Viestittelin eilen omaolon kautta ja annoin luvan laittaa viestit eteenpäin. Sain sieltä vastauksen, että tänään täytyisi soittaa terveysasemalle ajanvarausta varten. Soitin sinne, mutta siellä on takaisinsoittopalvelu ja täytyy valita, onko asia kiireellinen vai eikö ole. En osannut valita, koska ei ole varsinaisesti hengenhätä. Se automaattinen ääni sanoi että takaisinsoitto voi tulla myös iltaisin ja lauantaisin. Yhden kerran soittavat.
Entä jos olen töissä silloin kun takaisinsoitto tulee? Ainakin aiemmin pystyi soittamaan itse takaisin, toivottavasti nytkin pystyy.
Maisan kautta ei ilmeisesti pysty itse varaamaan lääkärinaikaa. Ainakin näin olen ymmärtänyt.
Takaisinsoittopalvelut Helsingissä?
6
195
Vastaukset
- Anonyymi
Soita monta kertaa ja jätä kaikenlaisia pyyntöjä. Ehkä niistä joku toimii? Jos tuntuu pahalta niin mene päivystykseen.
- Anonyymi
Soitinkin aamulla uudelleen siihen terveysaseman numeroon. Automaattinen ääni sanoi että puhelinnumerosi on jo tallentunut järjestelmään ja soitamme sinulle mahdollisimman pian.
Äsken sain tekstiviestin jossa pahoiteltiin, ettei ole vielä ehditty soittaa ruuhkan takia. Eiköhän sieltä joskus se takaisinsoitto tule. Odotellaan...
- Anonyymi
Maisan kautta ei voi varata lääkäriaikaa. Siellä näkyy kyllä mm. hoidot, rokotukset ym. jotka voi varata itse. Maisaan voi jättää viestin omalle hoitotiimille terveyskeskuksessa ja tiimissä päättävät tarvitaanko lääkärin vai hoitajan vastaanottoa. Siitä saa sitten vastauksen, mutta sen tulo voi kestää jopa pidempään (jopa 3 päivää) kuin puheluun tuleva takaisinsoitto.
- Anonyymi
Kiitos tiedoista. Minulle jo soitettiin takaisin. Varattiin hoitajalle tutkimusaika ja lääkäri kuulemma kirjoittaa minulle reseptin lääkkeeseen. Katsoin Omakannasta ja Maisasta, että ainakaan vielä ei sitä reseptilääkettä siellä näkynyt.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18282738
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset9310615Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1488881Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906097Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään634365Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut644276Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi824108Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503739Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi703241Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73137IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k712999