Mistä nuotit?

Mistä löytäisin nuotit Walking In The Air -kappaleeseen, tuntuu että google on jo haravoitu mutta jos tedätte esim. sivuja mistä löytyisi nuotteja niin pistäkääpäs, kiitoksia jo etukäteen! Hyvää alkanutta kesää kaikille. -viveca

61

34752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumiukko

      ...kirjastosta! :)
      Onnea etsintään!

      • Krisse127

        Mistä ihmeestä löytyy toi walking in the air orginaali musiikki olen etsiny sitä tuolta netistä mutta kun en löydä tulee vaan niitä nightwishin walking in the air biiseä mutta se alkuperäinen olis tosi kiva jos tietäisit ja kysy ihmeessä sun kavereilta jos ne tietäis :) kiitos etukäteen
        on niin ihana biisi


      • UuMaMaxD

        Mistä saa tulostettua nuotteja joita pimputella pianolla?! KERTOKAA.


    • mUrMeLi-89-F

      sellaiseen ohjelmaan kuin Guitar Pro saa nuotit soittimelle kuin soittimelle melkeen.. ja web-sivuilta löytyy siihe ohjelmaan www.mysongbook.com sivustolta :) täältä ainakin itselleni olen löytänyt biisien nuotteja aika hyvin :)

      • Krisse127

        Olen kolunnu koko netin läpi tai sitten olen huono etsivä :( mistä löytäis tuon alkuperäisen walking in the air biisin mp3:sena siinä se poika laulaa siinä olis tosi kiva jos auttaisit :)


    • Aqua Marine

      Mistä IHMEESTÄ löytyisi ne nuotit?! Oon ettinyt kaikkialta! Jos on ihminen olemassa joka tietää jotkut sivut, olisitko ystävällinen ja kertoisit.. :)

      • kiitos paljon

      • ---Jeb----

      • kekekekekke

      • t3emu
        kekekekekke kirjoitti:

        Kun tuolla kävin, eipä näkynyt mitään, paitsi jotain, että sivulle ei pääse. Eli ei sielläkään. Ja toinen kuka nyt sanoi, niin eipä siellä ollut.

        Jos joku löytää, niin kirjoittaa tänne? =)

        Osoitteetsta pianofiles.com löytyy kaikkee. Sinne pitää rekisteröityy, mut sielt tosiaan löytää aikas paljon. Jotku vaatii vaihtoja nuotteihin, mutta ei läheskään kaikki. Mulla on kyseisen Walking in the air kappaleen nuotit ja alkuperäisen version (mielestäni ainakin), joten viestiä vaan jos kiinnostaa ;)


      • moi =)
        t3emu kirjoitti:

        Osoitteetsta pianofiles.com löytyy kaikkee. Sinne pitää rekisteröityy, mut sielt tosiaan löytää aikas paljon. Jotku vaatii vaihtoja nuotteihin, mutta ei läheskään kaikki. Mulla on kyseisen Walking in the air kappaleen nuotit ja alkuperäisen version (mielestäni ainakin), joten viestiä vaan jos kiinnostaa ;)

        oisko mitenkää mahollista lähettää sähköpostissa niitä? tai suoraan kyseisen kappaleen nuoteille linkin =)


      • t3emu
        moi =) kirjoitti:

        oisko mitenkää mahollista lähettää sähköpostissa niitä? tai suoraan kyseisen kappaleen nuoteille linkin =)

        Varsinaista linkkiä sille kappaleelle ei ole, mutta anna sähkis (vaikka yksityisviestinä), niin pistän nuotit tulemaan.


      • kiireinen.
        t3emu kirjoitti:

        Varsinaista linkkiä sille kappaleelle ei ole, mutta anna sähkis (vaikka yksityisviestinä), niin pistän nuotit tulemaan.

        laita toki mullekkii!!! siis sähkäriin ne nuotit! ;D


      • paseli
        t3emu kirjoitti:

        Varsinaista linkkiä sille kappaleelle ei ole, mutta anna sähkis (vaikka yksityisviestinä), niin pistän nuotit tulemaan.

        Moikka,

        Voisitko ystävällisesti lähettää minullekin ne Walking in the air kappaleen nuotit ja alkuperäisen version?

        t.pasely


      • t3emu
        paseli kirjoitti:

        Moikka,

        Voisitko ystävällisesti lähettää minullekin ne Walking in the air kappaleen nuotit ja alkuperäisen version?

        t.pasely

        ...ilmotatte sähköpostinne (vaikka yksityisviestinä), niin pistän tulemaan.


      • jklö312
        t3emu kirjoitti:

        ...ilmotatte sähköpostinne (vaikka yksityisviestinä), niin pistän tulemaan.

        Heippa!

        Kyseisen kappaleen nuotit on itselläkin ollut hakusessa. Lähettäisitkö ne nuotit minullekin osoitteeseen: [email protected]

        Kiitos paljon jo etukäteen :)


      • pethoven
        t3emu kirjoitti:

        ...ilmotatte sähköpostinne (vaikka yksityisviestinä), niin pistän tulemaan.

        Olen myös etsinyt "lumiukko" piano nuotteja joten voisinkos myös saada ne osoitteeseen [email protected]. Kiitokset etukäteen !


      • reetuska
        t3emu kirjoitti:

        ...ilmotatte sähköpostinne (vaikka yksityisviestinä), niin pistän tulemaan.

        Hei voisitko lähettää minullekin ne nuotit. Pitäisi opetella se pianolla säestämään.Tässä on minun sähköposti osoiteeni [email protected]


      • Apua kaipaava
        t3emu kirjoitti:

        Osoitteetsta pianofiles.com löytyy kaikkee. Sinne pitää rekisteröityy, mut sielt tosiaan löytää aikas paljon. Jotku vaatii vaihtoja nuotteihin, mutta ei läheskään kaikki. Mulla on kyseisen Walking in the air kappaleen nuotit ja alkuperäisen version (mielestäni ainakin), joten viestiä vaan jos kiinnostaa ;)

        Lähetätkö mullekkin noi nuotit sähköpostiin? Osoite on [email protected]


    • emppi2007

      oletko saanut, minuakin kiinnostaisi? :)

      • dsgfsag

        VOI KIITOS, KIITOS, KIITOS SILLE JOKA LÖYSI NE NUOTIT!!!!!!! HYVÄÄ JATKOA KYSEISELLE HENKILÖLLE!


      • --**SaRA**--
        dsgfsag kirjoitti:

        VOI KIITOS, KIITOS, KIITOS SILLE JOKA LÖYSI NE NUOTIT!!!!!!! HYVÄÄ JATKOA KYSEISELLE HENKILÖLLE!

        mie tilasin kappaleen pianonuotin nuotti.netistä ja se tuli reilussa viikossa vaikkei se ollukaan siellä luettelossa.


      • bepita22
        --**SaRA**-- kirjoitti:

        mie tilasin kappaleen pianonuotin nuotti.netistä ja se tuli reilussa viikossa vaikkei se ollukaan siellä luettelossa.

        Lataa ne tasta: http://cid-7cf5eac1952551c0.skydrive.live.com/self.aspx/.Public/Walking in the air nuotit.pdf

        Sitten, klikkaa niitä valkosia tiedostonkuvia, niin se tiedosto on jo sun käsissä!

        PS: Voisko joku mode lukita tän ketjun, kun se on jo selvitetty.


      • bepita22

    • randompelle

      emt ;D Oon itte ettiny samaa

      • Vaillatietoa

        Mistä löytäisin Jenni Vartiaisen Missä muruseni on- kappaleeseen piano nuotteja..? Kun sanoja tuntuu löytyvän kaikkialta mutta ei nuotteja... :(


      • kirjastosta
        Vaillatietoa kirjoitti:

        Mistä löytäisin Jenni Vartiaisen Missä muruseni on- kappaleeseen piano nuotteja..? Kun sanoja tuntuu löytyvän kaikkialta mutta ei nuotteja... :(

        Suomipopin pianokirjoista löytyy, niitä voi lainata kirjastosta


    • :)

      mäkin etsin jenni vartiaisen missä muruseni on piano nuotteja, en löydä niitä mistään se ois tosi hienoa jos saisin ne nuotit jostain xD

      • Salwator

        Määki tarttisin niitä kipeesti!!!!!!! Eik joku vois kertoo mistä ne löytää ILMASEKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • pianisti999999999999

      hei tietääkö kukaan mistä löytyis myrsky luodon maija nuotit ilmatteeks jos joku tietää niin voisko kertoo jonkun sivun vaiks,
      kiitos.

      • poskisolisti9999999

        Suuri Toivelaulukirja osa 5 sivu 109
        Lähimmästä kirjastosta.


    • XD

      Mistä saisin piano nuotit laululle Hei muumit???????????

      • XYZÅ

        Suuri Toivelaulukirja osa 10 sivu 74.
        Eli lähimmästä kirjstosta.


    • mari-

      Oisko katri helenan kuudenikäinen kappaleen nuotteja??? :) tarvis kipeesti...

    • Juksu-neiti

      Aah, ne olisi niin ihana saada!:)

    • hohoohho.

      poskisolisti--> Meidän toivelaulukirja 5, sivu 109 on myrskyluodon maija ?

    • Ankka

      Mää haluisin tai tarttisi jos jonku näkösii nuotteja pianoon mut tiätäskö joku mistä sais esimerkiks jenni vartiaisen nuotteja ja mielelläään ilmatteeks?

    • Sallutta

      Mistä sais nuotteja Jenni Vartiaisen Missä muruseni on kappaleeseen
      pliiiiis voitteko kertoo? =) olisin syvällisesti kiitollinen jos saisin ne =)

    • hyuhhh

      hei mistä löytäis kuudenikäinen laulun pianon nuotit?

      • Pelk

        Miääkin etsiskelen niitä


    • No voi *piip*

      Ääääääh, mistä löytyy sen Walking in the air nuotit pianoon?!

    • lk

      Osaisko joku auttaa hautajaiset tulossa ja tarvis johanna kurkela prinsessalle pianon nuotit? mistähän löytäisi?

    • fkighersuehwt

      tietäiskö joku mistä sais, jos sä tahdot niin, kappaleen ilmaiset
      nuotit ,kun sanoja oon läytäny liramasta mut en nuottaja

    • Ellis69

      olen etsinyt ihan samoja nuotteja mutta ei ole tärpännyt, jos löydät voitko ilmoittaa tänne
      -ellu-

    • Piano

      Kotimaisien biisien nuotteja pianolle? Mistä sais ilmaiseksi..?

    • ViVo1

      Heippa! Itselläni on pianokirja vivo1 ja siinä on nuotit lumiukkoon.

    • L0HK0P0TAATTI

      Kiitos nuoteista! :)

    • suntsura

      siis olisko olemassa mitään nettisivua mistä löytyisi suomalaisten kappaleiden nuotteja? jos ei niin joku vois kyllä alkaa kehittämään sellaisia... :)

    • minä

      hei nuotteja saa Walking in the air kappaleeseen: walking in the air sheet music piano (kirjoitat vain noin ja sit siin tulee joitain... :/

    • sebbo1

      fjsdvgljsdfklgjhwefgäadfhgadöfgjqäefghljöwkqflgtökqedfhkgjöe

    • nuottijenetsijä

      Juu, mieki tarttisin ne walking in the air nuotit, mut en vihti kirjautua mihinkää nii eikö ois mitää linkkiä mikä ois myös ilmanen?

    • Piano123
    • kapiam

      En löydä yhtään nuotteja

    • iiik nyt ne nuotit!!

      voisko joku löytää mulle ilmaiseks pianolle nuotit toho jukeboksin luona tai olet puolisoni nyt biisiin

    • Diipadaapa

      Tuohon Johanna Kurkelan Prinsessalle biisiin itsekin yritin nuotteja ja sointujja etsiä mutta mistään en löydä! HELP!!:)

      • tämmmöösst

        no ite tälläset keksin elikäs

        A-Osa Dm - C - Bb - F

        B-Osa Bb - F - G x2 Dm -C - Bb - Dm


    • walki

      Heei, miten ton walking in the air- biisin alkusoitto menee?

      • mitä tolloja taas ..

        Hyvä(?) kysymys kun linkki alkusoittoon on tossa yläpuolella


    • Nuotiton

      Hei auttakaa epätoivoista!!
      Mistä löytäisin nuotit (ja sanat) Laura Voutilaisen kappaleeseen Kiitos?
      Pianon nuotit tarvitsisin. Olen kolunnut läpi Googlen linkkejä ja kirjaston tarjonnan. :S

    • Kaariva

      Missä muruseni on. Kuuntele Beethovenin :SILENSION alku ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe