suoraselkäistä ja puheista naista. Tiedättekö mitä te peräkammarin runkkaavat mammanpojat että Sanna Ukkola ei koskisi teihin vaikka oisitte tämän maailman ainoat miehen tapaiset kuvatukset! Vahvat naiset ovat aina pelottaneet heikkoja miehiä jotka piiloutuvat äitiensä helmojen alle. Suomi tarvitsee vahvoja naisia eikä heidän maalittamisensa asiaa muuksi muuta.

        Oikeasti vahvojen naisten, -vahvojen ihmisten, ei ole tarpeen mustamaalata tai maalittaa ketään. Sanna Ukkola ei mitään muuta teekään. Hän mustamaalaa ja hyökkää S. Marinia vastaan vaikka tämä ei enää ole edes mukana Suomen politiikassa!
        Siis mitä helvettiä?! Nyt sinä olet kyllä älyllisesti epärehellinen, katsot asioita värittyneiden linssien läpi. Toivon, että jossain vaiheessa pystyt tarkastelemaan asioita objektiivisemmin. Se on viisauden tie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepakoiden kasvatit kasvaa kieroon.

        "Lepakoiden kasvatit kasvaa kieroon".
        Sinä se tässä vino olet, menneen maailman jäänne, jonkinlainen ohimenevä häiriö, tai Puten ajatusten jatkaja ja jämähtäneisyyden kannattaja.
        Miksi seksuaalivähemmistöt sinua haittaavat?
        Tämä on se kysymys mitä sinun tulisi pohtia.
        Onko sinulla ollut seksuaalisuutesi suhteen "vääriä" tuntemuksia?
        Itselle ei kannata valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Te olette samaa sakkia joka yrittää sanojensa mukaan kitkeä seksismiä. Se on jännä kun Marinia arvostellaan niin fanit (Marinilla on vaan faneja, ei kannattajia) tulee samantien syyttämään "naisvihasta". Kukaan ei maininnu sukupuolesta mitään, ite tuotte sen seksismin keskusteluun tolla lailla :D No noinhan se Sannakin puolustautu kun tuli kritiikkiä niistä jauhojengibileistä; (pääministerin arvosteleminen on ok, paitsi jos pääministeri on nainen, sillon se on naisvihaa) :D ootte te sitten tekopyhiä, mutta enpä siitä lähe saarnaamaan koska vapaa maailma jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on ollut laskukiidossa jo hetken aikaa.. Se tönkköä puhuva kolkon näköinen laiha leveätakapuolinen oli uransa huipulla silloin pääministerikaudellaan. Koronatiedotukset olivat karmeaa katseltavaan.

        Sanna jää historiaan Suomen huonoimpana pääministerinä.

        "..kolkon näköinen laiha leveätakapuolinen..." Heh, heh, keksi parempaa. Hävytöntä puhua Suomen tähtipoliitikosta noin.
        Sanna tulee fanfaarien säestyksellä Suomeen kunhan Stubbille haetaan seuraajaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marin on seonnut lopullisesti.

        Marin lähti aikaa sitte. Mikä teän tollojen pointti oikein on?? Teillä ei selvästi ole kovin nopea sytytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Minä tulen aina hyväntuuliseksi Ukkolan kirjoituksista, sillä se on sana hallussaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?

        MITEN SE PETTI ÄÄNESTÄJÄT? KERROPA MEILLE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta puhut. Kun Ukkola puhuu toivottomista laihdutuskuureistaan ,ja lihonut silti muodottomaksi ,kertoo se ihmisestä paljon. Onneton nainen.

        Mutta hoitaa työnsä kadehdittavan hyvin ja sen osoittaa häneen henkilönä kohdistuva pilkka palstalla - ei häne kirjoituksen arvostelu tai vääräksi osoittaminen.

        Tyhmien ja aivottomien kirjoituksia -. kuten Mariinikin on.
        Myös SDP:n valinta oli taas väärä kuten niin usein viimeisten hallitusten ajan:
        Jutta jakoi Suomen varoja Kreikkaan. Rinne on tuomittu jne. jne.


      • Anonyymi

        Osaa hyvin kumartaa lanteen pain ja pyllistaa 75% maapallon vaesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannapanna on tuolloin jo tyköistuvassa pitkähihaisessa lukollisessa paidassa ja sedät jakavat karkkia😜

        Koeta rauhoittua. Pidä pikku tauko. Sultahan puhkeaa sormi kun kinastelet itsesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin elää ihan omaa elämäänsä johon ei kenelläkään ole oikeutta puuttua.
        Miten voi ihmiset yleensä olla noin pihalla asioista ja vielä näyttää sen typerillä kirjoituksillaan
        Perus kateus jonka muutama on saanut syntyessään tekee heistä hirviöitä.
        Miksi yleensä puututaan yksityisen ihmisen elämään , ja vielä nainen asialla mollamassa toista naista .

        Ei ole yksityinen ihminen,puupää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on oikein virkistävä uutuus tylsyyden keskellä.

        Ei ollut, kaikkea muuta kuin virkistävä - pikemmin ahdistava. Mahtavaa, että on häippäissyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbo äidin tyttärenä on tarve näyttää...

        Just näin!
        Ei vaan taida rahkeet riittää, ei alkuunkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin taas kävi että vahva nainen kirjoituksineen joutui vihansilmään. Loukkaantuneet äijä parat ei keksi enää muuta kuin alkaa haukkua alatyylisesti heitä kaikinpuolin voimakkaampaa upeeta,suoraselkäistä ja puheista naista. Tiedättekö mitä te peräkammarin runkkaavat mammanpojat että Sanna Ukkola ei koskisi teihin vaikka oisitte tämän maailman ainoat miehen tapaiset kuvatukset! Vahvat naiset ovat aina pelottaneet heikkoja miehiä jotka piiloutuvat äitiensä helmojen alle. Suomi tarvitsee vahvoja naisia eikä heidän maalittamisensa asiaa muuksi muuta.

        Mistäs sellaisia vahvoja naisia löytyy? Et kai väitä, että Samariini olisi sellainen - äänestäjien pettäjä ja halveeraaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en olisi ikinä uskonut Suomalaista, luin 24 suomikeskustelu, tuli tosi paha mieli.Hyvä kun Sanna Marin lähti, eihän tuota ilkeyttä kukaan kestäisi.

        Mitäs käyttäytyy kuin idiootti? Oma syy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepakoiden kasvatit kasvaa kieroon.

        Onko Samariini jo unohtanut lapsensa? Lentelee ilmastoa pilaamassa turhissa paikoissa ottamassa kuvia itsestään.....
        Ei oo ihan terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "..kolkon näköinen laiha leveätakapuolinen..." Heh, heh, keksi parempaa. Hävytöntä puhua Suomen tähtipoliitikosta noin.
        Sanna tulee fanfaarien säestyksellä Suomeen kunhan Stubbille haetaan seuraajaa.

        "tähtipoliitikko"
        Mitä sekoilet? Ota lääkkeet, ei niitä turhaan ole sulle määrätty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on kaunis nainen, kateus on kamala sairaus.

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Etkö uskalla tunnustaa olevasi nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Ymmärrän Sanna Ukkolaa, hänen omat kykynsä ovat juuri ja juuri riittäneet tähän räksyttäjän rooliin ja sen huomaaminen katkeroittaa ihmisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi tyhmä demarifemakko.

        Sinun kommentistasi näkee että olet persujen terävimmän pään kynäilijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että lähtee.

        Se on vedätettävissä ihan mihin sattuu, kuten haavistokin, kun ymmärrys ei kiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Ootpa aika onneton turaaja. Ethän sinä tajua sen vertaa, että hyväkäytöksisiä naisia ei kukaan pilkkaa, mutta tuommosia moraalista mitää tietämättömiä itsensä paljastajia ei kukaan kunnioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lade ihminen kirjoittelee
        Nainen on susi toiselle naiselle
        Että ilkeääkin

        Onneksi kaikki naiset eivät ole sanna marinin tapaisia moraaliltaan. Sopii kysyä, mitähän se seuraavaksi esittelee pöljille moraalittomille seuraajilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannapanna on tuolloin jo tyköistuvassa pitkähihaisessa lukollisessa paidassa ja sedät jakavat karkkia😜

        Sanna on munahaukka,varsinainen jauhojengiläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Ei se vihaa ole, kun asiaa kirjoittaa. Katso nyt idoliasi, laihana kuin jenkkinäyttelijät yrittää esiintyä upeana. Hurhur lentokone ja viuh kortti, jolla ostellaan kaiken maailman kolttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on Suomen johtava vihakirjoittaja.

        Iltalehdessä on joka päivä jokin ilkeä juttu Marinista. Ehkä ne myyvät? Aloittajan kaltaisia kateellisia naisvihaajia riittää.

        Itse olen päättänyt että en ikinä osta Iltalehteä. Luen nettisivuja (ilmaiseksi tietysti) vain pysyäkseni ajan tasalla vihan lietsojista. Lehden mainokset skippaan täysin.

        Eipä tarvi mikään vihaaja olla muusta syystä kuin siitä, mitä tuhoa tämä persetyrkky teki Suomelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolueesta riippumatta politiikko valehtelee aina. Minusta politiikkojen omien etujen tavoittelu ja kansa riistäminen pitäisi kriminalisoida. Kansan kuuluu maksaa näiden tollojen menot. Pitäiskö karsia tätä porukkaa.

        KYLLÄ JA RANKALLA KÄDELLÄ!! Ihmetyttääkin suuresti,miksi Suomen kansa hyväksyy DEMOKRATIAN nimissä tämän hallituksen/eduskunnan diktatuurin ja valehtelun?!
        Normikansa,joka maksaa näiden omaa etuaan tavoittelevien EK:n talutusnuorassa lipovien apinoiden palkan, tulisi hoitaa asiat elättäjiensä hyväksi. Ja kun näin ei tapahdu, niin näiden tehtailemat mm. ihmisoikeusrikkomukset saatava rikosoikeudellisiin toimiin!!
        Seuraava presidenttikin velvoitettava ensisijaisesti tämän kurimuksen vallitessa toimimaan vain ja ainoastaan Suomen hyväksi!
        Eurojen hurvailu pitkin maailmaa lyö maahan Suomen kantaväestöä suurella kouralla.
        Sotamanian vallassa koura ojossa euroja kerjääville stop-kouralla pitkin korvia!
        Jonkun tahon korkea aika tuoda päivän valoon totuus siitä, mihin tämä satojen miljardien rahallinen ja aseellinen apu menee! Meidät imetään ja riistetään hengiltä ja sotailevat zelenskit tekevät kauppaa apupakettien avulla.....vittu,että tyhmyys kukkii!!! Ettäs näin meillä Sannaillaan........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Huono Sann..."
        Ei vain huono sinä!
        Mitäpä jos vaikka keskittyisit tämän hetken päättäjiin?
        Niihin jotka loihtivat mm. potkulain, jonka syystä säkin todennäköisesti saat potkut 50-vuotis synttärilahjaksi. Onnittele itseäsi.

        Niinpä juur, vanhimmasta päästä aletaan potkii pihalle ja päivän sana "tulee helvetisti uusia työllisiä" Ja varttuneet siirtyykin sitten orjatöihin kunnon kuntakokeilun hellässä huomassa....ja olikos se kokkelijauhopää leipomassa läjään tätäkin mallia?!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        l
        l
        - SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
        l
        l

        Persut ja kokkarit valehtelee vielä enemmän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono Sanna, huonoa on narsistinen itsensä esillä pitäminen. Ei ole terveen ihmisen merkki alkuunkaan.....
        Toivotaan, ettei ihan hullusti käy. Voi käydä helposti omaan nilkkaan tuollainen ökyily, sotii täysin demareiden ideologiaa.

        Oikeastaan saakin käydä hullusti, saa vähän mietittävää että oliko viisasta pettää äänestäjät?

        Annetaan vahingon kiertää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt nylkyttäjällä on diktaattorien rahat käytössä, niin voi ostaa jauhoja.

        Hmm...Huono kauppa se on jos siitä ei kumpikaan hyödy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kuolet pian.

        Hmm...niin ja joku välikäsi korjaa vielä jäämistönkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on oikein virkistävä uutuus tylsyyden keskellä.

        Hmm...Niin enää ei ole edes mitään merkkiuskollisuuttakaan jota ei parin sentin alennus kaataisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavan laiha muikkeli - puuroa vain kunnon voisilmällä nassuun, että saisi edes hieman lihaa luiden päälle.

        Hmm...Turhamainen turhamaisuudelle päätänsä kumartaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sannan Äiti on Lepakko😜😜".
        Sun äiti on hupakko!
        Ja paljon muutakin mistä sä et tiedä mitään.

        Hmm...Liuskis läyskis lepakko sulla vasta suuri kepakko...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nais järjestöt ovat julistaneet pannaan tämän kirjoittajan puhuu noloudesta ja itse käyttää hyvin noloja keinoja hyväkseen , muutenhan hänellä ei olisi työpaikka edes jos lehti joutuu lopettamaan. Nainen on naiselle susi . Raukkamainen teko jonka tietää vaan vaikuttavan yhteen ryhmään ihmisiä .

        Vapaa nainen, nauttikoon elämästä ja hyvistä miehistä. Niinhän eronnut mieskin tekisi naisten suhteen. Joten tasa-arvo on nykyaikaa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on seonnut lopullisesti.

        Todellakin seonnut ,itseään täynnä oleva!


      • Anonyymi

        Siitä ei pressaa tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi tyhmä demarifemakko.

        Sossut ovat röyhkeitä ja valehtelevat aina, marin ei ole poikkeus sdpssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei luulisi tuommoisen ihrakasan muita haukkuvan ,kun ei enää mahdu tavalliselle tuolille. Perse näkyvissä joka kuvassa.

        Marin vaihtoi politiikan valokuviin itsestään. No niin helpotti varmaankin tyttöstä, kun ei enää täydy valehdella, vaan selfie kertoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö!!

        Kumpi vilauttelee persettään enempi? Marin vai Purra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan Äiti on Lepakko😜😜

        Sannan toinenkin äiti on lepakko.😜😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi tyhmä demarifemakko.

        Ei ole ensimmäinen vasemmistolainen joka kääntää takkinsa täysin, kun pääsee vihreälle oksalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nais järjestöt ovat julistaneet pannaan tämän kirjoittajan puhuu noloudesta ja itse käyttää hyvin noloja keinoja hyväkseen , muutenhan hänellä ei olisi työpaikka edes jos lehti joutuu lopettamaan. Nainen on naiselle susi . Raukkamainen teko jonka tietää vaan vaikuttavan yhteen ryhmään ihmisiä .

        Faneja riittää. ihmisluonto on ihmeellinen. Staliniakin ihaili jopa sellaiset ihmiset, jotka hänen vuokseen, joutuivat syyttömästi istumaan niillä vankileireillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teistä kaikista tulee vanhuksia eläkeläisiä joten mitään eläkeläisten syrjintää ette harrasta kyllä

        Ei kaikista tule eläkeläisiä, pieni osa tajuaa lähteä ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on kaunis nainen, kateus on kamala sairaus.

        Marin on politiikkaan liian kaunis, hyvä että lähti muotitähdeksi maailmalle!


    • Anonyymi

      Suomessa mikä tahansa pääministerin sanoma tai tekemä asia on uutinen. Nyt kun tätä julkisuuslähdettä ei Marinin käytössä enää ole, jatkuvaan julkisuudennälkään on tarjolla vain yksi lääke: lisääntyvä röyhkeys.

      Marin on narsisti.

      • Anonyymi

        Marin on äärinarsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on äärinarsisti.

        Sannan Åiti on lepakko😆


      • Anonyymi

        Marin on nolo keikari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan Åiti on lepakko😆

        Miten se vaikuttaa sinun elämään?? Oletko kade kun et itse uskalla? Voi hitsi että pitikin tulla tämä asia julki .onnittelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on nolo keikari

        Miten mahtaa Emma tytärelle kuulua?milloin Sanna äidillä on aikaa omalle lapselleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mahtaa Emma tytärelle kuulua?milloin Sanna äidillä on aikaa omalle lapselleen?

        Ei varmaan koskaan, kun pitää leikkiä some-prinsessaa...
        Niin säälittävää touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan Åiti on lepakko😆

        Mistä tiedät tuon kaiken?


    • Anonyymi

      Kokoomuksessa on aina naurettu Marinille.


      terv, kokoomuksesta

      • Anonyymi

        SDP:stä näytetää Todelliset SosialiDemokraattien "Toiminta-PeriAatteet"

        Onneksi SDP:lle tulee kesän EU-vaalissa "RÖKÄLE-TAPPIO"


      • Anonyymi

        vetäisitkös potut väärään kurkkuun? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP:stä näytetää Todelliset SosialiDemokraattien "Toiminta-PeriAatteet"

        Onneksi SDP:lle tulee kesän EU-vaalissa "RÖKÄLE-TAPPIO"

        Tappio voi tosiaan tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappio voi tosiaan tulla.

        Ja tämä ansaittu tappio on Samariinin ansioita, onpa saanut siis edes jotain aikaiseksi..
        HYVÄ SAMARIINI, TOIVOTAAN ETTÄ TAPPIO ON SUURI!


    • Anonyymi

      Montako tuhatta kertaa tämä kateellisten linkki on tänne roskafoorumille vielä jaettava?

      • Anonyymi

        Kukaan meistä oikeistolaisista ei ole tuolle bimbolle kateellinen, mutta persaukiset demarit ovat.


      • Anonyymi

        Kun jakaa yhä kuviaan Marin jollekin fitter ja vauskapu, en tiedä edes miten nuo nolot kuvan välitys palvelut kirjoiteaan. Miksi lähettää itse kuviaan KUN TOIVOI ETTEI HÄNESTÄ KIRJOITETA LEHDISSÄ

        Lisään edelliseenim että nolo on marin


      • Anonyymi

        Olipa tarkka analyysi Marinista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun jakaa yhä kuviaan Marin jollekin fitter ja vauskapu, en tiedä edes miten nuo nolot kuvan välitys palvelut kirjoiteaan. Miksi lähettää itse kuviaan KUN TOIVOI ETTEI HÄNESTÄ KIRJOITETA LEHDISSÄ

        Lisään edelliseenim että nolo on marin

        Eihän sinun ole pakko niitä kuvia katsoa


      • Anonyymi

        Onkos tätä pakko seurata.


      • Anonyymi

        Miksi Demokraatti-lehtikin kritisoi Marinin touhuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Demokraatti-lehtikin kritisoi Marinin touhuja?

        Juuri niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Demokraatti-lehtikin kritisoi Marinin touhuja?

        Demokraatin juttu nyt ei varsinaisesti kritisoinut Sannan tekemisiä.
        Eikä ainakaan ärähtänyt totesi asian varsin lakonisesti.
        Eihän korppi korpin silmää noki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan meistä oikeistolaisista ei ole tuolle bimbolle kateellinen, mutta persaukiset demarit ovat.

        Eiköhän kateelliset ole kanssasiskot ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demokraatin juttu nyt ei varsinaisesti kritisoinut Sannan tekemisiä.
        Eikä ainakaan ärähtänyt totesi asian varsin lakonisesti.
        Eihän korppi korpin silmää noki.

        Vähä kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tarkka analyysi Marinista.

        Sannalla on noussut se keltainen, neste eli virtsa päänuppiin


      • Anonyymi

        Kuule ihan sua varten, oot niin ihana ja aina puuttumassa asioihin, jotka ei Sulle kuulu.
        Ändöständ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla on noussut se keltainen, neste eli virtsa päänuppiin

        Onko sannalla jotain sanottavaa, vai riittääkö seurapiirikuvat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin.

        Jokainen tulkitsee lehtien kirjoitukset ittelleen parhaaksi ...kaikkea kirjoitusta ei kannate uskoa.


    • Anonyymi

      Ihme tarve sillä on näytellä itseään.

    • Anonyymi

      Kadulla hän kulkee parin tonnin käsilaukun kanssa (kuka ostaa parin tonnin käsilaukun vaikka rahaa olisikin), ajelee ökylimusiinilla, poseeraa muotilehden sivuilla yli 20 000 euron arvoisissa vaatteissa eikä vahingossakaan unohda merkitä luksushotellin nimeä somekuviinsa.

      • Anonyymi

        Ei ole normaalia tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole normaalia tuollainen.

        Ei todellakaan ole normaalia, hävettää kaikkien niiden puolesta jotka tuon pissiksen tuntee..


      • Anonyymi

        Sanna Marin juo vielä katkeran kalkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin juo vielä katkeran kalkin.

        Jo sehän tuskin sulle kuuluu.


      • Anonyymi

        Kaikki äkkiä rikastuneet käyttäytyvät niin. Ukkola on oikeassa. "Uusi raha näkyy, vanha raha ei".
        Sanna elää Amerikkalaista unelmaa, "Ryysyistä rikkauteen".


      • Anonyymi

        Entä sitten? Tehkääpä perässä, jos käyp katteeks.


      • Anonyymi

        Entä oma terveys ?? Onko tutkittu? Mene kallonkutistajalle.


      • Anonyymi

        Miten paljon pystyisikaan auttamaan koyhia monissa maissa 20 000 eurolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki äkkiä rikastuneet käyttäytyvät niin. Ukkola on oikeassa. "Uusi raha näkyy, vanha raha ei".
        Sanna elää Amerikkalaista unelmaa, "Ryysyistä rikkauteen".

        Eika edes ole viela rikas. Vai onko oman asunnon lisaksi sijoitusvarallisuutta yli miljoona dollaria?


      • Anonyymi

        Tämä ns.toimittaja Sanna on myös sinun diagnoosisi mukaan mielenterveyspotilas koska pää on täynnä kateutta ja vihaa ihan omilla ansioillaan tulonsa hankkinutta toista Sannaa vastaan.


      • Anonyymi

        Psyko antaa taas muille diagnooseja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin juo vielä katkeran kalkin.

        Jeesus joo kalkin Sannan puolesta otti tuomiot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paljon pystyisikaan auttamaan koyhia monissa maissa 20 000 eurolla.

        Juudas iski varastamaan taas muilta. Lukekaa kerrankin Juudas oikein varasteli muiden kukkarosta !


    • Anonyymi

      Tätä ei vaan enää jaksa.

      • Anonyymi

        Mikä nyt ottaa koville?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nyt ottaa koville?

        Tuo Marin hypetys puoleen ja toiseen. Älkää jaksako.😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nyt ottaa koville?

        Kateus ottaa koville. Suomalaisen "ammattitauti".


    • Anonyymi

      Marinaadi on aika koominen hahmo on yksi suomen kovimmista ilmaston saastuttajista.

      • Anonyymi

        Hyvin se lentelee.


      • Anonyymi

        Surullisen hahmon ritari paremminkin.


      • Anonyymi

        Hei sorron yöstä nouskaa!

        Tätä työväen kansainvälistä laulua toveri marin varmaankin jetsetkutsuilla lauleskelee piripäissään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullisen hahmon ritari paremminkin.

        On se Marin kyllä niin iki-ihana .Ei hänestä Suomen kansa luovu ikinä.Kuinka helppoa se olis jos roskalehet ei kyttäis joka puskassa Marinia ja jättäisivät julkaisemasta kuvia.Niin helppoa ..mutta ei ja vielä toimittajiksi itseään kutsuvat kirjoittavat.


      • Anonyymi
        2024-02-22 11:18:02
        Marinaadi on aika koominen hahmo on yksi suomen kovimmista ilmaston saastuttajista.

        ++++++++++++
        Se onkin hyvä asia koska meidän ex pääministeri sai persulaariin
        viimeinkin myöntämään että : "ilmaston muutos on totta"
        Kiitos Sanna.M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sorron yöstä nouskaa!

        Tätä työväen kansainvälistä laulua toveri marin varmaankin jetsetkutsuilla lauleskelee piripäissään!

        Sanna Marin on tosiaan noussut sorron yöstä.


      • Anonyymi

        Kateus on sairaus Raamatussa synti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin se lentelee.

        Ota nyt ihmeessä lento vaikka Inariin tuosta lentokentältä 40€ ettei tarvi noin pahasti kadehtia lennot vaikka Latviaan 50-80 € menkää jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sorron yöstä nouskaa!

        Tätä työväen kansainvälistä laulua toveri marin varmaankin jetsetkutsuilla lauleskelee piripäissään!

        Paljonkohan kuvaajat toimittajat on saanut rahaa näiden juttujen kautta?


    • Anonyymi

      Happamia sano persu marinista!

      • Anonyymi

        Persut eivät ole nauraneet Marinille yhtään sen enempää kuin muutkaan oikeistolaiset, mutta eräillä palstavassuilla on pakonomainen tapa luulla kaikki persuiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät ole nauraneet Marinille yhtään sen enempää kuin muutkaan oikeistolaiset, mutta eräillä palstavassuilla on pakonomainen tapa luulla kaikki persuiksi.

        Koittaspa pian se ilon ja onnen päivä, että luulis itseäänkin persuksi ja ampuis ensimmäisen persunsa! :/


      • Anonyymi

        Happamia sano marinfani pesuista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät ole nauraneet Marinille yhtään sen enempää kuin muutkaan oikeistolaiset, mutta eräillä palstavassuilla on pakonomainen tapa luulla kaikki persuiksi.

        Koska kukaan ei ole niin ilkeä toista ihmistä kohtaan kuin persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät ole nauraneet Marinille yhtään sen enempää kuin muutkaan oikeistolaiset, mutta eräillä palstavassuilla on pakonomainen tapa luulla kaikki persuiksi.

        Anonyymi
        2024-02-22 11:49:36
        Persut eivät ole nauraneet Marinille yhtään sen enempää kuin muutkaan oikeistolaiset, mutta eräillä palstavassuilla on pakonomainen tapa luulla kaikki persuiksi.
        +++++++++++++++
        Palstojen lukemisen helpoin homma on tunnistaa peruSS.
        Eikä ne oo mitään oikeistolaisia ne on narsistisen kokoomuksen hyväksi käyttämiä juoksupoikia
        sekä 30% niistä eivät tee töitä.


    • Anonyymi

      Onhan tuollainen mauton shampanjasosialisti todella tekopyhää ja työväenluokan aatteiden vastaista.

      • Anonyymi

        Mikä se työväenluokan aate on? Köyhänä pysyminen?? Minä kun olen aina luullut, että se on köyhyydestä pois pyrkimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se työväenluokan aate on? Köyhänä pysyminen?? Minä kun olen aina luullut, että se on köyhyydestä pois pyrkimistä.

        Juuri näin. Työväen aate tähtää siihen, että työläisestä kehittyy porvari tai vielä paremmin, kapitalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Työväen aate tähtää siihen, että työläisestä kehittyy porvari tai vielä paremmin, kapitalisti.

        Eli samalla tavalla halveksivat köyhiä jos pääsevät itse kapitalisteiksi.


      • Anonyymi

        Miten valmistan hyvää viiniä likööriä ja myyn sitä että pääsen köyhyydestä miten keitän nakkikeiton ja myyn sitä että saan rahaa vuokraan.


    • Anonyymi

      marinin hallitus tuhosi Suomen talouden ja nyt ko. hallituksen ministerit jättävät kuin rotat itse upottamansa laivan.

      • Anonyymi

        Joo, viimeinenkin irtisanoutuu kesäkuussa ja kaksi ilmoittanut haluavansa Brysseliin lipettiin. Viisikon pääjehu vaihtoi lennossa junaa (tai lentokonetta) ja yksi kyllästy.


      • Anonyymi

        Kylla Suomen talouden tuhoaminen johtuu useiden hallitusten tekematta jattaneista toista ja Suomen liittymisesta EU:n ohjeistuksen alle seka EU:n nettomaksajaksi.
        Aanestakaa jatkossakin kokemattomia oman edun tavoittelijoita, kumartakaa lanteen ja pyllistakaa 75% maapallon vaesta niin sama meno jatkuu;
        koyhat koyhtyy ja ns. keskiluokkaiset puoavat koyhyyteen.


      • Anonyymi

        Ukrainaan missä on suurempi maa alue tuotanto kuin täällä ja 40 miljoonaa asukasta MC donalsit teiltä löytyy kymmeniä miljoonia mutta Suomen eläkeläisille ei löydy varaa. Onnittelut Suomi vastaisuudessa.


    • Anonyymi

      Kysymys kuuluu: miksi iltapäivälehdet sitten julkaisevat lähes joka päivä juttuja kyseisestä henkilöstä?

      Naama 1. = Marin
      Naama 2. = Putin

      Molemmat saavat aikaan ilkeän refleksin.

      • Anonyymi

        Sinun kuin norsun pershe!


      • Anonyymi

        Onko Marin siis 2020-luvun Matti Nykänen? Vai Tuksu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kuin norsun pershe!

        Ai pahus - olen aivan unohtanut, että me olemme tavanneet...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Marin siis 2020-luvun Matti Nykänen? Vai Tuksu?

        Tuksu tietysti.


      • Anonyymi

        Naama 3. = Stubb


      • Anonyymi

        Onko marin ja Putin tovereita?


      • Anonyymi

        Iltalehtiä ostaa lähinnä Suomen venäläiset ja myy niitä. Venäläisten presidentti on Putte suomalaisten Niinistö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naama 3. = Stubb

        Kasakka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko marin ja Putin tovereita?

        Onhan Ukrainan stalinistit tovereita venäjän tovereita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naama 3. = Stubb

        Venäläinen rikollisjoukko Kontula Jakomäki Viron Kopli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko marin ja Putin tovereita?

        Ne on rakastavaisia💕
        Vladimir ja sanna putin. Punna satin.
        Putin maksaa sannan palkan, kyllä likainen raha sannalle kelpaa… voi ostaa 2000 e. Käsilaukun.


    • Anonyymi

      Avaisiko joku vielä vaikka kymmenen ketjua tänne lisää tästä aiheesta tuon saman sataan kertaan jo jaetun linkin kera kiitos?? Persuja se tuntuu taas niin kovasti kiihottavan.

      • Anonyymi

        Selvästi sua ottaa päähän, ja siksi yrität vetää tähän persut esiin.

        Mikä pakkomielle teillä palstavassuilla on persuihin.


      • Anonyymi

        Persu ei ole synonyymi kritiikille, vaikka kulttisannasi siihen yllyttikin viime kaudella. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi sua ottaa päähän, ja siksi yrität vetää tähän persut esiin.

        Mikä pakkomielle teillä palstavassuilla on persuihin.

        Persut vie suomen kahtiajakoon ilkeyellään.


    • Anonyymi

      Minusta tämä seurapiirien Super Sanna on hieno keulakuva työväenliikkelle!

      • Anonyymi

        Sanna on esimerkki siitä mihin opiskelulla ja ja kovalla työnteolla voi Suomessakin päästä.


      • Anonyymi

        Vois olla myrtsi persulle ja nyhverö kokkareelle myös.


    • Anonyymi

      Kyllä on kateellista porukkaa, Marinia ei jätetä rauhaan? Miksi? Kertokaapa mitä tämä Marinin jatkuva haukkuminen päivääsi vaikuttaa? Mitä sinun omassa elämässäsi on niin erinomaista että on varaa haukkua Marinia. Tuoko kenties elämääsi lisää onnen tunnetta , koko päiväksi. Kuinkahan erinomaisia te olette? Menkääpä peilin eteen onko sinulla varaa arvostella Marinia. Jotain niin erinomaista Marinissa on , että ei yhtään päivää ettei ilkeilyä ole. Jos Marin olisi ollut Kokoomus edustaja , nämä kirjoitukset olisivat ihan erilaisia. Hyvä Marin jatka vain edelleen samalla tavalla, niin onhan näillä kateellisilla jotain josta saa mielenrauhan.

      • Anonyymi

        Sanoisin, että vain te köyhät vasemmistolaiset olette kateellisia Marinille, ei me oikeistolaiset.

        Marinista kirjoitetaan koska hän itse tuo itseään jatkuvasti somessa esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että vain te köyhät vasemmistolaiset olette kateellisia Marinille, ei me oikeistolaiset.

        Marinista kirjoitetaan koska hän itse tuo itseään jatkuvasti somessa esiin.

        Justiinsa näin. Aiemmin toivoi, että hänet jätettäisiin rauhaan, mutta niin vain itse tuo itseään esille yhä enenevässä määrin. Hohhoijaa.


      • Anonyymi

        Mitä keteellisuuteen tulee, niin se on Jumalan luoma ominaisuus joka imisessä, ja vanhenee se Marinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa näin. Aiemmin toivoi, että hänet jätettäisiin rauhaan, mutta niin vain itse tuo itseään esille yhä enenevässä määrin. Hohhoijaa.

        Marin pitää pilkkanaan työläisiä. (SDP)

        Hän on siirtynyt elämänvalinnollaan kansainvälisestikin äärioikealle.


      • Anonyymi

        Niin ja puheen aiheen ..raukkojen elämässä ei ole ilmeisesti muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa näin. Aiemmin toivoi, että hänet jätettäisiin rauhaan, mutta niin vain itse tuo itseään esille yhä enenevässä määrin. Hohhoijaa.

        Onhan siellä somessa paljon muitakin esille tulijoita.Hoh hoijaa.


      • Anonyymi

        Kateus se kateus . Ukkola voi katsoa peiliin varmaan kirvelee kun vertaa itseään SANNA mariinin. Ja mitä Helvettiä se muille kuuluu Sannan tekemiset kysyn vaan?? Kaunis nainen. Liikaa haukuttu.


      • Anonyymi

        Lokkialmoista, nakkiamandoista ja muista punavihreistä löhöeetuista ja kelaeläteistä Marinin raha on sitä parempaa rahaa ja Marinin pröystäily sitä hienompaa ja oikeutetumpaa pröystäilyä. Kyllä punikki vaan on niin punikki, on se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että vain te köyhät vasemmistolaiset olette kateellisia Marinille, ei me oikeistolaiset.

        Marinista kirjoitetaan koska hän itse tuo itseään jatkuvasti somessa esiin.

        Toimittajat myy juttuja rahasta teille. Ja taas yleiset netissä kuin Suomi24 on kaikkien käytössä myös venäläisten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä keteellisuuteen tulee, niin se on Jumalan luoma ominaisuus joka imisessä, ja vanhenee se Marinkin

        Vai Jumalan luomaa ettei kuitenkin tämän maailman Jumalan ! Kateus tappaa niin abelin kuin Jeesuksen.


    • Anonyymi

      Ukkola, nolo kepulaisen persu jälkeläinen.

    • Anonyymi

      Miksei pysy kotonaan

    • Anonyymi

      Sanna on rumempi ja tyhmempi kuin Giggiolina ?

      • Anonyymi

        Paitti et Giggiolina on tehny rahaa omillakin avuillaan -kirjaimellisesti. Toisin kun veronmaksajien elätti Marin.


      • Anonyymi

        Sannuli on pelottavan laiha, toivottavasti pysyy ikuisesti poissa politiikasta - ettei kaikki mene jälleen pieleen asioiden hoitamisessa..

        Toivottavasti muuttaa vaikka Albaniaan tms.
        Saisi siellä leikkiä prinsessaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitti et Giggiolina on tehny rahaa omillakin avuillaan -kirjaimellisesti. Toisin kun veronmaksajien elätti Marin.

        Marin on kuitenkin tehnyt normi työtä sekä opiskellut ja tehnyt työtä sekä tehnyt työtä puolueessa vuosikaudet jo ennen.Harmi että lähti pois sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannuli on pelottavan laiha, toivottavasti pysyy ikuisesti poissa politiikasta - ettei kaikki mene jälleen pieleen asioiden hoitamisessa..

        Toivottavasti muuttaa vaikka Albaniaan tms.
        Saisi siellä leikkiä prinsessaa.

        Albanian mohametti oli Hitlerin joukoissa Stalinin venäläisiä vastaan


    • Anonyymi

      Narsisti mikä narsisti. Kyllähän tuo hänen menonsa oli selkeää jo edellisen hallituksen aikana. Oksettava nainen.

    • Anonyymi

      Keikari nimenomaan.

      • Anonyymi

        Mitä teki Emma gaalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teki Emma gaalassa?

        Näytti kauhealta luuviululta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teki Emma gaalassa?

        Söi jonkun toisen eväät , aamupalaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teki Emma gaalassa?

        Joutui mahdollisesti kuvatuksi?


    • Anonyymi

      Ei kait sitä enää 2030+ jälkeen presidenttiä tähän maahan edes tarvita, taitaa olla viimeinen pressa menossa. Tulevaisuudessa on EU-liittovaltion presidentti.

    • Anonyymi

      Mistä (hyvästä) Sanna on rahansa saanut. Mistäpä joo?

    • Anonyymi

      No!
      Kommareille pitääkin nauraa!

      Eikä tää nyt mitenkään maailmanhistorian ensimmäinenkään kerta ole kun kommarien maanpäällinen jumala haistattaa pitkät seuraajilleen.

      Smurffit kyykkyyn, täti bailaa!

      • Anonyymi

        Siimeshän teki myös näin ja on meistä monilla tuoreessa muistissa vielä.


      • Anonyymi

        Jo vain jouatta kyykkyyn ja voitta pian aikaa sinne joutuakin jahka nyky hallitus saa kaikki aikeensa läpi.Saatta kyykkiä kunnolla.


    • Anonyymi

      Marinista ei tule ikuna presidenttlä, yksi nainen kyllä riittää pitkäksi aikaa.

      • Anonyymi

        Sanna on niinkuin törkyjulkkikset, vähän niinkuin Torpan Maisa 😋


      • Anonyymi

        Suomen pressan kuuluu puolustaa suomea eikä tuhota sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen pressan kuuluu puolustaa suomea eikä tuhota sitä

        Saako pääministeri sitten tuhota Suomen kuten Urpo tekee?

        Sanna Marin kuitenkin pelasti Suomen korona-ajasta ja energiakriisistä...


    • Anonyymi

      toimittaja on kateellinen, ei se muuten tuollaista kirjoittaisi.

    • Anonyymi

      Ukkola on kateudessaan ja huumorintajuttomuudessaan itse nolo. Katri Niskasen suunnittelema haalari oli esittelemisen arvoinen. Suomalaista designia parhaimmillaan. Nurkissako Sannan olisi pitänyt hiiviskellä, kun muita gaalaan saapuvia kuvattiin?

      • Anonyymi

        Näytti kamalalta luikun päällä, selkäkin pelkkää luisevaa nikamaa. Ja missä lapsi??


      • Anonyymi

        Ei se, että puku on jonkun tunnetun suunnittelijan tekemä tarkoita sitä, että se on hieno ja sopii kantajalleen. Mun mielestä Marinille ei sopinut se puku. Marin on muutenkin hoikka, tai oikeestaan laiha, joten tuo musta väri vieläpä lisäsi hänen laihuuttaan.


      • Anonyymi

        Minä puolestani olen kateellinen Sanna Ukkolalle, sanan käyttötaidosta. Osaisinpa minäkin. Kyllä minä lätkisin turpaan vähän monelle ihmiselle, sana säilällä.


      • Anonyymi

        Katri Katrin Katja on venäläisiä nimiä katjuska


    • Anonyymi

      Samariini on tyyppiesimerkki siitä, että köyhyys on vain sukupolven päässä. Eleganssia ei synny elinikänään. Essex girl.

      • Anonyymi

        En kutsuisi verovirkailijan/kahden ansaitsijan perheyksikköä köyhäksi - tavallisia lähiöihmisiä. Marjaanan luomaan fantasiatarinaan uskoo ken haluaa, ja tietysti sillä voi hengata ulkomailla.


    • Anonyymi

      Pitäisi laittaa maahantulokielto mokomalle Bile Sannalla... Ja sitten iltapäivä lehdet vielä kehtaa tehdä mokomasta turhakkesta juttuja.. Ajoi Suomen velkavankeuteen nyt elvistelee ...

    • Anonyymi

      Töppö-demarit ei tajua, että Marin tekee juurí heistä pilkkaa....hahahaaa.

    • Anonyymi

      Ukkolako nauttii suojaa foorumilla vai miksi viesti meni poistoon?
      Tunnetusti pöllii kyllä juttuja foorumeilta että ei kannata pilkata omia lukijoita-lainailijoita.
      Vai eikö huumeen nimeä saanut mainita Ukkolan yhteydessä? Minkä takia :D

    • Anonyymi

      Hienosti moderoitu. Hulluja olette tekin. Voitte perustaa Vuorisen Valtterin kanssa hyvän bisneksen kun tajuatte vielä miten lyödä laillisesti rahoiksi. Vai onko sillä teille niin väliä - ei kai.

    • Anonyymi

      Kyllä Sanna ja edellinen hallitus oli arvokas hallitus.
      Hieno, kaunis nainen. Kun katsoo yleensä suomen naisia niin aivan järkyttäviä ovat!
      Kuka mies edes ellaisen lehmän huolii rinnalleen. Kun katsoo mies komea ja nainen aiva järkyttävä.

      Kun vertaa nykyistä on kaikkien aikojen sairaain ja kylmin hallitus, jossa säkittäjä kylmä nainen Purra, namusetä Rydman, mamujen arvostelija itse makaavat tummia.

      Persut tuhonneet suomen ja vievät mallia Unkari suuntaan. Tappoja, murhia, raiskauksia, levottomuutta, sekä paljon pahaa suomeen.

      Rydman on mafiooso ja pieni mies isolla päällä varmaan tulee saamaan vielä opetuksen, on niin pöyhkeä keikari.

      Tämä hallitus on kaikkien aikojen sairain ja joutaa kaatua mahdollisimman pian!

      • Anonyymi

        Tappajat ja raiskaajat mamuja.
        Lue tilastot, tuommonen feministiämmä
        Kirjoittaa skeidaa.
        Nimim. Olen köyhien ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappajat ja raiskaajat mamuja.
        Lue tilastot, tuommonen feministiämmä
        Kirjoittaa skeidaa.
        Nimim. Olen köyhien ystävä

        Eihän Riikkakaan ole köyhien ystävä. Haluaa vain kiusata köyhiä.


      • Anonyymi

        Tässä kaikki oleellinen. Onnittelen 🍬🍭


    • Anonyymi

      Hmmm ... Minkähän takia supermarket-Sanna ei ole vielä muuttanut kirjojaan Englantiin, vaikka tekee siellä töitä?

      Olisko se jauhotyttöjen maastamuuttovero kolahtanut omaan nilkkaan? :D

      • Anonyymi

        Työväen puolue Tony Blair ja Sanna.


    • Anonyymi

      Ukkola on kateellinen. Suomalaiset ovat kateellisia, koska Marinilla on millä mällätä.Pettymys kun ei jäänyt Purran ja muiden sitruunoiden nokittavaksi.Suomi kannattaa tasa-arvoa teoriassa ja repii vaikka muslimien päähineet ettei naista "alisteta". Totuus on sitten se, että naiselle halutaan näyttää "paikka". Ongelma on kateelliset, jotka haluavat kertoa miten naisten tulee elää.Suomalaiset juntit!

      • Anonyymi

        Kommarilogiikkaa?

        Sä haukut parast'aikaa Ukkolaa, ja oletan et olet haukkunut tuhansia kertoja Purraakin, mutta Marinia ei saa arvostella, koska: Nainen!?

        *diu-diu* 🤪


    • Anonyymi

      Ukkola nolaa itsensä noilla vihaa ja kateutta tihkuvilla kirjoituksillaan. Ihme, että lehti viitsii niitä julkaista. Mitä väliä sillä, miten Marin pukeutuu. Kauniina ihmisenä Marin näyttää hyvältä oli päällä sitten minkälainen riepu tahansa. Onko Ukkola kateellinen? Siltä vaikuttaa. Idioottimaista vertailla johonkin Niklas Herlinin pukeutumiseen!
      Kuten sanoin, Ukkola on vain nolo. Kateus on noloa.

      • Anonyymi

        Kaunis ihminen??

        Kyllä kauneuden pilaa kaamea, luiseva olemus..
        Ja äänestäjien TÖRKEÄ sumuttaminen ja pettäminen.

        YÄÄÄÄK!


      • Anonyymi

        Kiitos Ukkolalle hyvästä kirjoituksesta. Totta joka sana.


      • Anonyymi

        Ilmiselvästi Ukkola osui napakymppiin, kun noin moni kommari triggeröityi! :P

        *BuaHaHa!* :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis ihminen??

        Kyllä kauneuden pilaa kaamea, luiseva olemus..
        Ja äänestäjien TÖRKEÄ sumuttaminen ja pettäminen.

        YÄÄÄÄK!

        Persuthan ovatkin asiantuntijoita äänestäjien pettämisessä. Oikeinarvostansitä heidän asiantuntijuuttaan .


      • Anonyymi

        "Tässä pylly laittakaa lehteen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis ihminen??

        Kyllä kauneuden pilaa kaamea, luiseva olemus..
        Ja äänestäjien TÖRKEÄ sumuttaminen ja pettäminen.

        YÄÄÄÄK!

        Marin on laihtunut 5 vuodessa 20 kiloa.
        Joku sairaus taustalla.
        Voi sanoa suoraan että 10 vuoden päästä luut on haurastunut pahasti.


    • Anonyymi

      Kun sosse pääsee rahoihin käsiksi, niin homma lähtee lapasesta.

    • Anonyymi

      Marin on toooodella nolo, aivan totaalisen täysin! Ja vanhanaikainen pelleilyissään. Ei mitään annettavaa, kuten ei poliitikkonakaan. Golfia huijaten kuten muutenkin toimii. Eikä arvostusta maailmalla, ei toooodellakaan.

      • Anonyymi

        Tennistä pelatessa pomppi omituisesti.😬


    • Anonyymi

      "Marinin rahvaanomainen piehtarointi mammonassa on yhtä kamalaa katsottavaa kuin Rytsölöiden rahoilla elvistely 2000-luvulla."

      Minua ei Rytsölöiden elvistely haitannut lainkaan, eikä haittaa Marininkaan. Yksityiselämässään saa omilla rahoillaan tehdä ihan mitä lystää, kunhan ei riko lakeja.

      Marin hoiti pääministerin homman niin hyvin, että senkun irrottelee sen vastapainoksi.

      Persujen ulinoista ei kannata piitata. Jos ne kuolee kateuteen, niin siitä vaan.

      • Anonyymi

        Marin oli täysi katastrofi pääministerinä, tuhosi talouden ja terveydenhoidon ja demarien kannatuksen, muun muassa. Bilettäminen j-jengin kanssa, siihen "taidot" yltävät.

        Saako äänestäjänsäkin pettänyt Marin ex-kansanedustajan sopeutumisrahaa, kun ei keikkaa pukkaa?


      • Anonyymi

        Marin oli surkea pääministeri. WEFin marionetti. Palkan on saanut veronmaksajilta antamatta vastinetta rahoille. Totuus varmaan kirpaisee.


      • Anonyymi

        Mitä vithua Velkaantuminen karkas käsistä. Pashkin pm ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vithua Velkaantuminen karkas käsistä. Pashkin pm ikinä

        Nythän se on karannut käsistä. Nykyinen hallitus on ilmeisesti jo ylittänyt kriisin rajat.

        Marin on edelleen paras pääministeri, ei se teidän venäjämielisten ulinasta mihinkään muutu.


    • Anonyymi

      Ukkola on kade.Eli kateus on arvostuksen yli muoto.Tosi on.Marin on ammattilainen siinä mitä hän tekee.

    • Anonyymi

      Sanna Ukkolalla on hyvät mielipiteet, joita hän tuo rohkeasti esille. Peukku Ukkolalle! :)

    • Anonyymi

      Toki kalliilla huulibuustauksilla elävää v. niinkuin ketuttaa luonnostaan kauniit ihmiset. Ainahan kauniita on vihattu.

      Ei sille mitään voi , että jotkut ovat kauniita, ja jotkut eivät usko olevansa kauniita. Siinä on hyvät markkinat kauneusteillisuudelle. Ja rahaa virtaa.

    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitti lajitoveri.Kymmenen pistettä.Jään odottamaan vasta kaikua.?

    • Anonyymi

      Sunni Marin on suomeksi sanottuna itseriittoinen sekopää , tasan ei mitään muuta! Koko persoona ilskottaa🤢🤮

    • Anonyymi

      Kyllä vaan Marin on ammattilainen siinä mitä tekee - tai oikeastaan luonnonlahjakkuus. Narsisti rakentelemassa pilvilinnoja, joille muut nauraa, ulkomaita myöten. On nolo!

      • Anonyymi

        Ei suinkaan supermarket-Sanna nyt sentään narsisti, kuin ihan vaan IHMINEN!
        Kuten tippa linssissä loihe lausumaan, mokailuidensa jälkimainingeissa.


    • Anonyymi

      tuleehan tuosta kieltämättä vaikutelma että maailma vie nyt sannaa ku pässiä narussa, luulisi tuossa vaiheessa ennemminkin henkisen puolen kehittämisen olevan ajankohtaista vaikkapa jatko-opintojen suhteen vai katsooko tämä hallintotieteen maisterin tutkintonsa riittävän kansainvälisen politiikan kiemuroiden edessä, loputtomiin ei voi turvautua jargoniin jonka ilmastopoliittisen osuuden vieläpätekee tyhjäksi oma hurlumhei- lentelynsä, arvon sannan aika menee näköjään pitkälti somemateriaalin tuottamiseen

      • Anonyymi

        Ei Tonyn ajatuspajan tonttujen neuvoilla ole mitään sen suurempaa merkitystä saati sitovuutta minkään maailman asioiden suhteen.


    • Anonyymi

      Hyvää tekstiä Ukkolalta.

    • Anonyymi

      Demarien vaalimainos, Lohdanderin tapaan yksin ruokapöydässä. Jossain vaiheessa tulee uupumus.

      • Anonyymi

        Joo femarien jannattas ottaa koppi Sanban muuttumisesta äärikapitaliseks influensderisk!? :P :D

        Täst saatte demarit ilmasen mainoksen!

        "SDP! Nyt myös hyvintoimeentulevalle eliitille, ei enää pelkästään persaukisille duunareille!"


    • Anonyymi

      Ukkola on paras toimittelija

    • Anonyymi

      Antakaa jo olla. Hän ei ole enää poliitikon asemassa, joten tällainen arvostelu on vähintään asiatonta, vaikken hänestä kyllä juuri pidä.

      • Anonyymi

        Marin itse tunkee itseään esiin koko ajan, epäasiallisesti.


    • Anonyymi

      Sanna Ukkola , keski-ikäinen, pullukka, pienellä palkalla ja Persu aatteella kyllästetty maailmalla täysin tuntematon suuruus. Arvostelee kaunista, nuorta, menestynyttä ja rikasta, kansainvälisesti tunnettua naista. Miksi ? Kateudesta tietenkin, suuresta kateudesta ja siitä kumpuavasta ilkeydestä. Kun tietää ettei itse tule koskaan saavuttamaan samaa… ja toiset samanlaiset reppanat huonoine itsetuntoineen, kateutensa sokaisemana huutavat hurraata. Hyvin suomalaista ja tyhmää !

      • Anonyymi

        Touché!

        Hyvä Ukkola! Osu ja uppos! :D

        *ojentaa nessun* 🇨🇳


      • Anonyymi

        Marinissa ei ole mitään kadehdittavaa. Tavallisen näköinen, tosin omituisen laiha, kansan petturi, oman edun tavoittelija, tyhjän puhuja. Maailman luokan clown, kuten erään britti lehden (Daily Mail) kommenteissa britit useammankin kerran todenneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Touché!

        Hyvä Ukkola! Osu ja uppos! :D

        *ojentaa nessun* 🇨🇳

        Totta.


      • Anonyymi

        Anonyymi
        2024-02-22 21:39:00
        Sanna Ukkola , keski-ikäinen, pullukka, pienellä palkalla ja Persu aatteella kyllästetty maailmalla täysin tuntematon suuruus

        +++++++++++++++++++++++
        Niinpä mutta kyllä säälittävät persurukat oli Saarikon persettä mittaamassa
        ja sille hohottamassa,
        Ukkolalle ne ei sitä kunniaa suoneet.


    • Anonyymi

      SDP on pettänyt työkansan Marinin ohella näin antaen tilaa nykyiselle Riisto-Hallitukselle, SDP ei tästä nouse kovin helpolla, jos ollenkaan, mitä Mariniin tulee; olen ihminen, hän on sanonut, KERTAAN VIELÄ; SDP ON PETTÄNYT TYÖKANSAN, EI SE MUUKSI MUUTU.

    • Anonyymi

      Ammattilaiselta näytti, nolointa ikinä🙈

    • Anonyymi

      Kirjailija Tuomas Niskakangas alkoi tehdä kirjaa Sanna Marinista: Kuuden viikon jälkeen heitti pyyhkeen kehään :D

      • Anonyymi

        Anonyymi
        2024-02-22 22:08:40
        Kirjailija Tuomas Niskakangas alkoi tehdä kirjaa Sanna Marinista: Kuuden viikon jälkeen heitti pyyhkeen kehään :D
        ++++++++++++
        ............jaa ehtikö perstuuttajat tehä palijo ennakko tilauksia?


      • Anonyymi

        Eikö tässä odotella parhaillaan Sannan omaa tuotosta vuosistaan päättäjänä.


    • Anonyymi

      Kone lähti pyörimään. Ukkola kirjoitti tapansa mukaan roskaa ja muutama päivystävä trolli on tunkenut palstan täyteen "kansan keskustelua". Todellisuudesa kirjoittajia on 3-4, eikä edes sen vertaa osaamista, etteivät toistaisi samoja juttuja viesteissään.

      Kyllä persujen tyhmyys ja epätoivo jaksaa aina naurattaa

      Ei pääministeriä valita esittämään köyhää, vaan hoitamaan maan asioista. Nehän Sanna hoiti paremmin kuin nykyiset pellet.

      • Anonyymi

        Persut eivät ole vielä saaneet mitään aikaseksi, katotaan miten jatkossa käy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät ole vielä saaneet mitään aikaseksi, katotaan miten jatkossa käy?

        Persut on saaneet enemmän aikaiseksi, kuin yksikään muu puolue. HYVÄ PS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät ole vielä saaneet mitään aikaseksi, katotaan miten jatkossa käy?

        Jos ei, niin miks te kommarit kaiken aikaa ulisette ja lakkoilette siitä mitä persut ei tee!?

        Hiekkis 🍼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on saaneet enemmän aikaiseksi, kuin yksikään muu puolue. HYVÄ PS.

        Anonyymi
        2024-02-22 23:20:45
        Persut on saaneet enemmän aikaiseksi, kuin yksikään muu puolue. HYVÄ PS.

        +++++++++++++
        ............niin siis tuohoa aikaan.
        Onneksi niillä on kuitenkin tuo PS lyhenne se kuvaa parraiten niitä.
        “PS” stands for the Latin words “post scriptum”,
        Kansainvälnen ajankohtanen meiniki hyvä PS


    • Anonyymi

      Persu Ukkolassa on kolem kertaa enemmän naista kuin Marinissa siis kiloissa.

    • Anonyymi

      Bimbo-Marin oli Suomen huonoin pääministeri. Ehkä vielä huonmpi kuin toinen mediapelle, Stubb.

      • Anonyymi

        Se on paljon se.


    • Anonyymi

      Täähän on ihan yksinkertaista psykologiaa. Sillä ei ollut käytännössä isää mikä on johtanut siihen että se kasvoi täysin kieroon. Isättömyyden vuoksi se hakee sosiaalista hyväksyntää keinolla millä hyvänsä. Moraali siltä puuttuu mutta juuri siksi se menestyykin näennäisesti elämässä.

      Miksi yhteiskunta on ikään kuin Niuvanniemi isossa mittakaavassa? Vastaus: No koska koko yhteiskuntajärjestelmä perustuu moraalittomuuteen, itsekkyyteen, oman edun tavoitteluun kansan kustannuksella, korruptioon ja lyhyesti sanottuna Jumalanvastaisuuteen. Maailman tila on seurausta niiden vallanpitäjien ja rikkaan eliitin ideologioista sekä arvomaailmasta ketkä päättävät isojen skaalojen maailmantapahtumista. Jos vallanpitäjät olisivat ns. normaaleja maalaisjärjellä varustettuja yksilöitä, niin maailma olisi parempi paikka. Tämähän on täysin selvää, ainakin itselleni.

    • Anonyymi

      Sanna Ukkola on surkea kolumnisti, hän ei osaa muuta kuin pilkata ihmisiä ja on siksi tyypillinen laitaoikeiston edustaja. Ilmeisesti hän on nytkin lähinnä vain kateellinen Marinille ja hänen menestykselleen.

      Sanna Ukkola ei itse ole nähnyt sen paremmin vanhaa kuin uuttakaan rahaa, hän on vain köyhä laitaoikeistolainen vihaa tihkuva toimittaja joka ei osaa muuta kuin olla kateellinen paremmilleen!

      • Anonyymi

        Ja sä kuvittelet ilmeisesti olevasi Ukkolaa jotenkin parempi, kuin et kykene muuhun kuin lapsellisesti haukkumaan sitä, ilman asiasisällön häivääkään, jota Ukkolan kolumnista sentään löytyi vaikka kuinka!?

        Eli ilmiselvästi olet noin 1000 kertaa tyhmempi kuin Ukkola.


      • Anonyymi

        Sanna Ukkola on paras! Sanna Marin on kymmenen kertaa huonompi kuin Sanna Ukkola.

        JOs tuota ei ymmärrä, pitää olla demari, joka on huonointa Suomessa!

        Demarit aloitti vapaussodan! Tutustu historiaan! Tiedätkö mitä sen aloittaminen teki vähäväkiselle kansalle? No et varmaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä kuvittelet ilmeisesti olevasi Ukkolaa jotenkin parempi, kuin et kykene muuhun kuin lapsellisesti haukkumaan sitä, ilman asiasisällön häivääkään, jota Ukkolan kolumnista sentään löytyi vaikka kuinka!?

        Eli ilmiselvästi olet noin 1000 kertaa tyhmempi kuin Ukkola.

        Ukkolaa paremmaksi ei paljoa tarvita, jos ei pelkkiä läskejä ajattele.


    • Anonyymi

      Täälläkin on mielensä pahoittelijat kirjoittamassa Mn:sta. Ei kannata, jos tietäisitte mikä elämä on himas eioo yksinkertaista, täytyy etsiä kaikkea mahdollista millä on esillä KOSKA Tonyn tallissa ei ole töitä, jos et ole Cool Fine.

    • Anonyymi

      Näin ne vaan saa toimittajat nimitellä ihmisiä...sitten kauhistellaan saman lehen kirjoituksessa mitä vihapostia Annika Saarikko saa.Ukkolanki olis parasta pitää suunsa kiinni.

      • Anonyymi

        Missä nimiteltiin ja ketä?

        Hiekkis 🍼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä nimiteltiin ja ketä?

        Hiekkis 🍼

        Tässä sulle vihavasemmiston nimittelyä vain oari postausta ylempää: "hän on vain köyhä laitaoikeistolainen vihaa tihkuva toimittaja ".

        Joten huolehtikaa te vain omasta nimittelystänne ennenkuin alatte ulisemaan muiden, luuserit!


    • Anonyymi

      Sanna Marin on ollut koko julkisuusaikansa löysä- ja leveäperäinen laiha ja puheeltaan erittäin töksähtelevä, jopa huono. Siis on opetellut puhumaan jotain ja sen on kakonut sitten robottimaisesti,

      Sannata ei ole jatkoon millään rintamalla, joku hänet tyhjiin jossain imee!

      • Anonyymi

        siis tästä kassatyttösestä, vaikka kuinka yrittäisi. Varmaan lapsensakin jo häpeää!

        Tyypillinen demari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tästä kassatyttösestä, vaikka kuinka yrittäisi. Varmaan lapsensakin jo häpeää!

        Tyypillinen demari!

        Jos näet persu-isän joka pitää pientä lastaan sylissään
        se on optinen harha.


    • Anonyymi

      Välillä pitää ottaa rennosti koska raskaat vuodet taakse jäivät. Nyt on kauniiden ja rohkeiden vuoro.

    • Anonyymi

      Omanlaistaan tietä kyllä kulkee Sanna, ja ihan siinä määrin että on hyvin vaikea sovittaa taivaltaan mihinkään olemassa olevaan kategoriaan. Kansainvälistä vaikuttamista ilman demokraattista valtuutusta yhdistettynä loppujen lopuksi sangen väkinäiseen vaikutelmaan pintaliidosta. Tekemällä tehtyjä otoksia ilonpidosta ja kehon piiskaamisesta. Aidosti vaikutusvaltaiset eivat taida pitää meteliä itsestään tuolla tapaa, asemansa säilyttäminen vaadi jatkuvia postauksia elämänsä katinkultareunuksista.

    • Anonyymi

      Sanna Ukkola on aika jöntikkä naiseksi ja äksylijä sekä kade.

    • Anonyymi

      Ukkolalla on itsetunto-ongelmia. Hän kun on sellainen vähemmän kaunis. Edes perussuomalaiset natsiaatteet eivät kaunista häntä lainkaan, kuten ei Riikkaakaan.

    • Anonyymi

      Sanna Marin tehköön mitä lystää. Jos raha on omaa, niin kai hänellä on oikeus nauttia niistä. Kateellista kadehtia sitä mitä toisella on. Tavallisten ihmisten joukossa on paljon rehellisenä esiintyviä varkaita, jotka invalideilta ja muilta puolustuskyvyttömiltä vievät heidän korvauksensa ja pahoinpitelevät vielä heidät.

    • Anonyymi

      Kaikki täällä vaan haukkuu milloin ketäkin ja sitten vielä toisiaan... Hienoo 🤦🏻‍♀️ pitäskö meidän ees vähän aikaa miettiä omaa asennetta, vaikka täällä on todella pahoinvoivia ihmisiä niin auttaako siinä Marinin tai kenenkään muunkaan dissaus?

      Eihän Marin hallituksineen Suomea "tuhonnut". Kyllä uskallan väittää että maailmaan levinnyt koronapandemia ja siihen päälle Ukrainassa syttynyt sota on vaikuttanut ihan järkyttävän paljon kansantalouteen ja ihan kaikkeen! Talouden lisäks ihmisten mieliin ja tulevaisuudennäkymät on tottakai tällasissa tilanteissa kurjat kuten meininki nytkin!

      Marin ei myöskään enää ole poliitikko vaan on brändännyt itsensä selkeesti henkilönä, tavallaan hahmona ja varmasti tietää että on kiinnostava persoona hyvässä ja pahassa. Tollanen suurjulkisuuteen nouseminen (vaikka se julkisuuskuva oliskin vähän... Hämmentävä) niin ei tosiaan oo tavallista Suomessa mut rapakon takana ei nousis samanlainen joukkoviha ja dissausaalto.

      Tällein köyhänä työläisenä ja yksinhuoltajana pitäisi varmaan haukkua Marinia kunnolla mut mitäpä sitä haukkumaan, mieluummin ihastelen kuvia ja otan ideaa hiuksista ja meikistä, onhan Sanna ihan mielettömän kaunis. Eikä silläkään ole kuin yksi elämä, on marinin oma valinta mitä elämällään tekee.

      Eniten tässä huolestuttaa miten meillä Suomessa tulee menemään, kuinka paljon eriarvoisuus lisääntyy ja ihmiset kääntyy toisiaan vastaan yhä enemmän ja enemmän. Politiikka ei tietenkään koskaan voi olla sellasta että se miellyttäis kaikkia, mutta kyllä tässä saa pelätä miten lapsellekin ruokaa jatkossa on kun nykyäänkin saa pihtailla omista syömisistä että lapseni saa ruokaa. Jne. Ja lisääntyykö vähävaraisten ihmisten toivottomuus, nouseeko itsemurhalukemat pilviin ja kestääkö nuoriso tätä tilannetta maailmassa ja Suomessa.
      Meni nyt reilusti ohi aiheen, mut toivon vaan parasta ja viisautta kaikille ihmisille niin meille taviksille kuin myös poliitikoille ja tsemppiä sannalle, toivottavasti pysyy järki päässä maailmalla :)

      • Anonyymi

        miksi sanna on kiehtova persoona, mitä persoonallista hänessä on, ajatuksissaan, kun hajottaa itsensä niin moneen että mitään selväpiirteistä ei ole havaittavissa , intohimoa mihinkään yms, kaikki käy, kokeiltava kaikkea mahdollista elämännälässään, keskittymättä mihinkään sen kummemmin, säntäiltävä tunnetusta maisemasta toiseen ja otettava täysin geneerisiä kuvia joita some ja lehdet täynnä, hakeuduttava kuviin julkimoiden kanssa...


    • Anonyymi

      Älkääs nyt. Sanna on Lontoon Blairin instituutin poliittinen neuvonantaja. Hahaha.
      Hän neuvoo miten tuhoat valtiontalouden parissa vuodessa, ja saat kunniaa ja suosituksia nolaa alla itsensä ja maansa.

      • Anonyymi

        Ja samalla delegoi rahoittajalleen Putinille kaikki valtiosalaisuudet jotka sai pääministerinä tietoonsa, koska seteliselkäranka taipuu joka suuntaan! :)


    • Anonyymi

      Rahvaan omainen piehtarointi …! Heh, heh, jo on Ukkola katkerana. Mitä ihmeen piehtarointia Ukkola oikein näkee! Omilla rahoillaan jokainen saa ostaa mitä vaatteita haluaa. Nyt Ukkola paljasti vaan kateutensa.
      Eikö Suomessa saa siis menestyä omalla osaamisellaan?
      Noloa, Ukkola. Saisi lehti jättää julkaisematta noita Ukkolan kateuden osoituksia.

    • Anonyymi

      Sanna oj ha sydämmellinen ihminen sen me häneen satunnaisesti kohtaavat kyllä tiedämme ilman katkerien toimittajien tölväisyjä.

    • Anonyymi

      Ukkolan habitus selittää hönön lausuntonsa naisista.

    • Anonyymi

      plääplääplää. Marinin käyttäytyminen, eleet ja elämäntyyli on hyvä juttu. Onneksi on tällaisia naisia olemassa.

      Sinänsä minua ei hänen elämänvaiheet näin paljon kiinnosta, en tykännyt monesta asiasta mitä politiikassa teki tai edesajoi, osasta pidinkin, eikä minussa herättänyt itään tunteita hänen juhlimiset tai elämänkäänteet. Minun elämään hänen omat asiat tei pepun heiluttelu punaisella matolla tai seksikäs elehtiminen videoilla eivät vaikuta mitenkään, jos tuollaista haluaa tehdä niin sitten sellaista tehdään, go for it!

      Mutta se on hienoa että on ravisuttanut niin paljon kukkahattutätejä, setämiehiä, moraalinvartijoita, kateellisia tai muita tämmöisiä ahdistustaan potevia nyrppynaamoja. Osa vetää hernettä nenään, osa tukehtuu miltein pullaan ja osaa kiristää sädekehä päätä. Tästä ten points goes to Sanna Marin, no rules.

    • Anonyymi

      Marin on kaunis ja fiksu, Ukkola on kade ja ruma, persu on tyhmä.
      Tämä riittää tästä asiasta.

    • Anonyymi

      Sanna on samanlainen paskaper.. ku mo i
      moni muukin rahvas jolle raha on tärkeenpi kuin esmes oma pikku tyttö.

    • Anonyymi

      Ukkola takaa päin kuin Marilyn Monroe edestä kuin Esa Pakarinen,,ja kateellinen viisaalle ja kauniille Sannalle.

    • Anonyymi

      10 vuotta ja 40 kg lisää painoa, niin eipähän ota enää selfieitä. Parasta ennen kun ohittuu, niin yleensä tapahtuu romahdus

    • Anonyymi

      On se todella nolo.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ukkola on persu. Persut vihaa vasemmistolaisia jostakin käsittämättömästä syystä. Työläisiä molemmat (tai olivat olevinaan). Eivät persut taida pärjätä rehellisyydellä. Siksi pitää panetella. Olisiko pelkkää kateutta, ei persuilla ainakaan mitään ylevää aatetta ole. Fasismia en sellaiseksi laske.

      Miten niin "likaista rahaa". Marin saa palkkaa työstään ja ilmeisesti ihan hyvää palkkaa saakin.

      Ja miksi Marin ei kirjoittaisi somessa, kaikki poliitikothan siellä kirjoittaa. Persujen ihailema miljonääri-Trumppikin on siellä valehtelemassa. Samalla tavalla persut varsinkin on kovia somettajia, kun levittävät valheitaan.

      • Anonyymi

        "jostakin käsittämättömästä syystä"!? :D

        *huutonaurua* :D

        Oiskohan se "käsittämätön syy" se, että te kommarit jauhatte täyttä *askaa joka asiasta ja koko ajan? :) 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jostakin käsittämättömästä syystä"!? :D

        *huutonaurua* :D

        Oiskohan se "käsittämätön syy" se, että te kommarit jauhatte täyttä *askaa joka asiasta ja koko ajan? :) 💩

        PS: Ja haluat todisteita, niinkö?
        No mä oon jo pelkästään TÄN aamun aikana osottanu vähintäön 10 kommarivaletta pelkästään täällä Suomi24 valheeksi sekaamalla öbaut 10 sekuntia per valhe! Ja yleensä päivän aikana menee se 100 rikki.


    • Anonyymi

      Marin oli politiikassa moka. Huomasi sen itsekin. Lesbohenkinen Voque-maailma sopii hänelle paremmin kuin mikään politiikka tai hallinnollinen virka. Revan levittely kameran edessä tekee ihmisen rikkaaksi kuten fanssit suureen ääneen julistavat.

      • Anonyymi

        Marin oli paras pääministeri vuosikymmeniin :)

        Hoiti Suomen asiat loistavasti vaikeina aikoina:
        - korona
        - Ukrainan sota alkoi, josta seurasi:
        - energiakriisi
        - Suomen NATO-jäsenyys

        Mitä Urpo on saanut aikaan: Kaaoksen suomalaiseen yhteiskuntaan. Tämä ei tule päättymään hyvin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin oli paras pääministeri vuosikymmeniin :)

        Hoiti Suomen asiat loistavasti vaikeina aikoina:
        - korona
        - Ukrainan sota alkoi, josta seurasi:
        - energiakriisi
        - Suomen NATO-jäsenyys

        Mitä Urpo on saanut aikaan: Kaaoksen suomalaiseen yhteiskuntaan. Tämä ei tule päättymään hyvin...

        Joojoo sano renki päissään 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joojoo sano renki päissään 🙂

        Eli vastauksesi oli tyhjää täynnä. Mitään asiallista sanottavaa ei ollut... :)

        Kuka ollut parempi? Ei ainakaan Urpo, joka vie vielä Suomen sisällissotaan tällä menolla. Ei kannattasi hajottaa kansaa Venäjän uhkan varjostaessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joojoo sano renki päissään 🙂

        Paras pääministeri velan kasvattamisessa. Ei muuta.


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa Sannassa vain tissit ja sexypylly niin ja se paljon mainostettu karvainen pimppi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Super Sanna on loistava esikuva demareiden muslimiveljeskunnan keulakuvaksi!
      Varsinan työväenliikkeen edustaja, joka viihtyy euroopan suihkuseurapiireissä!

      • Anonyymi

        Ai Sanna Ukkola


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Sanna Ukkola

        Onhan se kaljan lipittäminen Turkkilan kanssa kotisohvalla myös varsin glamouria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kaljan lipittäminen Turkkilan kanssa kotisohvalla myös varsin glamouria.

        No ainakin Ukkola ostaa omat kaljansa itse omilla rahoillaan, toisin kuin supermarket-Sanna, joka kustannutti omat nestemäiset aamupalansa veronmaksajilla! :)

        Laittomasti. Luonnollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kaljan lipittäminen Turkkilan kanssa kotisohvalla myös varsin glamouria.

        Ukkola sentään ostaa oluensa omilla rahoillaan, toisin kun laittomasti veronmaksajien kustantamia kaljoja hörppivä supermarket-Sanna! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin Ukkola ostaa omat kaljansa itse omilla rahoillaan, toisin kuin supermarket-Sanna, joka kustannutti omat nestemäiset aamupalansa veronmaksajilla! :)

        Laittomasti. Luonnollisesti.

        No niin tekivät edellisetkin pääministerit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin tekivät edellisetkin pääministerit...

        Niin ja Marinin juomat olivat tuoremehua...


    • Anonyymi

      Vasurithan on aina käynyt toisten lompakolla,niin tässäkin tapauksessa.Tyhmät aateveljet äänestää näitä tyhjäpäitä.

      • Anonyymi

        Kenen lompakolla se nyt on käynyt? Eikö ole kovapalkkaisessa työssä?

        Kapitalisti arvostaa vain rahaa ja rikastumista. Mutta jos vasemmistolainen rikastuu, se onkin huono asia. Koettakaa lahtarit jo päättää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen lompakolla se nyt on käynyt? Eikö ole kovapalkkaisessa työssä?

        Kapitalisti arvostaa vain rahaa ja rikastumista. Mutta jos vasemmistolainen rikastuu, se onkin huono asia. Koettakaa lahtarit jo päättää...

        Olin venäjällä joskus 90 luvulla ja ihmeteltiin missä kaikki ihmiset ovat !

        Selvisi että olivat katsomass elokuvaa, rikkaatkin itkevät!
        Amerikkakainen tuotos isot mainokset kulttalon seinillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen lompakolla se nyt on käynyt? Eikö ole kovapalkkaisessa työssä?

        Kapitalisti arvostaa vain rahaa ja rikastumista. Mutta jos vasemmistolainen rikastuu, se onkin huono asia. Koettakaa lahtarit jo päättää...

        "Työssä", jota rahoittaa Saudit ja Putin!? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen lompakolla se nyt on käynyt? Eikö ole kovapalkkaisessa työssä?

        Kapitalisti arvostaa vain rahaa ja rikastumista. Mutta jos vasemmistolainen rikastuu, se onkin huono asia. Koettakaa lahtarit jo päättää...

        Mutta eikös ole jo aatteen myymistä haluta rikastua, eihän sellainen voi tulla kysymykseen ei ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös ole jo aatteen myymistä haluta rikastua, eihän sellainen voi tulla kysymykseen ei ollenkaan.

        Siis jos rikastuu aatetta ajaessaan, niin se on paha asia?

        Silloinhan kapitalismi on jo lähtökohtaisesti pahaa... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Työssä", jota rahoittaa Saudit ja Putin!? :)

        Putin tuskin rahoittaa vasemmistolaista toimintaa.

        Ehkä persut tietää paremmin, mitä Putin rahoittaa, kun kuuluivat Putin-myönteiseen mafiaan EU-parlamentissa. Vai onko enää muita jäljellä kuin Unkarin Orban? Mutta paljonkohan Putin heille maksoi?

        Maksaako "Saudit" jotain? Eikös se ollut eräs toinen valtio? Kuitenkin jos maksavat, eivätkö juuri maksa demokratian opettamisesta heille.

        Ja eiköhän rahoitus tule etupäässä ihan muualta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös ole jo aatteen myymistä haluta rikastua, eihän sellainen voi tulla kysymykseen ei ollenkaan.

        Ei Sanna ole ainoa joka on huomannut, ettei sosialismilla menesty, ja sen että oma suu on lähempänä kuin toverin suu. Näistä poliittisen suuntansa kääntäjistä kuuluisin ja rikkain on "Nalle" myös ex-vassarien puheenjohtaja Suvi-Anne Siimes jätti vasemmiston.
        Prole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin tuskin rahoittaa vasemmistolaista toimintaa.

        Ehkä persut tietää paremmin, mitä Putin rahoittaa, kun kuuluivat Putin-myönteiseen mafiaan EU-parlamentissa. Vai onko enää muita jäljellä kuin Unkarin Orban? Mutta paljonkohan Putin heille maksoi?

        Maksaako "Saudit" jotain? Eikös se ollut eräs toinen valtio? Kuitenkin jos maksavat, eivätkö juuri maksa demokratian opettamisesta heille.

        Ja eiköhän rahoitus tule etupäässä ihan muualta...

        "Tony Blair Foundation on saanut rahoitusta muun muassa Saudi-Arabian hallitukselta ja Vladimir Putinin lähipiiriläisen Moshe Kantorin järjestöltä.": Wiki.

        Ja miten niin ei Putin rahottaisi vasemmistolaista toimintaa, aivoinvalidi, jos Putinin ainoat jäljelläolevat kaverit on KAIKKI kommunistisia maita! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tony Blair Foundation on saanut rahoitusta muun muassa Saudi-Arabian hallitukselta ja Vladimir Putinin lähipiiriläisen Moshe Kantorin järjestöltä.": Wiki.

        Ja miten niin ei Putin rahottaisi vasemmistolaista toimintaa, aivoinvalidi, jos Putinin ainoat jäljelläolevat kaverit on KAIKKI kommunistisia maita! :)

        Niin: muun muassa. Mutta on voinut saada myös muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sanna ole ainoa joka on huomannut, ettei sosialismilla menesty, ja sen että oma suu on lähempänä kuin toverin suu. Näistä poliittisen suuntansa kääntäjistä kuuluisin ja rikkain on "Nalle" myös ex-vassarien puheenjohtaja Suvi-Anne Siimes jätti vasemmiston.
        Prole

        Miten niin sosialismilla ei menesty? On ollut monia todella hyvin menestyneitä vasemmistolaisia. Marin on kuitenkin vielä kaiken lisäksi sosiaalidemokraatti! Ja tämä ns. "sosialismi" on juuri sitä, että kaverille kanssa. Kapitalismi taas on sitä, että: MINÄ - MINÄ - MINÄ!

        Nuo Nalle ja Siimes ovat noloja. Minulla on muistikuva, että Siimes olisi jälkeenpäin tunnustanut, että ei hän niin vasemmistolainen ollut mutta halusi vain johtaa jotain puoluetta ja kokeilla onnistuuko homma. Ehkä vähän kärjistettyä, mutta Ihmeellistä touhua kyllä...

        Ja rikastuminenko on tärkeintä maailmassa? Eikö tärkeintä ole se, että saa aikaan jotain tärkeää ja merkittävää. Kuten edistää tasa-arvoa, oikeudenmukaisuutta ja demokratiaa maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tony Blair Foundation on saanut rahoitusta muun muassa Saudi-Arabian hallitukselta ja Vladimir Putinin lähipiiriläisen Moshe Kantorin järjestöltä.": Wiki.

        Ja miten niin ei Putin rahottaisi vasemmistolaista toimintaa, aivoinvalidi, jos Putinin ainoat jäljelläolevat kaverit on KAIKKI kommunistisia maita! :)

        Paitsi että Marin ei ole kommunisti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos rikastuu aatetta ajaessaan, niin se on paha asia?

        Silloinhan kapitalismi on jo lähtökohtaisesti pahaa... :)

        kapitalismin idea on että kaikkien itsekkäistä pyrinnöistä näkymätön käsi synnyttää yhteisen hyvän


    • Anonyymi

      penetraatio tapahtuu nyt

    • Anonyymi

      Jokos se Cooper on juostu ja leuat vedetty ?

      Aikaa tosin on, Kekkonenkin odottaa kaltaistaan.

      • Anonyymi

        Onneton tapaus on Marin.


    • Anonyymi

      Kateus siinä puhuu.

    • Anonyymi

      Marin on kouluesimerkki äkkirikastujan touhuista. Ensin ollaan niin köyhien asioita ajamassa, mutta kun itseä onnistaa pääsemään rahoihin käsiksi, ei toiset köyhät enää kiinnosta vähääkään. Siksi kait erosi eduskunnasta kun ei kehdannut enää näyttäytyä puolueensa riveissä.

    • Anonyymi

      sinä ukkola..tiedän että et voi elää elämää nautiskellen ,sanna oli kuitenkin nuori nais
      pääministeri ja missä ajassa,,hirveet paineet..antaa nyt hänen elääää..olemme täällä lyhyen ajan..ok ukkola

      • Anonyymi

        Marinhan on elänyt jo 38 vuotta, *usettaen, loisien jne. Sama meno jatkuu.


    • Anonyymi

      Vähän persiittä näyttää välillä.

      • Anonyymi

        Ans kattoo koska sitä toista.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Noloa on. Kuvittelee vieläpä, että golfin ja tenniksen pelaaminen on jotenkin erikoista tai "hianoo", tolleen tamperelaisittain. Jokamies lajeja olleet jo ties kuinka kauan.

    • Anonyymi

      Aivan mahtava faktapohjainen kolumni Ukkolalta, juuri luin kokonaan ja täyttä totta.
      Mikä saa pääministerinäkin esiintyneen henkilön noin ala-arvoisesti käyttäytymään?

      Toisaalta Marin tekee mukavasti myyräntyötä viitepuolueelleen demareille. Eiköhän niidenkin äänestäjät näe jo ihan samoin kuin meikäläiset, että aika mädättäjiä nää demarit todellisuudessa on.

    • Anonyymi

      Toimittajista on tullut todellisia rääväsuita, minusta heidän suunta tulisi tukkia jos ei muuhun pysty kuin ihmisten pilkkaamiseen!

      • Anonyymi

        Joo, jos noin on jonkun toimittajan kohdalla. Nythän Ukkola kertoi vain faktoja Marinista, joka ei muuta teekään kuin *aistattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jos noin on jonkun toimittajan kohdalla. Nythän Ukkola kertoi vain faktoja Marinista, joka ei muuta teekään kuin *aistattelee.

        Totta joka sana Ukkolan kirjoituksessa. - Kerrankin joku sanoi totuuden, niin kuin se on. Marin on nousukas, ja erittäin nolo. Ei edes käytöstapoja. Niin täynnä itseään. Petti äänestäjänsä, kun lähti rahan perään. - Mitä on saanut aikaan? Huonoin pääministeri ikinä: Minä, minä, minä määrään!


    • Anonyymi

      Itse ymmärrän hyvin Sanna Marinin toimintaa. Suomessa hän sai vastaansa vihaa tihkuvan oikeiston, joka ei tehnyt muuta kuin maalitti häntä koko hallituskauden ajan. Ulkomailla hän sai arvostusta ja ihailua osakseen. En yhtään ihmettele että lähti tekemään kansainvälistä uraa sinne missä häntä osataan arvostaa! Eikä hän varmaan välitä hittojakaan jonkun Ukkolan ruikuttamisesta, hänellä on 20 000 euron laukku, johon Ukkolalla ei ole varaa.

      • Anonyymi

        No johan: Oikein kallis laukkuhan se ihmisestä pätevän tekee, tai ainakin suositun - tai kadehditun edes? Enpä ole tuota tiennytkään. - Ja kyllä ne siellä maailmalla pian huomaavat, ettei korulauseilla maailman tilanteita hoidella, eikä poseeramalla ja juhlimalla , itseään näyttelemällä edestä ja takaa. - Ja ns. "vanha raha" ei omaisuudellaan elvistele. Se on moukkamaista! (Samoin kuin valtion päämiehen kaulassa roikkuminen).


    • Anonyymi

      Jos joku on nolo niin ukkola itse, tommonen pullee plonti joka kuvittelee olevansa hyväkin politiikan tuntija. Suomen turhakejulkimoiden kärkikaartia

      • Anonyymi

        Marin on ainakin 100 kertaa turhempi julkkis. Suomen historian huonoin pääministeri!


      • Anonyymi

        Ainakin Suomen tyhmin journalisti. Niin itseään täynnä oleva punkero naisihminen, työntämässä itseään esille koko ajan.


    • Anonyymi

      Niin tavallinen nainen kun olla tahtoo

    • Anonyymi

      Matinia ei arvosteta ulkomailla. Sen laukku ei oo 20 000. Eikä sitä kutsuttu esim. Länsimaden turvallisuuskokoukseen Müncheniin hiljattain, kuten muita, osaavia ja arvostettuja entisiä ja nykyisiä poliitikkoja. Mariniia pidetään huvittavana.

      • Anonyymi

        🤡🤡🤡🤡🤡


      • Anonyymi

        Marin on täysi limbo. Jos muistatte kuinka hän pääministerinä koronainfoissa sönkkäsi jotain ulkoa opiskeltua liturgiaa, häpeätte kuten minäkin hänen pääministeriyttään.


        Eikä ole naisvihasta kyse, vaan siitä, että Sanna Marin oli huono pääministeri.


      • Anonyymi

        Marin ei ole poliitikko, hän on konsultti. Faktat kuntoon, kiitos.


    • Anonyymi

      Kun sosialistista tulee kapitalisti, niin se se vasta julma ja pirullinen peto on.

    • Anonyymi

      "She is a clown." Britit osaavat kiteyttää.

    • Anonyymi

      Eikö Marin näe käytöksensä pellemäisyyttä?

    • Anonyymi

      Marin lähti vastuuta pakoon.

      • Anonyymi

        Totta tämäkin.


    • Anonyymi

      Politiikka Suomessa on ollut likinäköistä. Monilla aloilla.
      Suomi on nykyään eu ja nato nettomaksaja.
      Politiikkaamme ja tekemisiämme ohjataan ulkoa.
      Mutta mihin suuntaan ?
      Onko Suomen hallinto ja puolueet kyvykkäitä taistelemaan alistetussa asemassa. Vai onko hallinto täynnä Eu ja Nato lobbareita ?
      Politiikka maailmalla on peliä.
      Esim... 1990 luvulla oli sovittu, ettei nato etene itään.
      Mutta silti nato ja ahneet länsi globalistit jatkoi etenemistään...
      Oli aikaa neuvotella n. 2006 -2022.
      Mutta nato ja globalisti raha ylimielisinä ei neuvotellut.
      Saatiin sota - ja miksi ?
      Busineksen vuoksi ?
      'Järjetön sota. Vaikka saatiin sodalla, kriisillä lännen busineksiin se haluttu energia kiskonta busines, teollisuustuet, inflaatio, jne. Niin silti nyt ahneita nato globalisteja harmittaa, kun rahat valuu hukkaan, kuin valui aiemmin vietnamissa, afganistanissa, yms. paikoissa.
      Ja kun sota laajenee, naton itään etenemis projekti vie rahaa lisää,
      ja lisänä lähi-itä rintama vie rahaa, ja taiwanin rintama vie rahaa..
      Tässä nato-globalisti on jo 3 rintaman sodassa kuin aatu aikoinaan!
      Miten us ja eu yli-velka taloudet nyt kehittyy ?

      • Anonyymi

        Koska se Venöjö Suomeen hyökkää, Putkonen varmaan osaa vastata tähänkin.


    • Anonyymi

      Ilmastohätätila. Nyt on pakko. 😁

    • Anonyymi

      Ukkola ei ole missään penaalissa se terävin kynä.

      • Anonyymi

        Marin on tylsistä tylsin. Ukkola on terävä.


      • Anonyymi

        Täysin varmasti terävämpi kuin sinä tai sinuakin ehkä vielä tylsempi Sanna Marin.


    • Anonyymi

      Miksi Putkonen ja Vehkala levittelivät feikkivideota Marinista?

      • Anonyymi

        Ne ovat Venäjä-trolleja, sehän on niiden tehtävä.

        Mutta Sanna on helppo, koska on niin tyhmä!


    • Anonyymi

      Miksi MVlehti levitytli feikkivideota Marinista. Putoinisti Putkonen sen päätoimittaja.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vähän epäilinkin että saattaa olla feikkivideo, entä sitten? Saako tuosta jotain sakkoa jos jakaa tuota videota?


    • Anonyymi

      Sanna on huIIu wefhuora.

      • Anonyymi

        Ei haukuta, mutta Ukkola on oikeassa Mariinin suhteen ja nyt ei ketään kiinnosta koko velka Mariini. Vasemmistolainen punainen valhe on tullut tiensä päähän.


    • Anonyymi

      Sanna Marin on todella nolo keikari! Häntä häpeää jo jotkut demaritkin, vaikka eivät mitään penaalin terävimpiä kyniä olekaan!

    • Anonyymi

      Vieläkö te tästä jauhatte?

      Käänsi Luojalle selkänsä ja elämänsä on nyttemmin luonnollisesti sen mukaista.
      Ei mitään uutta auringon alla.

      next theme

      • Anonyymi

        Satanistinen arvoiltaan. Minä-minä- minä...ja addiktoituvaa tyyppiä.


    • Anonyymi

      Röyhkeää pröystäilyä on toden totta tämä Sannan meno näinä nousseiden elinkustannusten aikoina kun entistä useampi miettii ihan tosissaan mihin pennosensa laittakaan.

    • Anonyymi

      Marin on kasa paskaa.

    • Anonyymi

      Häpeäksi Suomelle.

    • Anonyymi

      Sanna jauhotti Sannan

    • Anonyymi

      Sanna saa miesten kalut kovaksi ja lastit lentämään.

      • Anonyymi

        Minun kaluni ei nouse pätkääkään Marinin luisevan näköisen persekuvan takia.


      • Anonyymi

        Päätoimittaja Mervola Keskisuomalainen: "Viime hallituskaudella pääministeri Sanna Marin (sd.) esiintyi haukkana. Hän puhui kovaa kieltä Venäjästä ja käyskenteli suojaliiveissä. Nyt Marin on tosin unohtanut Ukrainan sotakurjuuden ja on keskittynyt maailmalla liitävän luksuselämänsä jatkuvaan esittelyyn".

        Mervola on tässä lausunnossaan asian tosiytimessä Sanna Marinin suhteen.


    • Anonyymi

      Ja oikeisto nauraa Marinille.

    • Anonyymi

      Kenestä tänään levitellään feikkivideoita persut ja putinistit? Olisiko ideoita?

    • Anonyymi

      on toi ukkola kyllä kateellinen akka...no onhan marin tuhat kertaa kauniimpi kuin ukkola, kaunis , hyvä kroppa, lihaksikas, ja ennen kaikkea hyvä perse..... kaikki se mitä ukkolalta puuttuu...

    • Anonyymi

      Miksei Marin vedä oikeuteen noita tunnistettuja feikkivideoiden levittelijöitä kuten herkkänahkainen Halla-aho f*sistiksi nimittelijät?

    • Anonyymi

      Mikä on deepfake-video, valeuutinen tai Trollitehdas-peli? Yle Uutisluokan videot ja tehtävät auttavat tunnistamaan verkon ansat
      https://yle.fi/a/3-11198306

    • Anonyymi

      Suomen rikoslaki soveltuu varsin kattavasti syväväärennösten väärinkäyttöön. Jos video on
      tehty ilman siinä näkyvän henkilön lupaa, on todennäköistä, että jonkin rikoksen tunnusmerkistö
      täyttyy riippumatta videon sisällöstä. Teko voi olla identiteettivarkaus, kunnianloukkaus, uuden
      seksuaalirikoslainsäädännön mukainen seksuaalirikos tai esimerkiksi väärennys. Välillisesti syväväärennöstä voidaan käyttää esimerkiksi petoksessa tai kiristyksessä. Ongelmallisimpia ilmiöitä ovat disinformaation levittäminen syväväärennöksiä hyödyntäen sekä vaalivaikuttamisen
      eri muodot. Toistaiseksi näihin ei voida puuttua rikoslain puitteissa, ellei tekoon sovellu jokin
      muu rikoslain säännös, kuten kunnianloukkaus.

      https://lauda.ulapland.fi/bitstream/handle/10024/65322/Kunnas_Maija.pdf;jsessionid=9CA4EE0C6874EBE2B24B46DFF8966870?sequence=1

    • Anonyymi

      Kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista. Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.
      https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-kunnianloukkaus

    • Anonyymi

      Mistä puheista Marinille maksetaan.Siitäkö kun
      kävi Ruotsissa puhumassa puoli tuntia itsestään.

    • Anonyymi

      Sanna Marin on niin laiha ja luiseva että voisi käydä Hurstilla syömässä.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Sanna Marin on ruman laiha ja olen nähnyt aika läheltä, miten Marinilla on jo vanhuuden alkamaa kurttuisuutta naamassa ja etenkin silmien alla. Mutta Marin muokkaa ne kurtun alut aina piiloon netistä käyttämiänsä muokkausfilttereiden avulla ennen valokuviensa postaamista someen tai mediaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Sanna Marin on ruman laiha ja olen nähnyt aika läheltä, miten Marinilla on jo vanhuuden alkamaa kurttuisuutta naamassa ja etenkin silmien alla. Mutta Marin muokkaa ne kurtun alut aina piiloon netistä käyttämiänsä muokkausfilttereiden avulla ennen valokuviensa postaamista someen tai mediaan.

        Ja ei tätä narsistia näköjään edes yhtään hävetä postailla jatkuvasti itseään ylistäviä kuvia ja juttuja medialle ja someen. Eihän normaali ihminen ilkeäisi edes tehdä tuollaista.


    • Anonyymi

      Minustakin MirkHe on tosi ruma ja kurttuinen vaikka pitääkin vanhaa kuvaansa joka paikassa.

    • Anonyymi

      Sanna Marin on tyypillinen vassaridemari. Esittää nyt naiveja postauksiaan levittelemällä haaraansa halkiohameessa ja luurankoaan bikineissä.
      Yhtä vakuuttava aattensa puolustaja ja paskanpuhuja kuin tuppuraiset,kiurut,lipposet,haloset,lindmanit.....suurin alamäen edustaja rasisti nasima, näitä riittää. Nyt vingutaan kuoro-opposiota, eikä ole mitään rakentavia vaihtoehtoja Marinin tuhoaman valtakunnan talouskatastrofin parannukseen. Onneksi isänmaalle, demarit ovat iltaruskoon tuhoutuva puolue.
      Loppuiko usko demokratiaan kun meni kahdet vaalit peräkkäin prs.een.

    • Anonyymi

      Sanna Marin on poistunut virastaan omasta halustaan. Moraalinvartijat voivat mennä itseensä.

      • Anonyymi

        Mistä virasta Sannukka on poistunut? Onko Sannalla ollut joku virka?


    • Anonyymi

      Nolo keikari on kyllä todella osuva nimi. Pakko myöntää.

    • Anonyymi

      Ukkolat saavat kirjoitella ihan mitä vaan,tyhjää höpinää.

      Kyllähän Marin on kansainvälisesti ihan eri kaliberia kuin Orpo/Purra joista ei ole Marinin saappaisiin astujiksi (kunnia tohtori honoris causa ,New Yorkin Yliopisto .
      yksi pääesiintyjä Davos.alousfoorumi jne).

      Orpon käytös kokouksen iltatilaisuudessa on herättänyt huomiota Espanjassa.
      Alhambran linnassa järjestettyä iltatilaisuutta isännöi maan pääministeri Pedro Sánchez yhdessä vaimonsa Begoña Gómezin kanssa. Alhambran linnan iltatilaisuuteen osallistuivat myös Espanjan kuningas Felipe IV ja kuningatar Letizia.
      Orpo saapui linnaan yhdessä vaimonsa Niina Kanniainen-Orpon kanssa hymyillen ja käsistä kiinni pitäen. Alkukättelyiden jälkeen Orpo pyysi pääministeri Sánchezia ottamaan kuvan hänestä ja hänen vaimostaan linnan sisäpihalla.

      Orpo ressukan kansainvälisesti suurin saavutus:selfie Alhambran linnan pihalla!!!

    • Anonyymi

      Muuttais nyt pian pois vaikka Monacoon ettei tule isoja ongelmia verottajan kanssa kun on kuulemma tulot miljoona luokkaa ja palkanmaksajat pääasiassa muita kuin Suomalaisia. Eikä muutenkaan kannattaisi leuhkia ja keikaroida että nyt menee lujaa .

    • Anonyymi

      Ukkolan mielestä olisi ollut siis parempi jos olisi heittäytynyt kommunistiksi?

    • Anonyymi

      jee,,sanna löysi elämän ja maailman,,nuoruus poliitikan aivopesu koulussa,,itse halusi.
      nautinto voitti..hyvä puhuja..tietämys ..aa täydellistä,

    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

      Marin omituinen demari, ensiksi haukkuu 20 vuotta rikkaita, sen vuoksi saa köyhiltä äänestäjiltä ääniä.
      Kun itse rupeaa rahaa saamaan, muuttuu ääni demarisannalla.
      Toivottavasti maksaa verot Suomeen, kun itse halunnut että tukia annetaan ihmisille.
      Tai jos ei maksa en minäkään halua maksaa. Eikä moni muu.

      • Anonyymi

        Sanna Marin on malliesimerkki demaripolitiikosta, joka on päässyt rikkaiden suosioon ja seurapiireihin mukaan. Sillä demaripolitiikko teeskentelee aina silloin toveriystävää köyhemmälle kansalle, kun se on poliittisessa tarkoituksessa hänen etunsa mukaista.

        Mutta kun demaripolitiikko pääsee sitten jollain konstin parempien ja rikkaiden seurapiireihin mukaan, niin hän hylkää köyhemmät demariystävänsä ja vähävaraisen kansanosan välittömästi. Näin teki Sanna Marin.


    • Anonyymi

      Irvailee köyhille somessa ja mediassa. Kovat arvot piipussa.

    • Anonyymi

      Kyllä Sanna ja Ulla Kaukola ovat tämän planeetan kaksi seksikkäintä kaunotarta. Muut naiset ovat vain kateellisia kun alfanaaraat valitsevat komeimmat miehet pauloihinsa.

    • Anonyymi

      Eihän se mitään naura,vaan näyttää perhettään äänestäjilleen.

    • Anonyymi

      Kyllähän siinä taas on pantu kassatytön pää sekaisin,vähän kehuttu ulkonäköä ja läpytelty pyllylle.Ei mitään uutta vasemmisto politikoille ikävä kyllä.Olen seurannut näitä pitkään kuntatasolla,ei tartte kun vähän saunottaa,niin äänimuuttu.

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei ole geeneissä isänsä tie.


      • Anonyymi

        Opettele alkuun että pilkun ja pisteen jälkeen tulee välilyönti.
        Vasemmistopoliitikko on yhdyssana mutta ääni muuttuu- sanoja ei kirjoiteta yhteen...muuttuuko nyt äänikellossa ääni?


    • Sanna Ukkola.... täydellinen analyysi.
      Tähän ei ole mitään lisättävää.

    • Anonyymi

      Ukkola, vanha oikeistotrolli.

    • Anonyymi

      Suomen oloissa lepakon nahka mekossa pärjää.

      • Anonyymi

        Lepakon nahka mekossa..??


    • Anonyymi

      Kannattajat nöyryytettyinä vieläkin haikailevat suuntaansa. Voiko tyhmempiä ihmisiä ollakaan.

      • Anonyymi

        Sabotoi Urpolaiskan pressanvaalikampanjankin.


    • Anonyymi

      paska riikka pahempi, odota vain

    • Anonyymi

      On siis edelleen kuitenkin demari ilmeisesti, ja pienen ihmisen asiat puheenaiheenako tavatessa puoluetovereitaan. Voiko demari tosiaan olla ihan mitä vaan elämäntavaltaan.

      • Anonyymi

        Persuvainoojat eivät ole mitään pieniä ihmisiä, vaan pieniä epäinhimillistäjiä.


    • Anonyymi

      Verratkaa Sannaa ja Riikkaa, kumpi on vastuullinen? No Riikka ei ole pääministeri, mutta kyllä sen eron ihmisistä voi helposti huomata. Ovat kuin yö ja päivä!

      Enkä tätä mielelläni kirjoittanut, koska Sanna on kuitenkin vain heikko ihminen, jota haluaisin tukea.

      • Anonyymi

        Riikka on moraaliton heikoimpien potkija ja epäinhimillinen vihaaja kuten sinäkin, joten turha edes verrata.


    • Anonyymi

      Harmi kun Marinilla alkoi meno vaihe ja parrasvalon huuma juuri kun olisi pitänyt olla pienen tytön äiti, onko isällä sama meneillään. Maat muuttuu päivässä niin missä tyttö on. Joo jos joku muu kasvattaisi tyttärensä isoäidillä niin siitä tehtäisiin lastensuojeluun ilmoitus. Ei Marini sta tehty vaikka huume bileissä keikaroi ja odotettiin niin kauan ettei veressä Kokaiini näkynyt. No pikkutytöstä kasvaa ainakin äiditön pikkutyttö, surullista eikä kukaan tiiä missä hän asuu. Olisiko aika huoli ilmoitukselle. Toivon että Sanna avaisi ajoissa silmät, pieni tyttö tarvii häntä

      • Anonyymi

        Persuvihaajien pitäisi vaan katsoa omien kasvujensa perään.

        Hirviöyhteiskunta tulee.


      • Anonyymi

        Menisit hoitoon, viikonloppuisinkin pääsee ainakin yksityiselle...


    • Anonyymi

      Haha, meinasin kirjoittaa sanna ukkolan usan ja israelin lutkutuksesta, mutta sanna marinhan on täysin samanlainen. Näiden sannojen taistelu hyvin kuvaa koko nyky suomea. Hyödyllisten idioottien keskinäistä, lapsellisen typerää ärhentelyä.

    • Anonyymi

      Ukkolan persuuntuminen ja rappio on surullinen tarina. Mutta hyvä kun taannukeillakin on näitä omia "älykköjään". Lohduttanee.

      Päin ihmiskunnan auringonlaskua.

    • Anonyymi

      Se on paljon kaameampaa kuin Rytsölöillä...

    • Anonyymi

      Ihme juttu. Ukkola meinaan.
      Vaikuttaa erittäin vahvasti kateellisten panettelulta.
      Miksi Ukkola on pahansuopa?
      Onko Ukkolalla ihan kaikki marmorikuulat tallella?
      Jättäkäät te kitkerän katkerat "oikeiton helmet" jo entinen hallitus sekä sen entiset poliitikot rauhaan ja keskittykää tähän päivään.
      Idiootit.

    • Anonyymi

      S Ukkolalla 140 kg on painoarvoa. hih hih

    • Anonyymi

      Sanna näyttää meidän kaikkien puolesta. On kaikista kaunein...

    • Anonyymi

      mitä ajattelisimmekaan jos nuorehko demari miesexpääministeri yltyisi tällaiseen, etäisesti kaikuja jostain vuosikymmentenkin takaa tuovaan juppimenoon, häntähän pidettäisiin aivan kajahtaneena, naisten, urasellaistenkin, on ilmeisesti sallitumpaa lipsua paheiden poluille, kun on kerran oltu niin tehtävien tasalla että vaatii nyt ihan regressiota tointumiseen, siis osoittaa luonteensa heikkoutta pohjimmiltaan, ja sitä on kai sitten paikallaan katsoa myhäillen läpi sormien ja olla salaa tyytyväinen kun taas yksi tekee hallaa sukupuolelleen vieden siltä kaikinpuolista uskottavuutta

    • Anonyymi

      Se on tämä Sanna-kultti. Eihän kukaan Marinin kannattajista ole mitenkään syvällisemmin perehtynyt politiikkaan, eikä tarvitsekkaan. Marin vaikuttaa pinnallisiin ja tyhmiin (ja tekopyhiin) ihmisiin erittäin voimakkaasti olemalla turhamainen. Samaistuttavaako? Yritän selittää: Sanna Marin on nimenomaan influensseri nykyään. Nyt ymmärtää paremmin että miksi ihmiset kannattaa Sannaa nyt enemmän: hän on turhamainen ja pinnallinen. Kun ei ole persoonaa, niin on status. Tätähän ihmiset syö. Sanna Marinhan on nyt leimattu ns supernaiseksi. Ei juurikaan sen takia että omasi aikoinaan hyvinkin suositun maineen ja lupaavan alotuksen politiikassa, tapasi maailman johtajia yms... VAAN sen takia että se on nyt influensseri :D näin paljon rahaa, näin kalliita autoja ja ruokia ja vaatteita, vautsivau Sanna bikineissä yms... eihän tiettyä kohderyhmää kiinnosta muutenkaan mikään maailmanjohtajien kanssa kättely vaan selfie Kim Kardashianin kanssa. Kimhän on sentään oikeesti kuuluisa nääs (jostain syystä... :D)

      "Hyvä politiikko niille, jotka ei tiedä politiikasta mitään" on mielestäni hyvä kuvaus.

      Sanna-fanit oli sokeasti ja vääristä syistä/ilman hyvää syytä lojaaleja Sannalle silloin kun hän vielä hääräs politiikassa, aika kreisiä että häntä vieläkin puolustellaan ja todnäk enemmän nyt kun hän on pelkkä somettaja, joka kusi silmään ja haistatti pitkät omille kannattajilleen. On khyl jännä

    • Anonyymi

      Rahan käyttö ei ole oikein hallinnassa ja tuollainen pääsi vielä johtamaan maata!

    • Anonyymi

      Ruisrokkiin piti päästä Ei kiinnostanut Uniperin 10 miljardin jättitappiot Suomelle.

      • Anonyymi

        Uniperin kaupat eivät kuuluneet pääministerille, vaan omistajaohjausministerille joka oli (2017) Tytti Tuppurainen (SD). Ei Sannaa voi sentään joka asiasta syyttää.
        Tuntuu että on pientä ajojahdin poikasta Sannaa kohtaan kun on kaunis,menestynyt ja hyväpalkkainen. Ulkomailta lähetetyt aurinkoranta päivitykset lienevät liikaa vähemmän kauniille naisille. Oikeasti tuo alkoholi taitaa ainoana olla Sannan akilleen kantapää, kun liiankin usein näyttäisi maistuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uniperin kaupat eivät kuuluneet pääministerille, vaan omistajaohjausministerille joka oli (2017) Tytti Tuppurainen (SD). Ei Sannaa voi sentään joka asiasta syyttää.
        Tuntuu että on pientä ajojahdin poikasta Sannaa kohtaan kun on kaunis,menestynyt ja hyväpalkkainen. Ulkomailta lähetetyt aurinkoranta päivitykset lienevät liikaa vähemmän kauniille naisille. Oikeasti tuo alkoholi taitaa ainoana olla Sannan akilleen kantapää, kun liiankin usein näyttäisi maistuvan.

        Siinähän se asian ydin on.
        Uniper kaupat oli ikävänä asiana delegoitu Tuppuraiselle, mutta vastapuolta edusti Saksan liittokanleri Scholz, jolle Sanna lähetti teksiviestin.

        Siis pikkuruisen Suomen pääministeri lähetti tekstiviestin vastapuolen, Euroopan talousmahdin, liitokanslerille.
        Hommaa hoiti pikkuruisen maan tavallinen ministeri ja vastapuolta edusti
        Saksan politiikan ykkönen.

        "Hei Olaf, en nyt pääse luoksesi Saksaan, koska menen rokkifestareille, jonne kansa on ostanut minulle lipun, mutta Tytti hoitaa. Hän on yksi minun ministereistäni. Katsokaa jokin sopiva saksalaisia tyydyttävä hinta. Terv.Sanna Suomesta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se asian ydin on.
        Uniper kaupat oli ikävänä asiana delegoitu Tuppuraiselle, mutta vastapuolta edusti Saksan liittokanleri Scholz, jolle Sanna lähetti teksiviestin.

        Siis pikkuruisen Suomen pääministeri lähetti tekstiviestin vastapuolen, Euroopan talousmahdin, liitokanslerille.
        Hommaa hoiti pikkuruisen maan tavallinen ministeri ja vastapuolta edusti
        Saksan politiikan ykkönen.

        "Hei Olaf, en nyt pääse luoksesi Saksaan, koska menen rokkifestareille, jonne kansa on ostanut minulle lipun, mutta Tytti hoitaa. Hän on yksi minun ministereistäni. Katsokaa jokin sopiva saksalaisia tyydyttävä hinta. Terv.Sanna Suomesta."

        Fortumilla oli uniperiin pakkomielle, Tuppuraisen ei varmistamatta olisi pitänyt suostua kauppaan. Ei niillä kaupoilla niin kiire ollut ettei festareilla kerkiä käymään. Tuli persuksissa asiaa ajettiin.


    • Anonyymi

      Köyhään sattuu aina kun rikkaat pitää hauskaa =)

      • Eikö nämä kirjottajat lue uutisia. Saako ne puolivuotta vanhat uutiset. Kuka witun idiootti kirjoittaa tänne vielä Marinista sitä haukkuakseen??

        Te pellet oletta vähän myöhässä! Kuin tyhmiä te oikein oletta tyyppi jättäny Suomen politiikan aikoja sitte ja täällä te "sankarit" mollattee sitä. Ku ette edes tajua mitä Suomessa on tapahtunut. Oisitta kirjottanu vuos sitte. KAIKILLA EI SYTYTÄ KOVIN NOPEASTI.


      • Anonyymi
        Jussi5321 kirjoitti:

        Eikö nämä kirjottajat lue uutisia. Saako ne puolivuotta vanhat uutiset. Kuka witun idiootti kirjoittaa tänne vielä Marinista sitä haukkuakseen??

        Te pellet oletta vähän myöhässä! Kuin tyhmiä te oikein oletta tyyppi jättäny Suomen politiikan aikoja sitte ja täällä te "sankarit" mollattee sitä. Ku ette edes tajua mitä Suomessa on tapahtunut. Oisitta kirjottanu vuos sitte. KAIKILLA EI SYTYTÄ KOVIN NOPEASTI.

        persut ja kokoomuslaiset osaa ku märistä.


    • Anonyymi

      Eipä tuota keikarointia taida kauan jatkua. Ketään ei kohta kiinnosta, näyttää tuo peräpää jo laahaavan aika matalalla.

    • Anonyymi

      Kohta änkeää ohjelmaan miljonäärivaimot Suomi! yäk

    • Anonyymi

      Marinin täytyy yrittää pysyä esillä ja otsikoissa, ettei piakkoin päätyisi kaverinsa kampaamon työntekijäksi. Sillä katoavaista on mammonalla ja maineella leveily.

    • Anonyymi

      "Ehkä Marin haluaa näyttää keskisormea kaikille, myös entisille äänestäjilleen"
      Kommenteista päätellen hän näyttää keskisormea, ei tosin tietoisesti, suunnilleen samanikäisille naisille. Hyvä Sanna! Pidä lippua korkealla !

      • Anonyymi

        Vaikka Sanna Marin yrittää pysyä julkisuudessa kaikenlaisilla propagantajutuillaan, niin turhaa on se vaiva, sillä Marinin tekemisistä ei ole kiinnostunut enää monikaan suomalainen, sillä Marin touhut ovat turhanpäiväisiä somepostauksia.


    • Se juna meni jo. Joku tonttu seisoo vielä näemmä laiturilla tajuamatta junan menneen aikaa sitten. Tyhmähän saa olla.

      • Anonyymi

        Ukkola: "Sanna Marin, nolo keikari"

        HÄHÄHÄÄ. Tämä on hyvin osuvasti todettu Sanna Ukkolalta Sanna Marinista.


    • Anonyymi

      Marin on kyllä ollut vitsi kokoajan. Hyvä että asiasta viimein puhutaan. Sdp on aiheuttanut suomen nykyisen heikon tilan ja on kova työ jos edes onnistuu enää korjata sdpn aiheuttama suomen tuho.

      • Anonyymi

        Mutta aika hyvin menestynyt ja aika hyvin tienaava vitsi, siinä ovat kateeelliselta vitsit vähissä tuota ihmetellessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta aika hyvin menestynyt ja aika hyvin tienaava vitsi, siinä ovat kateeelliselta vitsit vähissä tuota ihmetellessä...

        Tais mennä älyköltä ohi.


    • Anonyymi

      Sanna Ukkolan juttujen uutisarvo on jo pitkään ollut täysi NOLLA.

      Mikä tuonki jutun uutisarvo on? Marin ollu jo pidempään yksityishenkilö, sillä ole enää asemaa Suomalaisessa politiikassa. Ukkolan juttu on taas kerran täysin turha! Miten tuomonen pitää itteään toimittajana, persetiedottaja se ukkola on. Eikö se enää jaksa tutkia asioita (toki sen homman sille on kai muut tehny). Täysin merkiityksetön juttu tuoki ja vain sen omia höpinöitä, ei yhtään mitään journalismia, täyttä roskaa.

      • Anonyymi

        Se on plus miinus nolla! Se on niin noloa Ukkolaa...


      • Anonyymi

        Blairin instituutti ilmoittanee missiokseen maailmanparantamisen eikä tuohon kuvaan sopine puljun työntekijöiden ökyily, muukaan tyhjäpäisyys.


    • Anonyymi

      Marin vuolee nyt kultaa sattumaministeriydellään, vaikka voisi näyttää esimerkkiä miten elää ihmisiksi rajallisella maapallollamme. Blairin instituuttia taitaa rahoittaa pääosin kuitenkin jenkki-imperialismi, joten sopii kuvioon Marinin keekoilla kapitalismin turhuuksien toreilla.

      • Anonyymi

        Niin, muttei se kultaa vuole, ei lähellekään.


    • Anonyymi

      Pulskaa persu toimittajaa, sutjakan demari menestyjän elämä kovasti katkeroittaa.

    • Anonyymi

      HYVÄ SANNA MARIN jatka vain
      kyllä Ukkola on niin kauhea rysäys että alta pois

    • Anonyymi

      Ihan kiva kun Sanna pärjää.

    • Anonyymi

      Marin on vaan tyypillinen demaripetturi, jolle on makea elämä noussut päähän.

    • Anonyymi

      Kateus on ansaittava . Taitaa osua sulla kohdalle !

    • Anonyymi

      Instanisti vailla elämää.
      Onneksi ei pysty enää sotkemaan ihmisten elämää.

      • Anonyymi

        Marinilla on niin sanotusti noussut pissi päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinilla on niin sanotusti noussut pissi päähän.

        Ihmettelen sitä tässä asiassa, että kun Marin postaa jatkuvasti kuviaan ja tekemisisiään rikkaiden seurapiirilomakohteista viettämästään ylellisestä ökyelämätään, niin somessa köyhät ja vähävaraisetkin Marinia fanittavat peukuttavat ja ylistävät rikasta ja ylellistä elämää viettävää Marinia.

        Kyllä näköjään monia ihmisiä voi harhaanjohtaa puolelleen Marinin tavoin somessa, vaikka heillä itsellään menisi kovinkin huonosti.


    • Anonyymi

      Nykyhallitus huonoin vuosisataan tekee kaikensa kurjistaakseen tavallisen ihmisen elämää monin eri tavoin. Onneksi vaalit lähenee koko ajan hihihi.

    • Anonyymi

      Demari on demari vaikka voissa pais....

    • Anonyymi

      En voi sietää demareita, tai vasemmistoa ylipäätään. Mutta Sanna Marin teki hyvän peliliikkeen lähtemällä Blairin kelkkaan. Palkka nousi ja kuittaa puhujapalkkioita ympäri maailmaa. Fiksu tyttö

    • Anonyymi

      Ottakaa huomioon että Marin on 36v.tai siinä main,eli nuori nainen joka saanut lapsen jossain välissä ja demareiden kurimuksessa jäänyt nuoruus elämättä!Nyt tajunnut miten makeeta voi olla ilman sitä kurjuuden punaista viittaa.Antaa hänen liihottaa,kyllä aikuistuu siitä ja järkeä tulee iän myötä lisää!

    • Anonyymi

      Kyllä on kateellinen alottaja. Oikeen luuseri purkaus kun ei itellä ole varaa käydä ees Kälviällä. Voi sua raukkaa. Sanna on rahansa ansainnut. Hienoa nähdä kuinka on menestynyt.

      • Anonyymi

        Luin artikkelin. On totuudenmukaisesti ja osuvasti kirjoitettu Marinista,


    • Anonyymi

      Ukkola on PELKÄSTÄÄN NOLO

      • Anonyymi

        Sanna Ukkola on erinomaisessa kirjoituksessaan Sanna Marinista tosiasian ytimessä.


    • Anonyymi

      Odotan volume 2:sta Ukkolalta. Vaikka Orposta.

      Nolo keikari Pendolino-kyydissä 🚅
      tai Purrasta: vihermehu nurin aamiapöydässä Kirkkonummella.

    • Anonyymi

      Marin epäonnistui pääministerinä, johdatti Suomen talouden katastrofisen tilaan ja häipyi sen jälkeen. Hyvä niin, eipä tule ikävä.

      • Anonyymi

        Väärässä olet. Suomessa oli poikkeusolosuhteet. Silti työllisyys kasvoi. Sitten tuli tämä hallitus, jonka talousosaaminen on olematonta. Kansanedustajat on ostettu. Välit Venäjään on pilattu. Pitääkö listaa vielä jatkaa? Velanotto jatkuu. Työttömyys kasvaa, talouskasvu olematonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärässä olet. Suomessa oli poikkeusolosuhteet. Silti työllisyys kasvoi. Sitten tuli tämä hallitus, jonka talousosaaminen on olematonta. Kansanedustajat on ostettu. Välit Venäjään on pilattu. Pitääkö listaa vielä jatkaa? Velanotto jatkuu. Työttömyys kasvaa, talouskasvu olematonta.

        Velkarahalla mälläsi Marinin hallitus. Ylimääräiset lapsilisätkin maksettiin rikkaille perheille.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eihän tuossa mitään uutta. Sannahan on ulkonäkökekseinen henkilö ja nauttii nyt suuresti Voque-elämästään. Toivottavasti siirtyy lopullisesti mallipuolelle. Se tyyli soppi Sannalle hyvin.

    • Anonyymi

      Kyllä! Sanna Ukkolan kirjoitus oli varsinainen kynäbravuurin taidonnäyte. Naulan kantaan, eikä kertaakaan ohi!😄

    • Anonyymi

      Oi Sanna Sanna, anna nyt jo pann.......lauloi junnukin.

    • Anonyymi

      Strippari tippiä tulee pitää olla esillä ettei pääse pölyyntymään

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sanna kusetti vuosi sitten keväällä fanejaan oikein mukavasti, vieläkin naurattaa kun muistelen asiaa. Kysyin yhdeltä Sanna fanilta duunipaikan kahvilassa että mitä Sannalle kuuluu, hänen naamansa oli kyllä näkemisen arvoinen. 😂

      • Anonyymi

        Kysyin meidän duunipaikan kahviossa yhdeltä Ukkola- fanilta mitä hän tykkää nyt tämän Marinia kohtaan tapahtuneen ala- arvoisen hyökkäyksen jälkeen Ukkolasta ja oli kyllä tämän nyt entisen työkaverin naama näkemisen arvoinen.


    • Anonyymi

      Ei Marinista malliksi ole, jäykkä kuin mikä. Ja lyhyet jalat, epäesteettisen ruipelo. Tavallinen naama.

      • Anonyymi

        Ja liian vanha.


    • Anonyymi

      Mitä se teille kuuluu jos omilla rahoilla rehvastelee.Katehen paskat vetää papua nokkiinsa.

      • Anonyymi

        Niin mitä se muille kuluu!
        Kun demareiden muslimiveljeskunnan Super Sanna juhlii Teatteri vipissä!
        Super Sannahan on työväenliikkeen keulakuva, joka on vain huolissaan kaikkein heikoimmassa asemassa olevien tulevaisuudesta!
        Kun Super Sannalla on islamilainen ihmiskäsitys ja arvopohja, joka vaatii bilettämään euroopan eliitin kanssa…
        Omilla rahoillaa tietenkin, kuten itsenäisyyspäivänä Kämpin sviitissä….


    • Anonyymi

      Sannan fanitukseen pätee kongitiivinen dissonanssi. Fanit ei ole kykeneviä näkemään että keisarilla ei ole vaatteita.

      • Anonyymi

        Useinhan Super Sannalla on mahdollisimman vähän vaateita päällään…


    • Anonyymi

      "Kaikista eniten Marin näyttää nauravan omille kannattajilleen."

      Näinhän demarit ovat toimineet, ei aina mutta viimeiset 30 vuotta. Työvoimapulaa on hoidettu, veroja on korotettu maailmaa on parannettu, Suomea on tuhottu oikein urakalla. Sitä samaa aatteen nimissä mitä Kokoomus lyhytnäköisen maahanmuuttobisneksen ja AY liikkeen tuhoamisen nimissä.

      • Anonyymi

        Meillä on ollut ”työvoimapula” jo 1980 luvulta saakkaa!
        Ja 1990 luvulla meillä oli yli puolimiljoonaa työtöntä, jota kehitysmaamuslimit tulivat sitten avittamaan…
        Siksi kehitysmaamuslimeiden työllisyysaste on niin korkea, että niille on pitänyt oikein räätälöidä suojatyöpaikat, joissa pääsevät palvelemaan omia viiteryhmiään…
        Lähinnä auttamaan, kaikken mahdollisten yhteiskunnan tukien maksimoimisen…
        Jokainen tolkun ihminen ymmärtää, että tämä kehitysmaamuslimi sirkus maksaa mljardeja yhteiskunnalle vuosittain…
        JA SINÄ KANTASUOMALAINEN VERONMAKSAJA KUSTANNAT TÄMÄN KAIKEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut ”työvoimapula” jo 1980 luvulta saakkaa!
        Ja 1990 luvulla meillä oli yli puolimiljoonaa työtöntä, jota kehitysmaamuslimit tulivat sitten avittamaan…
        Siksi kehitysmaamuslimeiden työllisyysaste on niin korkea, että niille on pitänyt oikein räätälöidä suojatyöpaikat, joissa pääsevät palvelemaan omia viiteryhmiään…
        Lähinnä auttamaan, kaikken mahdollisten yhteiskunnan tukien maksimoimisen…
        Jokainen tolkun ihminen ymmärtää, että tämä kehitysmaamuslimi sirkus maksaa mljardeja yhteiskunnalle vuosittain…
        JA SINÄ KANTASUOMALAINEN VERONMAKSAJA KUSTANNAT TÄMÄN KAIKEN!

        Olit sitten työssäkäyvä duunari tai yrittäjä…


    • Anonyymi

      Pinkki Shampanjasosialisti. Mutta hyvä kirjoitus Ukkolalta jälleen kerran.

    • Anonyymi

      Marinia saa hävetä maailmalla.

    • Anonyymi

      Sanna Ukkola on KATEELLINEN ruma läski persu. Persu koska äijnsä on vielä rumempi Turkkila.

      • Anonyymi

        Oliko tämä taas kerran yksi esimerkki siitä vähän paremmasta vihervasemmistolaisesta naisvihasta ja kivapuheesta?


      • Anonyymi

        Mitä pidät Jonin naamasta? Siis tästä Marinin miesystävän naamasta.


      • Anonyymi

        Te vassarit olette naisvihaajia.


    • Anonyymi

      Mutta koska kyse on äärivasemmistolaisesta poliitikosta niin täytyy myös kysyä onko Sanna Marin myös klassinen luokkapetturi?

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä tämä sarjaepäonnistuja ukkola horisee, mitään hyvää ei ole vielä onnistunut tekemään, mutta mielellään tökkii niitä, jotka tekee ja onnistuu.

      Pistäis nyt ensin omat asiansa johonkin kuosiin ja sitten kattelis muiden tekemisiä, näitä ankeuttajia muuten meillä riittää.

      • Anonyymi

        Ukkola kertoo totuuksia ja se kirvelee demareita.
        Marin on päässyt ns. pinnalle tavallisten äänestäjien ansiosta. Mutta, tässä oli sitten kiitos. Otti ja jätti hommat kesken. Halusi vain itselleen sitä iloa, valoa ja hauskuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkola kertoo totuuksia ja se kirvelee demareita.
        Marin on päässyt ns. pinnalle tavallisten äänestäjien ansiosta. Mutta, tässä oli sitten kiitos. Otti ja jätti hommat kesken. Halusi vain itselleen sitä iloa, valoa ja hauskuutta.

        https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/joni-on-sanna-marinin-rakas-katso-sensuroimaton-kuva/1281684
        Sanna Marin oli Emma-Gaalassa esitellyt diivamaisesti itseään ja uutta biletyskaveriaan medialle.


    • Anonyymi

      Sanna näki Orpon leikkauslistat ---> tien tuhoon ja päätti ottaa Ritolat. Niin olisin tehnyt minäkin.

    • Anonyymi

      Sanna on tuonut Suomelle positiivista brändiarvoa miljardien eurojen arvosta.

      Mitä hyötyä eduskunnan persuporukka on hakaristivitseineen Suomelle tuonut?

      • Anonyymi

        Iloa ja naurua elämään.


      • Anonyymi

        Kerro missä nuo miljardit nyt näkyvät?


    • Anonyymi

      Sannalla ruma pylly.

      • Anonyymi

        Kuin kaksi tyhjää ilmapalloa. Näin totesi eräs kommentoija ulkomaalaisessa lehdessä.


    • Anonyymi

      Sanna kaunehin kaikista ja ystävällinen myös.

    • Anonyymi

      Aivan loistavaa!!!

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      ❤️ K­u­u­m­a­­t­ ­t­y­­­t­ö­­­t­­­ ­o­­d­o­­t­­t­­­a­v­­­­a­­­t­­ ­s­­i­n­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18281419

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Kävi "kiritämässä" SDP'tä EU-vaaleihin, vaan kuinkas kävi. Hahhahhahhaa...

      • Anonyymi

        Pohjanoteeraus oli Jutta Urpilaisen kirittäminen.
        Sanna alkaa olla sammuva tähti.


    Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe