Minusta on tullut yksi vakio asiakkaista MINKAI verkkokauppaan, heh.
Siellä on ihania koruja, joita minulle jo kerääntynyt. Hiustenhoitotuotteita (vaikkei olekaan Suomalaisia). Nyt uutena tullut kauniita hiusklipsejä, kuivakukista.
Todella paljon kaikkea ihanaa ja siis oikeasti edullisin hinnoin!
Näitä et muualta kyllä saa.
En tiedä saako linkkiä verkkokauppaan liittää? Googlettamalla löytyy MINKAI
Ihania tuotteita !!
18
287
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mä oon myös vakkari asiakas jo siellä myös.
Se Kaisa tekee ihania juttuja.
Miksi ei saa linkkiä jakaa? www.kaisadesign.com- Anonyymi
Kiva, että jaoit. Löytyy helpommin nyt. Ja ostoksille!
- Anonyymi
Hetkinen nyt... eikös tämä ole sen henkilön, joka oli vuosi sitten Rikkaissa ja Rahattomissa??
- Anonyymi
Minulle tämä oli uusi verkkokauppa kokonaan ja piti käydä tutustumassa. On kyllä paljon kaikkea!
- Anonyymi
Tämä on suosikki!!
- Anonyymi
Nyt lähti tilaukseen melkein ne kaikki tuotteet :D Muutama jäi, joista en niin välittänyt itse.
- Anonyymi
Kaunis sivusto ja tuotteet.
- Anonyymi
Suosittelen todella tutustumaan kyseiseen valikoimaan! Ne on ihania.
- Anonyymi
Ihana verkkokauppa ja upeaa sisältöä!
Tilasin heti kengät, mekon, koruja itselleni <3 - Anonyymi
Ihan mielettömän upea verkkokauppa!!!
- Anonyymi
Jokaiselle löytyy kyllä täältä jotain!!
- Anonyymi
Mä olen huomannut muuten, että useat julkkiksetkin käyttää näitä https://kaisadesign.com/collections/magrada-organic-cosmetics tuotteita!!
Nimiä en tässä paljasta, koska kyseiset julkkikset kuuluvat minun tuttavapiiriini, mutta tiedän heidän käyttävän näitä myös! MINKAI.n omistaja oli lähettänyt heille upeat lahjat joulukuussa. Ja ovat todella ihastuneet tuotteisiin.
Heihin kuuluu muutama artisti ja näyttelijä!
Onnea ja menestystä MINKAI.lle tulevaisuudessa. - Anonyymi
Mieletön verkkokauppa ja hyvää palvelua saanut!
- Anonyymi
https://kaisadesign.com/collections/meowbaby nyt löytyi täydellinen tuotevalikoima meidän pienen huoneeseen, ihanaa!!!
- Anonyymi
Minusta etenkin korut ovat tylsiä ja halvan oloisia. Sisustustavara ikävää roinaa.
Koko ketju taitaa olla omistajan omaa epätoivoista mainontaa!- Anonyymi
Jaa ja mitkä korut on mielestäsi siellä halvan oloisia?
- Anonyymi
Nyt tullut lisää ihania uutuuksia!!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18281988
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448109Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432151Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262062- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811627Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071- 251066
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850