Miksi mies ei pyydä ulos

Anonyymi-ap

Olen viestitellyt netissä tapaamani miehen kanssa kolme viikkoa eikä miehen puolelta ole tullut mitään ehdotusta tapaamiseen ja näkemiseen liittyen. Sikäli outoa, koska aikaisemmin miehet ovat kyllä ehdottaneet aika piankin näkemistä koska vasta silloin näkee kohtaako kemiat. Voisinhan tietysti itsekin ehdottaa tapaamista, mutta aikaisemmin tosiaan ei ole ollut tarvetta kun miehet on tehneet aloitteet. Nyt en ole laittanut miehelle enää moneen päivään mitään viestiä eikä hänestäkään ole kuulunut.

59

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisitko sen miehen kanssa ulos? Jos et halua, unohda koko juttu. Jos haluat, ehdota treffejä itse. Se ei Ile miehen tehtävä yhtään enempää kuin naisenkaan,

      • Miehet eivät pidä siitä että munasarjakkaat ehdottelevat seksuaalisesti, miehet saavat sellaisesta sen kuvan että kyseessä on helppo munasarjakas. Mies ei halua helpon kanssa ryhtyä yhtään mihinkään, koska helppo kerää helposti tauteja ja kumppanina ei ole tosi uskollinen.


      • Goldmember kirjoitti:

        Miehet eivät pidä siitä että munasarjakkaat ehdottelevat seksuaalisesti, miehet saavat sellaisesta sen kuvan että kyseessä on helppo munasarjakas. Mies ei halua helpon kanssa ryhtyä yhtään mihinkään, koska helppo kerää helposti tauteja ja kumppanina ei ole tosi uskollinen.

        Helppo munasarjakas saattaa myöskin olla metoo palkkiota havittelemassa, paljon todennäköisemmin kuin "siveämpi" tapaus. Tästäkin syystä miehet varmasti varovat helppoja tapauksia.


      • Anonyymi
        Goldmember kirjoitti:

        Helppo munasarjakas saattaa myöskin olla metoo palkkiota havittelemassa, paljon todennäköisemmin kuin "siveämpi" tapaus. Tästäkin syystä miehet varmasti varovat helppoja tapauksia.

        "Sikäli outoa, koska aikaisemmin miehet ovat kyllä ehdottaneet aika piankin näkemistä "

        Nyt vasta ymmärsin lukemani. Onko aikaisemmasta paljonkin vuosia vierähtänyt? Jos ap on nyt jo 30v huonommalla puolella niin sillä on varmasti seksuaalista kiinnostusta vähentävä vaikutus. Samoin jos on jälkikasvua, etenkin huononväristä.


      • Anonyymi
        Goldmember kirjoitti:

        Miehet eivät pidä siitä että munasarjakkaat ehdottelevat seksuaalisesti, miehet saavat sellaisesta sen kuvan että kyseessä on helppo munasarjakas. Mies ei halua helpon kanssa ryhtyä yhtään mihinkään, koska helppo kerää helposti tauteja ja kumppanina ei ole tosi uskollinen.

        Sä tuskin siitä tiedät vttuakaan


      • Anonyymi
        Goldmember kirjoitti:

        Helppo munasarjakas saattaa myöskin olla metoo palkkiota havittelemassa, paljon todennäköisemmin kuin "siveämpi" tapaus. Tästäkin syystä miehet varmasti varovat helppoja tapauksia.

        Eli naisen pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Suurin osa miehistä ei pidä sellaisesta ollenkaan. Suurin osa miehistä haluaa aidon naisen joka ei esitä eikä vedä roolia.

        Sinä vaadit että nainen pelaa ja esittää. Ei tule kauppoja. Minä en esitä yhtään mitään. En pelaa pelejä. Olen suoraluontoinen ihminen. Ja haluan miehen joka on myös rehellinen ja syoraluontoinen ja joka arvostaa naisessa rehellisyyttä.

        Siis että nainen on helppo jos ehdottaa että tavataan kahvilassa ja jutellaan? Sinä pösilö vissiin luulet että treffit tarkoittavat aina seksiä. Yleensä eivät tarkoita. Te ätmit kuvittelette kaikenlaista olematonta. Et ole koskaan edes ollut treffeillä. Puhut asiasta josta et tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Goldmember kirjoitti:

        Helppo munasarjakas saattaa myöskin olla metoo palkkiota havittelemassa, paljon todennäköisemmin kuin "siveämpi" tapaus. Tästäkin syystä miehet varmasti varovat helppoja tapauksia.

        Rumanaamainen läskilaiha albiino siellä hölpöttää. Ei ole vieläkään raukka päässyt eroon poikuudestaan. Luulee olevansa hyvännäköinen kun on sellainen anorektikko että kylkiluut voi laskea ihon läpi. Naamassa ei yhtään pigmenttiä, se punottaa kuin tomaatti kun vähänkin aikaa seisoo auringonpaisteessa. Kesällä se kesii. Ohut hiekanvärinen tukka ei estä päänahkaa palamasta. Finnejä naama ja selkä täynnä. Niitä hän puristelee peilin edessä kun ei pääse puristelemaan naisia.

        Kyllä tulla ulkonäöllä on varaa puhua rumapainoisusta naisista. Itse olet rumapainoinen. Anorektikon vartalo ei ole kaunis.


      • Anonyymi

        Vaikka olen vanha, olen silti sitä mieltä että kuuluu enemmän miehellä.

        Jos m+n eron ymmärtää. niin ymmärtää mielipiteeni.
        Kun aikoinaan tutustuin, kirjoittelin kirjeitä. ekan halusin tavata alle 2 viikon.

        Aloittajan tapauksessa voi olla että deittailija tapailee toista tai jopa kahta tai kolmea eikä uskalla useampia tapailla.

        Toki aina voi kysyä tapaamista, se selvittää paljon.
        Ja ku näytät fiksulta, peitä ittesi hyvin, o-aukollinen paita tai poolokaulus yms.

        onnea matkaan, nykyään kyllä ekat tapaamiset olisi kyllä hyvä olla julkisella paikalla valoisaan aikaan, kahvilassa tms. ja lähteä ite pois omalla autolla tai taksilla yksin vähän matkaa.

        Koskaan ei tiedä miehestä ja yksikin ikävä kohtaaminen voi jättää pahan muiston, vaikka ei mitään suurempaa tapahtuisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli naisen pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Suurin osa miehistä ei pidä sellaisesta ollenkaan. Suurin osa miehistä haluaa aidon naisen joka ei esitä eikä vedä roolia.

        Sinä vaadit että nainen pelaa ja esittää. Ei tule kauppoja. Minä en esitä yhtään mitään. En pelaa pelejä. Olen suoraluontoinen ihminen. Ja haluan miehen joka on myös rehellinen ja syoraluontoinen ja joka arvostaa naisessa rehellisyyttä.

        Siis että nainen on helppo jos ehdottaa että tavataan kahvilassa ja jutellaan? Sinä pösilö vissiin luulet että treffit tarkoittavat aina seksiä. Yleensä eivät tarkoita. Te ätmit kuvittelette kaikenlaista olematonta. Et ole koskaan edes ollut treffeillä. Puhut asiasta josta et tiedä mitään.

        "Sinä vaadit että nainen pelaa ja esittää"

        En minä vaadi mitään, vaan toistan mitä pariutumisen geeneissä oleva käsikirjoitus vaatii.


      • Anonyymi
        Goldmember kirjoitti:

        Miehet eivät pidä siitä että munasarjakkaat ehdottelevat seksuaalisesti, miehet saavat sellaisesta sen kuvan että kyseessä on helppo munasarjakas. Mies ei halua helpon kanssa ryhtyä yhtään mihinkään, koska helppo kerää helposti tauteja ja kumppanina ei ole tosi uskollinen.

        Mies, joka ajattelee noin, sa mennäkin. Vain täysijärkinen mies kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Layman kirjoitti:

        "Sinä vaadit että nainen pelaa ja esittää"

        En minä vaadi mitään, vaan toistan mitä pariutumisen geeneissä oleva käsikirjoitus vaatii.

        Höpö höpö. Mikä geenitutkija sinä muka olet?


    • Anonyymi

      lyötse vaan tajuttomak ja raahaat sinne makuuhuoneeseen

      ja sit teet väkivaltaa

      • Anonyymi

        Entäs sitä legendaarista ilkivaltaa kuten lärvin hitleröinti?


    • Anonyymi

      Lumityöt hidastaa matkantekoa, itse en lumia luo.

    • Anonyymi

      Hieno mies ei uhkaile naista.

      • Anonyymi

        Eikä vedä kuvassa naisten pikkupöksyjä jalkaansa!


    • Anonyymi

      Lumitöihin takaisin

    • Anonyymi

      "Voisinhan tietysti itsekin ehdottaa tapaamista, mutta aikaisemmin tosiaan ei ole ollut tarvetta kun miehet on tehneet aloitteet."

      Näistä miesten aloitteista toimivia suhteita on muodostunut kuinka monta kappaletta?

      Aiotko koskaan ottaa vastuuta elämästäsi ja kohtalostasi tekemällä itse sellaisia valintoja ja toimimalla niin että suhteenrakennus on mahdollista, vai aiotko jatkossakin pysyä passiivisena elementtinä omassa elämässäsi?

      Nyt sinulla on kytköksessä mies joka edellyttää naiselta osallisuutta. Hän on terve, järkevä ja aikamme hengen tavoittanut mies.´

      Mutta kuka vittu sinä kuvittelet olevasi?

    • Anonyymi

      Varovaisuus on hyvästä nykyisin, ehkä halusi varmistua sinusta kuulemalla sinulta jotain sellaista, mikä voisi hänen uskoa vahvistaa ja ajan myötä todennäköisempää saada uskoa hyvään itsessään, jos toinen vaikuttaa luottamuksen arvoiselta.

      Aika on hyvästä, jos molemmat omaa malttia "luottamus kasvaa, kun toisen ymmärtäminen vahvistuu". Luonne-erot ja näkemyserot asioista on niitä, jotka paljastuu ajan kanssa ja siten toisesta tulee vähemmän kiinnostava toiselle. Olemme yksilöitä ja kaikki ei ole kaikille hyvästä.

    • Olen kylläkin ollut vain muutamalla sellaisella deitillä jotka sovittiin epäreaalissa, muttakolmen viikon pituinen höpöttelyjakso on mielestäni aivan tajuttoman pitkä aika höpötellä anonyymin kanssa päämäärättömästi. Omat kokemukset ovat olleet että on vaihdettu kysymyksiä jokunen kerta, josta siirrytty ääni/kuva yhteydelle sopimaan tapaamispaikka ja aika.

      Ehkä ap ei ole antanut yhtään mitään seksuaalista vihjettä miehelle? Deittisaiteilla etsitään seksuaalista parisuhdekumppania, joko kerta-, lyhyt- tai pitkäaikaiseen suhteeseen, ei mitään kahvinhörppimisseuraa tms.

      • Anonyymi

        ”Deittisaiteilla etsitään seksuaalista parisuhdekumppania, joko kerta-, lyhyt- tai pitkäaikaiseen suhteeseen, ei mitään kahvinhörppimisseuraa tms”

        Puhu vain omasta puolestasi! Vaikka etsisitkin seksiseuraa, niin ensin tavaraan kahvilla ja katsotaan onko se toinen sellainen jonka kanssa haluaa seksiä.

        Sinun kanssasi kukaan ei halua. Tiedät sen itsekin ja sen vuoksi et hakua lähteä kahville. Nainen vilkaisi sinua kerran ja lähtisi lipettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Deittisaiteilla etsitään seksuaalista parisuhdekumppania, joko kerta-, lyhyt- tai pitkäaikaiseen suhteeseen, ei mitään kahvinhörppimisseuraa tms”

        Puhu vain omasta puolestasi! Vaikka etsisitkin seksiseuraa, niin ensin tavaraan kahvilla ja katsotaan onko se toinen sellainen jonka kanssa haluaa seksiä.

        Sinun kanssasi kukaan ei halua. Tiedät sen itsekin ja sen vuoksi et hakua lähteä kahville. Nainen vilkaisi sinua kerran ja lähtisi lipettiin.

        "Vaikka etsisitkin seksiseuraa, niin ensin tavaraan kahvilla ja katsotaan onko se toinen sellainen"

        Tietenkin tavataan, jossakin. Kysymys oli siitä, viitsiikö yksikään mies odottaa 3 viikkoa höpöttelemällä anonyymi hahmon kanssa, ilman toivoakaan muusta kuin kahvin hörppimisestä, kahvia saa mistä vaan parilla eurolla ja kotona saa herkullista kahvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Deittisaiteilla etsitään seksuaalista parisuhdekumppania, joko kerta-, lyhyt- tai pitkäaikaiseen suhteeseen, ei mitään kahvinhörppimisseuraa tms”

        Puhu vain omasta puolestasi! Vaikka etsisitkin seksiseuraa, niin ensin tavaraan kahvilla ja katsotaan onko se toinen sellainen jonka kanssa haluaa seksiä.

        Sinun kanssasi kukaan ei halua. Tiedät sen itsekin ja sen vuoksi et hakua lähteä kahville. Nainen vilkaisi sinua kerran ja lähtisi lipettiin.

        Ja sinä opettele kirjoittamaan.Tuollaista tekstiä suoltava ois out jo ennen tapaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä opettele kirjoittamaan.Tuollaista tekstiä suoltava ois out jo ennen tapaamista.

        "Ja sinä opettele kirjoittamaan.Tuollaista tekstiä suoltava ois out jo ennen tapaamista."

        Missä kohdassa tein kirjoitusvirheen?


    • Anonyymi

      Jos mallimies ei laita viestiä, niin mallimies ei ole kiinnostunut kun niitä naisia on niin paljon.

      Mallimiehet laittavat viestiä itse tai sitten he odottavat viestiä naisilta.

      On sellainen ilmiö, että tinderissä naiset mielistelevät mallimiesten edessä ja lupaavat heille seksiä, että saisivat treffit aikaan.

      Mallimiehet ei liiku turhan takia ja naiset tietävät mistä naruista vetävät. Sen takia tarjoavat seksiä.

      • Anonyymi

        Mistä muka tiedät? Luit satukirjasta?


      • Anonyymi

        Erehdys. Mallimies ei innostu seksin lupaamisesta. Sitä lajia on hänelle tarjolla muutenkin.


      • Anonyymi

        Taas joku ätmi luulee tietävänsä miten mallimies/komea mies/alfauros ajattelee ja toimii. Hän puhuu puutaheinää koska hänellä ei ole siitä asiasta mitään tietoa. Hän vain kuvaa tapaa jolla hän ITSE haluaisi toimia ja toimisikin, jos HÄN ITSE olisi mallimies/komea mies/alfauros.

        Oikeat alfa-urokset naureskelevat ätmin mielikuvitusjutuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas joku ätmi luulee tietävänsä miten mallimies/komea mies/alfauros ajattelee ja toimii. Hän puhuu puutaheinää koska hänellä ei ole siitä asiasta mitään tietoa. Hän vain kuvaa tapaa jolla hän ITSE haluaisi toimia ja toimisikin, jos HÄN ITSE olisi mallimies/komea mies/alfauros.

        Oikeat alfa-urokset naureskelevat ätmin mielikuvitusjutuille.

        Sinä sen sijaan tunnut tietävän miten alfaurokset ja komeat mallimiehet eivät ainakaan toimi ja miten he eivät ainakaan ajattele. Olethan sinä nainen joka ei voi erehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sen sijaan tunnut tietävän miten alfaurokset ja komeat mallimiehet eivät ainakaan toimi ja miten he eivät ainakaan ajattele. Olethan sinä nainen joka ei voi erehtyä.

        Minä olen ollut treffeillä alfaurosten kanssa, sinä et. Munun lähipiirini kuuluu yksi superkomea alfauros. Tunnen toisenkin mutten kovin läheisesti. Mallimiehet eivät ole ollenkaan sellaisia kuin sinä väität.

        On totta että tunnen läheisesti yhden ainoan mallimiehen ja vähemmän läheisesti yhden toisen, ja sekin on totta että olen tavannut treffeillä vain muutaman heistä. Ja koska minä -päinvastoin kuin sinä - tajuan etteivät mallimiehet ole klooneja eivätkä kaikki samanlaisia vaan YKSILÖITÄ, tajuan siis etten voi tällä perusteella yleistää enkä väittää tietäväni kaikkien mallimiesten toimintatavoista.

        Mutta TAKUULLA tiedän heistä enenmän kuin sinä.

        Minä sentään tunnen muutaman. Sinä et tunne yhden yhtä. Minun tietoni perustuu havaintoihin ja omaan kokemuksiin.

        Sinun ”tietosi” perustuvat pelkkiin kuvitelmiin sekä siihen miten itse toimisit jos olisit mallimies.

        Varmaan olisit täysi kusipää ja ketku ja Sutki jos olisit mallimies. Olisit pelkkä seksiaddikti ja naisten halveksuva. Kuten olet nytkin. Nyt et vain voi toteuttaa hakuasi pitää naisia pilkkanaan. Jos olisit komea, toimisit juuri niin kuin väität mallimiesten toimivan.

        Mutta sinä olet sinä.

        Ja arvaa mitä? Jos olisit mallimies, sinun kävisi huonosti. Hyvin pian sinulla olisi naisten keskuudessa kusipään, epäluotettavan paskiaisen ja sutkin maine. Hyvin pien et enää saisi naisia. Se nimittäin EI pidä paikkansa että naiset antavat komeille miehille huonon käytöksen ja typeryyden anteeksi. Eivät anna. Kusipääkomistus jää ennen pitkää ilman naista, ellei vaihda paikkakuntaa ja muuta jonnekin missä häntä ei tunneta. Jos olisit komistus, joutuisit muuttamaan uudelle paikkakunnalle parin kuukauden välein. Elämä olisi pelkkää uuden asunnon ja uuden työpaikan etsimistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erehdys. Mallimies ei innostu seksin lupaamisesta. Sitä lajia on hänelle tarjolla muutenkin.

        "Mallimies ei innostu seksin lupaamisesta. Sitä lajia on hänelle tarjolla muutenkin."

        Miestä kiinnostaa tytössä hyvä seksi, kauniit hoikat muodot, pieni ikä, lapsien olematon lukumäärä, ja hyvä seksi.

        Mutta tytön ei kannata antautua suorin vartaloin jos pyrkii sitomaan miehen pitkäaikaiseen parisuhteeseen. Mies tietenkin ilolla vastaanottaa välittömän antautumisen, kunhan tyttö ei ole rumapainoinen rumilus tai ikänainen/wanhusnainen. Nämä ilottelut lähes aina jäävät yhteen tai muutamiin kertoihin.

        Tytön kannattaa siis flirttailla ja kiusoitella, pariutumista ohjaavien geneettisen sääntöjen mukaisesti, niin että mies lopulta lähestyy tai tekee (seksuaalisen) avauksen. Sitten kun tyttö antautuu, niin mies saa kokea että hän on (ankaran työn tuloksena) valloittanut tytön. Sellainen suhde kestää.


    • Anonyymi

      Olen masentunut. Ei jutustamme tule mitään.
      -mies

    • Anonyymi

      Mallimiesten toiminta ja ajattelu kiistetään. Kuitenkin tämä sama naisporukka lyö koko ajan asian tiimoilta päätänsä seinään.

      Juttelin eilen tinderissä erään 8/10 naisen kanssa joka kertoi, että tinderin kautta keskustelut ei johda treffeihin. Noh, eihän silläkään naisella ole vaikeuksia päästä treffeille tai on, koska tavoittelee itse sitä pienen pientä miesjoukkoa joka taas vastaavasti kelpuuttaa naisen vain seksiseuralaiseksi.

      • Anonyymi

        Hypergamia

        Hypergamia on käsite biologiassa ja yhteiskuntatieteissä. Yhteiskuntatieteissä hypergamia tarkoittaa "ylöspäin naimista", toisin sanoen omaa asemaansa korkeamman puolison löytämistä.

        Naiset ovat miehiä valikoivampia kumppaninsa valinnassa (Feingold, 1992; Hatfield & Sprecher, 1995; Hill & Hurtado, 1996; Kenrick et al., 1990).

        Biologiassa ja evoluutiopsykologiassa hypergamia tarkoittaa lisääntymiskäyttäytymistä (seksuaalikäyttäytymistä), jossa naiset (yleensä) tai miehet (joskus) etsivät kumppaneita, jotka ovat objektiivisesti katsoen parempikuntoisia kuin he itse. Naaraiden hypergaminen käyttäytyminen johtuu yksinkertaisesti siitä, että anisogamiasta johtuen naaraiden kyky tuottaa jälkeläisiä on paljon rajoitetumpi kuin urosten, joten paras strategia geenien siirtämiseksi eteenpäin on valita mahdollisimman laadukas kumppani.

        Gilles Saint-Paul (2008) väitti matemaattisten mallien perusteella, että naisten hypergamia ihmisrodussa johtuu siitä, että naisilla on enemmän menetettävää yksiavioisesta seksuaalisesta käyttäytymisestä (kun otetaan huomioon heidän alhaisempi lisääntymisnopeutensa ja rajalliset hedelmällisyyskaudet), minkä avioliitto voi kompensoida. Avioliitto heikentää naisen jälkeläisten geneettistä kokonaislaatua sikäli kuin se sulkee pois mahdollisuuden hedelmöitymiseen miehen kanssa, joka on vielä laadukkaampi kuin naisen kumppani, vaikka se ei lisäisikään kyseisen vanhemman panosta lapsen kasvatukseen. Tämä vaje voidaan kuitenkin korvata geneettisesti alempiarvoisen aviomiehen vanhempien panoksella lasten kasvatuksessa.[1]

        Yhtenä hypergamian muotona on pidetty pariutumista vanhemman kumppanin kanssa. Suomessa miesten ensimmäisen avioliiton keskimääräinen solmimisikä on hieman naisia suurempi (n. 2,1 vuotta).[2


      • Anonyymi

        Muuan nainen ei lähtenyt juuri sinun kanssasi treffeille, ja siitä sinä suoraan päättelet, että hän haluaa tavata vain pienen pientä miesjoukkoa joka kelpuuttaa hänet vain seksiin? Onko naisella todellakin vain kaksi vaihtoehtoa; joku ressukka palstaprinssi tai sitten huipputason mallimies? Eikö siihen väliin sovi aika monta ja monenlaista miestä?

        Sanoiko nainen itse todellakin juuri näin: ”Haluan tapailla vain pienenpientä miesjoukkoa eli niitä jotka kelpuuttavat minut vain seksiin?” Tuskin sanoi.

        Mistä muuten tiedät mihin ne mallimiehet tuon naisen kelpuuttavat? Oletko kysynyt niiltä mallimiehiltä? Tuskin olet.

        Luuletko olevasi paremmuusjärjestyksessä heti kakkosena, siinä aivan alfa-uroksen perässä? Näköjään luulet niin, koska kun sait pakit niin ilman muuta oletit että pakit antanut nainen yrittää saada itselleen mallimiehen.


        Sinun ja mallimiehen välissä on sattumoisin aika paljon muutakin: rumahkot, semitavikset, tavismiehet, semikomeat ja melkein komeat miehet. Niistä ryhmistä voi löytyä mies jonka tuo nainen haluaisi. Rumahkokin voi kelvata vaikka sinä et (ymmärrettävästi) kelpaakaan.

        Ette te palstaprinssit ole paremmuusjärjestyksessä heti seuraavana alfaurosta perässä vaan kaukana takana.


      • Anonyymi

        Väität siis että tänne kirjoittavat nauset itse tavoittelevat mallimiehiä? Eikö mene jakeluun että emme välitä mallimiehistä? Minulle kelpaisi samantasoinen mies ja vähän alle minun tasoni, mutta ei niitä löydy. Tarjolla on pelkkää rupusakkia, kymmenen pykälää minun alapuolellani olevia vässyköitä ja pikkurikollisia.


    • Anonyymi

      Huviksee viestitää.Hän ei kinostunut sinusta.Kenties olet varalla jos se ja se ja viellä se ei lähde viikonlopun rietoihin?

    • Anonyymi

      Nainen kuin nainen tietää parhaiten miten miehet toimivat ja ajattelevat.

      Mutta entäs jos tuhansien tykkäyksien nainen visertää lehtien sivuilla, että ei pääse treffeille halumiensa miesten kanssa? Tietääkö nainen silloinkin miten miehet toimivat ja ajattelevat? Luulisi, että jos naisella on tuhansia tykkäyksiä, niin treffit järjestyvät helposti, mutta ei. Missä vika?

    • Anonyymi

      ""Minä sentään tunnen muutaman. Sinä et tunne yhden yhtä. Minun tietoni perustuu havaintoihin ja omaan kokemuksiin.""


      Ai jestas! Sinulla on huikea määrä kokemuksia, mutta tiedätkö mitä? Kun mallimiesten otantaa lisätään muutamasta ylös päin, niin seksitykkääjien määrä kasvaa ja sitäpaitsi on sula mahdottomuus, että mallimiehiä riittäisi joka tytölle.

      Tiesitkö muuten, että myös tavismiehet voivat olla seksitykkääjiä? Et tiennyt mikä selviää selkeästi tuosta kirjoituksestasi, vaikka tavismiehiä useammin ne mallimiehet ovat seksitykkääjiä juuri siitä syystä, koska naisten tykkäykset menevät mallimiehille.

      Olet niin näköalaton ja tarkastelet deittailua vain omasta näkökulmastasi.

      • Anonyymi

        Kas kun ei intä, että seksitykkääjä tavismiesten on kelpuutettava saatavilla olevat naiset parisuhteeseen, koska se todistaa tavismiesten saavan naista.

        Eli toisin sanoen: parisuhdetta etsivien ja siinä sivussa seksiä haluavien tavismiesten on luovuttava vaatimuksistaan, koska tavismiehet saavat tykkäyksiä joltain naisjoukolta, vaikka se naisjoukko kiinnostaa tavismiehiä vain seksimielessä.

        Miehillä ei siis saa olla vaatimuksia. Vaatimukset on naisten yksinoikeus!


      • Anonyymi

        SINÄ tarkastelet deittailua vain harhaisen pääsi näkökulmasta. Olet absoluuttisen kykenemätön katsomaan sitä kauempaa kuin kymmenen sentin päähän omasta nenännipukastasi. Kuvittelet että kaikki miehet ovat samanlaisia sikoja kuin sinä. Kuvailet komeaa miestä siltä pohjalta miten itse toimisit jos olisit komea. Juttusi on pelkkää minäminäminäminää. Et näe yhtään itsesi ulkopuolelle.

        Totta helkkarissa tiedän että tavismiehet ovat seksitykkääjiä! Olen koko ajan sanonut että nimenomaan tälle palstalle kirjoittavat palstaprinssit ovat itse seksitykkääjiä. Näkeehän sen siitä miten te täällä kirjoitatte naisista, ei teillä ole mikään muu mielessä kuin paneminen. Puhutte koko ajan seksistä, jankkaat siitä. Palvottu mulkkuanne. Olette inhottavia. Ällöttäviä sikoja, taatusti seksitykkääjiä!

        Komeissa seksitykkääjiä on vähemmän.

        Palstaprinsseissä niitä pimperoriippuvaisia mänttejä vasta onkin. Alfa-urokset ajattelevat muutakin kuin seksiä. Mitä rumempi ja vastenmielisimpiä mies, sitä pimperoriippuvaisempi. Ätmit ovat sikoja. .


        Seksitykkääjä paljastuu kyllä yleensä jo profiilitekstissä. Ellei paljastu niin viimeistään viestitellessä, ja siinä vaiheessa hänet voi blokata. Kyllä kirjoitettujen viestien sisällöstä selviää mitä äijä on hakemassa. Jos sellainen virhe tapahtuu että erehdyn treffeille saatanan seksitykkääjä-ällltyksen kanssa, sylkäisen häntä treffeillä naamaan ja poistun paikalta.

        Missä kohtaa olen sanonut että havittelen joitakin hemmetin mallimiehiä? En havittele. Vaikka itse olen mallinainen.

        Mistä tiedät ettei aloittaja ole mallinainen?

        Minulle kelpaisi itseäni rumempi , hiukkasen tyhmempi ja vähemmän koulutettu, kunhan olisi samanhenkinen, täyspäinen, siisti ja ystävällinen. Ei ole tullut Tinderissä lähellekään minun tasoistani miestä vastaan. Ihan paskaa että naiset eivät huoli samantasoisia. Totta hitossa huolisimme, mutta niitä samantasoisia ei ole. Tarjolla on enimmäkseen meitä sata pykälää alempana olevia paskaläjämiehiä.

        Pimpetoriippuvainen palstaprinssi ei kelpaa vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.


    • Anonyymi

      Miksi tositarkoituksella kumppania etsiviä ja yksinäiseksi itsensä tuntevia sinkkuja on Suomessa huomattavan paljon? Eikö viileän matemaattisesti ajatellen lähes kaikille halukkaille pitäisi löytyä kumppani? Näin ei kuitenkaan ole parinvalinnan markkina-arvoteoreetikkojen mukaan. Sinkut eivät löydä toisiaan, sillä rakkauden ekonomia on romanttisia haavekuvia paljon armottomampaa.

      • Anonyymi

        "Miksi tositarkoituksella kumppania etsiviä ja yksinäiseksi itsensä tuntevia sinkkuja on Suomessa huomattavan paljon?"

        Onko? En ole nähnyt vielä koskaan tutkimusta juuri tuosta aiheesta ja olen jopa kaipaillut tuollaista dataa. Eli siis dataa siitä, että kuinka moni sinkku aidosti etsii tositarkoituksella, kaipaa parisuhdetta ja kokee itsensä yksinäiseksi. Sinkuista kyllä puhutaan paljon, mutta oma kokemukseni on, että valtaosa olisi täysin tyytyväisiä sinkkuuteensa eikä mitenkään ihmeemmin kaipaa kumppania. Onko sulla siis ehkä jotain dataa, että olisi toisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi tositarkoituksella kumppania etsiviä ja yksinäiseksi itsensä tuntevia sinkkuja on Suomessa huomattavan paljon?"

        Onko? En ole nähnyt vielä koskaan tutkimusta juuri tuosta aiheesta ja olen jopa kaipaillut tuollaista dataa. Eli siis dataa siitä, että kuinka moni sinkku aidosti etsii tositarkoituksella, kaipaa parisuhdetta ja kokee itsensä yksinäiseksi. Sinkuista kyllä puhutaan paljon, mutta oma kokemukseni on, että valtaosa olisi täysin tyytyväisiä sinkkuuteensa eikä mitenkään ihmeemmin kaipaa kumppania. Onko sulla siis ehkä jotain dataa, että olisi toisin?

        "mutta oma kokemukseni on, että valtaosa olisi täysin tyytyväisiä sinkkuuteensa eikä mitenkään ihmeemmin kaipaa kumppania"

        Onko noin? En ole nähnyt vielä koskaan tutkimusta juuri tuosta aiheesta ja olen jopa kaipaillut tuollaista dataa.

        Arvelen että suurin valtaosa pariutumissaiteilla norkoilevista ihmisistä kaipaa seksuaalista parisuhdekumppaania, jossain määrin tositarkoituksella. Eli että harva niissä norkoilee ainoastaan aikaa kuluttaakseen.


      • Anonyymi

        Unohdat että sinkkuus on vaihtoehto. Kohtaamis ja odotusarvo-ongelman takia pareja ei muodostu ja itseisen elämäntavan takia ei edes tarvi.

        Esimerkiksi minulla on hyvin rajaavat odotukset naiselle joka tarkoittaa että vähintään puolet, todennäköisesti suurin osa - tippuu heti pois mahdollisena kumppanina.

        Samaan aikaan en itse täytä kaikkia normaalikriteerejä, joten minä en sovi kumppaniksi merkittävälle määrälle naisia.

        Kun vielä asetetaan se fakta että tutustumishorisontti on hyvin lähellä ja tilaisuudet harvassa on jopa erittäin epätodennäköistä että edes pitkällä aikavälillä asiat loksahtaisivat kohdilleen; tämän tunnustamisen jälkeen looginen vaihtoehto on elää oma elämänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohdat että sinkkuus on vaihtoehto. Kohtaamis ja odotusarvo-ongelman takia pareja ei muodostu ja itseisen elämäntavan takia ei edes tarvi.

        Esimerkiksi minulla on hyvin rajaavat odotukset naiselle joka tarkoittaa että vähintään puolet, todennäköisesti suurin osa - tippuu heti pois mahdollisena kumppanina.

        Samaan aikaan en itse täytä kaikkia normaalikriteerejä, joten minä en sovi kumppaniksi merkittävälle määrälle naisia.

        Kun vielä asetetaan se fakta että tutustumishorisontti on hyvin lähellä ja tilaisuudet harvassa on jopa erittäin epätodennäköistä että edes pitkällä aikavälillä asiat loksahtaisivat kohdilleen; tämän tunnustamisen jälkeen looginen vaihtoehto on elää oma elämänsä.

        "Unohdat että sinkkuus on vaihtoehto. "

        Se on selvä vaihtoehto kun on menettänyt seksuaalisen funktionsa.

        Mutta:

        Ihmiset jotka norkoilevat pariutumissaiteilla kaipaavat seksuaalista parisuhdekumppaania - jossain määrin tositarkoituksella.

        Siis harvempi ihminen norkoilee ainoastaan pariutumissaiteilla aikaansa kuluttaakseen.


    • Anonyymi

      ""Väität siis että tänne kirjoittavat naiset itse tavoittelevat mallimiehiä? Eikö mene jakeluun että emme välitä mallimiehistä?""


      Ei. En väitä niin. On naisia jotka tavoittelevat mallimiehiä vaikka niitä ei tällä palstalla olekaan.

      Äläkä sillä perusteella intä, että tällä palstalla ei saa kirjoittaa naisista jotka haluavat mallimiehiä.

      • Anonyymi

        ”Äläkä sillä perusteella intä, että tällä palstalla ei saa kirjoittaa naisista jotka haluavat mallimiehiä.”

        Intä? Inttäminen tarkoittaa että jankuttaa samaa. Minä en ole ikinä enkä ainuttakaan kertaa sanonut ettei tällä palstalla saa kirjoittaa tuollaisista naisista. Saati että olisin inttänyt sitä.

        Olen sanonut että noista naisista kirjoittaminen on turhaa, siis se ei hyödytä koska se ei johda mihinkään. Mikä on totuus. Mutta jos haluat tehdä turhaa työtä niin onhan sinulla oikeus siihen.

        Sinä se intät ja intät ja jankutat samaa, en minä. Olet kirjoittanut täsmälleen samaa vain hieman eri sanoin yhä uudelleen.”Miksi te naiset tavoittelette komeita miehiä seksin jälkeen parisuhteeseen, ettekö ymmärrä ettei mallimiehiä riitä kaikille” - tuo on nähty noin tuhat kertaa. Ja yleensä nimenomaan muodossa te naiset, siis puhuttelet täällä naisia, eli kirjoitat niin kuin niitä naisia nimenomaan olisi tällä palstalla. Oletko saanut vastauksen?

        Siinäpä jankutat ja intät. En kiellä jankuttamasta, en eilen, tänään enkä huomenna, sanon vain että hukkaat aikaasi ja energiaasi. Omapa on aikaasi, energiasi ja elämäsi. Jos haluat heittää sen hukkaan niin ihan vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Äläkä sillä perusteella intä, että tällä palstalla ei saa kirjoittaa naisista jotka haluavat mallimiehiä.”

        Intä? Inttäminen tarkoittaa että jankuttaa samaa. Minä en ole ikinä enkä ainuttakaan kertaa sanonut ettei tällä palstalla saa kirjoittaa tuollaisista naisista. Saati että olisin inttänyt sitä.

        Olen sanonut että noista naisista kirjoittaminen on turhaa, siis se ei hyödytä koska se ei johda mihinkään. Mikä on totuus. Mutta jos haluat tehdä turhaa työtä niin onhan sinulla oikeus siihen.

        Sinä se intät ja intät ja jankutat samaa, en minä. Olet kirjoittanut täsmälleen samaa vain hieman eri sanoin yhä uudelleen.”Miksi te naiset tavoittelette komeita miehiä seksin jälkeen parisuhteeseen, ettekö ymmärrä ettei mallimiehiä riitä kaikille” - tuo on nähty noin tuhat kertaa. Ja yleensä nimenomaan muodossa te naiset, siis puhuttelet täällä naisia, eli kirjoitat niin kuin niitä naisia nimenomaan olisi tällä palstalla. Oletko saanut vastauksen?

        Siinäpä jankutat ja intät. En kiellä jankuttamasta, en eilen, tänään enkä huomenna, sanon vain että hukkaat aikaasi ja energiaasi. Omapa on aikaasi, energiasi ja elämäsi. Jos haluat heittää sen hukkaan niin ihan vapaasti.

        Sinulla on joka ketjussa samat jorinat ja sinä jankutat joka ketjussa tuota samaa ja kiellät keskustelun, koska tällä palstalla ei muka ole mallimiehiä etsiviä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on joka ketjussa samat jorinat ja sinä jankutat joka ketjussa tuota samaa ja kiellät keskustelun, koska tällä palstalla ei muka ole mallimiehiä etsiviä naisia.

        Muka? Tällä palstalla ei todellakaan ole mallimiehiä etsiviä naisia. Liekö niitä muuallakaan? Olisiko pelkkää ätmien mielikuvitusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muka? Tällä palstalla ei todellakaan ole mallimiehiä etsiviä naisia. Liekö niitä muuallakaan? Olisiko pelkkää ätmien mielikuvitusta?

        Unohdit kirjoittaa viestiisi, että mallimiehiä etsivistä naisista ei saa kirjoittaa kun niitä ei ole tällä palstalla:D


    • Anonyymi

      Yhyy. Ei saa kirjoittaa naisista jotka haluavat mallimiehiä kun niitä ei tällä sivustolla ole. Yhyy, yhyy..

      • Anonyymi

        Jos tiedät ettei niitä naisia tällä palstalla ole, miksi esität koko ajan täällä juuri niille naisille osoitettuja kysymyksiä? Harrastat yksinpuhelua ja kysyt asioita joihin kukaan ei osaa vastata.

        Sama kuin kysyisit kissalta yhä uudestaan että miksi te koirat kaivatte maahan kuoppia ja piilotatte sinne luita. Kun kissa vastaa että en ole koira enkä kaiva luita maahan, saat hepulin. Alat parkua että mitämitämitä, sinä siis kiellät minua kirjoittamasta, enkö saa puhua mitään..,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tiedät ettei niitä naisia tällä palstalla ole, miksi esität koko ajan täällä juuri niille naisille osoitettuja kysymyksiä? Harrastat yksinpuhelua ja kysyt asioita joihin kukaan ei osaa vastata.

        Sama kuin kysyisit kissalta yhä uudestaan että miksi te koirat kaivatte maahan kuoppia ja piilotatte sinne luita. Kun kissa vastaa että en ole koira enkä kaiva luita maahan, saat hepulin. Alat parkua että mitämitämitä, sinä siis kiellät minua kirjoittamasta, enkö saa puhua mitään..,

        Mikä ihmeen miliisi sinä olet kun olet ottanut asiaksesi kieltää keskustelun?

        Kiellät keskustelun sillä perusteella kun palstalla ei ole mallimiehiä etsiviä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tiedät ettei niitä naisia tällä palstalla ole, miksi esität koko ajan täällä juuri niille naisille osoitettuja kysymyksiä? Harrastat yksinpuhelua ja kysyt asioita joihin kukaan ei osaa vastata.

        Sama kuin kysyisit kissalta yhä uudestaan että miksi te koirat kaivatte maahan kuoppia ja piilotatte sinne luita. Kun kissa vastaa että en ole koira enkä kaiva luita maahan, saat hepulin. Alat parkua että mitämitämitä, sinä siis kiellät minua kirjoittamasta, enkö saa puhua mitään..,

        Miliisi on hyvä ja antaa ylläpidon toimia miliisinä. Sinulla kun ei niitä miliisin natsoja ole, jos sinulla olisi natsat, niin poistaisit kaikki epämiellyttävät viestit.

        Tämä kun on Suomi ja täällä ainakin vielä on sananvapaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miliisi on hyvä ja antaa ylläpidon toimia miliisinä. Sinulla kun ei niitä miliisin natsoja ole, jos sinulla olisi natsat, niin poistaisit kaikki epämiellyttävät viestit.

        Tämä kun on Suomi ja täällä ainakin vielä on sananvapaus!

        Tuolla riitelelypukarin luonteella on turha etsiä naisseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miliisi on hyvä ja antaa ylläpidon toimia miliisinä. Sinulla kun ei niitä miliisin natsoja ole, jos sinulla olisi natsat, niin poistaisit kaikki epämiellyttävät viestit.

        Tämä kun on Suomi ja täällä ainakin vielä on sananvapaus!

        ”Miliisi on hyvä ja antaa ylläpidon toimia miliisinä. Sinulla kun ei niitä miliisin natsoja ole, jos sinulla olisi natsat, niin poistaisit kaikki epämiellyttävät viestit.”

        Hieno asenne ja upea suhtautumistapa, onnittelen!

        Kannattaa treffeillekin suhtautua naiseen tällä tavalla; syyllistä, syytä, väitä hänen tekevän asioita joita hän ei tee ja sanovan asioita joita hän ei sano, vääristele hänen puheitaan, pistä sanoja hänen suuhunsa, ole kärttyinen ja vihainen ja naama norsunvitulla.

        Sitten kun hän ei halua tavata uudestaan, selitä kaikille että syynä pakkeihin oli se ettet ole mallimies ja kirjoita nettiin vuodatuksia siitä miten naiset ovat nykyään niin ulkonäkökeskeisiä, sinäkin olet täyden kympin mies mutta et löydä tyttöystävää VAIN siksi ettet ole superkomea. Kysy vähintään 300 postauksessa, miksi te naiset tavoittelee komistuksia. Kysy kysy kysy, kysy yhä uudestaan, aina vain , älä lopeta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen miliisi sinä olet kun olet ottanut asiaksesi kieltää keskustelun?

        Kiellät keskustelun sillä perusteella kun palstalla ei ole mallimiehiä etsiviä naisia.

        Jatka keskustelua! Jatka jatka jatka!

        Mutta ehdottomasti nimenomaan niin että jankkaat koko ajan samaa asiaa. Pidä linjasi, älä puhu mistään muusta kuin mallimiehiä metsästävistä naisista. Puhuttele heitä, kysy heiltä miksi he tavoittelevat mallimiehiä! Mitä sillä on väliä ettet saa vastauksia heiltä koska heitä ei täällä ole? Mitä väliä sillä on vaikka heitä ei olisi olemassakaan? Mitä väliä vaikka kukaan ei vastaa kysymyksiisi? Kuka niitä vastauksia kaipaa? Olennaista ovat heihin kohdistuvat syytökset ja heille esitetyt kysymykset.

        Kysy yhä uudestaan ja uudestaan palstan naisilta että miksi TE tavoittelette mallimiehiä seksin jälkeen parisuhteeseen. Älä anna periksi, jatka tuon kysymyksen esittämistä.

        En kiellä sinua keskustelemasta tästä, päinvastoin ehdottomasti kiellän sinua lopettamasta tästä samasta aiheesta kirjoittamista. Et saa lopettaa! Kiellän sen! Sinun pitää jatkaa, on pakko! Minä käsken!

        Jos kirjoittaminen alkaa väsyttää, jatka silti. Väsymysongelmaan voin antaa vinkin. Massapostitus on kiellettyä, mutta voit kopioida oman tekstisi kovalevylle, muunnella sitä aina hieman jotta se ei ole ihan sama teksti kuin tuntia aiemmin ja sitten kopioida sen tänne. Ja taas mennään!

        Lisäksi olet ruvennut useammassa julkaisussa väittämään että sinua kielletään keskustelemasta. Jatka niidenkin juttujen kirjoittamista. Älä lopeta! Jatka jatka! On vain hyvä jos vastapuoli yrittää puolustautua sillä naurettavalla perusteella ettei hän ole kieltänyt sinua keskustelemasta. Sinä voit silti väittää että kyllä hän on kieltänyt, eihän sen syytöksen tarvitse totta ollakaan, eihän? Mitä väliä sillä on onko syytöksissä perää? Silti voit esittää sen. Ja ehdottomasti esitä se, yhä uudestaan, aina hieman eri sanoin, mutta syytä! Syytä syytä syytä! Älä lopeta! Kiellän sinua lopettamasta!

        Olet mahtava persoona. Ymmärrän täysin miksi ulko-ovellasi on kilometrin pituinen jono toinen toistaan kauniimpia naisia. Kuka voisi vastustaa tuollaista miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miliisi on hyvä ja antaa ylläpidon toimia miliisinä. Sinulla kun ei niitä miliisin natsoja ole, jos sinulla olisi natsat, niin poistaisit kaikki epämiellyttävät viestit.

        Tämä kun on Suomi ja täällä ainakin vielä on sananvapaus!

        Olen miliisi ja vaadin sinua kirjoittamaan joka päivä vähintään viisi julkaisua aiheesta ”miksi naiset tavoittelevat mallimiehiä?” Ne ovat niin hienoja tekstejä! Älä lopeta! Jatka!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe