On se profiilitekstin rustaaminen vaikeaa..,

Anonyymi-ap

Pitkästä aikaa selasin Tinderin miesprofiileja. Katsoin läpi n. 30 ja pyyhin jokaisen vasemmalle. Syy; yhdessäkään ei ollut minkäänlaista profiilitekstiä. Miten se kirjoittaminen voi olla niin vaikeaa? Suljin Tinderin ja ajattelin että antaa olla: jos teitä äijät ei kiinnosta kertoa mitään itsestänne niin minua ei kiinnosta tutustua teihin.

59

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sattuikaan, että putkeen tuli 30 profiilitekstitöntä miestä? Todennäköisyydet jotain lottovoiton luokkaa..

      Ettet vaan olisi siinä swaippaillessa swaipannut useita hiirulaisen näköisiä kilttimiehiä vasuriin jolla oli hyvä ja pitkä profiiliteksti? Ettet vaan olisi?

      Mutta tänään on lauantai. Kannattaa laittaa lotto vetämään!

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea? Sanoin nimenomaan että yhdessäkään ei lllut profiilitekstiä ja sen vuoksi pyyhin nr vasemmalle. Katsoin profiileja sitä muka kuin niitä tuli vastaan. Yhdessäkään ei ollut profiilitekstiä. Ei siis yhdessäkään. Pyyhin tekstittömät aina heti vasemmalle. Numeron 30 kohdalla (arviolta) suljin Tinderin. Antaa olla.


      • Anonyymi

        Todennäköisyys että 30 peräkkäisestä miesprofiilista löytyisi edes yksi joissa on hyvä profiiliteksti ovat lottovoiton luokkaa. Enköhän minä naisena tiedä millaisia miesten profiilit yleensä ovat? Ne ovat SURKEITA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisyys että 30 peräkkäisestä miesprofiilista löytyisi edes yksi joissa on hyvä profiiliteksti ovat lottovoiton luokkaa. Enköhän minä naisena tiedä millaisia miesten profiilit yleensä ovat? Ne ovat SURKEITA.

        Turha kitistä. Ei sulle koskaan mitään miestä löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha kitistä. Ei sulle koskaan mitään miestä löydy.

        Ei taida löytyä kun ei vastaan tule lähellekään samantasoisia. Viisi pykälää itseni alapuolelta olevia en huoli. Heitä kyllä olisi.


    • Anonyymi

      Mikä on kilttimies?

    • Anonyymi

      Tinder valokuvissa kukkakimppua pitelevät kilttimiehet vedetään surutta vasuriin.

      Kun taas jännätatuoinneilla varustetut pahat pojat saavat naisissa aikaan tutinan ja tötinän.

      • Anonyymi

        En ole koskaan Tinderiä avannutkaan, mutta pakko kysyä, että miksi mies pitelisi valokuvissaan kukkakimppua? Mitä sillä yritetään vietittää? Vai onko mies floristi?


      • Anonyymi

        Mikä on kulttimaineeseen? Ja miten sen voi tunnistaa valokuvasta? Onko kukkakimppu se tunnusmerkki? Siinä tapauksessa en ole koskaan tavannut yhtään kilttimiestä. Kenelläkään ei minun havaintojeni mukaan ole Tinderin valokuvissa kukkakimppua.


    • Anonyymi

      Olemuksellaan ja katseellaan vangitseva komea jännämies saa naisten pöheiköt kosteiksi kun ruusukimppuja kuvissa pitelevät kilttimiehet saavat naisille etovan olon sekä vain halveksivia mulkaisuja.

      • Anonyymi

        Ruusukimpun pitelevä kilttinies? Ketä varten hän sitä valokuvassa pitelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruusukimpun pitelevä kilttinies? Ketä varten hän sitä valokuvassa pitelee?

        Naamioituu sen taakse. Kukat vievät huomion. Naiset tietävät petoksen. Ovathan he meikkien poiston jälkeen ihan eri ihmisiä.


    • Anonyymi

      Tarjolla siis renttuja ja juoppoja, jotka vetävät ns. turpaan ja antavat luunappeja ja kiduttavat henkisesti ja usein ruumiillisestikin lapsiaan ja nainen on heille ovimatto.
      Sellaisen kyllä saa ja sitten porataan näillä erinäisillä palstoilla, kun äijä otti ja jätti ja nyt olen yh etc etc.

      Kyllä tällaisten miesten jäljiltä moni on menettänyt sekä henkisen että jopa fyysisen terveytensä, mutta ottakaa ihmeessä.

      Tällaisia ovat suomipissikset.

      • Anonyymi

        Hyvä kun olet oppinut tunnistamaan nuo sinua pataan vetävät ym. suomipissikset. Nyt vain swaippaat ne aina vasemmalle niin kuin aloittaja.


      • Anonyymi

        Tarjolla siis renttuja ja juoppoja, jotka vetävät ns. turpaan ja antavat luunappeja ja kiduttavat henkisesti ja usein ruumiillisestikin lapsiaan ja nainen on heille ovimatto. Näitä riittää. Sellaiset sitten vinkuvat suomi24:n nettideittailupalstalla että miksei tällainen tavallinen kilttimies kelpaa. Tosiaan, miksi ei?


    • Anonyymi

      On se vaikeaa. Aina kun sitä muokkaa, niin meinaa loppua merkit kesken. Ikävä kyllä naisillakin on yleensä 0-2 lausetta profiilitekstiä, mutta miehillä tilanne kuulostavaa vielä huonommalta.

    • Anonyymi

      naiset tahtovat jälkikasvulleen voittajan geenit, pahapäisen puukkojunkkarin, tulisieluisen härkätaistelijan tai villin afrikkalaisen geenit (eivät siis suomalaisen "vässykän" geenejä). Tämä siksi koska ikävä tosiseikka on että sikailijat voivat kiilata jonossa, ja pärjäävät näin paremmin. Naiset tahtovat lastensa pärjäävän jonossa kiilaamalla vaikka se tarkoittaisikin paria selkäsaunaa ja pettämistä miehen puolelta.

      • Anonyymi

        NI mutta sittenhän sinua lykästi! Jos tuo on totta niin kaikilla palstaprinsseiltä on menekkiä. Tehän olette juuri tuollaisia.


    • Anonyymi

      Helppo ratkaisu. Elämä jatkuu.

    • Anonyymi

      Hiirulaisen näköinen kilttimies ei aloittajan kaltaisille naisille kelpaa kun pitää olla komea tai jännä.

    • Anonyymi

      Naisilla on vietti pariutua ylös päin..

      Jos mies tykkää seksimielessä jostain naisesta, niin naisten mielestä se todistaa miehen saavan tykkäyksiä ja silloin naisten mielestä miehen tulee pariutua tuon naisen kanssa.

      Eli toisin sanoen: miehillä ei saa olla minkäänlaisia vaatimuksia.

    • Anonyymi

      Jos et itse pysty tuota parempaan kirjalliseen ulostuloon ilman paineita edustaa itseäsi niin ei sinulla ole varaa sanoa kenellekään kirjoittamisesta yhtikäs mitään.

    • Kyllä siellä on profiiliteksti, ja tuoreita kuvia. Vaan olen liian vanha, ettei kukaan taida edes huomata. Under the radar niin sanotusti.

      • Anonyymi

        Mikä sulla on siellä ikäasetuksena?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla on siellä ikäasetuksena?

        18-42v


      • Viiskymppinen olen. Ja en katsele oman ikäisiä sieltä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Viiskymppinen olen. Ja en katsele oman ikäisiä sieltä.

        Viisikymppinen? 50 tai 59 ovat varsin eri ikäisiä. Mutta juu, diagnoosisi lienee oikea, eli " olen liian vanha". Ei tosiaan tulisi mielenikään katsella isäni ikäisiä saati sitten sellaista, joka olisi liki isoisäni ikäinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisikymppinen? 50 tai 59 ovat varsin eri ikäisiä. Mutta juu, diagnoosisi lienee oikea, eli " olen liian vanha". Ei tosiaan tulisi mielenikään katsella isäni ikäisiä saati sitten sellaista, joka olisi liki isoisäni ikäinen.

        No näin just. Parempi kun luovutan kokonaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Viiskymppinen olen. Ja en katsele oman ikäisiä sieltä.

        etkö sä ollutkaan 51


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkö sä ollutkaan 51

        No mitä sillä on tässä merkitystä?! Minusta ei ole nuoremmat kiinnostuneet, enkä minä ole kiinnostunut oman ikäisistä. Ei jää vaihtoehdoksi muu, kuin luovuttaa ja tyytyä olemaan lopun elämää yksin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No näin just. Parempi kun luovutan kokonaan.

        Voi hyvin olla parempi niin, jos se saa sinut noin pahantuuliseksi. Ei ole kovin järkevää jahdata mahdottomia.

        Noin periaatteessa, jos olet 50 ja nainen olisi 42, niin eihän tuo paha ikäero ole. Noin kymmenen vuotta on monille vielä ihan ok ikäero, vaikkakin ylärajoilla (poikkeuksiakin tietysti on). Sitten herää kuitenkin kysymys, että jos nainen on 42, eli jo siinä sun sietokykysi ylärajalla, niin kauanko sellainen ylipäänsä voisi kestää? Ja moniko nelikymppinen katselisi miestä, jos saa tietää tämän etsineen parikymppistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvin olla parempi niin, jos se saa sinut noin pahantuuliseksi. Ei ole kovin järkevää jahdata mahdottomia.

        Noin periaatteessa, jos olet 50 ja nainen olisi 42, niin eihän tuo paha ikäero ole. Noin kymmenen vuotta on monille vielä ihan ok ikäero, vaikkakin ylärajoilla (poikkeuksiakin tietysti on). Sitten herää kuitenkin kysymys, että jos nainen on 42, eli jo siinä sun sietokykysi ylärajalla, niin kauanko sellainen ylipäänsä voisi kestää? Ja moniko nelikymppinen katselisi miestä, jos saa tietää tämän etsineen parikymppistä?

        Juuri näin, ei kestä tuollainen. Joillain janttereilla ei vaan ole sietokykyä kohdata omaa ikääntymistään. Ja,sitten vaan itketään ja uhriudutaan. Miten oksettavaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        18-42v

        Siinäpä se. Tiedät itsekin että jos ikäadetuksesi olisivat lähellä omaa ikääsi, esimerkiksi viisi vuotta omasta iästäni kumpaankin suuntaan, niin saisit tykkäyksiä.

        Mutta sinä olet palstaprinssien sanoja lainatakseni kurottelemassa reippaasti yli oman tasosi. Eli teet juuri sitä mitä nämä palstan neropatit väittävät naisten tekevän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se. Tiedät itsekin että jos ikäadetuksesi olisivat lähellä omaa ikääsi, esimerkiksi viisi vuotta omasta iästäni kumpaankin suuntaan, niin saisit tykkäyksiä.

        Mutta sinä olet palstaprinssien sanoja lainatakseni kurottelemassa reippaasti yli oman tasosi. Eli teet juuri sitä mitä nämä palstan neropatit väittävät naisten tekevän.

        Se on minun seksuaalinen suuntautumiseni. En halua tykkäyksiä viiskymppisiltä. Se on voi voi, jos en ketään saa sitten. Luuletko minua naiseksi?


    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittaa paskaa!

      Testasin mallinaisen kuvalla ja ainakin joka kolmannen miehen profiilissa oli profiiliteksti.

      Se kyllä varmasti pitää paikkansa, että aloittaja on painanut kolmekymmentä miestä vasemmalle kun näytölle ei ole lävähtänyt tarpeeksi komeaa malliurosta jota 95% naisista tavoittelevat.

      • No samalla tavalla miehetkin niitä naisia selaavat. Rumat vasemmalle ja hottikset oikealle.


    • Anonyymi

      Eikös tälläkin palstalla joku nainen hetki sitten esiintynyt loistavana ihmisasiantuntijana kun kertoi kuvan ja profiilitekstin perusteella tietävänsä täysin tuntemattoman miehen luonteen sekä persoonan.

      Tuossa saa kyllä olla melkonen taikuri ja apuna täytyy olla se kuuluisa pallo jota kristallipalloksikin kutsutaan.

      • Anonyymi

        Se on tietenkni mahdollista, että mies kirjoittelee siihen profiiliinsa ihan puuta ja heinää, mutta sehän on sitten miehen ihan oma vika, jos häntä pidetään toisenlaisena kuin hän oikeasti on.


    • Tinderistä silti moni on löytäny kumppanin. Toisaalta kun mietin keitä ne on olleet omassa tuttava piirissä, niin nuoria ja komeita yksilöitä ne on ollut.

    • Anonyymi

      Ainoa syy kohtaamattomuuteen on se että naiset yrittävät pariutua ylöspäin eli hypergamisesti.

      Sovellukset on täynnä kunnollisia sinkkumiehiä jotka haluaisi parisuhteen mutta naiset ei tunne kipinää heidän kanssaan, vain top5% naaman omaava pitkä statusmies kipinöi ja saa pöheiköt kosteiksi.

    • Anonyymi

      Naiset swaippaavat vain samoja miehiä Tinderissä. Etenkin niitä jotka kuuluvat miesten parhaimpaan 5%, ovat ulkonäöltä miesten parhaimmassa 5%. Näillä miehillä on satoja matcheja ja naiset tappelevat heidän huomiosta.

      Jos mies ei kuulu miesten ulkonäöltään parhaimpaan 5% matchien saanti on vähäistä ja Tinderin käyttö on ajanhukkaa.

      • Anonyymi

        Tinderin kilpailuympäristö perustuu paljolti ulkonäköön. Naiset haluavat tuossa kilpailuympäristössä ulkonäöltä parhaimpia miehiä, ihan samalla tavalla hypergamia toimii muissakin kilpailuympäristöissä missä naiset havittelevat miehiä mutta eri säännöillä.


      • Anonyymi

        Miten ne naiset käytännössä pystyvät tappelemaan keskenään miehen huomiosta, kun eivät tiedä toisistaan yhtään mitään? He eivät edes tiedä kuinka monta mätsiä miehellä on heidän lisäkseen, saati että tietäisivät keitä ne muut ovat?

        Ilmeisesti oletat myös että tuo mies on jokaisen mätsinsä ainoa osuma? Siis ettei niillä naisilla ole kuin yksi ainoa mätsi eli kuuri tämä mies.

        Ehkä arvelet, että paljon mätsejä saava mies jakaa kaikille mätseilleen muiden mätsien yhteystiedot ja pistää mukaan viestin:”Tässä kaikkien kanssani mätsänneiden naisten osoitteet ja puhelinnumerot! Tapelkaa minusta keskenänne!”


    • Anonyymi

      Tämä on merkittävä ero, josta olen kirjoittanutkin palstalla.

      Kärjistettynä: miesten standardit ovat absoluuttisia, naisten relatiivisia.

      Jos nainen on hyvännäköinen ja mukava, on mies kiinnostunut. Mutta nainen vertaa miehiä toisiinsa ja alitajuisesti etsii kumppania joka on laadukas verrattuna muihin saatavilla oleviin miehiin.

      Tinderissä ongelma on siinä että miehet tykkäilevät, treffailevat ja panevat naisia jotka ovat absoluuttisen riman alapuolella, mutta eivät seurustele heidän kanssaan. Naiset taas jäävät odottelemaan josko seuraava tasokas komistus haluaisi vakiintua.

      • Anonyymi

        ”Tinderissä ongelma on siinä että miehet tykkäilevät, treffailevat ja panevat naisia jotka ovat absoluuttisen riman alapuolella, mutta eivät seurustele heidän kanssaan”

        Miksi tämä olisi ongelma? Kenen ongelma? Ei ainakaan niiden miesten eikä niiden naisten. Takuuvarmasti se ei ole minun ongelmani. Ehkä sinun?


    • Anonyymi

      1) Miehet ovat itsekkäitä kyrpiä, jotka hyväksikäyttävät naisia.
      Miesten vähemmistö on. Mitä kertoo naisista se, että tämä vähemmistö saa helposti naisseuraa ja muut eivät saa ollenkaan?


      2) Mies ei rakastu kuin kauniiseen naiseen. Muita, kuin kauniita naisia miehet hyväksikäyttävät.
      Komea mies ei rakastu kuin kauniiseen naiseen. Ja jos te tavisnaiset ette ole pinnallisia, miksi teidän on saatava komea mies? Miksei tavismies kelpaa?


      3) Miehet ovat hypergamisia.
      Miehistä vain n. 10% pärjää ollenkaan Tinderissä. Ketkä ovat hypergamisia? Miksi naiset rankkaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle?

      • Anonyymi

        80% miesprofiileista on kelvottoman huonoja. Sellaisia että en kiinnostuisi vaikka siinä olisi ainoa mies maailmassa. Näin se vain on. Miksi naisen pitäisi pyyhkiä oikealle oman tasonsa alapuolella oleva mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80% miesprofiileista on kelvottoman huonoja. Sellaisia että en kiinnostuisi vaikka siinä olisi ainoa mies maailmassa. Näin se vain on. Miksi naisen pitäisi pyyhkiä oikealle oman tasonsa alapuolella oleva mies?

        Miksi mallimiesten pitäisi pariutua alempitasoisten naisten kanssa?


      • Anonyymi

        Minä tunnen komeita miehiä jotka ovat rakastuneet tavallisen näköiseen naiseen.


    • Mistä johtuu, että naisetkin swaippaa oikealle feikkiprofiileita, joissa on muka joku Amerikan sotilas taikka komea äijä töissä öljynporauslautalla? Ja näille sitten menevät maksamaan tuhansia, kun luulevat että sitten pääsevät tapaamaan tämän todellisen komistuksen?

    • Anonyymi

      "No ihan sama mitä valitatte. Joko mies kiinnostaa tai ei kiinnosta, minun kriteerini eivät muutu"

      Kyllä muuttuvat. Jos Tinderissä kelpaa 10% miehistä ja lopulta parisuhteen saa 80% miehistä, se osoittaa että kun on enemmän (näennäistä) valinnanvaraa, naiset muuttuvat nirsommiksi. Tähän lopputulokseen päätyi myös Columbian yliopiston tutkimus:

      "In another interesting twist, the researchers discovered that men are equally discerning when it comes to the women they’d like to see again no matter how many people are in a speed-dating pool. Their standards remain unchanged whether they meet 10 or 20 potential partners. Women, on the other hand, become pickier the more partners are “on the market.""

      • Anonyymi

        Ehei. Tietyt miehet eivät kiinnosta missään olosuhteissa. Eivät vaikka olisivat ainoat maailmassa.


    • Anonyymi

      ""Miten ne naiset käytännössä pystyvät tappelemaan keskenään miehen huomiosta, kun eivät tiedä toisistaan yhtään mitään? He eivät edes tiedä kuinka monta mätsiä miehellä on heidän lisäkseen, saati että tietäisivät keitä ne muut ovat?""

      Eli naisten pitää olla tietoisia toisistaan, jotta kyse olisi tappelusta tai taistelusta? Eikö riitä kun se mallimies on tietoinen naisista? Tietysti voit uskotella itsellesi, että olet mallimiehen ainoa mätsi jos se jotenkin helpottaa oloasi.


      ""Ilmeisesti oletat myös että tuo mies on jokaisen mätsinsä ainoa osuma? Siis ettei niillä naisilla ole kuin yksi ainoa mätsi eli kuuri tämä mies.""

      Ei varmasti ole ainoa mätsi, mutta kun naisten mätsihaaremit koostuvat paljon naista itseään tasokkaammista miehistä, niin miten se muuttaa tilannetta, vaikka miehiä onkin enemmän? Edelleenkään kun naisella ei riitä rahkeet niihin miehiin, paitsi tietysti seksiä voi saada.

    • Anonyymi

      ”"Tinderissä ongelma on siinä että miehet tykkäilevät, treffailevat ja panevat naisia jotka ovat absoluuttisen riman alapuolella, mutta eivät seurustele heidän kanssaan”"

      ""Miksi tämä olisi ongelma? Kenen ongelma? Ei ainakaan niiden miesten eikä niiden naisten. Takuuvarmasti se ei ole minun ongelmani. Ehkä sinun?""

      -Sille pienelle ja komealle miesjoukolle se ei ole mikään ongelma kun he saavat halutessaan parisuhteen ja seksiä tuutin täydeltä.

      -Parisuhdetta etsiville naisille se sen sijaan on ongelma, koska he eivät saa halumiaan miehiä parisuhteeseen, eivätkä suostu pariutumaan muunlaisten miesten kanssa.

      -Ei synny parisuhteita, eikä synny lapsia, niin onhan se ongelma koko suomelle.

      • Anonyymi

        Suomalaisia ei synny tarpeeksi, koska suomalaisten keskuudessa ei synny tarpeeksi parisuhteita.

        Espoossa yli puolet työikäisistä on vieraskielisiä 2050-luvulla.


      • Anonyymi

        Se on ongelma vain ja ainoastaan sinulle ja muille palstaprinsseille. Tehän siitä koko ajan vouhotatte. Jos se olisi naisille ongelma, nauset vouhottaisivat siitä itse. Kukaan nainen ei ole valittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ongelma vain ja ainoastaan sinulle ja muille palstaprinsseille. Tehän siitä koko ajan vouhotatte. Jos se olisi naisille ongelma, nauset vouhottaisivat siitä itse. Kukaan nainen ei ole valittanut.

        Päivälehtien sivuilla naiset valittavat kun eivät saa halumiaan mallimiehiä parisuhteisiin, niin miten se on muka ongelma minulle? Tarkennatko miten se on ongelma minulle?


    • Anonyymi

      Tää voi olla hiemän tarkennusta tai pätemistä. Mutta Suurin syy, miksi hypergamia ärsyttää on siitä aiheutuva kaksinaismoralismi. Kaksinaismoralismi koetaan eettisesti vääränä. koska vaaditaan toiselta enemmän, mitä itse ollaan. Esimerkiksi, jos joku (vaikka nainen) vaatii toisen (vaikka miehen)olevan pitkä, komea, elämässä menestynyt, varakas, sosiaalisesti huippu kyvykäs sekä hyvä keskustelija ja tunnettu (kuuluisa) ja ajatellaan, ettei näitä vaativa ihminen (vaikka nainen) itse ole yhtään vaatimustensa kaltainen, vaan ihan tavallinen tai (vähän)tavallista huonompi. Miksi monet miehet inhoaa hypergamiaa johtuu osittain siitä, kun naiset nostaa (eli toteuttaa hypergamiaa) rimaa niin ne päätyy yleensä suosittujen/ halutuimpien miesten "panokavereiksi"/ "seksileluiksi", eikä kuten naiset itse haluaisivat päätyä heidän kanssa parisuhteeseen, kuten he itse saattavat ajattella. Näitä "tavallisia" miehiä tämä ärsyttää siksi, että he eivät koe paljon suosittujen miesten kanssa irtosuhteita harrastavia samantasoisiaan "vertaisiaan" naisia erityisiksi. Jos sellainen nainen haluaa myöhemmin parisuhteen "tavallisemman" miehen kanssa. Tälläinen edellä kuvaamani asetelma monesti ärsyttää ja harmittaa monia miehiä..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe